quote:Op dinsdag 1 maart 2011 20:23 schreef BBQSausage het volgende:
Ze moete nu toch nog 2 optredens doen?
TeleTubbie??quote:
Dan is ie wel kieskeurig hoor. Of jij bent een zeer lekker ding?quote:Op dinsdag 1 maart 2011 20:23 schreef Anneloortje het volgende:
Mijn man komt net binnen en ziet Aafke in beeld en zegt:"Wat is dat voor een lelijk wijf dan?" Ik zeg das die van de legging..
Nee dit is gewoon 1 nummer. Maar ze mochten kiezen uit 3quote:Op dinsdag 1 maart 2011 20:24 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
O laat maar, dit zijn er al 3 door elkaar ofzo.
aaahhhh okquote:
Was al bekend hoorquote:Op dinsdag 1 maart 2011 20:25 schreef BBQSausage het volgende:
Philip op TV:
Ik ga er nu voor dat Alex Ridder is.
quote:Op dinsdag 1 maart 2011 20:25 schreef BBQSausage het volgende:
Philip op TV:
Ik ga er nu voor dat Alex Ridder is.
Maar op dit topic wordt er al de hele dag over gesproken, of begrijp ik je verkeerd?quote:Op dinsdag 1 maart 2011 20:26 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
KvdW beelden zijn nooit openbaar.
Geluid was nog te horen op een stream hierquote:Op dinsdag 1 maart 2011 20:26 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
KvdW beelden zijn nooit openbaar.
tuurlijk wel.... was alleen geen reet aanquote:Op dinsdag 1 maart 2011 20:26 schreef Anneloortje het volgende:
Ik denk jullie kijken vast niet maar toch
Ja, hou maar op. Nu weten we het wel.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 20:29 schreef versabommie het volgende:
Kijk mensen, hier zien we een verschreurde vrouw die net haar ouders, man, kinderen, familie, de kerstman en 12 rendieren en 20 huisdieren is kwijtgeraakt bj een enorme brand en blikseminslag in haar huis! De pijn, de ellende!![]()
Zoveel pijn in zo een sterke vrouw!
[ afbeelding ]kuthoer!
Ja komop die kudt heeft al twee dagen gewoon een bek waar om op te stampen met kaplaarzen. Mag ik het ff uitten anders ga ik zo keihard janken!quote:Op dinsdag 1 maart 2011 20:30 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ja, hou maar op. Nu weten we het wel.
da;s vast haar geheimquote:Op dinsdag 1 maart 2011 20:30 schreef Tamaartje het volgende:
Mo kan elk lid van een boyband opnoemen
en morgen is ze het weer vergetenquote:Op dinsdag 1 maart 2011 20:31 schreef LekkerSimpel het volgende:
Er is weer drank en Mo is ineens niet meer jankerig.
Die ligt vanavond wel weer met Maik in bed.
zoiets dusquote:Op dinsdag 1 maart 2011 20:31 schreef Tamaartje het volgende:
Mo lag te krikken in bed met posters van boyzone boven zich![]()
![]()
Ga maar lekker janken, ik ben het nu wel een keer zat, al dat gezeik op de bewoners telkens. Dat je iemand niet mag, prima, maar je hoeft ze niet telkens de huid vol te schelden, heeft niemand wat aan hier.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 20:31 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ja komop die kudt heeft al twee dagen gewoon een bek waar om op te stampen met kaplaarzen. Mag ik het ff uitten anders ga ik zo keihard janken!
Ze is dus gewend om het te doen met kerels die het ook met mannen doenquote:Op dinsdag 1 maart 2011 20:31 schreef Tamaartje het volgende:
![]()
Op haar 22e...quote:Op dinsdag 1 maart 2011 20:31 schreef Tamaartje het volgende:
![]()
Dat is inderdaad een prestatiequote:
Hoquote:Op dinsdag 1 maart 2011 20:32 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ga maar lekker janken, ik ben het nu wel een keer zat, al dat gezeik op de bewoners telkens. Dat je iemand niet mag, prima, maar je hoeft ze niet telkens de huid vol te schelden, heeft niemand wat aan hier.
Hij pakt z'n tv momentje?quote:Op dinsdag 1 maart 2011 20:33 schreef Stranger het volgende:
Ja hallo ik was even weg om me de schaamte van het dansje te ontwijken.
Waarom zit gerard zo dicht bij de tv, daar krijg je vierkante ogen van.
quote:Op dinsdag 1 maart 2011 20:33 schreef versabommie het volgende:
[..]
Hoazijnzeiker, ik ben de enige die positief is over Aafke
Je weet precies wat ik bedoel, hou daar aub mee op. Ik zie je wel vaker bewoners de huid vol schelden, en ik erger me eraan.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 20:33 schreef versabommie het volgende:
[..]
[..]
quote:Op dinsdag 1 maart 2011 20:32 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ga maar lekker janken, ik ben het nu wel een keer zat, al dat gezeik op de bewoners telkens. Dat je iemand niet mag, prima, maar je hoeft ze niet telkens de huid vol te schelden, heeft niemand wat aan hier.
Alleen maar omdat ze niet zo kieskeurig isquote:Op dinsdag 1 maart 2011 20:33 schreef versabommie het volgende:
[..]
Pas je op met dat woordquote:Op dinsdag 1 maart 2011 20:33 schreef versabommie het volgende:
[..]
Dan druk je even op het nsb knopje!quote:Op dinsdag 1 maart 2011 20:34 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Je weet precies wat ik bedoel, hou daar aub mee op. Ik zie je wel vaker bewoners de huid vol schelden, en ik erger me eraan.
Ik weet dat ik niet in KLB zit.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 20:34 schreef Laysa het volgende:
[..]
je bent verdwaald hé?...Je bent nu op FOK!
![]()
Aaaah het gaat er hier ook weer oud vertrouwd aan toequote:Op dinsdag 1 maart 2011 20:31 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ja komop die kudt heeft al twee dagen gewoon een bek waar om op te stampen met kaplaarzen. Mag ik het ff uitten anders ga ik zo keihard janken!
Psies!quote:Op dinsdag 1 maart 2011 20:34 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Alleen maar omdat ze niet zo kieskeurig is.
Ik was daar vroeger ook fan vanquote:Op dinsdag 1 maart 2011 20:33 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Dat is inderdaad een prestatie.
quote:Op dinsdag 1 maart 2011 20:32 schreef Urb het volgende:
Hoe ironisch weer Mo was verliefd op homo Boy-zone lid.
A.J. had een hartenaas van Brian gejat ?quote:Op dinsdag 1 maart 2011 20:33 schreef Anneloortje het volgende:
Ze hebben mijn Backstreetboybeeld voorgoed vernield. Al hebben die dat zelf gedan laatst in AHOy met een reuniconcert toen ze quit playing games zongen terwijl ze aan een pokertafel zaten te pokeren. Dat ging ook nergens over....
Dat dat kan!quote:Op dinsdag 1 maart 2011 20:36 schreef wieweetwatt het volgende:
SOFIA KIJKT STERREN DANSEN OP HET IJS
quote:Op dinsdag 1 maart 2011 20:36 schreef Ceetje.. het volgende:
wat vindt sofie nou van gerard joling? dattie goed kan pleebekken?
En je geeft het nog toe ook!quote:Op dinsdag 1 maart 2011 20:35 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik was daar vroeger ook fan vanEn als ik het er nu met iemand over hebt, kent niemand het
Gelukkig.. dacht dat mijn mensenkennis me in de steek lietquote:
Homoquote:Op dinsdag 1 maart 2011 20:36 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
En je geeft het nog toe ook!.
ik ken ze ook maar ik blijf ontkennen.
Inderdaad zegquote:Op dinsdag 1 maart 2011 20:37 schreef Stranger het volgende:
[..]
Dasnieveul
Heb ik ook naast me staan voor vanavond.
Waar?!quote:
Ik dacht al waar blijft die, al een week niet voorbij zien komenquote:
Tuurlijk C.I.T.A.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 20:36 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
En je geeft het nog toe ook!.
ik ken ze ook maar ik blijf ontkennen.
Aafke mocht de mand halen toch? Misschien heeft ze nog wat op tactische plekken verstopt.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 20:37 schreef Caland het volgende:
[..]
Inderdaad zeg
Of zal dit alleen de mand van Aafke zijn?
quote:Op dinsdag 1 maart 2011 20:37 schreef Stranger het volgende:
[..]
Dasnieveul
Heb ik ook naast me staan voor vanavond.
Gatver!quote:
x2quote:Op dinsdag 1 maart 2011 20:38 schreef Mylene het volgende:
Maar even een jointje opgestoken.
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 1 maart 2011 20:38 schreef Mylene het volgende:
[ afbeelding ]
Een paarse hoedquote:Op dinsdag 1 maart 2011 20:38 schreef Mylene het volgende:
[ afbeelding ]
jadaweetikheulniemeerhoor...denk ikquote:
Verkiezingsdebatquote:Op dinsdag 1 maart 2011 20:39 schreef Caland het volgende:
[..]
x2
Maar ik ga de toppert tussen Chelsea en Man United bekijken.
(da's voetbal)
daar moet je hoogbegaafd voor zijn! (voor de bobo)quote:Op dinsdag 1 maart 2011 20:39 schreef Anneloortje het volgende:
Hoogbegaafde monique koppelt Bobo's in de bush aan kinderblad Bobo...
Noem je mij nou een Monique?!quote:
quote:Op dinsdag 1 maart 2011 20:39 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
daar moet je hoogbegaafd voor zijn! (voor de bobo)
Die onderstequote:Op dinsdag 1 maart 2011 20:39 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
jadaweetikheulniemeerhoor...denk ik
quote:
quote:Op dinsdag 1 maart 2011 20:39 schreef Caland het volgende:
[..]
x2
Maar ik ga de toppert tussen Chelsea en Man United bekijken.
(da's voetbal)
Die kans is niet groot, maar toch bedanktquote:Op dinsdag 1 maart 2011 20:41 schreef jesje1982 het volgende:
dkvd is gesloten tenzij je word opgeroepen
quote:Op dinsdag 1 maart 2011 20:43 schreef Ceetje.. het volgende:
laura kijkt altijd alsof ze moet poepen maar niet kan, krijg er altijd zo'n wc-gevoel bij als ik haar in beeld zie
zal wel weer op bed liggenquote:
Dan moet je gaan... echt... anders krijg je ook zo'n hoofdquote:Op dinsdag 1 maart 2011 20:43 schreef Ceetje.. het volgende:
laura kijkt altijd alsof ze moet poepen maar niet kan, krijg er altijd zo'n wc-gevoel bij als ik haar in beeld zie
achteraan op de bankquote:
ik heb gelukkig geen moeite met mijn stoelgangquote:Op dinsdag 1 maart 2011 20:44 schreef wieweetwatt het volgende:
[..]
Dan moet je gaan... echt... anders krijg je ook zo'n hoofd
Laatste biertje snatchen is zoooooooo homosueel!quote:Op dinsdag 1 maart 2011 20:45 schreef LekkerSimpel het volgende:
EN JA HOORRRRRRRRRRRRRRRRRR!!!!!!!!!!!!!!!!
Die vuile pisnicht moet het laatste biertje snaaien.
Ik meen het nietquote:Op dinsdag 1 maart 2011 20:46 schreef wieweetwatt het volgende:
[..]en zeg dat je dat niet meent!!!!
quote:Op dinsdag 1 maart 2011 20:48 schreef LekkerSimpel het volgende:
Wie riep daar iets over Tjesto? Die moet zijn bek houden, want mijn hondje heet Tjesto en die keek op en denkt dat hij er al uit mag.
ze kan altijd nog met een lege fles spelen toch?quote:Op dinsdag 1 maart 2011 20:47 schreef Ikkieee het volgende:
aafke kijkt al teleurgesteld dat de drank op is hahaha
Wie riep daar iets over Tjesto? Die moet zijn bek houden, want mijn hondje heet Tjesto en die keek op en denkt dat hij er al uit mag.
ze heeft nu wel een legging aan voor de veranderingquote:Op dinsdag 1 maart 2011 20:48 schreef knagsje het volgende:
[..]
ze kan altijd nog met een lege fles spelen toch?
Vreselijk jong. Te lui om uit zijn ogen te kijken.quote:
is ook gatver.....quote:Op dinsdag 1 maart 2011 20:49 schreef Ikkieee het volgende:
[..]
ze heeft nu wel een legging aan voor de verandering
Guido?quote:Op dinsdag 1 maart 2011 20:49 schreef Ikkieee het volgende:
[..]
ze heeft nu wel een legging aan voor de verandering
Lijkt me een stuk leuker voor de kijkers om te kijken dan poker in ieder geval.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 20:49 schreef Stranger het volgende:
Ik had echt iets van de weerwolven van wakkerdam meegenomen voor in dat huis, totaal saai voor de streamers maar je verveelt je tenminste niet
quote:
Ik ben positief over Joanna, Aafke, Philip.....quote:Op dinsdag 1 maart 2011 20:50 schreef versabommie het volgende:
[..]![]()
zeg doe eens niet zo negatief over de bewoners altijd!
hahahahaquote:Op dinsdag 1 maart 2011 20:50 schreef versabommie het volgende:
[..]![]()
zeg doe eens niet zo negatief over de bewoners altijd!
Prima knul hoor verveeld zich alleen een beetjequote:Op dinsdag 1 maart 2011 20:50 schreef beequeen het volgende:
[..]
Vreselijk jong. Te lui om uit zijn ogen te kijken.
Saaie droplul...quote:Op dinsdag 1 maart 2011 20:52 schreef marky het volgende:
[..]
Prima knul hoor verveeld zich alleen een beetje
Sinds 1 minuut pasquote:Op dinsdag 1 maart 2011 20:52 schreef minzo het volgende:
Lag bij jullie het geluid ook laast 30 min?
Al gezongenquote:Op dinsdag 1 maart 2011 20:54 schreef Stability het volgende:
hebben ze het liedje al gezongen in de groep? of alleen geoefend?
je bent me voor! Ik zat net te typen: aafke DRUK DAN LILLUKE .....quote:Op dinsdag 1 maart 2011 20:54 schreef Urb het volgende:
Aafke raad de fake-relatie nog weer eens goed bij L&G, druk dan MUTS.![]()
![]()
![]()
hebben ze al gedaanquote:Op dinsdag 1 maart 2011 20:54 schreef Stability het volgende:
hebben ze het liedje al gezongen in de groep? of alleen geoefend?
Ik houd het bij een waarschuwing, anders meld ik het bij Mylenequote:
Ja hoor, hij viel lekker een dagje buiten de stream en hop hij moet weer ff tv time claimen ...quote:
thanksquote:
quote:Op dinsdag 1 maart 2011 20:46 schreef versabommie het volgende:
[..]
Laatste biertje snatchen is zoooooooo homosueel!
iets over haarverven, tussen sharon, Joanna en Serviaquote:Op dinsdag 1 maart 2011 20:56 schreef Urb het volgende:
[..]
Wat gebeurde daar ? Ik zat op andere stream.
Ja, het is logisch dat de productie ze niet mag nadat ze een missie hebben geweigerd en zo lacherig omgingen met het diner.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 20:56 schreef marky het volgende:
Aha het kvdw is dus aan het sturen om de nep relatie te beeindigen
kleine woordenwisseling met stemverheffing maar het is al weer overquote:Op dinsdag 1 maart 2011 20:56 schreef Urb het volgende:
[..]
Wat gebeurde daar ? Ik zat op andere stream.
Ja, dat was vanmiddag al duidelijk.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 20:56 schreef marky het volgende:
Aha het kvdw is dus aan het sturen om de nep relatie te beeindigen
Ik denk wel dat ze daardoor kijkers gaan verliezen, is wel enige waar nog beetje toneel bij komt kijken hoe ze moeten reageren om de restquote:Op dinsdag 1 maart 2011 20:57 schreef Stranger het volgende:
[..]
Ja, het is logisch dat de productie ze niet mag nadat ze een missie hebben geweigerd en zo lacherig omgingen met het diner.
Jupquote:Op dinsdag 1 maart 2011 20:58 schreef marky het volgende:
Ze zijn dus ondervraagd wat ze gezien hadden rondom het geheim van Laura en Guido.
Ja, suggestieve vragen.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 20:58 schreef marky het volgende:
Ze zijn dus ondervraagd wat ze gezien hadden rondom het geheim van Laura en Guido.
Dat diner was nog wel vermakelijk.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 20:57 schreef Stranger het volgende:
[..]
Ja, het is logisch dat de productie ze niet mag nadat ze een missie hebben geweigerd en zo lacherig omgingen met het diner.
Volgens mij hebben ze het al opgegeven dat dit programma een succes wordt, en daar allemaal excuusjes bij hebben gezocht, terwijl het toch echt voornamelijk aan de programmaleiding ligt dat dit programma flopt.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 20:58 schreef minzo het volgende:
[..]
Ik denk wel dat ze daardoor kijkers gaan verliezen, is wel enige waar nog beetje toneel bij komt kijken hoe ze moeten reageren om de rest
Optreden is al voorbij jaquote:Op dinsdag 1 maart 2011 21:00 schreef stormiot het volgende:
ff gemist .... hebben ze al het optreden gedaan of heeft Mo er een stokje voor gestoken
ff over 8en is het optreden geweestquote:Op dinsdag 1 maart 2011 21:00 schreef stormiot het volgende:
ff gemist .... hebben ze al het optreden gedaan of heeft Mo er een stokje voor gestoken
jammer gemistquote:Op dinsdag 1 maart 2011 21:01 schreef jesje1982 het volgende:
[..]
ff over 8en is het optreden geweest
ja moeten ze eens echt samen gaan slapen.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 21:01 schreef Urb het volgende:
[..]
Misschien willen ze dat L&G harder hun best doen maar ik denk niet dat dat erin zit.
Aafke is iets meer verzonnebankt, en breezer dan mij. Ik ben een brunettequote:Op dinsdag 1 maart 2011 20:24 schreef scooby-doo het volgende:
[..]
Dan is ie wel kieskeurig hoor. Of jij bent een zeer lekker ding?
Ze hebben toch ook zo'n GHBrelatie?quote:Op dinsdag 1 maart 2011 21:02 schreef Little_Lunatic het volgende:
Mo naar 3 wijntjes toch weer contact zoeken met Maik![]()
[ afbeelding ]
Want?quote:Op dinsdag 1 maart 2011 21:02 schreef wieweetwatt het volgende:
[..]
Ik wil reageren maar het mag niet meer
Die gaan echt niet meer doen dan ze nu doen dit is hun limit. Als Alex er niet uit gaat donderdag en het is nog niet geraden dan zien ze dat het niet erg is om geen geheim meer te hebben dus zullen ze zich nog minder inzetten.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 21:01 schreef Urb het volgende:
[..]
Misschien willen ze dat L&G harder hun best doen maar ik denk niet dat dat erin zit.
Doe eens...quote:Op dinsdag 1 maart 2011 21:03 schreef wieweetwatt het volgende:
[..]
Ik mag niet zo negatief over de bewoners zijn
quote:Op dinsdag 1 maart 2011 21:04 schreef NotYou het volgende:
Joanna "Hoe die een andere vent in z'n reet neukt, vies hè.."Die zit de boel echt op te hitsen.
quote:Op dinsdag 1 maart 2011 21:03 schreef wieweetwatt het volgende:
[..]
Jaaaaaaaa! Doe eens!quote:
Dat zou echt lame zijn.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 21:03 schreef Stranger het volgende:
Maar vandaag in de uitzending kwamen dus voornamelijk Alex en Maik slecht in beeld?
Servio een productie-favorietje?
Zei ze dat echt?quote:Op dinsdag 1 maart 2011 21:04 schreef NotYou het volgende:
Joanna "Hoe die een andere vent in z'n reet neukt, vies hè.."Die zit de boel echt op te hitsen.
van wie mag dat nietquote:Op dinsdag 1 maart 2011 21:03 schreef wieweetwatt het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 1 maart 2011 21:06 schreef wieweetwatt het volgende:
[..]
Onder andere voor jou ben ik nu erg positief
Servio
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |