Was al bekend hoorquote:Op dinsdag 1 maart 2011 20:25 schreef BBQSausage het volgende:
Philip op TV:
Ik ga er nu voor dat Alex Ridder is.
quote:Op dinsdag 1 maart 2011 20:25 schreef BBQSausage het volgende:
Philip op TV:
Ik ga er nu voor dat Alex Ridder is.
Maar op dit topic wordt er al de hele dag over gesproken, of begrijp ik je verkeerd?quote:Op dinsdag 1 maart 2011 20:26 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
KvdW beelden zijn nooit openbaar.
Geluid was nog te horen op een stream hierquote:Op dinsdag 1 maart 2011 20:26 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
KvdW beelden zijn nooit openbaar.
tuurlijk wel.... was alleen geen reet aanquote:Op dinsdag 1 maart 2011 20:26 schreef Anneloortje het volgende:
Ik denk jullie kijken vast niet maar toch
Ja, hou maar op. Nu weten we het wel.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 20:29 schreef versabommie het volgende:
Kijk mensen, hier zien we een verschreurde vrouw die net haar ouders, man, kinderen, familie, de kerstman en 12 rendieren en 20 huisdieren is kwijtgeraakt bj een enorme brand en blikseminslag in haar huis! De pijn, de ellende!![]()
Zoveel pijn in zo een sterke vrouw!
[ afbeelding ]kuthoer!
Ja komop die kudt heeft al twee dagen gewoon een bek waar om op te stampen met kaplaarzen. Mag ik het ff uitten anders ga ik zo keihard janken!quote:Op dinsdag 1 maart 2011 20:30 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ja, hou maar op. Nu weten we het wel.
da;s vast haar geheimquote:Op dinsdag 1 maart 2011 20:30 schreef Tamaartje het volgende:
Mo kan elk lid van een boyband opnoemen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |