en morgen is ze het weer vergetenquote:Op dinsdag 1 maart 2011 20:31 schreef LekkerSimpel het volgende:
Er is weer drank en Mo is ineens niet meer jankerig.
Die ligt vanavond wel weer met Maik in bed.
zoiets dusquote:Op dinsdag 1 maart 2011 20:31 schreef Tamaartje het volgende:
Mo lag te krikken in bed met posters van boyzone boven zich![]()
![]()
Ga maar lekker janken, ik ben het nu wel een keer zat, al dat gezeik op de bewoners telkens. Dat je iemand niet mag, prima, maar je hoeft ze niet telkens de huid vol te schelden, heeft niemand wat aan hier.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 20:31 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ja komop die kudt heeft al twee dagen gewoon een bek waar om op te stampen met kaplaarzen. Mag ik het ff uitten anders ga ik zo keihard janken!
Ze is dus gewend om het te doen met kerels die het ook met mannen doenquote:Op dinsdag 1 maart 2011 20:31 schreef Tamaartje het volgende:
![]()
Op haar 22e...quote:Op dinsdag 1 maart 2011 20:31 schreef Tamaartje het volgende:
![]()
Dat is inderdaad een prestatiequote:
Hoquote:Op dinsdag 1 maart 2011 20:32 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ga maar lekker janken, ik ben het nu wel een keer zat, al dat gezeik op de bewoners telkens. Dat je iemand niet mag, prima, maar je hoeft ze niet telkens de huid vol te schelden, heeft niemand wat aan hier.
Hij pakt z'n tv momentje?quote:Op dinsdag 1 maart 2011 20:33 schreef Stranger het volgende:
Ja hallo ik was even weg om me de schaamte van het dansje te ontwijken.
Waarom zit gerard zo dicht bij de tv, daar krijg je vierkante ogen van.
quote:Op dinsdag 1 maart 2011 20:33 schreef versabommie het volgende:
[..]
Hoazijnzeiker, ik ben de enige die positief is over Aafke
Je weet precies wat ik bedoel, hou daar aub mee op. Ik zie je wel vaker bewoners de huid vol schelden, en ik erger me eraan.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 20:33 schreef versabommie het volgende:
[..]
[..]
quote:Op dinsdag 1 maart 2011 20:32 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ga maar lekker janken, ik ben het nu wel een keer zat, al dat gezeik op de bewoners telkens. Dat je iemand niet mag, prima, maar je hoeft ze niet telkens de huid vol te schelden, heeft niemand wat aan hier.
Alleen maar omdat ze niet zo kieskeurig isquote:Op dinsdag 1 maart 2011 20:33 schreef versabommie het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |