quote:Op dinsdag 1 maart 2011 20:46 schreef versabommie het volgende:
[..]
Laatste biertje snatchen is zoooooooo homosueel!
iets over haarverven, tussen sharon, Joanna en Serviaquote:Op dinsdag 1 maart 2011 20:56 schreef Urb het volgende:
[..]
Wat gebeurde daar ? Ik zat op andere stream.
Ja, het is logisch dat de productie ze niet mag nadat ze een missie hebben geweigerd en zo lacherig omgingen met het diner.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 20:56 schreef marky het volgende:
Aha het kvdw is dus aan het sturen om de nep relatie te beeindigen
kleine woordenwisseling met stemverheffing maar het is al weer overquote:Op dinsdag 1 maart 2011 20:56 schreef Urb het volgende:
[..]
Wat gebeurde daar ? Ik zat op andere stream.
Ja, dat was vanmiddag al duidelijk.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 20:56 schreef marky het volgende:
Aha het kvdw is dus aan het sturen om de nep relatie te beeindigen
Ik denk wel dat ze daardoor kijkers gaan verliezen, is wel enige waar nog beetje toneel bij komt kijken hoe ze moeten reageren om de restquote:Op dinsdag 1 maart 2011 20:57 schreef Stranger het volgende:
[..]
Ja, het is logisch dat de productie ze niet mag nadat ze een missie hebben geweigerd en zo lacherig omgingen met het diner.
Jupquote:Op dinsdag 1 maart 2011 20:58 schreef marky het volgende:
Ze zijn dus ondervraagd wat ze gezien hadden rondom het geheim van Laura en Guido.
Ja, suggestieve vragen.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 20:58 schreef marky het volgende:
Ze zijn dus ondervraagd wat ze gezien hadden rondom het geheim van Laura en Guido.
Dat diner was nog wel vermakelijk.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 20:57 schreef Stranger het volgende:
[..]
Ja, het is logisch dat de productie ze niet mag nadat ze een missie hebben geweigerd en zo lacherig omgingen met het diner.
Volgens mij hebben ze het al opgegeven dat dit programma een succes wordt, en daar allemaal excuusjes bij hebben gezocht, terwijl het toch echt voornamelijk aan de programmaleiding ligt dat dit programma flopt.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 20:58 schreef minzo het volgende:
[..]
Ik denk wel dat ze daardoor kijkers gaan verliezen, is wel enige waar nog beetje toneel bij komt kijken hoe ze moeten reageren om de rest
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |