Optreden is al voorbij jaquote:Op dinsdag 1 maart 2011 21:00 schreef stormiot het volgende:
ff gemist .... hebben ze al het optreden gedaan of heeft Mo er een stokje voor gestoken
ff over 8en is het optreden geweestquote:Op dinsdag 1 maart 2011 21:00 schreef stormiot het volgende:
ff gemist .... hebben ze al het optreden gedaan of heeft Mo er een stokje voor gestoken
jammer gemistquote:Op dinsdag 1 maart 2011 21:01 schreef jesje1982 het volgende:
[..]
ff over 8en is het optreden geweest
ja moeten ze eens echt samen gaan slapen.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 21:01 schreef Urb het volgende:
[..]
Misschien willen ze dat L&G harder hun best doen maar ik denk niet dat dat erin zit.
Aafke is iets meer verzonnebankt, en breezer dan mij. Ik ben een brunettequote:Op dinsdag 1 maart 2011 20:24 schreef scooby-doo het volgende:
[..]
Dan is ie wel kieskeurig hoor. Of jij bent een zeer lekker ding?
Ze hebben toch ook zo'n GHBrelatie?quote:Op dinsdag 1 maart 2011 21:02 schreef Little_Lunatic het volgende:
Mo naar 3 wijntjes toch weer contact zoeken met Maik![]()
[ afbeelding ]
Want?quote:Op dinsdag 1 maart 2011 21:02 schreef wieweetwatt het volgende:
[..]
Ik wil reageren maar het mag niet meer
Die gaan echt niet meer doen dan ze nu doen dit is hun limit. Als Alex er niet uit gaat donderdag en het is nog niet geraden dan zien ze dat het niet erg is om geen geheim meer te hebben dus zullen ze zich nog minder inzetten.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 21:01 schreef Urb het volgende:
[..]
Misschien willen ze dat L&G harder hun best doen maar ik denk niet dat dat erin zit.
Doe eens...quote:Op dinsdag 1 maart 2011 21:03 schreef wieweetwatt het volgende:
[..]
Ik mag niet zo negatief over de bewoners zijn
quote:Op dinsdag 1 maart 2011 21:04 schreef NotYou het volgende:
Joanna "Hoe die een andere vent in z'n reet neukt, vies hè.."Die zit de boel echt op te hitsen.
quote:Op dinsdag 1 maart 2011 21:03 schreef wieweetwatt het volgende:
[..]
Jaaaaaaaa! Doe eens!quote:
Dat zou echt lame zijn.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 21:03 schreef Stranger het volgende:
Maar vandaag in de uitzending kwamen dus voornamelijk Alex en Maik slecht in beeld?
Servio een productie-favorietje?
Zei ze dat echt?quote:Op dinsdag 1 maart 2011 21:04 schreef NotYou het volgende:
Joanna "Hoe die een andere vent in z'n reet neukt, vies hè.."Die zit de boel echt op te hitsen.
van wie mag dat nietquote:Op dinsdag 1 maart 2011 21:03 schreef wieweetwatt het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |