En je maakt ook testritten zonder dat je er uberhaupt aan denkt om een auto te kopenquote:Op dinsdag 1 maart 2011 17:05 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Niet iedereen neukt altijd meteen op de 1e date
Ik weet er wel een aantal mooie maar helaas daardoor ook dure hotels. Tenzij minimaal 100,- per nacht niet duur is voor jou.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 16:59 schreef Cue_ het volgende:
Weten jullie nog een goedkoop, maar goed hotel in Rotterdam?
Sander kan koken zag ik donderdag pasquote:Op dinsdag 1 maart 2011 17:04 schreef PeuRac het volgende:
[..]
We hebben zondag Sanders Chili gegeten
Het is een tweede date. En wat een belachelijke TT.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 17:05 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Niet iedereen neukt altijd meteen op de 1e date
We hebben nog niet eens een eerste date gehadquote:Op dinsdag 1 maart 2011 17:07 schreef Samzz het volgende:
[..]
Het is een tweede date. En wat een belachelijke TT.
Daarom, het gaat toch helemaal nergens meer over!quote:Op dinsdag 1 maart 2011 17:08 schreef HeatWave het volgende:
[..]
We hebben nog niet eens een eerste date gehad.
Nee moet wel een goedkope zijn. Gaan al erotisch dineren incl playboyquote:Op dinsdag 1 maart 2011 17:06 schreef Nouk84 het volgende:
Foutje in TT.
Ik weet er wel een aantal mooie maar helaas daardoor ook dure hotels. Tenzij minimaal 100,- per nacht niet duur is voor jou.
Dat sowiesoquote:Op dinsdag 1 maart 2011 17:06 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
En je maakt ook testritten zonder dat je er uberhaupt aan denkt om een auto te kopen
Hahaquote:Op dinsdag 1 maart 2011 17:06 schreef Evie het volgende:
[..]
Sander kan koken zag ik donderdag paslol
soberso is keigrappig mang! wel 450 euro grappig!quote:Op dinsdag 1 maart 2011 17:12 schreef Samzz het volgende:
Oj, zobiezo
Ik snap niet hoe je in het huidige tijdperk sowieso nog fout kan schrijven
Niks, zij gaf aan me niet op te hebben gegeven omdat de associate director het toch niet goedgekeurd zou hebben en er nog meer mensen in aanmerking kwamen voor een promotie. En ze zei dat ze nog niet genoeg van mij gezien had de afgelopen maandquote:Op dinsdag 1 maart 2011 16:59 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Wat was haar antwoord op jouw vraag aan welke eis om in aanmerking te komen voor promotie je niet hebt voldaan?
joe ko kurl!quote:Op dinsdag 1 maart 2011 17:13 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Niks, zij gaf aan me niet op te hebben gegeven omdat de associate director het toch niet goedgekeurd zou hebben en er nog meer mensen in aanmerking kwamen voor een promotie. En ze zei dat ze nog niet genoeg van mij gezien had de afgelopen maandIk ben nu 1 maand weer fulltime aan het werk en zij zei dus dat dat niet genoeg was om mijn werk te beoordelen. Terwijl ik voor mijn overspannenheid al een jaar werkte en ze me op basis daarvan dus zeker wel zou hebben opgegeven. Ik vind het krom. Heb er net nog een email achteraan gestuurd met als attachments 2 emails van leads waarin zij aangeven dat ze zeer onder de indruk van mijn werk zijn.
Ik word er best verdrietig van als mensen in een serieuze post dergelijke spelfouten makenquote:Op dinsdag 1 maart 2011 17:13 schreef HeatWave het volgende:
[..]
soberso is keigrappig mang! wel 450 euro grappig!
Ik probeer me er niet meer zo aan te ergeren vooralquote:Op dinsdag 1 maart 2011 17:14 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik word er best verdrietig van als mensen in een serieuze post dergelijke spelfouten maken
Lijkt me helemaal nietsquote:Op dinsdag 1 maart 2011 17:10 schreef Cue_ het volgende:
Nee moet wel een goedkope zijn. Gaan al erotisch dineren incl playboy
Nou, ik probeer er ook overheen te lezen. Alleen lukt dat niet altijdquote:Op dinsdag 1 maart 2011 17:15 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik probeer me er niet meer zo aan te ergeren vooral.
mensen zijn nou eenmaal dom, daarom heb ik een goeie baan.
Soms is aanpakken ook gewoon leuk natuurlijkquote:Op dinsdag 1 maart 2011 17:17 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nou, ik probeer er ook overheen te lezen. Alleen lukt dat niet altijd
Dan zou ik die vraag toch nog eens stellen tot ze er een bevredigend antwoord op heeftquote:Op dinsdag 1 maart 2011 17:13 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Niks, zij gaf aan me niet op te hebben gegeven omdat de associate director het toch niet goedgekeurd zou hebben en er nog meer mensen in aanmerking kwamen voor een promotie. En ze zei dat ze nog niet genoeg van mij gezien had de afgelopen maandIk ben nu 1 maand weer fulltime aan het werk en zij zei dus dat dat niet genoeg was om mijn werk te beoordelen. Terwijl ik voor mijn overspannenheid al een jaar werkte en ze me op basis daarvan dus zeker wel zou hebben opgegeven. Ik vind het krom. Heb er net nog een email achteraan gestuurd met als attachments 2 emails van leads waarin zij aangeven dat ze zeer onder de indruk van mijn werk zijn.
Ach ja, wie weet onthouden ze hetquote:
Dat gaat toch allemaal geen ene reet uitmaken hier. Zij bepaalt of ik voor promotie op wordt gegeven of niet en dat doet ze niet. Klaar. Had het ook niet verwacht omdat ik dit bedrijf inmiddels wel een beetje ken, maar toch is het gewoon ronduit kut.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 17:17 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Dan zou ik die vraag toch nog eens stellen tot ze er een bevredigend antwoord op heeft
Hou er dan over opquote:Op dinsdag 1 maart 2011 17:26 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Dat gaat toch allemaal geen ene reet uitmaken hier. Zij bepaalt of ik voor promotie op wordt gegeven of niet en dat doet ze niet. Klaar. Had het ook niet verwacht omdat ik dit bedrijf inmiddels wel een beetje ken, maar toch is het gewoon ronduit kut.
Andere baan zoeken dan.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 17:26 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Dat gaat toch allemaal geen ene reet uitmaken hier. Zij bepaalt of ik voor promotie op wordt gegeven of niet en dat doet ze niet. Klaar. Had het ook niet verwacht omdat ik dit bedrijf inmiddels wel een beetje ken, maar toch is het gewoon ronduit kut.
Ik ken er anders genoeg uit limburg die nog nooit hebben gekookt of koekjes hebben gebakken hoorquote:
Verkeerde quotequote:Op dinsdag 1 maart 2011 17:31 schreef Evie het volgende:
[..]
Ik ken er anders genoeg uit limburg die nog nooit hebben gekookt of koekjes hebben gebakken hoor
Met mij wel. Met jou dan?quote:
Ja ookquote:
Sorry, maar ik vind dat ze groot gelijk heeft als je net weer een maand aan het werk bent. Je bent toch een onzekere factor als je net overspannen bent geweest. Verbaast me eigenlijk dat je het zelf zo vreemd vindt.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 17:13 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Eigen stylo ontwikkelen, jeweetzellef.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 17:12 schreef Samzz het volgende:
Oj, zobiezo
Ik snap niet hoe je in het huidige tijdperk sowieso nog fout kan schrijven
Hey, had je mn mini hippie bank gezien?quote:
Heumeuquote:Op dinsdag 1 maart 2011 19:19 schreef PeuRac het volgende:
Heb trouwens van mn ouders een super gaaf cadeau gehad! Een kistje voor mn horloges
Wat wel?quote:
quote:
Trek dan je portemonnee maarquote:Op dinsdag 1 maart 2011 19:34 schreef JoeBravo het volgende:
blegh, huren via woningbouwverening gaat 'm niet worden zie ik al wel.
Commerciele verhuurmarkt op dan maar
precies. in de meeste gevallen een maandelijks inchrijftarief á >¤10 + >¤600,- "bemiddelingskosten" en daar komt de hoge(re) huur dan nog eens bijquote:
Je vergeet de borgquote:Op dinsdag 1 maart 2011 19:39 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
precies. in de meeste gevallen een maandelijks inchrijftarief á >¤10 + >¤600,- "bemiddelingskosten" en daar komt de hoge(re) huur dan nog eens bij
Heb er toevallig net één gevonden die 170 vraagt en redelijk betaalbare woningen in z'n portefeuille heeft, dus denk dat ik maar eens ga kijken of ik daar wat kan bereiken.
borg betaal je overal, ook bij wbv en is ook vrij standaard 1 a 2 maandhuren, dus daar lig ik niet wakker vanquote:
Dat is waarquote:Op dinsdag 1 maart 2011 19:43 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
borg betaal je overal, ook bij wbv en is ook vrij standaard 1 a 2 maandhuren, dus daar lig ik niet wakker van
geen idee, nog überhaupt niet naar gekeken.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 19:44 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat is waar![]()
Kom je in aanmerking voor huursubsidie?
Waarom wordt de wbv niks voor jou dan?quote:Op dinsdag 1 maart 2011 19:44 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
geen idee, nog überhaupt niet naar gekeken.
Misschien een goed ideequote:Op dinsdag 1 maart 2011 19:44 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
geen idee, nog überhaupt niet naar gekeken.
Nee, waar. hoe, wie, wat, waarom?quote:Op dinsdag 1 maart 2011 18:47 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Hey, had je mn mini hippie bank gezien?
in arnhem en omgeving wordt inschrijftermijn gehanteerd en zonder urgentie duurt dat dus jaren. (90-150 reacties per woning zie ik voorbij komen)quote:Op dinsdag 1 maart 2011 19:45 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Waarom wordt de wbv niks voor jou dan?
Is dit een date?quote:
quote:
Urgentie kan je kopen/verdienenquote:Op dinsdag 1 maart 2011 19:47 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
in arnhem en omgeving wordt inschrijftermijn gehanteerd en zonder urgentie duurt dat dus jaren. (90-150 reacties per woning zie ik voorbij komen)
Hoe gaat je project?quote:Op dinsdag 1 maart 2011 19:48 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Is dit een date?
Hehe, nee, ik zou eigenlijk gaan zuipen met 2 Duitse maten, maar heb er niet zo'n zin in en heb het al druk genoeg deze week. Vrijdag en zaterdag carnavallen en volgende week naar Venezuela (en de rest van de landen... )... Dus ff rustig aan met tijd en geld.
laat maar. --> commerciele verhuur --> kleine kans dat ik onder de ¤650,- huur+servicekosten blijfquote:
Funda. Heb ik mijn vorige 2 supertoffe huizen gevonden... Huur viel mee en bemiddelingskosten waren in beide gevallen 200 euro. Dat vind ik ook niet meer dan redelijk.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 19:39 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
precies. in de meeste gevallen een maandelijks inchrijftarief á >¤10 + >¤600,- "bemiddelingskosten" en daar komt de hoge(re) huur dan nog eens bij
Heb er toevallig net één gevonden die 170 vraagt en redelijk betaalbare woningen in z'n portefeuille heeft, dus denk dat ik maar eens ga kijken of ik daar wat kan bereiken.
Denk het ook niet. Tenzij je een studiootje wilt natuurlijkquote:Op dinsdag 1 maart 2011 19:48 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
laat maar. --> commerciele verhuur --> kleine kans dat ik onder de ¤650,- huur+servicekosten blijf
Dat is klote, Doetinchem wil je niet blijven wonen zekerquote:Op dinsdag 1 maart 2011 19:47 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
in arnhem en omgeving wordt inschrijftermijn gehanteerd en zonder urgentie duurt dat dus jaren. (90-150 reacties per woning zie ik voorbij komen)
Huren is ruk als je niet bij een WBV kan hurenquote:Op dinsdag 1 maart 2011 19:48 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
laat maar. --> commerciele verhuur --> kleine kans dat ik onder de ¤650,- huur+servicekosten blijf
Arnhem o.e.?quote:Op dinsdag 1 maart 2011 19:34 schreef JoeBravo het volgende:
blegh, huren via woningbouwverening gaat 'm niet worden zie ik al wel.
Commerciele verhuurmarkt op dan maar
Ik gebruik nooit Facebook, haat het...quote:Op dinsdag 1 maart 2011 19:48 schreef PeuRac het volgende:
[..]Omdat mn slaapbank verkocht was en toch ergens op moest zitten
![]()
[ afbeelding ]
WTFquote:Op dinsdag 1 maart 2011 19:50 schreef Q. het volgende:
[..]
Arnhem o.e.?
Maar woningbouw is idd drama. Hier is de wachttijd een jaar of 10.
Nah, hippie in de zin van, chillen met de spullen die je hebt, dus, alleen een groot dik dekbed, twee kussens en twee plaidsquote:Op dinsdag 1 maart 2011 19:50 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik gebruik nooit Facebook, haat het...
Wat een lief bankje. Maar nog laaaang niet hippie genoeg! Waar zijn de lavalampen, de oranje (of andere kleur) fleecedekens etc?
nope, ik overweeg alleen alles van Arnhem (noord)+omgeving tot Ede+omgevingquote:Op dinsdag 1 maart 2011 19:49 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dat is klote, Doetinchem wil je niet blijven wonen zeker![]()
[..]
Huren is ruk als je niet bij een WBV kan huren
En dan zit je nog lang niet in de buurt van t centrumquote:Op dinsdag 1 maart 2011 19:50 schreef Q. het volgende:
[..]
Arnhem o.e.?
Maar woningbouw is idd drama. Hier is de wachttijd een jaar of 10.
Begrijp ik wel ja, niet de makkelijkste regio.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 19:51 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
nope, ik overweeg alleen alles van Arnhem (noord)+omgeving tot Ede+omgeving
Kopen? Ik weet nog wel een huis te koop staan in Arnhemquote:Op dinsdag 1 maart 2011 19:51 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
nope, ik overweeg alleen alles van Arnhem (noord)+omgeving tot Ede+omgeving
ben op funda ook nog niet bijster veel tegengekomen en veel bij bedrijven die dus minimaal 1 maandhuur bemiddelingskosten vragen (ex btw!)quote:Op dinsdag 1 maart 2011 19:49 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Funda. Heb ik mijn vorige 2 supertoffe huizen gevonden... Huur viel mee en bemiddelingskosten waren in beide gevallen 200 euro. Dat vind ik ook niet meer dan redelijk.
net van een grote verkoopschuld af, wat denk je zelf?quote:Op dinsdag 1 maart 2011 19:52 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Kopen? Ik weet nog wel een huis te koop staan in Arnhem
Helemaal dr af? Feliquote:Op dinsdag 1 maart 2011 19:54 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
net van een grote verkoopschuld af, wat denk je zelf?
Waarschijnlijk is de hypotheek toch te hoogquote:Op dinsdag 1 maart 2011 19:54 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
net van een grote verkoopschuld af, wat denk je zelf?
Op de camping gaan wonenquote:Op dinsdag 1 maart 2011 19:57 schreef JoeBravo het volgende:
@tijn: één van de voorwaarden van urgentie is dat je niet bij familie/vrienden terecht kan... niet echt geloofwaardig om dat te gaan bevestigen nu
Inderdaadquote:Op dinsdag 1 maart 2011 19:57 schreef JoeBravo het volgende:
@tijn: één van de voorwaarden van urgentie is dat je niet bij familie/vrienden terecht kan... niet echt geloofwaardig om dat te gaan bevestigen nu
waarom denk je dat ik het kopen van een andere auto nu wel aandurf?quote:
Goed puntquote:Op dinsdag 1 maart 2011 19:58 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
waarom denk je dat ik het kopen van een andere auto nu wel aandurf?
radio zit er goed in overigens, had niet meteen door dat achter de stekker die ik uit de radio trok de ISO stekker zatquote:
quote:Op dinsdag 1 maart 2011 20:05 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
radio zit er goed in overigens, had niet meteen door dat achter de stekker die ik uit de radio trok de ISO stekker zat
Dus die er af, snoer uit de doos eraan en het werkte
Alleen die hele snoerenbende weer in het dashboard kwijtraken was nogal een opgave, apparaat kwam vanzelf weer naar buiten bij de 1e 10 pogingen
zondagavond een poos en vorige week donderdagavond ofzo (toen ik er hier over aan het klagen was).quote:Op dinsdag 1 maart 2011 20:06 schreef PeuRac het volgende:
[..]
wanneer ben je daar mee bezig geweest? Wist niet dat je er problemen mee had, anders had ik je wel ff geholpen.
Aha, toen was ik er nietquote:Op dinsdag 1 maart 2011 20:09 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
zondagavond een poos en vorige week donderdagavond ofzo (toen ik er hier over aan het klagen was).
Wil wel 1 á 2 dagen, maar heb nog geen plannenquote:Op dinsdag 1 maart 2011 20:10 schreef El_Matador het volgende:
Joe is goed bezig. Baan, een auto (wat voor 1?) en ook al (bijna) een huis...
Gaat er nog iemand van jullie carnavallen trouwens?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |