En je maakt ook testritten zonder dat je er uberhaupt aan denkt om een auto te kopenquote:Op dinsdag 1 maart 2011 17:05 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Niet iedereen neukt altijd meteen op de 1e date
Ik weet er wel een aantal mooie maar helaas daardoor ook dure hotels. Tenzij minimaal 100,- per nacht niet duur is voor jou.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 16:59 schreef Cue_ het volgende:
Weten jullie nog een goedkoop, maar goed hotel in Rotterdam?
Sander kan koken zag ik donderdag pasquote:Op dinsdag 1 maart 2011 17:04 schreef PeuRac het volgende:
[..]
We hebben zondag Sanders Chili gegeten
Het is een tweede date. En wat een belachelijke TT.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 17:05 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Niet iedereen neukt altijd meteen op de 1e date
We hebben nog niet eens een eerste date gehadquote:Op dinsdag 1 maart 2011 17:07 schreef Samzz het volgende:
[..]
Het is een tweede date. En wat een belachelijke TT.
Daarom, het gaat toch helemaal nergens meer over!quote:Op dinsdag 1 maart 2011 17:08 schreef HeatWave het volgende:
[..]
We hebben nog niet eens een eerste date gehad.
Nee moet wel een goedkope zijn. Gaan al erotisch dineren incl playboyquote:Op dinsdag 1 maart 2011 17:06 schreef Nouk84 het volgende:
Foutje in TT.
Ik weet er wel een aantal mooie maar helaas daardoor ook dure hotels. Tenzij minimaal 100,- per nacht niet duur is voor jou.
Dat sowiesoquote:Op dinsdag 1 maart 2011 17:06 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
En je maakt ook testritten zonder dat je er uberhaupt aan denkt om een auto te kopen
Hahaquote:Op dinsdag 1 maart 2011 17:06 schreef Evie het volgende:
[..]
Sander kan koken zag ik donderdag paslol
soberso is keigrappig mang! wel 450 euro grappig!quote:Op dinsdag 1 maart 2011 17:12 schreef Samzz het volgende:
Oj, zobiezo
Ik snap niet hoe je in het huidige tijdperk sowieso nog fout kan schrijven
Niks, zij gaf aan me niet op te hebben gegeven omdat de associate director het toch niet goedgekeurd zou hebben en er nog meer mensen in aanmerking kwamen voor een promotie. En ze zei dat ze nog niet genoeg van mij gezien had de afgelopen maandquote:Op dinsdag 1 maart 2011 16:59 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Wat was haar antwoord op jouw vraag aan welke eis om in aanmerking te komen voor promotie je niet hebt voldaan?
joe ko kurl!quote:Op dinsdag 1 maart 2011 17:13 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Niks, zij gaf aan me niet op te hebben gegeven omdat de associate director het toch niet goedgekeurd zou hebben en er nog meer mensen in aanmerking kwamen voor een promotie. En ze zei dat ze nog niet genoeg van mij gezien had de afgelopen maandIk ben nu 1 maand weer fulltime aan het werk en zij zei dus dat dat niet genoeg was om mijn werk te beoordelen. Terwijl ik voor mijn overspannenheid al een jaar werkte en ze me op basis daarvan dus zeker wel zou hebben opgegeven. Ik vind het krom. Heb er net nog een email achteraan gestuurd met als attachments 2 emails van leads waarin zij aangeven dat ze zeer onder de indruk van mijn werk zijn.
Ik word er best verdrietig van als mensen in een serieuze post dergelijke spelfouten makenquote:Op dinsdag 1 maart 2011 17:13 schreef HeatWave het volgende:
[..]
soberso is keigrappig mang! wel 450 euro grappig!
Ik probeer me er niet meer zo aan te ergeren vooralquote:Op dinsdag 1 maart 2011 17:14 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik word er best verdrietig van als mensen in een serieuze post dergelijke spelfouten maken
Lijkt me helemaal nietsquote:Op dinsdag 1 maart 2011 17:10 schreef Cue_ het volgende:
Nee moet wel een goedkope zijn. Gaan al erotisch dineren incl playboy
Nou, ik probeer er ook overheen te lezen. Alleen lukt dat niet altijdquote:Op dinsdag 1 maart 2011 17:15 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik probeer me er niet meer zo aan te ergeren vooral.
mensen zijn nou eenmaal dom, daarom heb ik een goeie baan.
Soms is aanpakken ook gewoon leuk natuurlijkquote:Op dinsdag 1 maart 2011 17:17 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nou, ik probeer er ook overheen te lezen. Alleen lukt dat niet altijd
Dan zou ik die vraag toch nog eens stellen tot ze er een bevredigend antwoord op heeftquote:Op dinsdag 1 maart 2011 17:13 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Niks, zij gaf aan me niet op te hebben gegeven omdat de associate director het toch niet goedgekeurd zou hebben en er nog meer mensen in aanmerking kwamen voor een promotie. En ze zei dat ze nog niet genoeg van mij gezien had de afgelopen maandIk ben nu 1 maand weer fulltime aan het werk en zij zei dus dat dat niet genoeg was om mijn werk te beoordelen. Terwijl ik voor mijn overspannenheid al een jaar werkte en ze me op basis daarvan dus zeker wel zou hebben opgegeven. Ik vind het krom. Heb er net nog een email achteraan gestuurd met als attachments 2 emails van leads waarin zij aangeven dat ze zeer onder de indruk van mijn werk zijn.
Ach ja, wie weet onthouden ze hetquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |