Heumeuquote:Op dinsdag 1 maart 2011 19:19 schreef PeuRac het volgende:
Heb trouwens van mn ouders een super gaaf cadeau gehad! Een kistje voor mn horloges
Wat wel?quote:
quote:
Trek dan je portemonnee maarquote:Op dinsdag 1 maart 2011 19:34 schreef JoeBravo het volgende:
blegh, huren via woningbouwverening gaat 'm niet worden zie ik al wel.
Commerciele verhuurmarkt op dan maar
precies. in de meeste gevallen een maandelijks inchrijftarief á >¤10 + >¤600,- "bemiddelingskosten" en daar komt de hoge(re) huur dan nog eens bijquote:
Je vergeet de borgquote:Op dinsdag 1 maart 2011 19:39 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
precies. in de meeste gevallen een maandelijks inchrijftarief á >¤10 + >¤600,- "bemiddelingskosten" en daar komt de hoge(re) huur dan nog eens bij
Heb er toevallig net één gevonden die 170 vraagt en redelijk betaalbare woningen in z'n portefeuille heeft, dus denk dat ik maar eens ga kijken of ik daar wat kan bereiken.
borg betaal je overal, ook bij wbv en is ook vrij standaard 1 a 2 maandhuren, dus daar lig ik niet wakker vanquote:
Dat is waarquote:Op dinsdag 1 maart 2011 19:43 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
borg betaal je overal, ook bij wbv en is ook vrij standaard 1 a 2 maandhuren, dus daar lig ik niet wakker van
geen idee, nog überhaupt niet naar gekeken.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 19:44 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat is waar![]()
Kom je in aanmerking voor huursubsidie?
Waarom wordt de wbv niks voor jou dan?quote:Op dinsdag 1 maart 2011 19:44 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
geen idee, nog überhaupt niet naar gekeken.
Misschien een goed ideequote:Op dinsdag 1 maart 2011 19:44 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
geen idee, nog überhaupt niet naar gekeken.
Nee, waar. hoe, wie, wat, waarom?quote:Op dinsdag 1 maart 2011 18:47 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Hey, had je mn mini hippie bank gezien?
in arnhem en omgeving wordt inschrijftermijn gehanteerd en zonder urgentie duurt dat dus jaren. (90-150 reacties per woning zie ik voorbij komen)quote:Op dinsdag 1 maart 2011 19:45 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Waarom wordt de wbv niks voor jou dan?
Is dit een date?quote:
quote:
Urgentie kan je kopen/verdienenquote:Op dinsdag 1 maart 2011 19:47 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
in arnhem en omgeving wordt inschrijftermijn gehanteerd en zonder urgentie duurt dat dus jaren. (90-150 reacties per woning zie ik voorbij komen)
Hoe gaat je project?quote:Op dinsdag 1 maart 2011 19:48 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Is dit een date?
Hehe, nee, ik zou eigenlijk gaan zuipen met 2 Duitse maten, maar heb er niet zo'n zin in en heb het al druk genoeg deze week. Vrijdag en zaterdag carnavallen en volgende week naar Venezuela (en de rest van de landen... )... Dus ff rustig aan met tijd en geld.
laat maar. --> commerciele verhuur --> kleine kans dat ik onder de ¤650,- huur+servicekosten blijfquote:
Funda. Heb ik mijn vorige 2 supertoffe huizen gevonden... Huur viel mee en bemiddelingskosten waren in beide gevallen 200 euro. Dat vind ik ook niet meer dan redelijk.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 19:39 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
precies. in de meeste gevallen een maandelijks inchrijftarief á >¤10 + >¤600,- "bemiddelingskosten" en daar komt de hoge(re) huur dan nog eens bij
Heb er toevallig net één gevonden die 170 vraagt en redelijk betaalbare woningen in z'n portefeuille heeft, dus denk dat ik maar eens ga kijken of ik daar wat kan bereiken.
Denk het ook niet. Tenzij je een studiootje wilt natuurlijkquote:Op dinsdag 1 maart 2011 19:48 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
laat maar. --> commerciele verhuur --> kleine kans dat ik onder de ¤650,- huur+servicekosten blijf
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |