Preciesquote:Op zondag 27 maart 2011 09:08 schreef appelsientje het volgende:
Ids strak blauwe lucht... heerlijk. Ideaal trouwens een tuin op het zuidende kleine kan zo al lekker snel buiten spelen
Dit is de nieuwe run.quote:Op zondag 27 maart 2011 10:30 schreef fotostarter het volgende:
Die hebben we al langs zien komen toch?
Dat mogen ze onderhand gaan veranderenquote:Op zondag 27 maart 2011 14:50 schreef Fredo55 het volgende:
Het sneeuwval-kaartje kan wel plaats maken voor het Cape-kaartje.
Zo'n vermoeden had ik al... zijn ze precies optijd.quote:Op zondag 27 maart 2011 18:22 schreef INViCTuS het volgende:
Sneeuwkaart veranderen ze op 1 april en vervolgens weer op 1 october.
Heerlijk, echt heeeeeerlijkquote:Op zondag 27 maart 2011 22:49 schreef SpeedyGJ het volgende:
Het weer is te saai om hier over te discussiėren....2.1 graden en de wind is zowaar weg![]()
Ik had op de fiets de hele tijd tegenwind, ik kwam helemaal bezweet aan na 6 km fietsen,dus is helaas niet zo lekker voor mijquote:Op maandag 28 maart 2011 11:28 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Heerlijk, echt heeeeeerlijkik kan echt zo genieten van dit weer.....
oke oke een flinke storm is ook wel gaaf... maar dit ook
De 20*C grens lijkt inderdaad geschiedenis te worden op 2april aangezien GSF al een aantal dagen op de 20 graden zit en gister en vandaag GSF en ECMWF beiden. Maar wat wel jammer is is dat er ook veel bewolking wordt verwacht met waarschijnlijk ook regen. Krijgen we de warme douchequote:Op maandag 28 maart 2011 08:52 schreef aloa het volgende:
Kan wel eens een mooi weekend worden 2 en 3 april
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ja leuk 13 gradenquote:Op maandag 28 maart 2011 08:52 schreef aloa het volgende:
Kan wel eens een mooi weekend worden 2 en 3 april
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |