Preciesquote:Op zondag 27 maart 2011 09:08 schreef appelsientje het volgende:
Ids strak blauwe lucht... heerlijk. Ideaal trouwens een tuin op het zuidende kleine kan zo al lekker snel buiten spelen
Dit is de nieuwe run.quote:Op zondag 27 maart 2011 10:30 schreef fotostarter het volgende:
Die hebben we al langs zien komen toch?
Dat mogen ze onderhand gaan veranderenquote:Op zondag 27 maart 2011 14:50 schreef Fredo55 het volgende:
Het sneeuwval-kaartje kan wel plaats maken voor het Cape-kaartje.
Zo'n vermoeden had ik al... zijn ze precies optijd.quote:Op zondag 27 maart 2011 18:22 schreef INViCTuS het volgende:
Sneeuwkaart veranderen ze op 1 april en vervolgens weer op 1 october.
Heerlijk, echt heeeeeerlijkquote:Op zondag 27 maart 2011 22:49 schreef SpeedyGJ het volgende:
Het weer is te saai om hier over te discussiėren....2.1 graden en de wind is zowaar weg![]()
Ik had op de fiets de hele tijd tegenwind, ik kwam helemaal bezweet aan na 6 km fietsen,dus is helaas niet zo lekker voor mijquote:Op maandag 28 maart 2011 11:28 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Heerlijk, echt heeeeeerlijkik kan echt zo genieten van dit weer.....
oke oke een flinke storm is ook wel gaaf... maar dit ook
De 20*C grens lijkt inderdaad geschiedenis te worden op 2april aangezien GSF al een aantal dagen op de 20 graden zit en gister en vandaag GSF en ECMWF beiden. Maar wat wel jammer is is dat er ook veel bewolking wordt verwacht met waarschijnlijk ook regen. Krijgen we de warme douchequote:Op maandag 28 maart 2011 08:52 schreef aloa het volgende:
Kan wel eens een mooi weekend worden 2 en 3 april
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ja leuk 13 gradenquote:Op maandag 28 maart 2011 08:52 schreef aloa het volgende:
Kan wel eens een mooi weekend worden 2 en 3 april
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
'quote:Op dinsdag 29 maart 2011 16:26 schreef horned_reaper het volgende:
De nieuwste GFS run laat zien dat het komende zaterdag in geheel Nederland (behalve de wadden) Tussen de 21 en 23 graden gaat worden!
Knmi:quote:Op dinsdag 29 maart 2011 19:00 schreef SpeedyGJ het volgende:
Helga geeft morgen kans op onweerik kan niet wachten
Op flink onweer zou ik nog niet te hard rekenen... maar een paar klappen, wie weet?quote:Op dinsdag 29 maart 2011 21:09 schreef appelsientje het volgende:
Een beetje regen kan geen kwaad.. heeft hier echt al een tijd niet meer echt geregend ... tuin is super droog... en dan nog met flinke onweer daarbij
Wordt door anderen juist gesuggereerd (weerwoord) dat met 10 graden op 850 hPa de 25 graden niet halenquote:Op woensdag 30 maart 2011 11:26 schreef horned_reaper het volgende:
Met temperaturen van ruim 10 graden op 850 hPa kan zaterdag plaatselijk de 25 graden wel eens worden aangetikt! Een fantastische vooruitzicht voor de tweede dag van april!
[ afbeelding ]
Toch ontstaan er nu buitjes in het land die mogelijk in het oosten gepaard kunnen gaan met een klap onweerquote:Op woensdag 30 maart 2011 13:57 schreef Burnie88 het volgende:
Ik zie nog weinig buien op de radar... Of zou het nu een beetje gaan ontstaan gezien de vrije warme/vochtige lucht? Op het kanaal ligt al het e.e.a. klaar voor vanavond.
Dus tijd om deze reeks weer te gaan volgenquote:Op woensdag 30 maart 2011 15:15 schreef IntenSiVuS het volgende:
De eerste onweersklap van het seizoen is een feit hier
Hier ook kurkdroog, maar helaas zijn de buien hier in Gelderland net te laat geactiveerd. Ik denk dat het noorden nog wel wat leuks kan verwachten. De temperatuur is daar het hoogste in heel NL en dat in combinatie met luchtvochtigheid.. Veel plezierquote:Op woensdag 30 maart 2011 16:31 schreef horned_reaper het volgende:
Hier is het momenteel 18,1 graden! KURKdroog en behoorlijk broeierig.
Ik heb het gevoel dat er straks buien aankomen
Dan heb je pechquote:Op woensdag 30 maart 2011 16:31 schreef Gtaboy107 het volgende:
Wat is het weer voor morgen? Wil wel droog stage gaan lopen bij de kinderboerderij..
Kan je vergeten. Morgen zal het gaan regenen.. niet altijd even hard. Aan het einde van de middag wordt het langzaam droog.quote:Op woensdag 30 maart 2011 16:31 schreef Gtaboy107 het volgende:
Wat is het weer voor morgen? Wil wel droog stage gaan lopen bij de kinderboerderij..
Damn... die zaterdag wordt een geweldige eerste echte chilldag. Wat hierboven stond over regen had ik helemaal verkeerd. Komt zondag pas met onweerkans en vooral in limburg:Yquote:Op maandag 28 maart 2011 16:49 schreef Hobbymaker het volgende:
[..]
De 20*C grens lijkt inderdaad geschiedenis te worden op 2april aangezien GSF al een aantal dagen op de 20 graden zit en gister en vandaag GSF en ECMWF beiden. Maar wat wel jammer is is dat er ook veel bewolking wordt verwacht met waarschijnlijk ook regen. Krijgen we de warme douche![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |