Primaa!!!quote:
kan welquote:Op dinsdag 1 maart 2011 14:59 schreef MaleDuck het volgende:
Mijn idee was rond een uur of 4 in Utrecht (of Arnhem) te zijn... (kan er op zn vroegst 2 uur zijn, maar dan duurt het nog wel even voordat het etenstijd is)
DW, als Merel92 komt, kom je dan wel naar Utrecht?
Heeey merel uit 92quote:
Ja primaquote:
lipjes huis kopen?quote:Op dinsdag 1 maart 2011 15:00 schreef lipjes het volgende:
[..]
Heeey merel uit 92
hoe is het leven
[..]
Ja prima
wordt vandaag gebeld door de bank over mijn aankomende hypotheek met starterslening
Yupquote:
bijna af. hijskraan moet nog afgemaakt worden en het dak moet er nog op. maar volgens mij wordt het wel een mooie wagenquote:Op dinsdag 1 maart 2011 15:00 schreef GeelSuperKuiken het volgende:
Oke goed
Ik bespreek het nog wel eventjes dan met CC.
Gianni hoe is het met je carnavalswagen ?
Kan het me voorstellen, 3-4 mensen is niet zoveel.. Maar als het in Arnhem is kom ik niet, gaat me teveel kosten dan en ik werk echt maar 17 uur deze maand, dus heb niet veel te bestedenquote:Op dinsdag 1 maart 2011 15:00 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
kan wel
weet ik nietIk vind eigenlijk dat er meer mensen moeten komen nog steeds, of het nou in utrecht of in arnhem is
Och, wel prima, eventjes een break genomen van mn huiswerkquote:
Ja prima zoals je boven zietquote:Op dinsdag 1 maart 2011 15:02 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Och, wel prima, eventjes een break genomen van mn huiswerk![]()
En bij jou ?
nee niet als het zondag al isquote:Op dinsdag 1 maart 2011 14:49 schreef gianni61 het volgende:
[..]
alsof jij carnavalszondag naar arnhem gaat..
Oh okequote:Op dinsdag 1 maart 2011 15:02 schreef gianni61 het volgende:
[..]
bijna af. hijskraan moet nog afgemaakt worden en het dak moet er nog op. maar volgens mij wordt het wel een mooie wagen
QFTquote:
Samequote:
Maar als het Utrecht is, kom je dan wel?quote:Op dinsdag 1 maart 2011 15:02 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Kan het me voorstellen, 3-4 mensen is niet zoveel.. Maar als het in Arnhem is kom ik niet, gaat me teveel kosten dan en ik werk echt maar 17 uur deze maand, dus heb niet veel te besteden
[..]
En bij jou ?
ja, alleen hier in de buurt. trekker rijd niet zo hard, dus gaan niet ver reizen. foto's zullen na de carnaval wel snel online komenquote:Op dinsdag 1 maart 2011 15:07 schreef GeelSuperKuiken het volgende:
[..]
Oh oke
Ik wil de foto's wel zien hoor. Loop je alleen optochten in limburg?
Hmm oke begrijpelijk.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 15:08 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ja, alleen hier in de buurt. trekker rijd niet zo hard, dus gaan niet ver reizen. foto's zullen na de carnaval wel snel online komen
tof!quote:Op dinsdag 1 maart 2011 15:01 schreef lipjes het volgende:
[..]
Yup
heel mooi huis gezien in roosendaal en ga dus misschien samenwonen met mijn vriendin.
2 opritten, tuin erbij, 3 slaapkamers, grote woonkamer, zolder alles erop en eraan
en daarbij nog eens een hoekhuis ook
Snap t.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 15:02 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Kan het me voorstellen, 3-4 mensen is niet zoveel.. Maar als het in Arnhem is kom ik niet, gaat me teveel kosten dan en ik werk echt maar 17 uur deze maand, dus heb niet veel te besteden
[..]
En bij jou ?
Woon je zo klein danquote:Op dinsdag 1 maart 2011 15:10 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
tof!
ik wil ook verhuizen naar iets groters.
appartement. Maar de woonkamer is over de hele lengte dus die is wel groot, maar een verdomd kleine keuken en slaapkamer.quote:
Mooizo en tof, gefeliciteerdquote:
Allemaal dingen die ik gemaakt heb, behalve die foto met allemaal mensen op een trap, dat was gewoon een vaag ideequote:Op dinsdag 1 maart 2011 15:06 schreef gianni61 het volgende:
Merel, zijn dat allemaal dingen die jij hebt gemaakt, of van het hele groepje?
en is het hobby of kunstacademie of iets dergelijks?
Ik denk het wel ja.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 15:08 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Maar als het Utrecht is, kom je dan wel?
Ja, of we moeten toch weer meer mensen strikken, volgens mij willen ze niet komen omdat ik kom....quote:Op dinsdag 1 maart 2011 14:59 schreef MaleDuck het volgende:
Mijn idee was rond een uur of 4 in Utrecht (of Arnhem) te zijn... (kan er op zn vroegst 2 uur zijn, maar dan duurt het nog wel even voordat het etenstijd is)
DW, als Merel92 komt, kom je dan wel naar Utrecht?
dat zuigt welquote:Op dinsdag 1 maart 2011 15:13 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
appartement. Maar de woonkamer is over de hele lengte dus die is wel groot, maar een verdomd kleine keuken en slaapkamer.
ik moet ook nog wat verzinnen voor vanavond....quote:Op dinsdag 1 maart 2011 15:07 schreef lipjes het volgende:
[..]
Same
Maar vanavond lekker gamen
en van de week dan maar even weer verder met mijn vriendin bespreken hoe we het gaan doen
CC je moet nog wat sturenquote:
das niet waarquote:Op dinsdag 1 maart 2011 15:14 schreef NBT het volgende:
[..]
Ja, of we moeten toch weer meer mensen strikken, volgens mij willen ze niet komen omdat ik kom....
Goed idee ik doe ff meequote:
mja idd.. Maar eerst maar eens officieel gaan samenwonen, dat ik ook mijn kamer opzeg. dan hebben we ook meer geld ervoor.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 15:14 schreef lipjes het volgende:
[..]
dat zuigt wel
daarom wil ik gewoon een eengezinswoning.
ruimte zat, en zo duur zijn ze niet.
want dan bij deze heb ik een woonkamer van 4x5 ongeveer, eethoek van 4x3 en dan nog een ruime keuken
Van mij mag je best komen, maar dan kom ik niet, tenzij grote meet.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 15:16 schreef GeelSuperKuiken het volgende:
[..]
CC je moet nog wat sturen
En we moeten een keer andere meet of grote meet doen. Want DW wilt niet dat ik kom dus we moeten even kijken
hoeft niet minstens 20,- op je chip te staan. Als ik nog maar 2,- op mijn chip heb staan kan ik nog in de bus, terwijl het starttarief 2,- is.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 15:16 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
das niet waarmaar een ritje naar utrecht kost me 6 euro en er moet minstens 20 euro op je chip staan en dat heb ik niet en dan moet ik minstens 20 euro pinnen en ik heb nog maar 180 euro ofzo
Imho zou ik gewoon voor kopen gaan, als ik een huis van 150.000 koop ben ik qua maandlasten goedkoper uit dan huren.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 15:18 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
mja idd.. Maar eerst maar eens officieel gaan samenwonen, dat ik ook mijn kamer opzeg. dan hebben we ook meer geld ervoor.Maar het wordt sowieso huren.
Hoe snel denk je dat je een hypotheek krijgt als student zijnde, met een vent die minimum verdient.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 15:21 schreef lipjes het volgende:
[..]
Imho zou ik gewoon voor kopen gaan, als ik een huis van 150.000 koop ben ik qua maandlasten goedkoper uit dan huren.
Jawel, gemiddelde zit nu op 126/dag ipv 131.quote:
Wat, waar?quote:
Dat zal wel meevallen hoorquote:Op dinsdag 1 maart 2011 15:14 schreef NBT het volgende:
[..]
Ja, of we moeten toch weer meer mensen strikken, volgens mij willen ze niet komen omdat ik kom....
Wat is er maandag?quote:Op dinsdag 1 maart 2011 15:34 schreef Chocolate-chick het volgende:
Ik ben bang voor maandagklote Barneveld
verdwaald?quote:
dan zit ik 3 dagen in de middle of nowhere op Barneveld ergens in Gelderland ofzoquote:
quote:
hangt er vanaf hoeveel je verdiend.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 15:24 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Hoe snel denk je dat je een hypotheek krijgt als student zijnde, met een vent die minimum verdient.
Jeej voor dagen in de middle of nowhere op Barneveld ergens in Gelderland ofzoquote:Op dinsdag 1 maart 2011 15:36 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
dan zit ik 3 dagen in de middle of nowhere op Barneveld ergens in Gelderland ofzo
met de kippen op stok?quote:Op dinsdag 1 maart 2011 15:36 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
dan zit ik 3 dagen in de middle of nowhere op Barneveld ergens in Gelderland ofzo
nee het is stomquote:Op dinsdag 1 maart 2011 15:37 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Jeej voor dagen in de middle of nowhere op Barneveld ergens in Gelderland ofzo
Dat is wel beter.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 15:36 schreef lipjes het volgende:
[..]
hangt er vanaf hoeveel je verdiend.
maar goe dnieuws, mijn vriendin heeft waarschijnlijk een nieuwe baan in de kinderopvang.
dus dan kunnen we makkelijk samen een hypotheek krijgen van +/- 200.000
ja is dat bruto of netto?quote:Op dinsdag 1 maart 2011 15:40 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Dat is wel beter.
Ik ben freelancer heHeb op papier afgelopen maand 680 ofzo verdiend. Met een gezamelijk inkomen van 2100 krijg je niet zo snel een hypotheek
Cc kan er niet mee omgaanquote:Op dinsdag 1 maart 2011 15:39 schreef Chocolate-chick het volgende:
Dat hostel heet stayoke, helemaal niet stayoke in een omgebouwde ezelschuurik wil mijn eigen bed in Noord-holland
ik vind Noord-Holland gewoon wat leukerquote:Op dinsdag 1 maart 2011 15:41 schreef tdrone het volgende:
[..]
Cc kan er niet mee omgaan
een echte FOK!ker
Waarom moet je daar dan naartoe?quote:Op dinsdag 1 maart 2011 15:39 schreef Chocolate-chick het volgende:
Dat hostel heet stayoke, helemaal niet stayoke in een omgebouwde ezelschuurik wil mijn eigen bed in Noord-holland
quote:Op dinsdag 1 maart 2011 15:43 schreef Chocolate-chick het volgende:
Voor dierenlessen, en dr is geen zak te beleven daar
Bruto. Ik heb 1007 uitbetaald gekregen trouwens.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 15:40 schreef lipjes het volgende:
[..]
ja is dat bruto of netto?
want ik verdien 1800 bruto op het moment maar kan wel 110.000 hypotheek krijgen
en dan plus 30k starterslening
140.000 hypotheek
je kan altijd nog naar arnhem komenquote:Op dinsdag 1 maart 2011 15:43 schreef Chocolate-chick het volgende:
wat voor opleiding doe je?quote:Op dinsdag 1 maart 2011 15:43 schreef Chocolate-chick het volgende:
van 8 tot 11 kan hetquote:Op dinsdag 1 maart 2011 15:45 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
je kan altijd nog naar arnhem komen
quote:
mbo dierenartsassistente, ja ging goed, moet nu een beschrijving schrijven over de cyclus van big naar gehaktbal ofzoquote:Op dinsdag 1 maart 2011 15:45 schreef gianni61 het volgende:
[..]
wat voor opleiding doe je?
hoe ging het trouwens met je varkensvlees?
oew krijg er al trek inquote:Op dinsdag 1 maart 2011 15:47 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
mbo dierenartsassistente, ja ging goed, moet nu een beschrijving schrijven over de cyclus van big naar gehaktbal ofzo
das ook niet echt veul niet neequote:Op dinsdag 1 maart 2011 15:44 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Bruto. Ik heb 1007 uitbetaald gekregen trouwens.
Mijn vriend verdient 1300 bruto dusja.. stiekem even gekeken en dat wordt een hypotheek van 83000.
Ik denk juist, dat je niet wilt weten wat er allemaal in die cyclus gebeurtquote:
Over 4 weken ga ik naar SOnata Arctica in de Effenaar. weet niet of dat in je straatje pastquote:Op dinsdag 1 maart 2011 15:49 schreef lipjes het volgende:
[..]
das ook niet echt veul niet nee
Btw, iemand nog nieuws van concerten van disturbed, papa roach, godsmack, rammstein ect?
ben ik al aan het doenquote:
weet niet, ken ik nietquote:Op dinsdag 1 maart 2011 15:50 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Over 4 weken ga ik naar SOnata Arctica in de Effenaar. weet niet of dat in je straatje past
SAquote:Op dinsdag 1 maart 2011 15:50 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Over 4 weken ga ik naar SOnata Arctica in de Effenaar. weet niet of dat in je straatje past
probeer harderquote:Op dinsdag 1 maart 2011 15:52 schreef lipjes het volgende:
[..]
ben ik al aan het doen
[..]
weet niet, ken ik niet
Is mooi jaquote:Op dinsdag 1 maart 2011 15:52 schreef lipjes het volgende:
[..]
ben ik al aan het doen
[..]
weet niet, ken ik niet
Geen idee. Heb al in september mijn kaartje gekochtquote:
Finse Sympho-Powermetal.quote:
bestaat nog ja, maar is kut geworden.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 15:58 schreef gianni61 het volgende:
sonata arctica? nooit van gehoord
Bestaat papa roach nog steeds? ik heb ze ooit live gezien. geweldig optreden, maar dat was toen de zanger nog helemaal gek was en nog niet naar een afkick kliniek was geweest
ik PM je welquote:Op dinsdag 1 maart 2011 15:58 schreef Chocolate-chick het volgende:
DW wat is er nou allemaal aan de hand, als gsk komt wil jijij niet komen?
Ik wist het neit eens.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 15:58 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Geen idee. Heb al in september mijn kaartje gekocht![]()
[..]
Finse Sympho-Powermetal.
Ze treden ook op in Haarlem (een dag later dacht ik)quote:
Dat is ver wegquote:Op dinsdag 1 maart 2011 16:00 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ze treden ook op in Haarlem (een dag later dacht ik)
OKee, Eindhoven is nog niet uitverkocht volgens de site van de Effenaar..quote:
Oke nice. Ik zie wel, het is op maandag dusjaquote:Op dinsdag 1 maart 2011 16:01 schreef Bos81 het volgende:
[..]
OKee, Eindhoven is nog niet uitverkocht volgens de site van de Effenaar..
Ja dat is minder. Ja ik heb de mazzel dicht bij de zaal te wonen...quote:Op dinsdag 1 maart 2011 16:02 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Oke nice. Ik zie wel, het is op maandag dusja
Ik ben er als 8 of 9 jarige geweest. Nicht woont er. Maar heb niet veel van de stad gezien. Het was die dag Haarlem - PSV, dus daar ben ik heen geweestquote:
Geen idee en ik weet ook niet wat een beter formaat is eigenlijk.quote:
ligt aan de reiskostenquote:Op dinsdag 1 maart 2011 16:07 schreef 92Merel het volgende:
Eindelijk, alle foto's geselecteerd![]()
Nu nog een dilemma, zal ik ze printen bij kruidvat in 10 x 13 à 12 cent per foto x 138 = ¤16.56
Of bij de Hema in 10 x 15 à 13 cent per foto x 138 = ¤17.94
quote:
We gaan dus toch naar utrecht?quote:
Jep, wat mij betreft welquote:
Oke..... Met zijn 2e dus?quote:
quote:
Misschien... net als Merel92quote:
lijkt me een beetje afhankelijk van hoe je de foto's genomen hebt. als je een spiegelreflex gebruikt hebt zal die in formaat 3:2 gefotografeerd hebben en dat is dus 10x15quote:Op dinsdag 1 maart 2011 16:07 schreef 92Merel het volgende:
Eindelijk, alle foto's geselecteerd![]()
Nu nog een dilemma, zal ik ze printen bij kruidvat in 10 x 13 à 12 cent per foto x 138 = ¤16.56
Of bij de Hema in 10 x 15 à 13 cent per foto x 138 = ¤17.94
met mn mobieltje, vervolgens heb ik het formaat nog aangepast, omdat sommige randen gewoon overbodig waren. Dus hoop dat alles kanquote:Op dinsdag 1 maart 2011 16:13 schreef gianni61 het volgende:
[..]
lijkt me een beetje afhankelijk van hoe je de foto's genomen hebt. als je een spiegelreflex gebruikt hebt zal die in formaat 3:2 gefotografeerd hebben en dat is dus 10x15
quote:Op dinsdag 1 maart 2011 16:15 schreef NBT het volgende:
Achja, ik hoor het allemaal wel.Ik ga iigv MD ontmoeten!
![]()
![]()
nanananananaaaaa
![]()
![]()
![]()
quote:
ja ik woon in arnhem..quote:Op dinsdag 1 maart 2011 16:03 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja dat is minder. Ja ik heb de mazzel dicht bij de zaal te wonen...
mwoah, Nijmegen is leuker.quote:
Amsterdamquote:Op dinsdag 1 maart 2011 16:23 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
mwoah, ik hou het bij Amsterdam
kookse!quote:Op dinsdag 1 maart 2011 16:29 schreef gianni61 het volgende:
ik ben er ook vandoor. weer fijn naar huis en lekker koken
doei
Nog even volhouden en afwachten dus.... ik mag tot 5 vandaag!quote:Op dinsdag 1 maart 2011 16:32 schreef MaleDuck het volgende:
Wel thuis iedereen
Ik moet nog wel weer even wachten totdat iemand mij info geeft, dan dat even verwerken en kan ik ook weg...
Ik had me voorgenomen om 4 weg te gaan, maar dat mocht niet zo zijnquote:Op dinsdag 1 maart 2011 16:33 schreef NBT het volgende:
[..]
Nog even volhouden en afwachten dus.... ik mag tot 5 vandaag!dus ook bijna klaar!
Ohwww, balen!quote:Op dinsdag 1 maart 2011 16:34 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Ik had me voorgenomen om 4 weg te gaan, maar dat mocht niet zo zijn
Dat kan, ik bouw flextijd op, die ik binnen deze periode kan opmaken, doe ik dat niet, wordt het overwerk en dat krijg ik uitbetaald. Ik heb gemiddeld in de 4 weken wel 10-15 overuren...quote:Op dinsdag 1 maart 2011 16:34 schreef NBT het volgende:
[..]
Ohwww, balen!![]()
Morgen eerder naar huis, of werkt dat niet zo bij jullie?
quote:
quote:Op maandag 28 februari 2011 22:30 schreef Chocolate-chick het volgende:
fietsers zijn ook heel irritant
Bagger is dat he, en als je wel werk, is het gewoon net zo erg!!!quote:Op dinsdag 1 maart 2011 16:37 schreef WhiteLightning het volgende:
ik wil ook naar huis, helemaal gaar, van een dagje niets doen
Ben je ooit in Nijmegen geweest?quote:
ja ik was van plan om het huis wat op te ruimen vanavond, maar denk dat ik lekker onderuitgezakt op de bank ga hangen. klinkt al veel beter als ik eraan denktquote:Op dinsdag 1 maart 2011 16:39 schreef NBT het volgende:
[..]
Bagger is dat he, en als je wel werk, is het gewoon net zo erg!!!
Nee dat is te ver weg johquote:Op dinsdag 1 maart 2011 16:40 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ben je ooit in Nijmegen geweest?
nou enquote:
Klinkt goed.... ik zou gaan sporten vanavond, maar ook 0,0 zin....quote:Op dinsdag 1 maart 2011 16:41 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ja ik was van plan om het huis wat op te ruimen vanavond, maar denk dat ik lekker onderuitgezakt op de bank ga hangen. klinkt al veel beter als ik eraan denkt
Ik wil er wel een keer heen, ik ben er nog nooit geweest...quote:
Ik weet wel een leuke sport voor je...quote:Op dinsdag 1 maart 2011 16:43 schreef NBT het volgende:
[..]
Klinkt goed.... ik zou gaan sporten vanavond, maar ook 0,0 zin....
Zal ik je meenemen?quote:Op dinsdag 1 maart 2011 16:43 schreef NBT het volgende:
[..]
Ik wil er wel een keer heen, ik ben er nog nooit geweest...
je kan ook sport op tv gaan kijken , is toch ook een vorm van sport ?quote:Op dinsdag 1 maart 2011 16:43 schreef NBT het volgende:
[..]
Klinkt goed.... ik zou gaan sporten vanavond, maar ook 0,0 zin....
ik ook niet, ben er alleen vaak genoeg langs geredenquote:Op dinsdag 1 maart 2011 16:43 schreef NBT het volgende:
[..]
Ik wil er wel een keer heen, ik ben er nog nooit geweest...
nee zei het alleen omdat jij Amsterdamquote:Op dinsdag 1 maart 2011 16:40 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ben je ooit in Nijmegen geweest?
quote:Op dinsdag 1 maart 2011 16:49 schreef WhiteLightning het volgende:
gewoon de draaideur nemen Chocolate-chick , daar kan je nl met zn vieren in geloof ik
Prima!quote:
Die ga ik vanavond maar weer eens uitoefenen dan...quote:Op dinsdag 1 maart 2011 16:43 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik weet wel een leuke sport voor je...
quote:Op dinsdag 1 maart 2011 16:51 schreef NBT het volgende:
[..]
Prima!![]()
[..]
Die ga ik vanavond maar weer eens uitoefenen dan...
Juistem!quote:
Lekker doen danquote:Op dinsdag 1 maart 2011 16:54 schreef NBT het volgende:
[..]
Juistem!![]()
Op een of andere manier heb ik daar zin in.............![]()
![]()
quote:Op dinsdag 1 maart 2011 16:56 schreef 92Merel het volgende:
Kom ik bij de hema aan met mn usb stickie, blijkt dat ie leeg is, terwijl ik er net al die foto's op had gezet...
Hoe kan dat nouquote:Op dinsdag 1 maart 2011 16:56 schreef 92Merel het volgende:
Kom ik bij de hema aan met mn usb stickie, blijkt dat ie leeg is, terwijl ik er net al die foto's op had gezet...
nou lekker danquote:Op dinsdag 1 maart 2011 16:56 schreef 92Merel het volgende:
ik ookquote:
Geen idee, kut usbstickquote:
Nu heb ik het net op een andere stick gezet en fiets ik weer terug naar de hema.quote:
Daagquote:
Hmm oke.quote:
quote:Op dinsdag 1 maart 2011 16:48 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
nee zei het alleen omdat jij Amsterdamzei, wij kunnen. Niet zo goed samenn door 1 deur denk ik
Geilquote:
Ga je paardrijden?quote:[..]
Die ga ik vanavond maar weer eens uitoefenen dan...
Dat hoort niet, als het niet in de algemene voorwaarden staat.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 17:31 schreef GeelSuperKuiken het volgende:
wat is dit nou.
Schrijf ik me op huurstunt.nl aan om te kunnen reageren op kamers voor 20 euro, nou ik dus vrolijk gereageerd. Krijg ik een mailtje van de kamer ja sorry als je wilt bezichtigen e.d. moet je je nog eens inschrijven. Weer 40euro inschrijfkosten. Ja dan maar niet zo blijf ik bij iedereen inschrijven en je schiet er niets mee op..
Hoort dit zo of niet?
hmm oke.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 18:00 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Dat hoort niet, als het niet in de algemene voorwaarden staat.
Ik kom daar bijna nooit. Of ik moet met pa bij LaPlace gaan etenquote:
Lang leve bikini's kopen als het het seizoen er niet voor is.quote:
Ik somsquote:Op dinsdag 1 maart 2011 18:12 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik kom daar bijna nooit. Of ik moet met pa bij LaPlace gaan eten
Dat dus... Maar ik koop geen bikini'squote:Op dinsdag 1 maart 2011 18:13 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Lang leve bikini's kopen als het het seizoen er niet voor is.
Dat is mooi. Ik had laatst bij de WE ook een broek en een blouse en trui gekocht ook maar een tientje per stuk.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 18:21 schreef honkeytonk het volgende:
Ik heb daar zo'n trui van 60 euro gekocht, maar omdat hij in de aanbieding was was hij maar 9 euro
Ik heb er overigens wel mijn schouder/draag tas gekochtquote:
De WE is ook tofquote:Op dinsdag 1 maart 2011 18:41 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dat is mooi. Ik had laatst bij de WE ook een broek en een blouse en trui gekocht ook maar een tientje per stuk.
Was de eerste keer dat ik er ooit binnen ben geweestquote:
Dat is mij ook gebeurdquote:Op dinsdag 1 maart 2011 18:50 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Was de eerste keer dat ik er ooit binnen ben geweest, Maar ga denk ik aan het einde van het seizoen weer een keer langs
![]()
Wel lullig. Reken ik mijn kleren af, loop naar buiten gaat het alarm af. Waren ze 1 veiligheidsclip vergeten er af te halen
Ja.zoiets gebeurt wel vaker.quote:
Da's altijd wel mooi... Aardige verkopers.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 18:55 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja.zoiets gebeurt wel vaker.
Maar verkoopster zei al meteen, Oh dan ben ik iets vergeten..
Loste het wel netjes op.
Okee. Vreemd danquote:Op dinsdag 1 maart 2011 18:56 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Da's altijd wel mooi... Aardige verkopers.
Ik kocht ooit slippers. Om er buiten achter te komen dat de ene slipper 4 maten kleiner was dan de andere. Ik ga dus terug en kon ik ze blijkbaar niet meer ruilen. Toen heb ik even ruzie gemaakt, maar dat hielp niet, en toen ben ik naar de andere vestiging gedaan, waar ik mijn geld wél terug kreeg.
Ik wil naar huis.quote:
Schatjequote:
Van mijn bazin niet.quote:
Moet ik d'er even bellenquote:Op dinsdag 1 maart 2011 19:52 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Schatje
[..]
Van mijn bazin niet.
Hoi.quote:
dan kom ik langs met de knuppelquote:
Ik had 3 dagen lang visite en de andere 2 dagen moe, druk en geen zinquote:
Nee, de baaszin van DW.quote:
Kan altijd, SC is geen verplichting immersquote:Op dinsdag 1 maart 2011 19:56 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik had 3 dagen lang visite en de andere 2 dagen moe, druk en geen zin![]()
Leuk dat het opvielquote:Op dinsdag 1 maart 2011 20:00 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Kan altijd, SC is geen verplichting immers
Maar t viel op, vandaar
Maar je bent er weer
Ff de kids in bed doen, laterssss
Tot zo!quote:Op dinsdag 1 maart 2011 20:00 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Kan altijd, SC is geen verplichting immers
Maar t viel op, vandaar
Maar je bent er weer
Ff de kids in bed doen, laterssss
nomnomnomquote:Op dinsdag 1 maart 2011 20:03 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Hey de TT is nomnomnomnom!
Mijn UI heeft ook nomnomnom!
Was het een hij of een zij die het stuurde?quote:Op dinsdag 1 maart 2011 20:02 schreef Dale. het volgende:
Ik kreeg deze net toegestuurd? Wat betekend dat?
Heb ook omnomnom plaatjes in mn foboquote:
kheb ze gezienquote:Op dinsdag 1 maart 2011 20:04 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Was het een hij of een zij die het stuurde?In beide gevallen moet je het serieus nemen ja.
[..]
Heb ook omnomnom plaatjes in mn fobo
Gelukkig nietquote:Op dinsdag 1 maart 2011 20:03 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Tot zo!![]()
FOK! is geen verplichting. Ook voor mij niet
Was een zij... Maar afschieten dus maar?quote:Op dinsdag 1 maart 2011 20:04 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Was het een hij of een zij die het stuurde?In beide gevallen moet je het serieus nemen ja.
mag wel.quote:
Hoef je geen regenjas aan te doen dusquote:
en nog makkelijk ookquote:Op dinsdag 1 maart 2011 20:27 schreef Stuart het volgende:
[..]
Hoef je geen regenjas aan te doen dus
quote:
wat erg.quote:
Kom je normaal alleen in ONZ ofzoquote:Op dinsdag 1 maart 2011 20:34 schreef Dale. het volgende:
Ok net gebeurd
Ik loop even naar me vrouwelijke huisgenoot die de rekening bij ons beheerd. Ik klop op de deur. Ik hoor wat geluidjes. Ik denk ok niks aan de hand ze legt even haar spulletjes neer voordat ze de deur open doet heel normaal. Vervolgens duurt het eventjes (iets te lang voor normale omstandigheden) vervolgens hoor ik haar naar de deur toelopen. Hehehe eindelijk kan ik vertellen wat ik te vertellen heb. Vervolgens... gaat het slot van de deur... ik denk oh-oh![]()
Ik snap er geen flikker van man.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 20:34 schreef Dale. het volgende:
Ok net gebeurd
Ik loop even naar me vrouwelijke huisgenoot die de rekening bij ons beheerd. Ik klop op de deur. Ik hoor wat geluidjes. Ik denk ok niks aan de hand ze legt even haar spulletjes neer voordat ze de deur open doet heel normaal. Vervolgens duurt het eventjes (iets te lang voor normale omstandigheden) vervolgens hoor ik haar naar de deur toelopen. Hehehe eindelijk kan ik vertellen wat ik te vertellen heb. Vervolgens... gaat het slot van de deur... ik denk oh-oh![]()
Was ze naakt?!??!?!@#?!@#?!@?#!@?$#!$quote:
quote:Op dinsdag 1 maart 2011 20:31 schreef Athemoe het volgende:
[..]
wat erg.
moet ook niet echt makkelijk zijn
Ehm, nee maar als ik zie hoeveel sommige waard zijn moet ik dat maar wel gaan doenquote:
burnquote:Op dinsdag 1 maart 2011 20:42 schreef Stuart het volgende:
Woohoo, 3 kwart miljoen pond voor een postzegel
http://www.stanleygibbons(...)kong-1863-sg-18.aspx
dure hobbyquote:Op dinsdag 1 maart 2011 20:42 schreef Stuart het volgende:
Woohoo, 3 kwart miljoen pond voor een postzegel
http://www.stanleygibbons(...)kong-1863-sg-18.aspx
Ja, moet ik ook maar voor mijn verjaardag vragenquote:
ja nou, ik geef het je nietquote:Op dinsdag 1 maart 2011 20:44 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, moet ik ook maar voor mijn verjaardag vragen![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |