abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_93466637
http://www.liveleak.com/view?i=af0_1298861922

Die comments over bovenstaande filmpje waar een zooi fietsers worden overreden door een halve gek (automobilist), zijn op zijn zachts gezegd erg vreemd!?

En niet 1 maar het overgrote deel van de Amerikaanse posters daar haten fietsers en kunnen het ergens wel begrijpen dat een automobilist dat doet.

Ok moet zeggen, fietspaden kennen ze daar niet. Btw dit is zo'n beatrix actie, waarom is dit niet op het nieuws geweest hier in Nederland?? ;)

Paar comments:

quote:
I'm a chicken shit, I would never have the balls or be crazy enough to do that,(Too pretty for prison) but I sure love to see it.
I hate bicycle snobs. Everyone of them deserved it. If they left room for cars to pass through the center everyone would be happy but NOoooooooo.....
quote:
Everyone of those cyclists who can be identified, should be sighted for obstructing traffic, improper lane usage, and what ever else the police can think of.
quote:
Lol! Sweet justice. Drivers should definitely be careful when there are bicyclists around, but the whole idea of that event is just stupid to begin with. They were asking for it, big time.
quote:
If Critical Mass riders obeyed traffic laws and allowed cars to proceed with very minor delay, there would not be such anger towards them.

But no, Critical Mass objective IS TO PISS OFF DRIVERS first and foremost. They are nothing but POS miscreants.

Good Job, Driver!
quote:
fucking bike faggots
etc etc etc..
pi_93466711
fietsers zijn ook heel irritant
Ik ben boooos, uhuh SYSTEEM! ♥
pi_93466894
Zo denken de meeste Nederlanders ook over wielrenners.
Op woensdag 5 mei 2010 00:37 schreef henrydg het volgende:
GATVERDAMME TS. GAT VR DAMME WAT BEN JIJ GOOR JE KUNT TOCH NAAR HE TOILET LOPEN VUIEL RANSAAP GATVERDAMME :r :r
pi_93466969
quote:
18s.gif Op maandag 28 februari 2011 22:29 schreef Plugin het volgende:
Ok moet zeggen, fietspaden kennen ze daar niet.
Jij bent zeker nog nooit in de VS geweest dan.
  maandag 28 februari 2011 @ 22:35:12 #5
230109 Id_do_her
Overal en nergens.
pi_93466979
Als je automobilist bent kunnen fietsers net vervelende muggen zijn. Zonder licht zijn ze zo goed als onzichtbaar. :')
With my pack on my back, down the road I will stray.
  maandag 28 februari 2011 @ 22:35:22 #6
245963 poqpoq
eten geeft me troost
pi_93466988
soweiso amerikanen :')
It's time to kick ass and chew bubblegum. And I'm all out of bubblegum.
  maandag 28 februari 2011 @ 22:36:11 #7
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_93467051
quote:
1s.gif Op maandag 28 februari 2011 22:34 schreef Justinn het volgende:

[..]

Nou op wat uitzonderingen na kennen ze die daar inderdaad niet. Maar zo heb je meer landen natuurlijk.
pi_93467080
quote:
15s.gif Op maandag 28 februari 2011 22:33 schreef 9611Niels het volgende:
Die zondagsrijders die denken dat ze de hele weg bezitten, zijn dan ook verschrikkelijk irritant.

Maar even serieus:
Dat je het met het initiatief uit het filmpje oneens bent, dat mag. Maar om dan moedwillig er doorheen te ploegen in je auto? Dan spoor je gewoon niet helemaal, net zoals de mensen die bijv. de comments uit de OP neer hebben gezet.
- En zoals pijn ook een vorm van voelen is, laat kou me weten dat ik wist wat warmte was.
- Ik ben de reden voor wie voor zijn lijden reden zoekt!
- Those people who tell you not to take chances, they are all missing on what life is about.
pi_93467120
quote:
1s.gif Op maandag 28 februari 2011 22:34 schreef Justinn het volgende:

[..]

quote:
1s.gif Op maandag 28 februari 2011 22:35 schreef poqpoq het volgende:
soweiso amerikanen :')
Filmpje niet gekeken? :')

En TS heeft ook niet goed gekeken. :)

Porto Alegre, Brazil
- En zoals pijn ook een vorm van voelen is, laat kou me weten dat ik wist wat warmte was.
- Ik ben de reden voor wie voor zijn lijden reden zoekt!
- Those people who tell you not to take chances, they are all missing on what life is about.
pi_93467218
quote:
1s.gif Op maandag 28 februari 2011 22:36 schreef bas-beest het volgende:

[..]

Die zondagsrijders die denken dat ze de hele weg bezitten, zijn dan ook verschrikkelijk irritant.

Maar even serieus:
Dat je het met het initiatief uit het filmpje oneens bent, dat mag. Maar om dan moedwillig er doorheen te ploegen in je auto? Dan spoor je gewoon niet helemaal, net zoals de mensen die bijv. de comments uit de OP neer hebben gezet.
Wacht maar, even een topic zoeken waarin men net zo tekeergaat over wielrenners :')

edit: Wielrenner bewust van de fiets getikt...eindelijk!
Op woensdag 5 mei 2010 00:37 schreef henrydg het volgende:
GATVERDAMME TS. GAT VR DAMME WAT BEN JIJ GOOR JE KUNT TOCH NAAR HE TOILET LOPEN VUIEL RANSAAP GATVERDAMME :r :r
  maandag 28 februari 2011 @ 22:39:35 #11
291753 Jmsls
Feeling really bla bla
pi_93467257
usa :')
I want to bla bla bla
pi_93467408
wat een stelletje achterlijke klapjosti's zijn die Amerikanen toch
een volledig terechte emo smiley: :')
pi_93467529
Dat shot van boven (0:50), ultiem GTA2 gevoel :D
pi_93467545
Mwah ik fiets iedere dag naar mijn werk in Houston, TX. Ik krijg af en toe een middelvinger en moet altijd oppassen voor openzwaaiende autodeuren en rechtsafslaande automobilisten. Dat is voornamelijk door onnozelheid. Ik geloof niet dat het gevaarlijker is dan pak em beet Rotterdam waar je bij tijd en wijle doelbewust van je fiets wordt gereden.
Jesus saves but death prevails.
pi_93467774
quote:
1s.gif Op maandag 28 februari 2011 22:36 schreef bas-beest het volgende:

[..]

Maar even serieus:
Niet helemaal? Helemaal niet..
pi_93468042
Dat hele Critical Mass initiatief ook :') Hoe achterlijk ben je als je daadwerkelijk gelooft dat automobilisten je een stuk sympathieker zullen vinden als je ze gigantisch in de weg gaat zitten :').
pi_93468201
quote:
1s.gif Op maandag 28 februari 2011 22:36 schreef kwiwi het volgende:

[..]

Nou op wat uitzonderingen na kennen ze die daar inderdaad niet. Maar zo heb je meer landen natuurlijk.
Tuurlijk, in Nederland is de fiets ideaal. In de VS juist veel minder op wat toeristische en drukke plaatsen na, zoals Manhattan in NYC waar zelfs fietspaden zijn aangelegd inclusief routes. Wij hebben in Nederland weer haat aan grote auto's (denk aan SUV's en megavrachtwagens) en rijdt het halve land in kleine kut auto's terwijl we al zulke kleine afstanden rijden. Zo heeft ieder land zijn ding.

De reacties op die video zijn overdreven, maar dat zijn ze op 99% van alle Youtube videos. Daarnaast, in Nederland vinden ook wel eens van die wielrenwedstrijden plaats dwars door dorpen en steden. Ik zou me daar als automobilist ook vreselijk aan ergeren. Dat praat dat ongeluk niet goed, maar indirect snap ik het wel. :P
pi_93468936
quote:
En dat is dan ook waar het bij 90% van de fietsers in Amerika om draait, fietsen doe je daar niet omdat het nuttig is, maar voor de sport. En dus ook daar heb je van die aso wannabe tourpeloton wegpiraten. Niet zo gek dat je dan zulke reacties krijgt ;)
"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."
pi_93469421
Het is misschien ook wel schaap gedrag, vader/omgeving etc haat fietsers dus de rest ook. Bijna iedereen daar haat bv ook karpers zie bv:
Of bv Black Friday (sheeps):

Geen wonder dat ze zo makkelijk voor de Irak oorlog te paaien waren ;)

In Nederland niet zoveel anders toch..
pi_93473720

Onzintopic
Bastognekoeken koekoek jonguh!
pi_93474053
Mha ik kan het wel begrijpen, heb zelf ook een tyfushekel aan wielrenners op de openbare weg.
I just had to get that stress off my chest like breast reduction.
  dinsdag 1 maart 2011 @ 07:36:49 #22
258339 Dartanion
Dictum, factum
pi_93477601
TS snapt er niks van.

Ten eerste is dit niet het eerste Critical Mass protest in BRAZiLIE. En ze doen dat het liefst op vrijdagmiddag tijdens de spits. Ik kan mij voorstellen dat je dan irritatie opwekt.

Over de karperhaat. Dat komt doordat ze daar ooit uitgezet zijn en sindsdien alle andere vissen aan het verdrukken zijn. En een echte plaag geworden. Wij schieten muskusratten af en zij doden karpers omdat ze er last van hebben.

Zo in perpectief valt het allemaal wel mee :)
:-)
pi_93478415
Op zich logisch al die haatreacties van amerikanen op fietsers. Het lijkt immers verdacht veel op beweging, en daar is het gros van de vetklepperige amerikanen best vies van :')
Voor wat foto's, kijk hier
  dinsdag 1 maart 2011 @ 08:54:51 #24
37248 BertV
Klei indiaan
pi_93478456
quote:
idd, maar volgens mij heb je in de VS alleen maar sport-achtige-fietsers.
Niet echt als vervoermiddel dus.

Voor 200 meter pakken ze namelijk de auto.
Handgemaakt | Doggerlandvluchteling
pi_93481602
een tijdje geleden reed ik ontspannen op m'n gewone hollandse gazellefiets (oud model) met één hand in m'n zak zonder beschermende zaken als helm e.d. w/ een groep amerikaanse militairen voorbij die me volledig uitlachten, onbekend fenomeen in Amerika dus -O-
pi_93494306
Omdat ze niet snappen wat lichaamsbeweging is.
Twiddel
pi_93509178
Rijden in Amerika is verschrikkelijk slecht geregeld en bovendien ook nog is erg gevaarlijk. *Spreekt uit ervaring* :{w
pi_93509305
quote:
18s.gif Op maandag 28 februari 2011 22:29 schreef Plugin het volgende:
Btw dit is zo'n beatrix actie, waarom is dit niet op het nieuws geweest hier in Nederland?? ;)

Vanmorgen was het wel op het RTL nieuws
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')