Primaa!!!quote:
kan welquote:Op dinsdag 1 maart 2011 14:59 schreef MaleDuck het volgende:
Mijn idee was rond een uur of 4 in Utrecht (of Arnhem) te zijn... (kan er op zn vroegst 2 uur zijn, maar dan duurt het nog wel even voordat het etenstijd is)
DW, als Merel92 komt, kom je dan wel naar Utrecht?
Heeey merel uit 92quote:
Ja primaquote:
lipjes huis kopen?quote:Op dinsdag 1 maart 2011 15:00 schreef lipjes het volgende:
[..]
Heeey merel uit 92
hoe is het leven
[..]
Ja prima
wordt vandaag gebeld door de bank over mijn aankomende hypotheek met starterslening
Yupquote:
bijna af. hijskraan moet nog afgemaakt worden en het dak moet er nog op. maar volgens mij wordt het wel een mooie wagenquote:Op dinsdag 1 maart 2011 15:00 schreef GeelSuperKuiken het volgende:
Oke goed
Ik bespreek het nog wel eventjes dan met CC.
Gianni hoe is het met je carnavalswagen ?
Kan het me voorstellen, 3-4 mensen is niet zoveel.. Maar als het in Arnhem is kom ik niet, gaat me teveel kosten dan en ik werk echt maar 17 uur deze maand, dus heb niet veel te bestedenquote:Op dinsdag 1 maart 2011 15:00 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
kan wel
weet ik nietIk vind eigenlijk dat er meer mensen moeten komen nog steeds, of het nou in utrecht of in arnhem is
Och, wel prima, eventjes een break genomen van mn huiswerkquote:
Ja prima zoals je boven zietquote:Op dinsdag 1 maart 2011 15:02 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Och, wel prima, eventjes een break genomen van mn huiswerk![]()
En bij jou ?
nee niet als het zondag al isquote:Op dinsdag 1 maart 2011 14:49 schreef gianni61 het volgende:
[..]
alsof jij carnavalszondag naar arnhem gaat..
Oh okequote:Op dinsdag 1 maart 2011 15:02 schreef gianni61 het volgende:
[..]
bijna af. hijskraan moet nog afgemaakt worden en het dak moet er nog op. maar volgens mij wordt het wel een mooie wagen
QFTquote:
Samequote:
Maar als het Utrecht is, kom je dan wel?quote:Op dinsdag 1 maart 2011 15:02 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Kan het me voorstellen, 3-4 mensen is niet zoveel.. Maar als het in Arnhem is kom ik niet, gaat me teveel kosten dan en ik werk echt maar 17 uur deze maand, dus heb niet veel te besteden
[..]
En bij jou ?
ja, alleen hier in de buurt. trekker rijd niet zo hard, dus gaan niet ver reizen. foto's zullen na de carnaval wel snel online komenquote:Op dinsdag 1 maart 2011 15:07 schreef GeelSuperKuiken het volgende:
[..]
Oh oke
Ik wil de foto's wel zien hoor. Loop je alleen optochten in limburg?
Hmm oke begrijpelijk.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 15:08 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ja, alleen hier in de buurt. trekker rijd niet zo hard, dus gaan niet ver reizen. foto's zullen na de carnaval wel snel online komen
tof!quote:Op dinsdag 1 maart 2011 15:01 schreef lipjes het volgende:
[..]
Yup
heel mooi huis gezien in roosendaal en ga dus misschien samenwonen met mijn vriendin.
2 opritten, tuin erbij, 3 slaapkamers, grote woonkamer, zolder alles erop en eraan
en daarbij nog eens een hoekhuis ook
Snap t.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 15:02 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Kan het me voorstellen, 3-4 mensen is niet zoveel.. Maar als het in Arnhem is kom ik niet, gaat me teveel kosten dan en ik werk echt maar 17 uur deze maand, dus heb niet veel te besteden
[..]
En bij jou ?
Woon je zo klein danquote:Op dinsdag 1 maart 2011 15:10 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
tof!
ik wil ook verhuizen naar iets groters.
appartement. Maar de woonkamer is over de hele lengte dus die is wel groot, maar een verdomd kleine keuken en slaapkamer.quote:
Mooizo en tof, gefeliciteerdquote:
Allemaal dingen die ik gemaakt heb, behalve die foto met allemaal mensen op een trap, dat was gewoon een vaag ideequote:Op dinsdag 1 maart 2011 15:06 schreef gianni61 het volgende:
Merel, zijn dat allemaal dingen die jij hebt gemaakt, of van het hele groepje?
en is het hobby of kunstacademie of iets dergelijks?
Ik denk het wel ja.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 15:08 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Maar als het Utrecht is, kom je dan wel?
Ja, of we moeten toch weer meer mensen strikken, volgens mij willen ze niet komen omdat ik kom....quote:Op dinsdag 1 maart 2011 14:59 schreef MaleDuck het volgende:
Mijn idee was rond een uur of 4 in Utrecht (of Arnhem) te zijn... (kan er op zn vroegst 2 uur zijn, maar dan duurt het nog wel even voordat het etenstijd is)
DW, als Merel92 komt, kom je dan wel naar Utrecht?
dat zuigt welquote:Op dinsdag 1 maart 2011 15:13 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
appartement. Maar de woonkamer is over de hele lengte dus die is wel groot, maar een verdomd kleine keuken en slaapkamer.
ik moet ook nog wat verzinnen voor vanavond....quote:Op dinsdag 1 maart 2011 15:07 schreef lipjes het volgende:
[..]
Same
Maar vanavond lekker gamen
en van de week dan maar even weer verder met mijn vriendin bespreken hoe we het gaan doen
CC je moet nog wat sturenquote:
das niet waarquote:Op dinsdag 1 maart 2011 15:14 schreef NBT het volgende:
[..]
Ja, of we moeten toch weer meer mensen strikken, volgens mij willen ze niet komen omdat ik kom....
Goed idee ik doe ff meequote:
mja idd.. Maar eerst maar eens officieel gaan samenwonen, dat ik ook mijn kamer opzeg. dan hebben we ook meer geld ervoor.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 15:14 schreef lipjes het volgende:
[..]
dat zuigt wel
daarom wil ik gewoon een eengezinswoning.
ruimte zat, en zo duur zijn ze niet.
want dan bij deze heb ik een woonkamer van 4x5 ongeveer, eethoek van 4x3 en dan nog een ruime keuken
Van mij mag je best komen, maar dan kom ik niet, tenzij grote meet.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 15:16 schreef GeelSuperKuiken het volgende:
[..]
CC je moet nog wat sturen
En we moeten een keer andere meet of grote meet doen. Want DW wilt niet dat ik kom dus we moeten even kijken
hoeft niet minstens 20,- op je chip te staan. Als ik nog maar 2,- op mijn chip heb staan kan ik nog in de bus, terwijl het starttarief 2,- is.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 15:16 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
das niet waarmaar een ritje naar utrecht kost me 6 euro en er moet minstens 20 euro op je chip staan en dat heb ik niet en dan moet ik minstens 20 euro pinnen en ik heb nog maar 180 euro ofzo
Imho zou ik gewoon voor kopen gaan, als ik een huis van 150.000 koop ben ik qua maandlasten goedkoper uit dan huren.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 15:18 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
mja idd.. Maar eerst maar eens officieel gaan samenwonen, dat ik ook mijn kamer opzeg. dan hebben we ook meer geld ervoor.Maar het wordt sowieso huren.
Hoe snel denk je dat je een hypotheek krijgt als student zijnde, met een vent die minimum verdient.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 15:21 schreef lipjes het volgende:
[..]
Imho zou ik gewoon voor kopen gaan, als ik een huis van 150.000 koop ben ik qua maandlasten goedkoper uit dan huren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |