Klopt maar ik vond de manier waarop gewoon vermoeiend, de 'WAT ZEG JE NU' constant ook op zaken die zelfs mijn moeder nog wist. Dit om puur en alleen een reactie te krijgen, waardoor hij zichzelf af en toe (expres) wel erg in het middelpunt zetten. Maar ik vond het inderdaad geen hele slechte uitzending en hij mag van mij ook best nog een keer langkomen zolang hij iets meer meedoet met de gesprekken. In plaats van alleen ingaan op de gegeven reacties.quote:Op donderdag 3 maart 2011 16:21 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
Hij zorgde er dus voor dat hij die dooddoeners daadwerkelijk moest onderbouwen. Wat Johan overigens prima deed. Maar normaal gesproken loopt hij alleen maar te oreren, daarom was het wel eens verfrissend.
vond het een vreemde opmerking. Genee zei ook nog dat die frenk achteraf zei: ging lekker, moeten we vaker doen. En dat Genee toen dacht: nou mooi niet he.quote:Op donderdag 3 maart 2011 16:36 schreef pberends het volgende:
[..]
Hehe, Geneetje en Gijp zijn bang voor hun baantjes.
Rot op man. Alsof wij hier om deze onzin geven?quote:Op donderdag 3 maart 2011 16:47 schreef pberends het volgende:
Vanavond begint nog een ander leuk RTL-programma (even spammen):
[RTL 4] Help, Mijn Man Is Klusser! Nieuw seizoen begint 3 maart 2011
Flikker op met je poep programma'squote:Op donderdag 3 maart 2011 16:47 schreef pberends het volgende:
Vanavond begint nog een ander leuk RTL-programma (even spammen):
[RTL 4] Help, Mijn Man Is Klusser! Nieuw seizoen begint 3 maart 2011
idd, wat hij zegt!quote:Op donderdag 3 maart 2011 17:01 schreef HenkieVdV het volgende:
[..]
Flikker op met je poep programma's
quote:Op donderdag 3 maart 2011 16:53 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Rot op man. Alsof wij hier om deze onzin geven?
Ik kan me het voorstellen, Frenk kan de rol van Genee zo overnemen. Dat vindt hij niet zo'n fijn idee natuurlijk. En hoe meer podium je Frenk geeft hoe meer hij zijn kunsten kan vertonen. En dan blijkt Genee opeens maar een matige presentator te zijnquote:Op donderdag 3 maart 2011 16:52 schreef planethugo het volgende:
[..]
vond het een vreemde opmerking. Genee zei ook nog dat die frenk achteraf zei: ging lekker, moeten we vaker doen. En dat Genee toen dacht: nou mooi niet he.
Hebben ze eens een andere gast die goed meekon, willen ze hem niet meer
Volgens mij ben jij heel subtiel een fan van Frenkquote:Op donderdag 3 maart 2011 17:56 schreef pberends het volgende:
[..]
Ik kan me het voorstellen, Frenk kan de rol van Genee zo overnemen. Dat vindt hij niet zo'n fijn idee natuurlijk. En hoe meer podium je Frenk geeft hoe meer hij zijn kunsten kan vertonen. En dan blijkt Genee opeens maar een matige presentator te zijn.
Heel subtiel inderdaad...quote:Op donderdag 3 maart 2011 18:02 schreef Seam het volgende:
[..]
Volgens mij ben jij heel subtiel een fan van Frenk
Ja - omdat er maar weinig gasten bij VI aanschuiven die echt iets toevoegenquote:Op donderdag 3 maart 2011 18:02 schreef Seam het volgende:
[..]
Volgens mij ben jij heel subtiel een fan van Frenk
Frenk stelt een vraag en hij gaat halverwege het antwoord er doorheen lullen...als dat nou 1 of 2 keer gebeurt, kan het nog, maar het is gewoon onderdeel van zijn stijl....of halverwege het antwoord de volgende vraag stellen...heel irritantquote:Op donderdag 3 maart 2011 18:07 schreef pberends het volgende:
[..]
Ja - omdat er maar weinig gasten bij VI aanschuiven die echt iets toevoegen.
Hij moet zich wel beter inhouden dat klopt. Maar die Frenkie is echt een groeitalentje hoor.quote:Op donderdag 3 maart 2011 18:17 schreef Pulu het volgende:
[..]
Frenk stelt een vraag en hij gaat halverwege het antwoord er doorheen lullen...als dat nou 1 of 2 keer gebeurt, kan het nog, maar het is gewoon onderdeel van zijn stijl....of halverwege het antwoord de volgende vraag stellen...heel irritant
Genee een matige presentator? Ik ken eigenlijk geen betere.quote:Op donderdag 3 maart 2011 17:56 schreef pberends het volgende:
[..]
Ik kan me het voorstellen, Frenk kan de rol van Genee zo overnemen. Dat vindt hij niet zo'n fijn idee natuurlijk. En hoe meer podium je Frenk geeft hoe meer hij zijn kunsten kan vertonen. En dan blijkt Genee opeens maar een matige presentator te zijn.
Jij denkt dat bijvoorbeeld iemand als Jan Joost van Gangelen - hoewel hij een extreem irritant kuthoofd heeft - de rol van Genee niet zomaar kan overnemen? Ik denk van wel. De enige onvervangbare is Johan Derksen aan tafel.quote:Op donderdag 3 maart 2011 18:25 schreef bascross het volgende:
[..]
Genee een matige presentator? Ik ken eigenlijk geen betere.
Ik weet wel zeker van niet. Met Barbara Barend was het bijvoorbeeld ook kut. Jan Joost is ook zo;'n figuur die de strijd niet aandurft. Genee is geniaal, omdat hij Johan altijd weet te irriteren.quote:Op donderdag 3 maart 2011 18:26 schreef pberends het volgende:
[..]
Jij denkt dat bijvoorbeeld iemand als Jan Joost van Gangelen - hoewel hij een extreem irritant kuthoofd heeft - de rol van Genee niet zomaar kan overnemen? Ik denk van wel.
Das een vrouw, die zijn per definitie ongeschikt en irritant voor dit programma.quote:Op donderdag 3 maart 2011 18:29 schreef bascross het volgende:
[..]
Ik weet wel zeker van niet. Met Barbara Barend was het bijvoorbeeld ook kut. Jan Joost is ook zo;'n figuur die de strijd niet aandurft. Genee is geniaal, omdat hij Johan altijd weet te irriteren.
Volgens mij weet bijna iedereen Johan te irriteren... das niet zo moeilijk.quote:Op donderdag 3 maart 2011 18:29 schreef bascross het volgende:
[..]
Ik weet wel zeker van niet. Met Barbara Barend was het bijvoorbeeld ook kut. Jan Joost is ook zo;'n figuur die de strijd niet aandurft. Genee is geniaal, omdat hij Johan altijd weet te irriteren.
Gijp niet, maar dat hij de strijd met Johan niet aandurft is onzin. Hij ontlokt Johan vaak genoeg mooie uitspraken.quote:Op donderdag 3 maart 2011 18:31 schreef pberends het volgende:
[..]
Volgens mij weet bijna iedereen Johan te irriteren... das niet zo moeilijk.
En de strijd durft Genee ook niet echt aan, omdat hij bijna nooit doorvraagt zoals Frenk, maar stom begint te lachen als Derksen weer een uitspraak doet.
Of het gebrek aan Hansie heeft de huidige recordcijfers opgeleverd. Je weet het niet hequote:Op donderdag 3 maart 2011 16:43 schreef NJ het volgende:
Wel leuk dat ie terugkomt. En de hype er naartoe zou er ook wel eens voor kunnen zorgen dat er een nieuw kijkcijferrecord gevestigd wordt.
Hij was idd soms wat neurotischquote:Op donderdag 3 maart 2011 16:47 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Klopt maar ik vond de manier waarop gewoon vermoeiend, de 'WAT ZEG JE NU' constant ook op zaken die zelfs mijn moeder nog wist. Dit om puur en alleen een reactie te krijgen, waardoor hij zichzelf af en toe (expres) wel erg in het middelpunt zetten. Maar ik vond het inderdaad geen hele slechte uitzending en hij mag van mij ook best nog een keer langkomen zolang hij iets meer meedoet met de gesprekken. In plaats van alleen ingaan op de gegeven reacties.
Hij heeft wel de ballen om het gewoon live op tv te doen. Kudo'squote:Op donderdag 3 maart 2011 22:45 schreef Heufd het volgende:
Wilfred Genee![]()
Onvervangbaar, net als Derksen en Gijp.
Mwah, valt reuze mee.quote:Op donderdag 3 maart 2011 23:10 schreef tjoptjop het volgende:
Genee kan ook heerlijk scherp uit de hoek komen.
Klopt.quote:Ik vind hem echt wel een goede presentator
Ja, ik zou zo gauw niet weten wie hem zou op kunnen volgen, mocht hij iets anders gaan doen. Ik vind hem 'n stuk beter dan de presentator destijds van Sport aan Tafel. Dat is, als ik het goed heb, het programma waar het allemaal mee is begonnen.quote:Op donderdag 3 maart 2011 23:10 schreef tjoptjop het volgende:
Genee kan ook heerlijk scherp uit de hoek komen. Ik vind hem echt wel een goede presentator
1 tegen 1 is hij vlijmscherp zelfs, bij VI is zijn voornaamste taak alleen om het gesprek een beetje sturen op zijn tijd en de voorzetjes geven waarop Derksen zijn een mening kan geven waarom gelachen kan worden, en als dit er ff niet in zit Gijp aansporen tot een verhaaltje. Hij voelt het gewoon goed aan als presentator wanneer de show wat nodig heeft.quote:
Of jij de lat misschien eens wat hoger leggen. Genee is alles behalve een toonbeeld van scherpte. De ene keer valt hij iets meer mee dan de andere keer, that's it.quote:Op donderdag 3 maart 2011 23:38 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
Dan moet je toch echt beter opletten
Impressive.quote:Op donderdag 3 maart 2011 23:42 schreef tjoptjop het volgende:
Even snel een voorbeeldje van wat ik bedoel.
@ 0:35
Noem jij eens iemand die je echt scherp vind. Ik zeg overigens niet dat hij altijd scherp is, soms hangt ie er ook een beetje sullig bij, maar hij kan geregeld scherp uit de hoek komen imho.quote:Op donderdag 3 maart 2011 23:41 schreef Menu_69 het volgende:
[..]
Of jij de lat misschien eens wat hoger leggen. Genee is alles behalve een toonbeeld van scherpte. De ene keer valt hij iets meer mee dan de andere keer, that's it.
Jij snapt het programma inclusief de rolverdeling gewoon niet bij VI.quote:Op donderdag 3 maart 2011 23:41 schreef Menu_69 het volgende:
[..]
Of jij de lat misschien eens wat hoger leggen. Genee is alles behalve een toonbeeld van scherpte. De ene keer valt hij iets meer mee dan de andere keer, that's it.
Maar goed, ook, hij voegde echt niks toe.quote:Op donderdag 3 maart 2011 23:45 schreef DrDentz het volgende:
Tijl maakt geen kans daar.Als je binnenkomt en Johan begint al cynish met "Dit wordt lachen!" weet je dat het niet jouw avond wordt. Hij geeft Johan nog een gemoedelijk klopje op de schouder zo van 'rustig aan alsjeblieft' maar het is al te laat. Zijn grap slaat dood en Johan maakt het af door te zeggen dat hij zich maar moet inlezen.
Of jij kunt niet met een afwijkende mening om gaan. Maar prima als jij Genee geregeld scherp vindt. Couldn't care less..quote:Op donderdag 3 maart 2011 23:45 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Jij snapt het programma inclusief de rolverdeling gewoon niet bij VI.
Mwa ik heb geprobeert het toe te lichten, en als je het niet leest en gewoon verder gaat met je zelfde mening dan heb ik inderdaad weinig boodschap aan jou posts.quote:Op donderdag 3 maart 2011 23:46 schreef Menu_69 het volgende:
[..]
Of jij kunt niet met een afwijkende mening om gaan. Maar prima als jij Genee geregeld scherp vindt. Couldn't care less..
Het gaat niet om scherp zijn of niet. Het gaat om zijn rol in het programma.quote:Op donderdag 3 maart 2011 23:46 schreef Menu_69 het volgende:
[..]
Of jij kunt niet met een afwijkende mening om gaan. Maar prima als jij Genee geregeld scherp vindt. Couldn't care less..
Zou het misschien kunnen dat jouw 'toelichting' niet overtuigend is voor mij? Ik heb Genee honderden uren op tv gezien en ik vind hem vrijwel nooit scherp. Ook niet wanneer jij nog 3x herhaalt dat jij hem vlijmscherp vindt.quote:Op donderdag 3 maart 2011 23:49 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Mwa ik heb geprobeert het toe te lichten, en als je het niet leest en gewoon verder gaat met je zelfde mening dan heb ik inderdaad weinig boodschap aan jou posts.
Ik zeg ook dat hij in VI niet de taak heeft om scherp te zijn, maar ik betwijfel of jij al die jaren Doordekken heb gekeken want daar is hij toch echt scherp.quote:Op donderdag 3 maart 2011 23:51 schreef Menu_69 het volgende:
[..]
Zou het misschien kunnen dat jouw 'toelichting' niet overtuigend is voor mij? Ik heb Genee honderden uren op tv gezien en ik vind hem vrijwel nooit scherp. Ook niet wanneer jij nog 3x herhaalt dat jij hem vlijmscherp vindt.
Tja, het waren niet mijn woorden dat Genee 'vlijmscherp' is.quote:Op donderdag 3 maart 2011 23:50 schreef Halcon het volgende:
[..]
Het gaat niet om scherp zijn of niet. Het gaat om zijn rol in het programma.
1 op 1 zou hij vlijmscherp zijn volgens jou - zoals in Doordekken dus - en ik vind dat daar geen sprake van is. Lijkt me weinig reden tot ophef.quote:Op donderdag 3 maart 2011 23:52 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik zeg ook dat hij in VI niet de taak heeft om scherp te zijn, maar ik betwijfel of jij al die jaren Doordekken heb gekeken want daar is hij toch echt scherp.
JDat heet selectief lezen... Dat was inderdaad mijn 1e zin, maar ik ga hier niet verder over discussieren want het is bedtijd.quote:Op donderdag 3 maart 2011 23:53 schreef Menu_69 het volgende:
[..]
Tja, het waren niet mijn woorden dat Genee 'vlijmscherp' is.
Dat is ook niet zijn rol in het programma. Hij is selectief scherp. Hij is scherp als hij daarmee de discussie op gang kan krijgen, een flauwe grap kan maken of Johan op stang kan jagen, maar hij hangt niet constant de betweter uit. Ik vind het prima zo. Hij doet het stukken beter dan Ruud ter Weijden en Barbara Barend.quote:Op donderdag 3 maart 2011 23:53 schreef Menu_69 het volgende:
[..]
Tja, het waren niet mijn woorden dat Genee 'vlijmscherp' is.
Voetbal International #134quote:Op donderdag 3 maart 2011 23:55 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
JDat heet selectief lezen... Dat was inderdaad mijn 1e zin, maar ik ga hier niet verder over discussieren want het is bedtijd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |