1 op 1 zou hij vlijmscherp zijn volgens jou - zoals in Doordekken dus - en ik vind dat daar geen sprake van is. Lijkt me weinig reden tot ophef.quote:Op donderdag 3 maart 2011 23:52 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik zeg ook dat hij in VI niet de taak heeft om scherp te zijn, maar ik betwijfel of jij al die jaren Doordekken heb gekeken want daar is hij toch echt scherp.
JDat heet selectief lezen... Dat was inderdaad mijn 1e zin, maar ik ga hier niet verder over discussieren want het is bedtijd.quote:Op donderdag 3 maart 2011 23:53 schreef Menu_69 het volgende:
[..]
Tja, het waren niet mijn woorden dat Genee 'vlijmscherp' is.
Dat is ook niet zijn rol in het programma. Hij is selectief scherp. Hij is scherp als hij daarmee de discussie op gang kan krijgen, een flauwe grap kan maken of Johan op stang kan jagen, maar hij hangt niet constant de betweter uit. Ik vind het prima zo. Hij doet het stukken beter dan Ruud ter Weijden en Barbara Barend.quote:Op donderdag 3 maart 2011 23:53 schreef Menu_69 het volgende:
[..]
Tja, het waren niet mijn woorden dat Genee 'vlijmscherp' is.
Voetbal International #134quote:Op donderdag 3 maart 2011 23:55 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
JDat heet selectief lezen... Dat was inderdaad mijn 1e zin, maar ik ga hier niet verder over discussieren want het is bedtijd.
Sowieso, vrouwen die voetbalprogramma's presenteren hoort gewoon nietquote:Op donderdag 3 maart 2011 23:55 schreef Halcon het volgende:
[..]
Dat is ook niet zijn rol in het programma. Hij is selectief scherp. Hij is scherp als hij daarmee de discussie op gang kan krijgen, een flauwe grap kan maken of Johan op stang kan jagen, maar hij hangt niet constant de betweter uit. Ik vind het prima zo. Hij doet het stukken beter dan Ruud ter Weijden en Barbara Barend.
Dat had Johan moeten zien maar hij is duidelijk geen piepel manager.quote:Op donderdag 3 maart 2011 23:57 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Sowieso, vrouwen die voetbalprogramma's presenteren hoort gewoon niet
Genee is zo scherp, hij zou jou aan stukken snijden.quote:Op donderdag 3 maart 2011 23:41 schreef Menu_69 het volgende:
[..]
Of jij de lat misschien eens wat hoger leggen. Genee is alles behalve een toonbeeld van scherpte. De ene keer valt hij iets meer mee dan de andere keer, that's it.
Tijl zat daar (was z'n laatste optreden) voor de 4e keer in 2 weken ofzo. Hij heeft vaak genoeg kunnen doorhebben dat z'n optredens niets toevoegden, maar hij ging stug door.quote:Op donderdag 3 maart 2011 23:45 schreef DrDentz het volgende:
Tijl maakt geen kans daar.Als je binnenkomt en Johan begint al cynish met "Dit wordt lachen!" weet je dat het niet jouw avond wordt. Hij geeft Johan nog een gemoedelijk klopje op de schouder zo van 'rustig aan alsjeblieft' maar het is al te laat. Zijn grap slaat dood en Johan maakt het af door te zeggen dat hij zich maar moet inlezen.
"Vertonghen slaat een speler op zijn cockring"quote:Op vrijdag 4 maart 2011 11:32 schreef Frey het volgende:
Hansie vertelde op radio Veronica dat ze gisteren een filmpje hebben gemaakt bij FC Lienden en die wordt vanavond uitgezonden.
Dus hij is er niet maar stiekem toch welquote:Op vrijdag 4 maart 2011 11:32 schreef Frey het volgende:
Hansie vertelde op radio Veronica dat ze gisteren een filmpje hebben gemaakt bij FC Lienden en die wordt vanavond uitgezonden.
Ja, zo rond 15 uur begint het steeds te kriebelen.quote:
Alles uit het hoofd (feitenkennis!!), geen autocue (let je op Tom Egbers).quote:Op donderdag 3 maart 2011 23:10 schreef tjoptjop het volgende:
Genee kan ook heerlijk scherp uit de hoek komen. Ik vind hem echt wel een goede presentator
Hij krijgt natuurlijk wel wat informatie door via zijn oortje.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 16:19 schreef Bonobo11 het volgende:
[..]
Alles uit het hoofd (feitenkennis!!), geen autocue (let je op Tom Egbers).
scherp, zelfspot en twee keer in de week een Topshow. Chemie met Johan etc etc
Wilfred
Ja van iemand die op internet zit.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 17:13 schreef Jmsls het volgende:
[..]
Hij krijgt natuurlijk wel wat informatie door via zijn oortje.
maar hij heeft wel veel feitenkennis. Toen er nog elke week echt voetbalgasten aan tafel zaten als trainers en spelers wist ie zo ongeveer wat die gast 10 jaar geleden in een interview gezegd had. Hij leest zich dus ook gewoon goed inquote:Op vrijdag 4 maart 2011 17:13 schreef Jmsls het volgende:
[..]
Ja, dat wel. Ook lekker veel nieuws van voetbalzonequote:Op vrijdag 4 maart 2011 17:15 schreef planethugo het volgende:
[..]
maar hij heeft wel veel feitenkennis. Toen er nog elke week echt voetbalgasten aan tafel zaten als trainers en spelers wist ie zo ongeveer wat die gast 10 jaar geleden in een interview gezegd had. Hij leest zich dus ook gewoon goed in
quote:Op vrijdag 4 maart 2011 17:13 schreef Jmsls het volgende:
Poeh VI of deze top wedstrijd, dat gaat een lastige beslissing wordenquote:Op vrijdag 4 maart 2011 18:12 schreef pberends het volgende:
Waarom spelen ze eigenlijk altijd 1 wedstrijd op vrijdagavond? Zodat Jan Joost van Gangelen in de uitzending kan breken met "de tussenstand"?
De chemie, de chemistrie, de biologie en de scheikunde tussen Gene en Derk is onbetaalbaar. Ze kunnen - mocht deze topshow ooit stoppen - zo de planken op, het theater in. En dan zijn ze leuker dan 80% van het toneel en caberet dat nu de vaderlandse podia siert.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 17:31 schreef AryaMehr het volgende:
Idioten die denken dat VI zonder Genee kan.
Noem jij dan eens drie waardige alternatieven!quote:Op vrijdag 4 maart 2011 17:31 schreef AryaMehr het volgende:
Idioten die denken dat VI zonder Genee kan.
Wacht even... Is Hansie-Hansie terug?quote:Op vrijdag 4 maart 2011 18:55 schreef GGMM het volgende:
Zit hans gelijk vanavond aan tafel of is er een andere gast?
//edit: Jan Reker vanavond te gast dus.
quote:Op vrijdag 4 maart 2011 19:18 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
Wacht even... Is Hansie-Hansie terug?
Jammer. Net nu het de goede kant op dreigde te gaan. Komt ie elke week 1 keer?quote:
Nee.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 19:20 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
Jammer. Net nu het de goede kant op dreigde te gaan. Komt ie elke weer 1 keer?
quote:Op vrijdag 4 maart 2011 19:22 schreef DrDentz het volgende:
Ik ga eerst nog even naar het grootste talent van de Nederlandse televisie Jan Kooijmans kijken bij DWDD.
Kooijemans toch?quote:Op vrijdag 4 maart 2011 19:22 schreef DrDentz het volgende:
Ik ga eerst nog even naar het grootste talent van de Nederlandse televisie Jan Kooijmans kijken bij DWDD.
Maar ze zullen em wel behandelen want hij doet altijd wel weer rare dingen ookal zit hij op de bank thuis.quote:
Of Gijp heeft weer een verdwaald Manolev-vogeltje in z'n huis.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 20:28 schreef Afketser het volgende:
[..]
Maar ze zullen em wel behandelen want hij doet altijd wel weer rare dingen ookal zit hij op de bank thuis.
quote:Op vrijdag 4 maart 2011 20:30 schreef DrDentz het volgende:
Reker zit meteen naast de voorzitter van z'n fanclub!
Niet zo veel als Johan's fanclub in ieder geval.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 20:32 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zal de fanclub meer leden hebben naast Johan dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |