Sofia krijgt eerst 24 uur voor de psycholoog komt en daarna 24 uur voor ze haar 24 uur krijgt. Een of andere parasiet in Alphons22 zijn hoofd laat hem denken dat Sofie voor kijkcijfers aan het zorgen is.. dat ene uurtje per dag dat ze wakker isquote:Op dinsdag 1 maart 2011 13:35 schreef vuurvliegje69 het volgende:
Hoe staat het met Sofia? Heeft ze nog 24 uur aangevraagd??
Ja erg he, ze is te bang om te drukken, met dr 15 duizend in de kluisquote:Op dinsdag 1 maart 2011 13:36 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
Die weet maar een knop te vinden, haar eigen. De rode weet ze maar niet te vinden!
Recht van de snelste beeb, recht van de snelste! Yippiekajee!quote:
Kost wel geld hoorquote:Op dinsdag 1 maart 2011 13:38 schreef vuurvliegje69 het volgende:
[..]
Ja erg he, ze is te bang om te drukken, met dr 15 duizend in de kluis
de redaktie kan die kluizen zo weer omwisselenquote:Op dinsdag 1 maart 2011 13:38 schreef vuurvliegje69 het volgende:
[..]
Ja erg he, ze is te bang om te drukken, met dr 15 duizend in de kluis
Mooi... beelden van de omgeving. Kan ik kijken waar ik ga staan met met mijn RC helikopters met eraan de geheimen van de bewonersquote:
quote:Op dinsdag 1 maart 2011 13:39 schreef iBenny het volgende:
[..]
Mooi... beelden van de omgeving. Kan ik kijken waar ik ga staan met met mijn RC helikopters met eraan de geheimen van de bewoners
Haha.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 13:38 schreef versabommie het volgende:
[..]
Recht van de snelste beeb, recht van de snelste! Yippiekajee!
Doen zou ik zeggen tegen ze, dit is raar, ze kan makkelijk eens een poging wagen. Ze speelt haar eigen rare spelletje, clous verzamelen, en dan zo uitdiepen dat er nix meer klopt. Samen met die engerdquote:Op dinsdag 1 maart 2011 13:39 schreef Flow3r het volgende:
[..]
de redaktie kan die kluizen zo weer omwisselen
Tuurlijk, die kudt ruikt geld nu! Haar gedachtengang is dat ze een grotere kans heeft op geld verdienen dan in het huis! Dus ze smeert Alex in.. nu met zonnebrandcreme, binnenkort tussen de klamme lappen..quote:Op dinsdag 1 maart 2011 13:40 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Haha.Hmm, Laura smeert Alex in? Misschien vind ze adelijke titels wel spannender dan een Guido.
Ik gaat het even doen!quote:
Status weegt soms zwaarder bij sommige mensen, zeker bij arrogante Lauraquote:Op dinsdag 1 maart 2011 13:41 schreef versabommie het volgende:
[..]
Tuurlijk, die kudt ruikt geld nu! Haar gedachtengang is dat ze een grotere kans heeft op geld verdienen dan in het huis! Dus ze smeert Alex in.. nu met zonnebrandcreme, binnenkort tussen de klamme lappen..
Hmm, dan moet Karim eerst maar eens drukken.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 13:41 schreef versabommie het volgende:
[..]
Tuurlijk, die kudt ruikt geld nu! Haar gedachtengang is dat ze een grotere kans heeft op geld verdienen dan in het huis! Dus ze smeert Alex in.. nu met zonnebrandcreme, binnenkort tussen de klamme lappen..
Je zat erbij? Jij hebt inside information van de redaktie . Kom op spui het hier we willen alle grease en dirt!quote:Op dinsdag 1 maart 2011 13:31 schreef delfse het volgende:
Guido wordt geholpen door de stem met tips om de andere op een dwaalspoor te zetten want het vervelende geheim mag niet uitkomen. De stem vindt het gefriemel van de 2 wel leuk om te zien nou ik kots er van en wie laat nou zo met zijn en haar gevoel spelen voor geld.
Lol, ik lees de verslagen wel, die zijn leuker dan de presentatoren.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 13:42 schreef BONG4002 het volgende:
Het zou jammer zijn als bij elk moment dat een geraden geheim onthult gaat worden de boel opslot gaat, heb zomaar een voorgevoel dat dit de nieuwe tendens zal worden gedurende het verdere verloop van het programma.
Maargoed, ik kijk zelf wél de reguliere uitzendingen dus mij maakt het verder niet zoveel uit, deed ik ook met HBB en die zat bol van de SL's
Ik kijk nooit naar de uitzendingen, alleen de live.. Zou het echt balen vinden als ze dit steeds gaan doenquote:Op dinsdag 1 maart 2011 13:42 schreef BONG4002 het volgende:
Het zou jammer zijn als bij elk moment dat een geraden geheim onthult gaat worden de boel opslot gaat, heb zomaar een voorgevoel dat dit de nieuwe tendens zal worden gedurende het verdere verloop van het programma.
Maargoed, ik kijk zelf wél de reguliere uitzendingen dus mij maakt het verder niet zoveel uit, deed ik ook met HBB en die zat bol van de SL's
Ik ook..hoop echt dat als men weer erover mag praten ze dit ook gaan doen, anders is er toch geen lol aan te beleven dat geheimen raden.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 13:44 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
Ik kijk nooit naar de uitzendingen, alleen de live..
Die lees ik ookquote:Op dinsdag 1 maart 2011 13:43 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Lol, ik lees de verslagen wel, die zijn leuker dan de presentatoren.
Ik vind het knippen en plakken soms echt een beetje te flatterend voor sommigen.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 13:45 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Die lees ik ook(waarvoor hulde trouwens!) maar ik zet gewoon mijn PVR aan en kijk het journaal, dan kan ik naderhand mooi alle reclame doorzappen
En soms...soms zijn de uitzendingen ook wel leuk om te zien
Wat was daarmee dan?quote:Op dinsdag 1 maart 2011 13:45 schreef vuurvliegje69 het volgende:
Gedenksteen, wel knap gevonden van Gerard
Het geheim van Alex is geraden, maar om tv kijkers te trekken mogen de bewoners het er niet over hebben.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 13:43 schreef BBQSausage het volgende:
Goedemiddag, wat heb ik gemist deze ochtend?
Maar Maik heeft ook zo'n vrouwelijk lichaamquote:Op dinsdag 1 maart 2011 13:47 schreef Urb het volgende:
Flip, Mo en Karim hebben het nu over Mike en waarom ie z'n lichaam zo goed verzorgd.
"Hij zal toch niet stiekum in vrouwenkleren lopen? Nahhh." verkeerde persoon malloten!
alex heeft al verteld dat hij geen rooie rotcent heeftquote:Op dinsdag 1 maart 2011 13:41 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ohja, ik herken die derde boom van links nog van toen ik 15 jaar gelden op vakantie was!quote:Op dinsdag 1 maart 2011 13:39 schreef iBenny het volgende:
[..]
Mooi... beelden van de omgeving. Kan ik kijken waar ik ga staan met met mijn RC helikopters met eraan de geheimen van de bewoners
Op is aangepast heur !!!quote:
Misschien gaan ze het voor de live-uitzending allemaal re-enacten.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 13:47 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Het geheim van Alex is geraden, maar om tv kijkers te trekken mogen de bewoners het er niet over hebben.
Wat doe jij hier?quote:
Mee eensquote:Op dinsdag 1 maart 2011 13:47 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Ik vind het knippen en plakken soms echt een beetje te flatterend voor sommigen.
quote:
Ze dacht zeker weer een rel te ruiken..quote:
Mwah ik heb het idee dat het programma op internet meer leeft dan op tv, dus alle nowlive-koeien zouden het wel voor het zeggen hebben.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 13:49 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Daarom ben ik ook benieuwd hoe ze Alex, Maik en Servio gaan neerzetten nu ze genomineerd zijn, daar gaat namelijk het stemgedrag van afhangen (helaas)
Ik denk dat Alex een beetje sneu wordt neergezet, het gesprek met Sharon en de ruzies met Servio, Servio wordt neergezet als megabitch en Maik als vuige leugenaar die Mo er in heeft laten lopen, geef het volk brood en spelen.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 13:49 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Mee eens.
Daarom ben ik ook benieuwd hoe ze Alex, Maik en Servio gaan neerzetten nu ze genomineerd zijn, daar gaat namelijk het stemgedrag van afhangen (helaas)
Stom! Ik kom zelf niet graag in reltopics!quote:Op dinsdag 1 maart 2011 13:50 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Ze dacht zeker weer een rel te ruiken..
nee rotte eieren !!quote:
Ja vreselijk irritantquote:Op dinsdag 1 maart 2011 13:51 schreef Urb het volgende:
Mo heeft Sharon's missie door maar denkt dat het op iemand anders slaat. oh my gawd.
reltopicsquote:Op dinsdag 1 maart 2011 13:51 schreef versabommie het volgende:
[..]
Stom! Ik kom zelf niet graag in reltopics!
Heeft Sharon een missie? Ik mis ook alles...quote:Op dinsdag 1 maart 2011 13:51 schreef Urb het volgende:
Mo heeft Sharon's missie door maar denkt dat het op iemand anders slaat. oh my gawd.
Bij BB was het meestal door de uitzendingen mede bepalend hoe het stemgedrag zou worden, maar hopelijk zijn er meer I-net stemmers die een veel beter en completer beeld hebben dan de reguliere kijkerquote:Op dinsdag 1 maart 2011 13:50 schreef Stranger het volgende:
[..]
Mwah ik heb het idee dat het programma op internet meer leeft dan op tv, dus alle nowlive-koeien zouden het wel voor het zeggen hebben.
Ja en die zullen wel een andere mening hebben weer, Servio zal wel goed in de markt liggen daar.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 13:50 schreef Stranger het volgende:
[..]
Mwah ik heb het idee dat het programma op internet meer leeft dan op tv, dus alle nowlive-koeien zouden het wel voor het zeggen hebben.
Het opperhoofd van NL is ook een verschrikkelijke narcistische hompmongool, dus ik denk dat Serpentio daar wel bindend stemadvies zal zijnquote:Op dinsdag 1 maart 2011 13:53 schreef vuurvliegje69 het volgende:
[..]
Ja en die zullen wel een andere mening hebben weer, Servio zal wel goed in de markt liggen daar.
Ze lopen een beetje achterquote:Op dinsdag 1 maart 2011 13:52 schreef MargrietV het volgende:
http://www.telegraaf.nl/p(...)t_wr__.html?sn=prive
Hahaha, ja absoluut en anders wordt je gebantquote:Op dinsdag 1 maart 2011 13:54 schreef versabommie het volgende:
[..]
Het opperhoofd van NL is ook een verschrikkelijke narcistische hompmongool, dus ik denk dat Serpentio daar wel bindend stemadvies zal zijn
Die krant bevestigt keer op keer z'n eigen falende imagoquote:Op dinsdag 1 maart 2011 13:52 schreef MargrietV het volgende:
http://www.telegraaf.nl/p(...)t_wr__.html?sn=prive
Over tig dagen uitgesmeerd, haar mede-bewoners vragen naar hun meest dramatische ervaring des leven oid.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 13:52 schreef Conquer het volgende:
[..]
Heeft Sharon een missie? Ik mis ook alles...
Nee hoor mooie timing, want net na de lunch gaan al die kantoorslaven de telegrof zitten lezen!quote:
Foto??quote:Op dinsdag 1 maart 2011 13:56 schreef beaverhausen het volgende:
De vrouw van Gerard lijkt op Liz Hurley en op Maxima...!
Serieusquote:Op dinsdag 1 maart 2011 13:47 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Het geheim van Alex is geraden, maar om tv kijkers te trekken mogen de bewoners het er niet over hebben.
Liz Hurley zou ik dus echt geven he!quote:Op dinsdag 1 maart 2011 13:56 schreef beaverhausen het volgende:
De vrouw van Gerard lijkt op Liz Hurley en op Maxima...!
Oh, oké. Dankje.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 13:55 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Over tig dagen uitgesmeerd, haar mede-bewoners vragen naar hun meest dramatische ervaring des leven oid.
Ja zodra je iemand als Maik verdedigt stuurt ie zo een leger scootmobiel-huisvrouwen op je af.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 13:54 schreef versabommie het volgende:
[..]
Het opperhoofd van NL is ook een verschrikkelijke narcistische hompmongool, dus ik denk dat Serpentio daar wel bindend stemadvies zal zijn
quote:
Hahaha.. Hij zat vanmorgen op de Facebook chat op SST homepage zijn forumpje te spammen. hij was ineens weg toen ik zijn YouTube linkje er een paar keer inknaldequote:Op dinsdag 1 maart 2011 13:54 schreef versabommie het volgende:
[..]
Met van die groene kaplaarzen en bloemtjesjurken en verlepte eierstokken!quote:Op dinsdag 1 maart 2011 13:58 schreef Stranger het volgende:
[..]
Ja zodra je iemand als Maik verdedigt stuurt ie zo een leger scootmobiel-huisvrouwen op je af.
Als twee druppels!quote:
quote:Op dinsdag 1 maart 2011 13:59 schreef versabommie het volgende:
[..]
Met van die groene kaplaarzen en bloemtjesjurken en verlepte eierstokken!![]()
![]()
![]()
Kans is groot dat dit stukje tekst integraal op NL komt![]()
Ze kijkt net zo zuur als Laura.. maar ja dat is niet meer dan logisch als je met Gerard getrouwd bent.. dat sluipt er vanzelf in..quote:
Liz is mooiquote:Op dinsdag 1 maart 2011 14:01 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Mocht hij willen idd, Maxima zie ik ook niet:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat klopt, maar de vrouw van Gerard lijkt niet op haar noch op Maxima, dat zei Gerard.quote:
En als Guido straks nog honger heeft, heeft Serpentio nog een natte bokworst voor 'mquote:Op dinsdag 1 maart 2011 14:02 schreef beaverhausen het volgende:
En Guido zit weer te vreten..mag dat van Stervio?!
Oh ja Guidootje mag dat natuurlijk.
Jouw treiterenquote:
Zit ze mid-knipoog of heeft ze gezopen?quote:Op dinsdag 1 maart 2011 14:02 schreef Grunge. het volgende:
Dit is de vrouw van Gerard ook. Ze doet me wel aan een bekend iemand denken, maar aan wie...
[ afbeelding ]
Nee klopt, vooral de gelijkenis met Liz zie ik niet.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 14:03 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Dat klopt, maar de vrouw van Gerard lijkt niet op haar noch op Maxima, dat zei Gerard.
Liz Hurley en Maxima natuurlijk!quote:Op dinsdag 1 maart 2011 14:02 schreef Grunge. het volgende:
Dit is de vrouw van Gerard ook. Ze doet me wel aan een bekend iemand denken, maar aan wie...
[ afbeelding ]
met die neus? Steffi Grafffff!quote:Op dinsdag 1 maart 2011 14:02 schreef Grunge. het volgende:
[ afbeelding ]
Ik vind haar hier wel wat van weghebben:quote:Op dinsdag 1 maart 2011 14:02 schreef Grunge. het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 1 maart 2011 14:02 schreef versabommie het volgende:
Tsunami in Sherruns broek.. het gesprek is stiekum naar DiCaprio gegaan!
Uitkijken mensen!
[ afbeelding ]
BRING.IT.ON klein dik propje op de voorruit van mijn internetleven!quote:
Ik meende het ook serieusquote:
Hodfr. Je hebt nog gelijk ookquote:
Ben ff gaan koeken (kreeg eerst een Ideal venstertje te zien) De stemming is daar ok tegen Servio!, niet te gelovenquote:Op dinsdag 1 maart 2011 13:58 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Hahaha.. Hij zat vanmorgen op de Facebook chat op SST homepage zijn forumpje te spammen. hij was ineens weg toen ik zijn YouTube linkje er een paar keer inknalde![]()
Voorhuid schrijf je anders, Bommie!quote:Op dinsdag 1 maart 2011 14:04 schreef versabommie het volgende:
[..]
BRING.IT.ON klein dik propje op de voorruit van mijn internetleven!
Vind je? Veels te dunne lippen:quote:Op dinsdag 1 maart 2011 14:05 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Hodfr. Je hebt nog gelijk ook.
Uiteraardquote:Op dinsdag 1 maart 2011 14:05 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Hodfr. Je hebt nog gelijk ook.
Hebben zij en Gerard kinderen eigenlijk??quote:Op dinsdag 1 maart 2011 14:06 schreef beaverhausen het volgende:
Het lijkt meer op Steffi dan op Liz.
Nee.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 14:07 schreef vuurvliegje69 het volgende:
[..]
Hebben zij en Gerard kinderen eigenlijk??
Clue !quote:Op dinsdag 1 maart 2011 14:08 schreef beaverhausen het volgende:
Kan iemand een paar vissen naar Sjerrun gooien zodat ze even dr klep houdt?.
Het? beaverhausen, ik weet dat het jou niet zo boeit he, vrouwen bedoel ik maar om nu een vrouw die er compleet buiten staat het te noemen is wel weer heel erg Valschnichterig!quote:Op dinsdag 1 maart 2011 14:06 schreef beaverhausen het volgende:
Het lijkt meer op Steffi dan op Liz.
Gelukkig is Maik verder helemaal niet fout...quote:
Nee, topjongen!quote:Op dinsdag 1 maart 2011 14:09 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Gelukkig is Maik verder helemaal niet fout....
Ho ho, ze vertelt over haar tijd als caissière. Interessant!quote:Op dinsdag 1 maart 2011 14:08 schreef beaverhausen het volgende:
Kan iemand een paar vissen naar Sjerrun gooien zodat ze even dr klep houdt?.
Het gaat vanzelfquote:Op dinsdag 1 maart 2011 14:09 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Het? beaverhausen, ik weet dat het jou niet zo boeit he, vrouwen bedoel ik maar om nu een vrouw die er compleet buiten staat het te noemen is wel weer heel erg Valschnichterig!
Ja, dat zal ongetwijfeld over de honden zijn gegaan. Pablo en...? De chihuahua's!quote:Op dinsdag 1 maart 2011 14:10 schreef vuurvliegje69 het volgende:
[..]
Misschien bedoelen ze zijn honden?
Oh ja die waren als kinderen voor hem of zoiets..quote:Op dinsdag 1 maart 2011 14:10 schreef Grunge. het volgende:
[..]
Ja, dat zal ongetwijfeld over de honden zijn gegaan. Pablo en... De chihuahua's!
Niemand in het huis heeft kinderen? alleen honden??quote:Op dinsdag 1 maart 2011 14:11 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Oh ja die waren als kinderen voor hem of zoiets..
Het is de verwarring.. Als je eruit ziet als Liz Hurley en Maxima maar tegelijk lijkt op Steffi dan vraag je om verwarringquote:Op dinsdag 1 maart 2011 14:11 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Lol! Het is sterker dan jezelf?Zal er omheen lezen in het vervolg.
quote:Op dinsdag 1 maart 2011 14:12 schreef Praatpoeder het volgende:
Maik: Vrouwen zijn een ontdekkingstocht. Dekkingstocht zal hij bedoelen
Hmm, ik vermoed dat Mo dekking gaat zoeken als hij weer iets gaat proberen.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 14:12 schreef Praatpoeder het volgende:
Maik: Vrouwen zijn een ontdekkingstocht. Dekkingstocht zal hij bedoelen
Joanna heeft een soort van vent.. maar weet niet of die onder de categorie kind of hond valt..quote:Op dinsdag 1 maart 2011 14:12 schreef vuurvliegje69 het volgende:
[..]
Niemand in het huis heeft kinderen? alleen honden??
quote:Op dinsdag 1 maart 2011 14:13 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Het is de verwarring.. Als je eruit ziet als Liz Hurley en Maxima maar tegelijk lijkt op Steffi dan vraag je om verwarring.
Oh en met 'het' bedoelde ik nu niet Lizaxima Graff!.
Hij heeft toch nog een man thuis op hem wachtenquote:Op dinsdag 1 maart 2011 14:13 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Hmm, ik vermoed dat Mo dekking gaat zoeken als hij weer iets gaat proberen.
kutquote:
Om vervolgens weer 3 dagen te janken? En daar moeten wij weer naar kijken...nee dank je.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 14:15 schreef versabommie het volgende:
Is het niet eens tijd om GHB dat huis in te flikkeren? Mo staat al dagen droog!
Aafke heeft alleen tandfloss en zakdoekjes meegenomenquote:Op dinsdag 1 maart 2011 14:15 schreef kahaarin het volgende:
Jeetje wat ziet Aafke er weer uit, heeft ze nu geen enkel rokje of jurkje dat meer dan alleen haar billen bedekt?
komop zeg, als ze 3 keer gedateraped is in dat huis is dat "mijn ouders" argument ook niet meer te hanteren, zelfs niet door haarquote:Op dinsdag 1 maart 2011 14:15 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Om vervolgens weer 3 dagen te janken? En daar moeten wij weer naar kijken...nee dank je.
Meisje toch? Iets van half half, net als Mo haar verkering die ook half half uit is? Of snap ik er nu niets meer van?quote:Op dinsdag 1 maart 2011 14:14 schreef Praatpoeder het volgende:
[..]
Hij heeft toch nog een man thuis op hem wachten
Lol, lijkt er wel op.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 14:16 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Aafke heeft alleen tandfloss en zakdoekjes meegenomen.
Ja, een meisje. Maar een man klinkt leuker gezien de huidige situatiequote:Op dinsdag 1 maart 2011 14:17 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Meisje toch? Iets van half half, net als Mo haar verkering die ook half half uit is? Of snap ik er nu niets meer van?
Weet je wel hoe fakking zwaar pap en mam Pisters het hebben om te zien hoe hun dochter gemiddeld twee keer per week bruut verkracht wordt door homo's bi's en meer van dat soort volck?! Daar heb jij fakking geen idee van!quote:Op dinsdag 1 maart 2011 14:16 schreef versabommie het volgende:
[..]
komop zeg, als ze 3 keer gedateraped is in dat huis is dat "mijn ouders" argument ook niet meer te hanteren, zelfs niet door haar
Dat bedoelde sharon geloof ik ook, maar dat werd weggewuifd door Joannequote:Op dinsdag 1 maart 2011 14:16 schreef versabommie het volgende:
[..]
komop zeg, als ze 3 keer gedateraped is in dat huis is dat "mijn ouders" argument ook niet meer te hanteren, zelfs niet door haar
Maar het zijn geen racisten hoor, die ouders!quote:Op dinsdag 1 maart 2011 14:18 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Weet je wel hoe fakking zwaar pap en mam Pisters het hebben om te zien hoe hun dochter gemiddeld twee keer per week bruut verkracht wordt door homo's bi's en meer van dat soort volck?! Daar heb jij fakking geen idee van!.
Hmm, och, zo lang hij het zelf maar snapt.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 14:18 schreef Praatpoeder het volgende:
[..]
Ja, een meisje. Maar een man klinkt leuker gezien de huidige situatie
Want dat kan onze grote hoogbegaafde paranormale godin niet in een van haar hokjes plaatsen. Maar verder oordeelt ze nooit hoorquote:Op dinsdag 1 maart 2011 14:20 schreef Mylene het volgende:
Joanna kan het zich niet voorstellen dat 2 mannen met elkaar kunnen zoenen.
HAHAHAHHAquote:Op dinsdag 1 maart 2011 14:19 schreef Tamaartje het volgende:
Maik zoent nooit met mannen, dat vind hij veel te intiem..
nee je moet je pik erin steken.. dat is niet intiem![]()
![]()
Ik vind Maik te dom.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 14:21 schreef delfse het volgende:
Als je Maik hoort praten is het een goudeerlijjke jongen hoeft zich nergens voor te schamen. Monique kan hem proberen zwart te maken maar ik denk dat ze zich zelf zo voorschut heeft gezet met haar gejank over of papie en mamie het gezien hebben.
Pappie en mammie waren toch al van de rel, denk ik Pfftt dertig jaar zegquote:Op dinsdag 1 maart 2011 14:21 schreef delfse het volgende:
Als je Maik hoort praten is het een goudeerlijjke jongen hoeft zich nergens voor te schamen. Monique kan hem proberen zwart te maken maar ik denk dat ze zich zelf zo voorschut heeft gezet met haar gejank over of papie en mamie het gezien hebben.
Zelfde redenatie die veel hoeren hanteren.. wel laten neuken maar niet zoenen...quote:Op dinsdag 1 maart 2011 14:19 schreef Tamaartje het volgende:
Maik zoent nooit met mannen, dat vind hij veel te intiem..
nee je moet je pik erin steken.. dat is niet intiem![]()
![]()
Daar ben ik het mee eens, ik zie ook niet waarom zij er zo moeilijk over doet, ze heeft zelf met meiden ge-experimenteerd, dat weten pa en ma Pisters nu ook.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 14:21 schreef delfse het volgende:
Goudeerlijk... echt niet als Servio het niet had willen gebruiken had hij het nooit verteld.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 14:21 schreef delfse het volgende:
quote:Op dinsdag 1 maart 2011 14:22 schreef Praatpoeder het volgende:
Maik heeft een pulk in zijn neus zitten
Nou en? Wat heeft dat met eerlijk zijn te maken? Alsof er iemand is in dat huis aan wie hij verantwoording heeft af te leggen.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 14:23 schreef marky het volgende:
[..]
Goudeerlijk... echt niet als Servio het niet had willen gebruiken had hij het nooit verteld.
Dat zijn vieze internetleugens!quote:Op dinsdag 1 maart 2011 14:22 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Daar ben ik het mee eens, ik zie ook niet waarom zij er zo moeilijk over doet, ze heeft zelf met meiden ge-experimenteerd, dat weten pa en ma Pisters nu ook.
Zo is dat, ze zagen hem nu al anderhalve dag door. Het heeft niks met zijn geheim te maken, dus koest allemaalquote:Op dinsdag 1 maart 2011 14:24 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Nou en? Wat heeft dat met eerlijk zijn te maken? Alsof er iemand is in dat huis aan wie hij verantwoording heeft af te leggen.
Dat moet alleen bij plakjes kaas, niet over je geaardheidquote:Op dinsdag 1 maart 2011 14:24 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Nou en? Wat heeft dat met eerlijk zijn te maken? Alsof er iemand is in dat huis aan wie hij verantwoording heeft af te leggen.
Alex liep afgelopen weekend ook gewoon met een petje rond met NY erop.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 14:21 schreef Darklight het volgende:
Gerard moest zn petje afplakken omdat er NY opstond, en ik zie Philip met een broek aan waar heel groot Bjorn Borg opstaat
quote:Op dinsdag 1 maart 2011 14:25 schreef Praatpoeder het volgende:
[..]
Dat moet alleen bij plakjes kaas, niet over je geaardheid
Psies.. En Maik kan er verder niet veel aan doen dat hij Mo heeft liggen douwen. Mijn opa zei altijd: "Jongen, een vrouwenkut trekt harder dan 10 paarden". Maik is gewoon het slachtoffer van Mo's losbandigheid en nu misbruikt ze hem voor haar positie in het huis!quote:Op dinsdag 1 maart 2011 14:24 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Ehm, dat heeft ze zelf gezegd...? Of was dat om niet uit de toon te vallen bij Aafke en Sofia oid?quote:Op dinsdag 1 maart 2011 14:25 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Dat zijn vieze internetleugens!
Meisjes uit Spaubeek zouden zoiets nooooooit doen!.
Tenzij Servio het tegen je wil gebruiken!quote:Op dinsdag 1 maart 2011 14:25 schreef Praatpoeder het volgende:
[..]
Nou dat denk ik toch wel als het verder gaat dan handje vasthouden.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 14:24 schreef kahaarin het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 1 maart 2011 14:25 schreef Praatpoeder het volgende:
[..]
Euhh idd goed gezien maar denk niet dat het opvalt.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 14:24 schreef Tamaartje het volgende:
Misschien oud nieuws![]()
maar ik kwam net deze tegen:
[ afbeelding ]
Die 'blokken' lijken wel startblokken (zwemmen)
Als Mo dronken is of 'rare' dingen zegt dan kijken pap en mam even niet. Die kijken allleen als ze wordt aangedouwd door een bi vent met een tietverkleining..quote:Op dinsdag 1 maart 2011 14:26 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Ehm, dat heeft ze zelf gezegd...? Of was dat om niet uit de toon te vallen bij Aafke en Sofia oid?
Yeah had iemand ook al gepost in de clue thread, wel goeie!quote:Op dinsdag 1 maart 2011 14:24 schreef Tamaartje het volgende:
Misschien oud nieuws![]()
maar ik kwam net deze tegen:
[ afbeelding ]
Die 'blokken' lijken wel startblokken (zwemmen)
Denk het ook nietquote:Op dinsdag 1 maart 2011 14:27 schreef marky het volgende:
[..]
Euhh idd goed gezien maar denk niet dat het opvalt.
Jij hebt ook je laatste gehad vandaag!quote:Op dinsdag 1 maart 2011 14:29 schreef Mylene het volgende:
Monique vindt het niet leuk dat Joanna zoveel verteld over zijn bi gebeuren enzo.
Lol, we hebben het nu n iet over Alex toch?quote:Op dinsdag 1 maart 2011 14:25 schreef Praatpoeder het volgende:
[..]
Waarom? Als jij een nieuwe vriend/vriendin hebt dan ga je alle eerdere relaties en sexpartners uitgebreid bespreken? Inclusief details over wat je allemaal met wie hebt uitgespookt onder de lakens?quote:Op dinsdag 1 maart 2011 14:26 schreef marky het volgende:
[..]
Nou dat denk ik toch wel als het verder gaat dan handje vasthouden.
Haha! Ze was er gewoon zelf bij idd. Niet achteraf janken.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 14:26 schreef versabommie het volgende:
[..]
Psies.. En Maik kan er verder niet veel aan doen dat hij Mo heeft liggen douwen. Mijn opa zei altijd: "Jongen, een vrouwenkut trekt harder dan 10 paarden". Maik is gewoon het slachtoffer van Mo's losbandigheid en nu misbruikt ze hem voor haar positie in het huis!
Dat plaatje zou een goeie clue zijn !quote:Op dinsdag 1 maart 2011 14:29 schreef BBQSausage het volgende:
Maik voor de Coiffure awards:
[ afbeelding ]
Terwijl iedereen weet dat het de Joanna show is!quote:Op dinsdag 1 maart 2011 14:31 schreef PinkDream het volgende:
Alles draait om Monique (denkt ze zelf dan)
Die slaat op een gegeven moment toe, ik zou zeggen, houd haar in de gaten!quote:Op dinsdag 1 maart 2011 14:31 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Terwijl iedereen weet dat het de Joanna show is!
Euhh niet iedereen hoeft daarin zo openminded te zijn natuurlijk dit is echt een gevoelskwestie daar kan je niet over oordelen.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 14:29 schreef RethXoth het volgende:
Monique: "Ben ff.. bleh.. gaat 'ie effah uitgebreid uitleggen hoe of wat.."
MENS! Dat een persoon zich NIET schaamt om over zijn seksuele voorkeur te praten hoeft niet een reden te zijn om hem af te stoten
Ja maar Joanna is dan ook een toppertjequote:Op dinsdag 1 maart 2011 14:31 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Terwijl iedereen weet dat het de Joanna show is!
Dat was jouw taak toch?quote:Op dinsdag 1 maart 2011 14:32 schreef RethXoth het volgende:
[..]
Die slaat op een gegeven moment toe, ik zou zeggen, houd haar in de gaten!
Lol, misschien wel, ik vind Mo nu heel irritant, ze doet net alsof Maik haar iets aan heeft gedaan, ze was er zelf bij.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 14:28 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Als Mo dronken is of 'rare' dingen zegt dan kijken pap en mam even niet. Die kijken allleen als ze wordt aangedouwd door een bi vent met een tietverkleining..
Dat heeft ie zelf vorige week al verteld..quote:Op dinsdag 1 maart 2011 14:32 schreef Mylene het volgende:
Nu nog het gerucht dat ie vlak voor intrede huis seks met een man heeft gehad.
Dat zei ze toen over Cynthia ook, terwijl ze er een week in zaten, die kut helpt alleen zichzelf!!quote:Op dinsdag 1 maart 2011 14:30 schreef Kliertje41 het volgende:
Oh ze hielp Maik de hele tijd en nu even niet
wat een vetklep zeg die Mo
Raus mit dein arsch
Echt?quote:Op dinsdag 1 maart 2011 14:33 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Dat heeft ie zelf vorige week al verteld..
Doetus als de sodemieter op Joanna letten dan!quote:Op dinsdag 1 maart 2011 14:33 schreef RethXoth het volgende:
[..]
Neenee, ik houd jullie azijnpissers in de gaten!
Precies. Het is gewoon een feit en vloek dat wij mannen met onze lul denken. Kunnen we niets aan doen, is de schuld van moeder natuur/god/wiedanookverantwoordelijkisquote:Op dinsdag 1 maart 2011 14:30 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Haha! Ze was er gewoon zelf bij idd. Niet achteraf janken.
Die is wel echt ja, hij heeft coiffure awards ook gedaan, is nog groter, opzich.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 14:33 schreef Grunge. het volgende:
[ afbeelding ]
Zou die echt zijn? Dat zou een grote opdracht zijn, dan.
Pardon?quote:Op dinsdag 1 maart 2011 14:33 schreef RethXoth het volgende:
[..]
Neenee, ik houd jullie azijnpissers in de gaten!
quote:
Psiesquote:Op dinsdag 1 maart 2011 14:34 schreef versabommie het volgende:
[..]
Precies. Het is gewoon een feit en vloek dat wij mannen met onze lul denken. Kunnen we niets aan doen, is de schuld van moeder natuur/god/wiedanookverantwoordelijkis
Dus vrouwen op dit forum, als je man een keer buiten de deur noekie doet neem het hem dan gewoon niet kwalijk, dat is kwetsend. Knuffel hem, troost hem, ga bier halen voor hem en geef hem 's avond nog ff een goeie beurt. Want je man is dan in pijn, die kan het niet helpen!
Tot zover dit spotje van postbus 51
Ho! Dat dus niet, buiten de deur noekie is exit!quote:Op dinsdag 1 maart 2011 14:34 schreef versabommie het volgende:
[..]
Precies. Het is gewoon een feit en vloek dat wij mannen met onze lul denken. Kunnen we niets aan doen, is de schuld van moeder natuur/god/wiedanookverantwoordelijkis
Dus vrouwen op dit forum, als je man een keer buiten de deur noekie doet neem het hem dan gewoon niet kwalijk, dat is kwetsend. Knuffel hem, troost hem, ga bier halen voor hem en geef hem 's avond nog ff een goeie beurt. Want je man is dan in pijn, die kan het niet helpen!
Tot zover dit spotje van postbus 51
Harteloze feeks!quote:Op dinsdag 1 maart 2011 14:35 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Ho! Dat dus niet, buiten de deur noekie is exit!
Ik denk dat er iemand in de KvdW zit. Dan is er op stream 1&2 altijd SL.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 14:36 schreef Flashbox het volgende:
Wel weer veel storingen vandaag daar in Portugal.
There. I fixed it.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 14:34 schreef versabommie het volgende:
[..]
Precies. Het is gewoon een feit en vloek dat wij mannen met onze lul denken. Kunnen we niets aan doen, is de schuld van moeder natuur/god/wiedanookverantwoordelijkisyvonne
Is dat zo? Check dit eerst maar eens even bij je eigen vrouw voordat je buitenhuiselijke escapades gaat uithalen.quote:
Yvonne is idd de bron van al het kwaad en volgens mij de moeder van Hummie!quote:
NEE! bot broodmes enzoquote:Op dinsdag 1 maart 2011 14:37 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Is dat zo? Check dit eerst maar eens even bij je eigen vrouw voordat je buitenhuiselijke escapades gaat uithalen.
Ik vertel je dat je er bij had moeten zijn om het te snappen, en dan krijg ik dit op me bord geschoteld?quote:Op dinsdag 1 maart 2011 14:38 schreef Mylene het volgende:
[..]
Jij vraagt om een ban zodat je uiteindelijk hier niet meer kan posten.
Kap nou maar.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 14:39 schreef RethXoth het volgende:
[..]
Ik vertel je dat je er bij had moeten zijn om het te snappen, en dan krijg ik dit op me bord geschoteld?
Echt he? Ik zit te denken aan DGK met die commando's, oww wat zou ik genieten, die meiden allemaal jankenquote:Op dinsdag 1 maart 2011 14:39 schreef versabommie het volgende:
geef die luie zwijnen eens zware opdracht!
Met alle liefde, als je mij dan even verteld wat ik volgens jou verkeerd doequote:
zat op andere streampie.. waar ging het over?quote:
Aafkequote:Op dinsdag 1 maart 2011 14:40 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Dat gele rokje komt volgens mij ook uit de kledingkast van een kleuter.
Haar missie, blijkbaar moet ze nu iets doen wat ze volgens haar al heeft gedaan.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 14:42 schreef beequeen het volgende:
Sharon: de stem kan toch niet alles horen of zien.
Waar zou dit over gaan?
Is ook wel sneu, ze heeft ik weet niet wat voor moeite gedaan en Jo krijgt bij het liedje fluiten gewoon een tweede kans en haalt het wel. Soms denk ik dat ze mensen gewoon expres op hun bek laten gaan.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 14:41 schreef Darklight het volgende:
'wat een bullshit, wat een fakking bullshit'
'misschien moet die ff de tape terugdraaien'
'niet zo slim'
Ah, natuurlijk. Volgens mij heeft ze haar missie prima volbracht maar hebben ze in het hokje het een en ander gemist. Flauw zeg.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 14:43 schreef Fikkert2 het volgende:
Haar missie, blijkbaar moet ze nu iets doen wat ze volgens haar al heeft gedaan.
Drie dagen loopt ze al te interviewen, ik vind het zo lullig. Alex zijn missie was ook niet okeequote:Op dinsdag 1 maart 2011 14:43 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Is ook wel sneu, ze heeft ik weet niet wat voor moeite gedaan en Jo krijgt bij het liedje fluiten gewoon een tweede kans en haalt het wel. Soms denk ik dat ze mensen gewoon expres op hun bek laten gaan.
Dit.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 14:43 schreef Darklight het volgende:
Die missie van alex was natuurlijk wel goed
Het is Portugal hè, land van de storingen, valt mee dat ze niet al een tijd zonder water of elektriciteit hebben gezeten!quote:Op dinsdag 1 maart 2011 14:36 schreef Flashbox het volgende:
Wel weer veel storingen vandaag daar in Portugal.
anders gebeurt er ook niks als we alleen maar positief zijn.....een mens moet gewoon klagen en toch blijven kijken dat betekend dat we in het spel zittenquote:Op dinsdag 1 maart 2011 14:44 schreef Kwaliteit het volgende:
Waarom kan de FP alleen maar negatief zijn over Secret Story?
Dubbel genaaid door achter, eerst de kluis gehalveerd tijdens de quiz en nu weer 1500 er af, belachelijk.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 14:45 schreef Urb het volgende:
[..]
Dit.![]()
Kost haar dus 1500, naja ze had toch genoeg.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |