Sofia krijgt eerst 24 uur voor de psycholoog komt en daarna 24 uur voor ze haar 24 uur krijgt. Een of andere parasiet in Alphons22 zijn hoofd laat hem denken dat Sofie voor kijkcijfers aan het zorgen is.. dat ene uurtje per dag dat ze wakker isquote:Op dinsdag 1 maart 2011 13:35 schreef vuurvliegje69 het volgende:
Hoe staat het met Sofia? Heeft ze nog 24 uur aangevraagd??
Ja erg he, ze is te bang om te drukken, met dr 15 duizend in de kluisquote:Op dinsdag 1 maart 2011 13:36 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
Die weet maar een knop te vinden, haar eigen. De rode weet ze maar niet te vinden!
Recht van de snelste beeb, recht van de snelste! Yippiekajee!quote:
Kost wel geld hoorquote:Op dinsdag 1 maart 2011 13:38 schreef vuurvliegje69 het volgende:
[..]
Ja erg he, ze is te bang om te drukken, met dr 15 duizend in de kluis
de redaktie kan die kluizen zo weer omwisselenquote:Op dinsdag 1 maart 2011 13:38 schreef vuurvliegje69 het volgende:
[..]
Ja erg he, ze is te bang om te drukken, met dr 15 duizend in de kluis
Mooi... beelden van de omgeving. Kan ik kijken waar ik ga staan met met mijn RC helikopters met eraan de geheimen van de bewonersquote:
quote:Op dinsdag 1 maart 2011 13:39 schreef iBenny het volgende:
[..]
Mooi... beelden van de omgeving. Kan ik kijken waar ik ga staan met met mijn RC helikopters met eraan de geheimen van de bewoners
Haha.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 13:38 schreef versabommie het volgende:
[..]
Recht van de snelste beeb, recht van de snelste! Yippiekajee!
Doen zou ik zeggen tegen ze, dit is raar, ze kan makkelijk eens een poging wagen. Ze speelt haar eigen rare spelletje, clous verzamelen, en dan zo uitdiepen dat er nix meer klopt. Samen met die engerdquote:Op dinsdag 1 maart 2011 13:39 schreef Flow3r het volgende:
[..]
de redaktie kan die kluizen zo weer omwisselen
Tuurlijk, die kudt ruikt geld nu! Haar gedachtengang is dat ze een grotere kans heeft op geld verdienen dan in het huis! Dus ze smeert Alex in.. nu met zonnebrandcreme, binnenkort tussen de klamme lappen..quote:Op dinsdag 1 maart 2011 13:40 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Haha.Hmm, Laura smeert Alex in? Misschien vind ze adelijke titels wel spannender dan een Guido.
Ik gaat het even doen!quote:
Status weegt soms zwaarder bij sommige mensen, zeker bij arrogante Lauraquote:Op dinsdag 1 maart 2011 13:41 schreef versabommie het volgende:
[..]
Tuurlijk, die kudt ruikt geld nu! Haar gedachtengang is dat ze een grotere kans heeft op geld verdienen dan in het huis! Dus ze smeert Alex in.. nu met zonnebrandcreme, binnenkort tussen de klamme lappen..
Hmm, dan moet Karim eerst maar eens drukken.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 13:41 schreef versabommie het volgende:
[..]
Tuurlijk, die kudt ruikt geld nu! Haar gedachtengang is dat ze een grotere kans heeft op geld verdienen dan in het huis! Dus ze smeert Alex in.. nu met zonnebrandcreme, binnenkort tussen de klamme lappen..
Je zat erbij? Jij hebt inside information van de redaktie . Kom op spui het hier we willen alle grease en dirt!quote:Op dinsdag 1 maart 2011 13:31 schreef delfse het volgende:
Guido wordt geholpen door de stem met tips om de andere op een dwaalspoor te zetten want het vervelende geheim mag niet uitkomen. De stem vindt het gefriemel van de 2 wel leuk om te zien nou ik kots er van en wie laat nou zo met zijn en haar gevoel spelen voor geld.
Lol, ik lees de verslagen wel, die zijn leuker dan de presentatoren.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 13:42 schreef BONG4002 het volgende:
Het zou jammer zijn als bij elk moment dat een geraden geheim onthult gaat worden de boel opslot gaat, heb zomaar een voorgevoel dat dit de nieuwe tendens zal worden gedurende het verdere verloop van het programma.
Maargoed, ik kijk zelf wél de reguliere uitzendingen dus mij maakt het verder niet zoveel uit, deed ik ook met HBB en die zat bol van de SL's
Ik kijk nooit naar de uitzendingen, alleen de live.. Zou het echt balen vinden als ze dit steeds gaan doenquote:Op dinsdag 1 maart 2011 13:42 schreef BONG4002 het volgende:
Het zou jammer zijn als bij elk moment dat een geraden geheim onthult gaat worden de boel opslot gaat, heb zomaar een voorgevoel dat dit de nieuwe tendens zal worden gedurende het verdere verloop van het programma.
Maargoed, ik kijk zelf wél de reguliere uitzendingen dus mij maakt het verder niet zoveel uit, deed ik ook met HBB en die zat bol van de SL's
Ik ook..hoop echt dat als men weer erover mag praten ze dit ook gaan doen, anders is er toch geen lol aan te beleven dat geheimen raden.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 13:44 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
Ik kijk nooit naar de uitzendingen, alleen de live..
Die lees ik ookquote:Op dinsdag 1 maart 2011 13:43 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Lol, ik lees de verslagen wel, die zijn leuker dan de presentatoren.
Ik vind het knippen en plakken soms echt een beetje te flatterend voor sommigen.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 13:45 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Die lees ik ook(waarvoor hulde trouwens!) maar ik zet gewoon mijn PVR aan en kijk het journaal, dan kan ik naderhand mooi alle reclame doorzappen
En soms...soms zijn de uitzendingen ook wel leuk om te zien
Wat was daarmee dan?quote:Op dinsdag 1 maart 2011 13:45 schreef vuurvliegje69 het volgende:
Gedenksteen, wel knap gevonden van Gerard
Het geheim van Alex is geraden, maar om tv kijkers te trekken mogen de bewoners het er niet over hebben.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 13:43 schreef BBQSausage het volgende:
Goedemiddag, wat heb ik gemist deze ochtend?
Maar Maik heeft ook zo'n vrouwelijk lichaamquote:Op dinsdag 1 maart 2011 13:47 schreef Urb het volgende:
Flip, Mo en Karim hebben het nu over Mike en waarom ie z'n lichaam zo goed verzorgd.
"Hij zal toch niet stiekum in vrouwenkleren lopen? Nahhh." verkeerde persoon malloten!
alex heeft al verteld dat hij geen rooie rotcent heeftquote:Op dinsdag 1 maart 2011 13:41 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ohja, ik herken die derde boom van links nog van toen ik 15 jaar gelden op vakantie was!quote:Op dinsdag 1 maart 2011 13:39 schreef iBenny het volgende:
[..]
Mooi... beelden van de omgeving. Kan ik kijken waar ik ga staan met met mijn RC helikopters met eraan de geheimen van de bewoners
Op is aangepast heur !!!quote:
Misschien gaan ze het voor de live-uitzending allemaal re-enacten.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 13:47 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Het geheim van Alex is geraden, maar om tv kijkers te trekken mogen de bewoners het er niet over hebben.
Wat doe jij hier?quote:
Mee eensquote:Op dinsdag 1 maart 2011 13:47 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Ik vind het knippen en plakken soms echt een beetje te flatterend voor sommigen.
quote:
Ze dacht zeker weer een rel te ruiken..quote:
Mwah ik heb het idee dat het programma op internet meer leeft dan op tv, dus alle nowlive-koeien zouden het wel voor het zeggen hebben.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 13:49 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Daarom ben ik ook benieuwd hoe ze Alex, Maik en Servio gaan neerzetten nu ze genomineerd zijn, daar gaat namelijk het stemgedrag van afhangen (helaas)
Ik denk dat Alex een beetje sneu wordt neergezet, het gesprek met Sharon en de ruzies met Servio, Servio wordt neergezet als megabitch en Maik als vuige leugenaar die Mo er in heeft laten lopen, geef het volk brood en spelen.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 13:49 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Mee eens.
Daarom ben ik ook benieuwd hoe ze Alex, Maik en Servio gaan neerzetten nu ze genomineerd zijn, daar gaat namelijk het stemgedrag van afhangen (helaas)
Stom! Ik kom zelf niet graag in reltopics!quote:Op dinsdag 1 maart 2011 13:50 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Ze dacht zeker weer een rel te ruiken..
nee rotte eieren !!quote:
Ja vreselijk irritantquote:Op dinsdag 1 maart 2011 13:51 schreef Urb het volgende:
Mo heeft Sharon's missie door maar denkt dat het op iemand anders slaat. oh my gawd.
reltopicsquote:Op dinsdag 1 maart 2011 13:51 schreef versabommie het volgende:
[..]
Stom! Ik kom zelf niet graag in reltopics!
Heeft Sharon een missie? Ik mis ook alles...quote:Op dinsdag 1 maart 2011 13:51 schreef Urb het volgende:
Mo heeft Sharon's missie door maar denkt dat het op iemand anders slaat. oh my gawd.
Bij BB was het meestal door de uitzendingen mede bepalend hoe het stemgedrag zou worden, maar hopelijk zijn er meer I-net stemmers die een veel beter en completer beeld hebben dan de reguliere kijkerquote:Op dinsdag 1 maart 2011 13:50 schreef Stranger het volgende:
[..]
Mwah ik heb het idee dat het programma op internet meer leeft dan op tv, dus alle nowlive-koeien zouden het wel voor het zeggen hebben.
Ja en die zullen wel een andere mening hebben weer, Servio zal wel goed in de markt liggen daar.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 13:50 schreef Stranger het volgende:
[..]
Mwah ik heb het idee dat het programma op internet meer leeft dan op tv, dus alle nowlive-koeien zouden het wel voor het zeggen hebben.
Het opperhoofd van NL is ook een verschrikkelijke narcistische hompmongool, dus ik denk dat Serpentio daar wel bindend stemadvies zal zijnquote:Op dinsdag 1 maart 2011 13:53 schreef vuurvliegje69 het volgende:
[..]
Ja en die zullen wel een andere mening hebben weer, Servio zal wel goed in de markt liggen daar.
Ze lopen een beetje achterquote:Op dinsdag 1 maart 2011 13:52 schreef MargrietV het volgende:
http://www.telegraaf.nl/p(...)t_wr__.html?sn=prive
Hahaha, ja absoluut en anders wordt je gebantquote:Op dinsdag 1 maart 2011 13:54 schreef versabommie het volgende:
[..]
Het opperhoofd van NL is ook een verschrikkelijke narcistische hompmongool, dus ik denk dat Serpentio daar wel bindend stemadvies zal zijn
Die krant bevestigt keer op keer z'n eigen falende imagoquote:Op dinsdag 1 maart 2011 13:52 schreef MargrietV het volgende:
http://www.telegraaf.nl/p(...)t_wr__.html?sn=prive
Over tig dagen uitgesmeerd, haar mede-bewoners vragen naar hun meest dramatische ervaring des leven oid.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 13:52 schreef Conquer het volgende:
[..]
Heeft Sharon een missie? Ik mis ook alles...
Nee hoor mooie timing, want net na de lunch gaan al die kantoorslaven de telegrof zitten lezen!quote:
Foto??quote:Op dinsdag 1 maart 2011 13:56 schreef beaverhausen het volgende:
De vrouw van Gerard lijkt op Liz Hurley en op Maxima...!
Serieusquote:Op dinsdag 1 maart 2011 13:47 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Het geheim van Alex is geraden, maar om tv kijkers te trekken mogen de bewoners het er niet over hebben.
Liz Hurley zou ik dus echt geven he!quote:Op dinsdag 1 maart 2011 13:56 schreef beaverhausen het volgende:
De vrouw van Gerard lijkt op Liz Hurley en op Maxima...!
Oh, oké. Dankje.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 13:55 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Over tig dagen uitgesmeerd, haar mede-bewoners vragen naar hun meest dramatische ervaring des leven oid.
Ja zodra je iemand als Maik verdedigt stuurt ie zo een leger scootmobiel-huisvrouwen op je af.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 13:54 schreef versabommie het volgende:
[..]
Het opperhoofd van NL is ook een verschrikkelijke narcistische hompmongool, dus ik denk dat Serpentio daar wel bindend stemadvies zal zijn
quote:
Hahaha.. Hij zat vanmorgen op de Facebook chat op SST homepage zijn forumpje te spammen. hij was ineens weg toen ik zijn YouTube linkje er een paar keer inknaldequote:Op dinsdag 1 maart 2011 13:54 schreef versabommie het volgende:
[..]
Met van die groene kaplaarzen en bloemtjesjurken en verlepte eierstokken!quote:Op dinsdag 1 maart 2011 13:58 schreef Stranger het volgende:
[..]
Ja zodra je iemand als Maik verdedigt stuurt ie zo een leger scootmobiel-huisvrouwen op je af.
Als twee druppels!quote:
quote:Op dinsdag 1 maart 2011 13:59 schreef versabommie het volgende:
[..]
Met van die groene kaplaarzen en bloemtjesjurken en verlepte eierstokken!![]()
![]()
![]()
Kans is groot dat dit stukje tekst integraal op NL komt![]()
Ze kijkt net zo zuur als Laura.. maar ja dat is niet meer dan logisch als je met Gerard getrouwd bent.. dat sluipt er vanzelf in..quote:
Liz is mooiquote:Op dinsdag 1 maart 2011 14:01 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Mocht hij willen idd, Maxima zie ik ook niet:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat klopt, maar de vrouw van Gerard lijkt niet op haar noch op Maxima, dat zei Gerard.quote:
En als Guido straks nog honger heeft, heeft Serpentio nog een natte bokworst voor 'mquote:Op dinsdag 1 maart 2011 14:02 schreef beaverhausen het volgende:
En Guido zit weer te vreten..mag dat van Stervio?!
Oh ja Guidootje mag dat natuurlijk.
Jouw treiterenquote:
Zit ze mid-knipoog of heeft ze gezopen?quote:Op dinsdag 1 maart 2011 14:02 schreef Grunge. het volgende:
Dit is de vrouw van Gerard ook. Ze doet me wel aan een bekend iemand denken, maar aan wie...
[ afbeelding ]
Nee klopt, vooral de gelijkenis met Liz zie ik niet.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 14:03 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Dat klopt, maar de vrouw van Gerard lijkt niet op haar noch op Maxima, dat zei Gerard.
Liz Hurley en Maxima natuurlijk!quote:Op dinsdag 1 maart 2011 14:02 schreef Grunge. het volgende:
Dit is de vrouw van Gerard ook. Ze doet me wel aan een bekend iemand denken, maar aan wie...
[ afbeelding ]
met die neus? Steffi Grafffff!quote:Op dinsdag 1 maart 2011 14:02 schreef Grunge. het volgende:
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |