quote:Op zondag 6 maart 2011 17:59 schreef mytroen het volgende:
[..]
Nee ik heb er alleen bij gezecht dat die op HDMI lawaai maakt.
Deze kreeg ik 2 minuten geleden binnenquote:Op zondag 6 maart 2011 18:59 schreef mytroen het volgende:
Hoi ...l,
Ik heb helaas toch problemen met de ps3. Hij maakt behoorlijk vreemde geluiden, wat overigens anders klinkt dan toen jou thuis.
Mijn collega heeft zijn eigen ps3 slim bij mij uitgetest, die uiteindelijk behoorlijk stil is. Het enige wat ik hoor is zijn blueray disc. (misschien toch Sony bellen?)
Ik moet helaas toch jouw PS3 retourneren. 180euro is behoorlijk veel geld.
Ik hoor zo spoedig mogelijk van je.
mvg,
...
Haha, als je nu weer het geld terug geeft ben je echt een pussy.quote:Op zondag 6 maart 2011 19:02 schreef mytroen het volgende:
[..]
Deze kreeg ik 2 minuten geleden binnen
Gewoon niet meer reageren,laat het hem maar zelf uitzoeken,pech voor hemquote:Op zondag 6 maart 2011 19:02 schreef mytroen het volgende:
[..]
Deze kreeg ik 2 minuten geleden binnen
Lol sukkel, garantie blijft gewoon behouden als je de hardeschijf van je ps3 vervangt.. staat zelfs in de documentatie.quote:Op donderdag 3 maart 2011 23:16 schreef mytroen het volgende:
[..]
Ik had er al een nieuwe harde schijf in gezet dus er zat al geen garantie meer op.
Dat dacht ik ook al.quote:Op zondag 6 maart 2011 20:10 schreef Vendris het volgende:
[..]
Lol sukkel, garantie blijft gewoon behouden als je de hardeschijf van je ps3 vervangt.. staat zelfs in de documentatie.
quote:Op zondag 6 maart 2011 20:17 schreef shiftknop het volgende:
TS heeft gewoon een Xbox360 zwart gespoten en als PS3 verkocht
Als je hem nu weer terugneemt, ben je óf een troll óf gewoon fucking domquote:Op zondag 6 maart 2011 18:59 schreef mytroen het volgende:
Hoi ...l,
Ik heb helaas toch problemen met de ps3. Hij maakt behoorlijk vreemde geluiden, wat overigens anders klinkt dan toen jou thuis.
Mijn collega heeft zijn eigen ps3 slim bij mij uitgetest, die uiteindelijk behoorlijk stil is. Het enige wat ik hoor is zijn blueray disc. (misschien toch Sony bellen?)
Ik moet helaas toch jouw PS3 retourneren. 180euro is behoorlijk veel geld.
Ik hoor zo spoedig mogelijk van je.
mvg,
...
Ik heb hem idd vanwege dat geluid voor een lage prijs verkocht. Anders was ik niet akkoord gegaan met het bod van ¤180,-quote:Op zondag 6 maart 2011 21:10 schreef Palomar het volgende:
Ben nu idd ook wel van mening dat je hem niet meer terug moet nemen (itt bij die eerste koper). Je hebt nu gewaarschuwd voor een vreemd geluid en hem (denk ik daarom) ook voor een lage prijs weggedaan.
Koper moet dan niet gaan zeuren over bijgeluiden. Tenzij het de functionaliteit ook verhindert.
Hij maakt een stuk minder lawaai na de reparatie dat heb ik erbij gezecht.quote:Op zondag 6 maart 2011 20:08 schreef shiftknop het volgende:
Troll want:
- PS3 verkopen aan een turk-achtige![]()
- PS3 weer terugkopen want dat moet van mama![]()
- PS3 repareren, maar wel verkopen met de mededeling dat de PS3 lawaai maakt. Wat heb je dan "gerepareerd"?
No dealquote:Op zondag 6 maart 2011 20:37 schreef vanBinsberge het volgende:
Hey TS. Ik wil hem wel kopen. Aangezien hij al zoals in dit topic te lezen is in 3 huizen is geweest en er aan gerepareerd is, zou ik hem wel over willen kopen voor 100 euro. Deal?
Waarom zit dat stikkertje (void if broken) dan op het klepje van de harde schijf????quote:Op zondag 6 maart 2011 20:10 schreef Vendris het volgende:
[..]
Lol sukkel, garantie blijft gewoon behouden als je de hardeschijf van je ps3 vervangt.. staat zelfs in de documentatie.
Oh heb je dat gezecht? Dan zal het wel choet zitten.quote:Op zondag 6 maart 2011 21:47 schreef mytroen het volgende:
[..]
Hij maakt een stuk minder lawaai na de reparatie dat heb ik erbij gezecht.
Gelukkig heb je nu wel het serienummer opgeschreven. Toch???quote:Op zondag 6 maart 2011 21:45 schreef mytroen het volgende:
[..]
Ik heb hem idd vanwege dat geluid voor een lage prijs verkocht. Anders was ik niet akkoord gegaan met het bod van ¤180,-
Koper zei tevens ook dat de oude playstation van hem dit ook deed. Dus ik denk dat ik dan zijn playstation ervoor terug krijgt, want hij heeft die playstation nog.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |