LINK!quote:Op dinsdag 1 maart 2011 18:32 schreef Saekerhett het volgende:
Dit topic doet mij denken aan een ander topic met een PS3 hier een keer op FOK!. Daar had ik toen dit plaatje bij gemaakt:
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 1 maart 2011 13:34 schreef Dj_Day-V het volgende:
Als ze het getest hebben moeten ze niet daarna zeiken. Gewoon niet opnemen als hij belt...
quote:
quote:Op dinsdag 1 maart 2011 13:52 schreef Witbaard het volgende:
Garantie tot de deur. Zoals het altijd al is geweest. 't is godverdomme geen Turkije hier.
Zoveel juiste en goede adviezen hier..quote:Op dinsdag 1 maart 2011 13:49 schreef WaywardOne het volgende:
[..]
Laat hem toch lekker de rattentyfus genieten. Hij heeft hem getest, was goed. Wat er daarna mee gebeurt is zijn pakkie an.
quote:Op dinsdag 1 maart 2011 15:30 schreef shiftknop het volgende:
Uhm... als iemand je benaderd die jouw PS3 wil kopen en zijn naam is Ahmet, dan negeer je hem toch? :S
Was je zo dom om erbij te zeggen dat het gerepareerd is ofzo of heb je je weer laten afdingen om lager te gaanquote:Op zondag 6 maart 2011 14:39 schreef mytroen het volgende:
Net mijn Playstation3 verkocht voor ¤180,-
En ik heb de playstation ook gerepareerd dus dat geluid maakt die niet meer
Nee ik heb er alleen bij gezecht dat die op HDMI lawaai maakt.quote:Op zondag 6 maart 2011 17:35 schreef vanBinsberge het volgende:
[..]
Was je zo dom om erbij te zeggen dat het gerepareerd is ofzo of heb je je weer laten afdingen om lager te gaan
quote:Op zondag 6 maart 2011 17:59 schreef mytroen het volgende:
[..]
Nee ik heb er alleen bij gezecht dat die op HDMI lawaai maakt.
Deze kreeg ik 2 minuten geleden binnenquote:Op zondag 6 maart 2011 18:59 schreef mytroen het volgende:
Hoi ...l,
Ik heb helaas toch problemen met de ps3. Hij maakt behoorlijk vreemde geluiden, wat overigens anders klinkt dan toen jou thuis.
Mijn collega heeft zijn eigen ps3 slim bij mij uitgetest, die uiteindelijk behoorlijk stil is. Het enige wat ik hoor is zijn blueray disc. (misschien toch Sony bellen?)
Ik moet helaas toch jouw PS3 retourneren. 180euro is behoorlijk veel geld.
Ik hoor zo spoedig mogelijk van je.
mvg,
...
Haha, als je nu weer het geld terug geeft ben je echt een pussy.quote:Op zondag 6 maart 2011 19:02 schreef mytroen het volgende:
[..]
Deze kreeg ik 2 minuten geleden binnen
Gewoon niet meer reageren,laat het hem maar zelf uitzoeken,pech voor hemquote:Op zondag 6 maart 2011 19:02 schreef mytroen het volgende:
[..]
Deze kreeg ik 2 minuten geleden binnen
Lol sukkel, garantie blijft gewoon behouden als je de hardeschijf van je ps3 vervangt.. staat zelfs in de documentatie.quote:Op donderdag 3 maart 2011 23:16 schreef mytroen het volgende:
[..]
Ik had er al een nieuwe harde schijf in gezet dus er zat al geen garantie meer op.
Dat dacht ik ook al.quote:Op zondag 6 maart 2011 20:10 schreef Vendris het volgende:
[..]
Lol sukkel, garantie blijft gewoon behouden als je de hardeschijf van je ps3 vervangt.. staat zelfs in de documentatie.
quote:Op zondag 6 maart 2011 20:17 schreef shiftknop het volgende:
TS heeft gewoon een Xbox360 zwart gespoten en als PS3 verkocht
Als je hem nu weer terugneemt, ben je óf een troll óf gewoon fucking domquote:Op zondag 6 maart 2011 18:59 schreef mytroen het volgende:
Hoi ...l,
Ik heb helaas toch problemen met de ps3. Hij maakt behoorlijk vreemde geluiden, wat overigens anders klinkt dan toen jou thuis.
Mijn collega heeft zijn eigen ps3 slim bij mij uitgetest, die uiteindelijk behoorlijk stil is. Het enige wat ik hoor is zijn blueray disc. (misschien toch Sony bellen?)
Ik moet helaas toch jouw PS3 retourneren. 180euro is behoorlijk veel geld.
Ik hoor zo spoedig mogelijk van je.
mvg,
...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |