Ik heb hem idd vanwege dat geluid voor een lage prijs verkocht. Anders was ik niet akkoord gegaan met het bod van ¤180,-quote:Op zondag 6 maart 2011 21:10 schreef Palomar het volgende:
Ben nu idd ook wel van mening dat je hem niet meer terug moet nemen (itt bij die eerste koper). Je hebt nu gewaarschuwd voor een vreemd geluid en hem (denk ik daarom) ook voor een lage prijs weggedaan.
Koper moet dan niet gaan zeuren over bijgeluiden. Tenzij het de functionaliteit ook verhindert.
Hij maakt een stuk minder lawaai na de reparatie dat heb ik erbij gezecht.quote:Op zondag 6 maart 2011 20:08 schreef shiftknop het volgende:
Troll want:
- PS3 verkopen aan een turk-achtige![]()
- PS3 weer terugkopen want dat moet van mama![]()
- PS3 repareren, maar wel verkopen met de mededeling dat de PS3 lawaai maakt. Wat heb je dan "gerepareerd"?
No dealquote:Op zondag 6 maart 2011 20:37 schreef vanBinsberge het volgende:
Hey TS. Ik wil hem wel kopen. Aangezien hij al zoals in dit topic te lezen is in 3 huizen is geweest en er aan gerepareerd is, zou ik hem wel over willen kopen voor 100 euro. Deal?
Waarom zit dat stikkertje (void if broken) dan op het klepje van de harde schijf????quote:Op zondag 6 maart 2011 20:10 schreef Vendris het volgende:
[..]
Lol sukkel, garantie blijft gewoon behouden als je de hardeschijf van je ps3 vervangt.. staat zelfs in de documentatie.
Oh heb je dat gezecht? Dan zal het wel choet zitten.quote:Op zondag 6 maart 2011 21:47 schreef mytroen het volgende:
[..]
Hij maakt een stuk minder lawaai na de reparatie dat heb ik erbij gezecht.
Gelukkig heb je nu wel het serienummer opgeschreven. Toch???quote:Op zondag 6 maart 2011 21:45 schreef mytroen het volgende:
[..]
Ik heb hem idd vanwege dat geluid voor een lage prijs verkocht. Anders was ik niet akkoord gegaan met het bod van ¤180,-
Koper zei tevens ook dat de oude playstation van hem dit ook deed. Dus ik denk dat ik dan zijn playstation ervoor terug krijgt, want hij heeft die playstation nog.
En nee ik ga hem niet weer terug nemen hij heeft hem zelf mee genomen terwijl hij wist van het geluid.quote:Op zondag 6 maart 2011 23:18 schreef vanBinsberge het volgende:
Dit topic is echt goud waard___!
Je gaat hem nu terugnemen NOGMAALS,,,
terwijl je gewaarschuwd hebt voor het geluid______!!!!
En je ps3 verkocht voor 180 euro terwijl je 250 wou hebben, en dan al dat gezeik en mensen aan de deur er nog bij![]()
Pls TS ga zo door keep us up to date for the lulz
Ja serie nummer heb ik:Pquote:Op zondag 6 maart 2011 23:16 schreef Devz het volgende:
[..]
Gelukkig heb je nu wel het serienummer opgeschreven. Toch???
Dit topic is trouwens de reden dat ik via Marktplaats geen zaken doe met allochtonen. Veel te vaak gezeik.
Morgen heb je hem weer, let op mijn woorden. Pussyquote:Op zondag 6 maart 2011 23:41 schreef mytroen het volgende:
[..]
En nee ik ga hem niet weer terug nemen hij heeft hem zelf mee genomen terwijl hij wist van het geluid.
Egt nietquote:Op zondag 6 maart 2011 23:45 schreef Mr.King het volgende:
[..]
Morgen heb je hem weer, let op mijn woorden. Pussy
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |