abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_93586759
Wat voor mij ook belangrijk is, is dat ik wat langer mee kan dan een jaar met mijn telefoon. Na een jaar heb ik de mijna een overclock gegeven waardoor de snelheid weer gelijk is aan modernere toestellen. Ook verliest de batterij, van android en iphone, na een jaar tot 40% van het vermogen. Ik vervang dan gewoon de batterij voor een nieuwe, en met een iphone zit je dan met een half zo goede batterij. Kortom een android gaat voor mij langer mee.
pi_93586787
quote:
1s.gif Op donderdag 3 maart 2011 12:13 schreef retorbrapi het volgende:
Apple is voor mensen die snappen dat "it's not just about the hardware". Haters zijn vaak mensen die zich blindstaren op specs en features en denken dat ze daarmee het sterkste argument in handen hebben. Bedrijven denken ook nog steeds zo; daarom wil het ze maar niet lukken de iPad bij te benen en gaat ze dat voorlopig ook niet lukken. Want ze vergeten allemaal waar het werkelijk om draait: de user experience.
Dat is wel geldig bij mobiele devices, maar niet bij computers die gebruikt worden om rekentaken en dergelijke op uit te voeren. Veel mensen die een Apple kopen weten waarom ze er een kopen. Omdat ze de mogelijkheden willen benutten.

Als apple incourante hardware leverde, dan was het gauw gedaan. Features is natuurlijk niet alles, maar om te zeggen dat het niet nodig is om steeds up-to-date te blijven is ook weer wat anders.
pi_93586810
quote:
1s.gif Op donderdag 3 maart 2011 12:22 schreef Hater het volgende:
Wat voor mij ook belangrijk is, is dat ik wat langer mee kan dan een jaar met mijn telefoon. Na een jaar heb ik de mijna een overclock gegeven waardoor de snelheid weer gelijk is aan modernere toestellen. Ook verliest de batterij, van android en iphone, na een jaar tot 40% van het vermogen. Ik vervang dan gewoon de batterij voor een nieuwe, en met een iphone zit je dan met een half zo goede batterij. Kortom een android gaat voor mij langer mee.
Een iPhone batterij kan je ook vervangen, en wie overklokt nou de CPU van zijn smartphone. Dan kan je beter een nieuwe kopen.
  donderdag 3 maart 2011 @ 12:30:33 #229
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_93587025
Wat een bullshit man, even deze post ontkrachten hoor brb.
quote:
1s.gif Op donderdag 3 maart 2011 12:02 schreef Hater het volgende:
Apple is voor kuddedieren die ergens gehoort hebben dat zo'n iphone best wel leuk is eigenlijk. En het er "hip" uit vinden zien om met een iphone te lopen. Android is voor mensen die zelf de hardware specs en de software mogelijkheden hebben vergeleken tussen android en de iphone, en er daardoor achter zijn gekomen dat je betere hardware en meer mogelijkheden krijgt bij android, en dat voor honderden euros minder.
Welke mogelijkheden krijg je precies bij Android die iOS niet biedt? Internetten, smsen, bellen, foto's maken, filmpjes maken, muziek luisteren, apps installeren. Wat mist er precies?

quote:
Apple denkt voor mensen (welke apps in de appstore komen bijv.) en android is voor mensen die zelf nadenken. Als je je telefoon wil aanpassen waar jij dat wil is een iphone niks voor jou. Wil je custom roms etc, neem dan een android telefoon.
Niet echt een argument, als ik in het centrum van Rotterdam ga staan en aan alle mensen die een Android-telefoon hebben ga vragen of ze een telefoon met een custom ROM hebben geïnstalleerd, dan denk ik dat ik er maximaal één ga tegen komen. Een niche-markt en daarom niet echt een argument. Misschien voor jou persoonlijk, maar niet voor de grote massa omdat bijna niemand dit boeit.

quote:
Dan is het andwoord van een hoop fanboys: het IU is zo geweldig! Op android is alles aanpasbaar, inclusief het gehele IU, dus ook de mogelijkheid om zelfs het IU van de iphone na te bootsen. Google op MIUI rom.
De interface user ( :') ) van iOS is vele malen beter. Deze is hardwarematig geaccelereerd waardor deze per definitie soepeler is. Daarnaast is iOS veel consistener qua UI, dat kan je van Android niet zeggen. Het ene moment zit je in de IU (again, :') ) van HTC, dan zit je plotsteling weer in de stock Android IU. Erg verwarrend aangezien Android standaard bijv. veel weg stopt onder de menuknop terwijl HTC alles in tabs (iOS-achtig) onderaan in het beeld stopt. Maar ook weer niet altijd uiteraard, dus het is vaak gissen waar de menu-knop nu weer voor dient. Dit vind ik persoonlijk totaal niet gebruikersvriendelijk en daarom vind ik de IU van iOS veel beter.

quote:
Als laatste de welbekende top tien redenen waarom android beter is:
klik
1. Is een voordeel, maar het faux-multitasking van iOS werkt in 9 van de 10 gevallen net zo goed als true multitasking. Dus heel veel scheelt het niet.
2. Google-integratie? Stel de Exchange-account in op iOS mijn contacten, kalender en emailtjes worden direct naar mijn telefoon gepusht. Wat mist er precies?
3. Widgets, nouja, oké. Als je dat leuk vindt.
4. Market, slecht argument. Deze is juist veel slechter. Leuk die vrijheid die je krijgt (welke gebruiker boeit het werkelijk? Alleen internetfanboys), maar in de App Store staan meer en betere apps.
5. Geheugen van Android-telefoons is idd uit te breiden, maar dit is meer een feit dan dat het zozeer een voordeel is. Ik vind het wel fijn dat mijn iPhone standaard met 16GB komt. Daarnaast zegt die website dat je draadloos kan syncen met Android. Ik weet niet precies hoe het ze het bedoelen, maar als ze doelen op de Google-integratie dan kan de iPhone precies hetzelfde.
6. Browser, ondersteunt idd geen Flash. Wel is hij 10x zo vloeiend bij iOS.
7. De iPhone is nu bij alle providers verkrijgbaar, geen argument meer.
8. Raar argument. Keuze is keuze, dat is niet meteen een voordeel of een nadeel.
9. Open vind ik al helemaal geen argument. Open is open en niet beter.
10. Vervangende batterij. Oké, leuk. Niemand vervangt z'n batterij. Daarnaast kan je de iPhone binnen 5 minuten openschroeven en er een andere batterij indoen als je het echt graag wilt.
2000 light years from home
pi_93587323
De android is net zo goed als de iphone alleen goedkoper. Dan is de keus al snel gemaakt.
pi_93587458
quote:
Op donderdag 3 maart 2011 12:30 schreef Merkie het volgende:
Wat een bullshit man, even deze post ontkrachten hoor brb.

[..]

Welke mogelijkheden krijg je precies bij Android die iOS niet biedt? Internetten, smsen, bellen, foto's maken, filmpjes maken, muziek luisteren, apps installeren. Wat mist er precies?

[..]

Niet echt een argument, als ik in het centrum van Rotterdam ga staan en aan alle mensen die een Android-telefoon hebben ga vragen of ze een telefoon met een custom ROM hebben geïnstalleerd, dan denk ik dat ik er maximaal één ga tegen komen. Een niche-markt en daarom niet echt een argument. Misschien voor jou persoonlijk, maar niet voor de grote massa omdat bijna niemand dit boeit.

[..]

De interface user ( :') ) van iOS is vele malen beter. Deze is hardwarematig geaccelereerd waardor deze per definitie soepeler is. Daarnaast is iOS veel consistener qua UI, dat kan je van Android niet zeggen. Het ene moment zit je in de IU (again, :') ) van HTC, dan zit je plotsteling weer in de stock Android IU. Erg verwarrend aangezien Android standaard bijv. veel weg stopt onder de menuknop terwijl HTC alles in tabs (iOS-achtig) onderaan in het beeld stopt. Maar ook weer niet altijd uiteraard, dus het is vaak gissen waar de menu-knop nu weer voor dient. Dit vind ik persoonlijk totaal niet gebruikersvriendelijk en daarom vind ik de IU van iOS veel beter.

[..]

1. Is een voordeel, maar het faux-multitasking van iOS werkt in 9 van de 10 gevallen net zo goed als true multitasking. Dus heel veel scheelt het niet.
2. Google-integratie? Stel de Exchange-account in op iOS mijn contacten, kalender en emailtjes worden direct naar mijn telefoon gepusht. Wat mist er precies?
3. Widgets, nouja, oké. Als je dat leuk vindt.
4. Market, slecht argument. Deze is juist veel slechter. Leuk die vrijheid die je krijgt (welke gebruiker boeit het werkelijk? Alleen internetfanboys), maar in de App Store staan meer en betere apps.
5. Geheugen van Android-telefoons is idd uit te breiden, maar dit is meer een feit dan dat het zozeer een voordeel is. Ik vind het wel fijn dat mijn iPhone standaard met 16GB komt. Daarnaast zegt die website dat je draadloos kan syncen met Android. Ik weet niet precies hoe het ze het bedoelen, maar als ze doelen op de Google-integratie dan kan de iPhone precies hetzelfde.
6. Browser, ondersteunt idd geen Flash. Wel is hij 10x zo vloeiend bij iOS.
7. De iPhone is nu bij alle providers verkrijgbaar, geen argument meer.
8. Raar argument. Keuze is keuze, dat is niet meteen een voordeel of een nadeel.
9. Open vind ik al helemaal geen argument. Open is open en niet beter.
10. Vervangende batterij. Oké, leuk. Niemand vervangt z'n batterij. Daarnaast kan je de iPhone binnen 5 minuten openschroeven en er een andere batterij indoen als je het echt graag wilt.
LOL deze post ga ik beantwoorden als ik een PC tot mijn beschikking heb.
  donderdag 3 maart 2011 @ 12:44:33 #232
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_93587476
quote:
1s.gif Op donderdag 3 maart 2011 12:43 schreef Hater het volgende:

[..]

Ik ben benieuwd. :D
Ten percent faster with a sturdier frame
  donderdag 3 maart 2011 @ 12:45:11 #233
53267 TC03
pi_93587503
quote:
1s.gif Op donderdag 3 maart 2011 12:22 schreef Hater het volgende:
Heel fijn, maar de iPhone 4 batterij is standaard al stukken beter dan de batterij van willekeurig Android-toestel dus die HOEF je waarschijnlijk nooit te vervangen. :*
  donderdag 3 maart 2011 @ 12:46:25 #234
53267 TC03
pi_93587544
Overigens, waarom zouden Android-toestellen niet voor kuddedieren zijn? Ik werk bij een telefoonwinkel, er zijn echt heel veel mensen die "een iPhone-achtig toestel" zoeken en dan een Desire of Galaxy S nemen. Net zo goed kuddedieren. :)

Het is ook zo krom. Aan de ene kant de hoge verkoopcijfers van de iPhone wijten aan kuddegedrag, aan de andere kant de verkoopcijfers van Android gebruiken om aan te tonen dat Android hard groeit en dus beter is dan de iPhone/iOS. Hoezo met twee maten meten. :')
pi_93587771
En waarom heeft Android nog steeds geen hardware-geaccelereerde interface?
  donderdag 3 maart 2011 @ 13:32:10 #236
14612 _GdR_
3.1415926536
pi_93589305
quote:
1s.gif Op donderdag 3 maart 2011 12:43 schreef Hater het volgende:

[..]

Ik kan niet wachten hoe onsterfelijk je jezelf gaat maken. :s)
Out! out! flapoor your father! | DaFan's moeder
pi_93589496
quote:
1s.gif Op donderdag 3 maart 2011 13:32 schreef _GdR_ het volgende:

[..]

Ik kan niet wachten hoe onsterfelijk je jezelf gaat maken. :s)
Volgens mij ben je een woord vergeten. ;)
  donderdag 3 maart 2011 @ 14:41:57 #238
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_93592152
quote:
1s.gif Op donderdag 3 maart 2011 12:51 schreef retorbrapi het volgende:
En waarom heeft Android nog steeds geen hardware-geaccelereerde interface?
om dezelfde reden dat Mac OSX altijd heel goed draait zonder driverproblemen: er zijn maar weinig grafische chips die het os gebruiken en derhalve is het makkelijker de GUI hardware accelerated te maken.
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_93592350
Waarom reageren hier alleen mannen :')
pi_93592421
quote:
1s.gif Op donderdag 3 maart 2011 14:46 schreef das_phantom het volgende:
Omdat vrouwen in de keuken horen.
In tijden van crisis moet je niet met lastenverhogingen komen.
  donderdag 3 maart 2011 @ 14:53:09 #241
14612 _GdR_
3.1415926536
pi_93592631
quote:
1s.gif Op donderdag 3 maart 2011 14:46 schreef das_phantom het volgende:
  donderdag 3 maart 2011 @ 15:11:57 #242
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_93593336
quote:
14s.gif Op dinsdag 1 maart 2011 13:09 schreef RaymanNL het volgende:

[..]

Was je windows PC nog niet snel genoeg dan, mijn Macbook werkt gewoon, hoef ik niks aan aanpassen O+ O+ Binnen 15 sec opgestart FTW!
15 seconden en dat snel noemen :') mijn linux staat binnen 8 seconden op de desktop klaar voor gebruik.
Childhood is over the moment you know you're going to die.
'Snelwegen verbreden om files op te lossen? Dat is zoals de broeksriem losser maken tegen obesitas'
pi_93593839
quote:
1s.gif Op donderdag 3 maart 2011 11:30 schreef _GdR_ het volgende:

[..]

ik weet niet of je al deze stront ter plekke verzint. of je werkt in een sociale werkplaats oid.
net als je vorige bericht 'je moet geld betalen om voor apple apps te ontwikkelen! (100dollar per jaar. :') )' volgens mij zit je nog op de basis school.

maar goed ik wil wel een middagje jullie 'developers' wat uitleg geven. a 100 euro per uur.
Hele sterke argumenten :Z
En om maar even in jouw krachttermen te reageren: Als je met onze developpers zou praten zou je binnen 5 minuten weer terugrennen naar je mamma.. zo ga nu maar weer lekker op je Iphone spelen
pi_93594897
quote:
1s.gif Op donderdag 3 maart 2011 15:26 schreef jeoff het volgende:

[..]

En om maar even in jouw krachttermen te reageren: Als je met onze developpers zou praten zou je binnen 5 minuten weer terugrennen naar je mamma.. zo ga nu maar weer lekker op je Iphone spelen
Ik vraag me af hoe kundig "jullie" developers zijn, als ze al moeite hebben met een scrollable div.
  donderdag 3 maart 2011 @ 15:54:29 #245
14612 _GdR_
3.1415926536
pi_93594966
quote:
1s.gif Op donderdag 3 maart 2011 15:26 schreef jeoff het volgende:

[..]

nou het zal me benieuwen. :)
in dit geval gaat het over de browser van een iphone/pad. ja daar moet je rekening mee houden. net zoals dat je rekening moet houden met ie6/7/8/9, firefox, opera etc.

dus als jullie 'developers' er problemen mee hebben dan schrijven ze gewoon waardeloze code.
  donderdag 3 maart 2011 @ 16:02:11 #246
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_93595251
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 16:27 schreef TC03 het volgende:

Je MOET idd iTunes gebruiken. Net zoals je voor je HTC Desire HTC Sync moet gebruiken als je je agenda wil synchroniseren. Net zoals je bij de Samsung Galaxy S Samsung Kies moet gebruiken. Het is heel normaal dat je een bepaald programma moet gebruiken om een mobiel apparaat goed te laten werken. :) Wat moet MS anders doen? Vragen of MS support voor de iPad wil inbouwen in Windows Media Player? :?

Daarnaast is het volkomen logisch dat je maar met één PC kan syncen. De kracht van Apple, de iPod en iPad is dat het allemaal heel simpel werkt. Je synchroniseert met één druk op de knop alles: je computer en iDevice hebben precies dezelfde data erop staan en dat kost geen enkele moeite. Als je dan tussendoor weer met een andere computer wil syncen kan dat niet want dan zijn je computer en iPod/iPhone 'out of sync'.

Een oplossing hiervoor is gebruik maken van drag & drop. Prima, maar hoe installeer je dan applicaties? Ook draggen en droppen? Kan, maar dat is meteen een stuk minder gebruiksvriendelijk omdat de applicaties dan nog apart op je iPad geïnstalleerd moeten worden. Daarnaast is het makkelijk te kraken en zou de AppStore dan veel minder interessant worden voor ontwikkelaars, terwijl de AppStore momenteel juist (één van de) de drijvende kracht(en) achter iOS is.

Er zijn een paar nadelen te vinden in het gebruik van een iPad of iPhone, maar uiteindelijk zijn al die beperkingen voor een groter doel: een perfecte gebruikservaring. Het totaalplaatje is stukken beter bij Apple. De iPhone scoort op alle fronten een 8 of 9 terwijl de concurrenten op sommige punten een 10 scoren maar op veel punten ook een 6 of lager.

Apple producten zijn fantastische producten die hun prijs zeker waard zijn, alleen als je geen iTunes wil gebruiken moet je het niet kopen. Ik koop ook geen Ferrari om vervolgens te klagen dat er zo weinig bagageruimte is en dat een Opel Zafira eigenlijk veel handiger is. Tja, wellicht, maar je vergelijkt dan Apples met peren.
Ik heb een HTC gehad en ik heb nu een samsung galaxy europa en bij beide heb je de KEUZE om de software te gebruiken die erbij zit. Wil je dat niet dan kan je ook gewoon je apparaat benaderen via Mass storage device, alleen kan je dan je agenda niet syncen (wat ik niet nodig heb aangezien ik google agenda gebruik dus al overal beschikbaar is)

Pas bij een collega staan meekijken die een Iphone wilde gaan gebruiken. Er werd gewoon tijdens de installatie VERPLICHT om je creditcard gegevens in te vullen 8)7 en dat kon je niet overslaan. Geen creditcard, helaas dan mag je niet je telefoon gebruiken 8)7
'Snelwegen verbreden om files op te lossen? Dat is zoals de broeksriem losser maken tegen obesitas'
  donderdag 3 maart 2011 @ 16:03:56 #247
53267 TC03
pi_93595314
quote:
1s.gif Op donderdag 3 maart 2011 16:02 schreef Metro2005 het volgende:
Ik heb een HTC gehad en ik heb nu een samsung galaxy europa en bij beide heb je de KEUZE om de software te gebruiken die erbij zit. Wil je dat niet dan kan je ook gewoon je apparaat benaderen via Mass storage device, alleen kan je dan je agenda niet syncen (wat ik niet nodig heb aangezien ik google agenda gebruik dus al overal beschikbaar is)

Pas bij een collega staan meekijken die een Iphone wilde gaan gebruiken. Er werd gewoon tijdens de installatie VERPLICHT om je creditcard gegevens in te vullen 8)7 en dat kon je niet overslaan. Geen creditcard, helaas dan mag je niet je telefoon gebruiken 8)7
Als je will synchroniseren met Outlook dan moet je één van die programma's gebruiken, dat is een feit. :) Meer dan dat heb ik niet beweerd.

Ten tweede heeft Apple mijn creditcardgegevens niet en ze hebben het ook nooit gehad en alsnog heb ik al drie jaar een iPhone en download en koop ik apps als ik dat wil. Zowel jouw collega als jij hebben dus niet goed gekeken.
  donderdag 3 maart 2011 @ 16:06:01 #248
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_93595375
quote:
1s.gif Op donderdag 3 maart 2011 16:03 schreef TC03 het volgende:

[..]

Als je will synchroniseren met Outlook dan moet je één van die programma's gebruiken, dat is een feit. :) Meer dan dat heb ik niet beweerd.

Ten tweede heeft Apple mijn creditcardgegevens niet en ze hebben het ook nooit gehad en alsnog heb ik al drie jaar een iPhone en download en koop ik apps als ik dat wil. Zowel jouw collega als jij hebben dus niet goed gekeken.
Ik stond er naast omdat hij er niet uitkwam. Hij kon echt NIET verder zonder zijn gegevens in te vullen. Ik lul echt niet.
  donderdag 3 maart 2011 @ 16:06:03 #249
24807 NJ
Don't mention the war!
pi_93595377
quote:
1s.gif Op donderdag 3 maart 2011 16:02 schreef Metro2005 het volgende:

Ik heb geen creditcard, maar wel al anderhalf jaar een iPhone. Met enkel betaalde apps. En nu?
And now for something completely different, I'm on a horse.
  donderdag 3 maart 2011 @ 16:07:43 #250
24807 NJ
Don't mention the war!
pi_93595444
quote:
1s.gif Op donderdag 3 maart 2011 16:06 schreef Metro2005 het volgende:

[..]

Ik stond er naast omdat hij er niet uitkwam. Hij kon echt NIET verder zonder zijn gegevens in te vullen. Ik lul echt niet.
Een van m'n beste vrienden heeft een maand geleden zijn iPhone geactiveerd zonder dat hij een creditcard heeft. En die gozer is echt een retard op het gebied van PC's. Als zelfs hem het lukt, dan kan het echt niet moeilijk zijn.
And now for something completely different, I'm on a horse.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')