PICS!quote:Op dinsdag 1 maart 2011 12:53 schreef jna het volgende:
HOI!
Jullie zijn mijn SOG omdat er een lekkere chick met headphones () tegenover me zit. Ik heb daar een zwak voor
quote:
Ja, om Luc en Bart maar even voor te zijnquote:
Ask the ladies @ Welk geurtje draag jij nu #35 .quote:Op dinsdag 1 maart 2011 12:45 schreef Lithia het volgende:
Klinkt duur.
Heb jij wat aanraders voor me qua parfum?
Ze deed wel een vuist voor dr mond en duwde met dr tong in dr wang. Geen idee wat ze er mee bedoelde eigenlijkquote:Op dinsdag 1 maart 2011 12:58 schreef Houniet het volgende:
Je had gewoon je nummer moeten geven, onverwachts. Dat vinden ze prachtig en romantisch.
Tenzij ze je geen glimp heeft gegeven..
Dan is ze iig niet vegetarischquote:Op dinsdag 1 maart 2011 13:00 schreef jna het volgende:
[..]
Ze deed wel een vuist voor dr mond en duwde met dr tong in dr wang. Geen idee wat ze er mee bedoelde eigenlijk
"En chick je weet het, vanavond..- wordt er vis gegeten!"quote:
Gastquote:Op dinsdag 1 maart 2011 12:55 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Ja, om Luc en Bart maar even voor te zijn
Ja jij ja, viezerik.quote:
Estée Lauder Pure White Linen gast!quote:Op dinsdag 1 maart 2011 12:55 schreef Houniet het volgende:
[..]
Ask the ladies @ Welk geurtje draag jij nu #35 .
Ik wil ze ook zien.quote:
thanks, ik was die reeks vergeten.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 12:55 schreef Houniet het volgende:
[..]
Ask the ladies @ Welk geurtje draag jij nu #35 .
quote:
Pffff Bart is helemaal niet vies. Bart is schoon.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 13:05 schreef jna het volgende:
[..]
Je hebt Kleine viezerik, maar ook Bart a.k.a. Lange viezerik. LV REPRESENT!
quote:
Nou...!quote:Op dinsdag 1 maart 2011 13:06 schreef Yesse het volgende:
[..]
[..]
Pffff Bart is helemaal niet vies. Bart is schoon.
SCHOONNNNN YESSE SCHOONNNNNN #patrickvanjoranvoicequote:Op dinsdag 1 maart 2011 13:06 schreef Yesse het volgende:
[..]
[..]
Pffff Bart is helemaal niet vies. Bart is schoon.
En dan zeg je wat van mijquote:Op dinsdag 1 maart 2011 13:07 schreef Houniet het volgende:
http://wallbase.net/search
Zoeken op 'chick headphones'.
Ja maar, ja maar dit is anders !quote:
quote:Op dinsdag 1 maart 2011 13:07 schreef Houniet het volgende:
http://wallbase.net/search
Zoeken op 'chick headphones'.
Wat zeg jij vriend?quote:Op dinsdag 1 maart 2011 13:07 schreef jna het volgende:
[..]
SCHOONNNNN YESSE SCHOONNNNNN #patrickvanjoranvoice
quote:Op dinsdag 1 maart 2011 13:11 schreef Houniet het volgende:
http://wallbase.net/wallpaper/782352/1![]()
!!
Geen idee ik heb alleen een afstudeerstagequote:Op dinsdag 1 maart 2011 13:16 schreef rubje het volgende:
Maar goed, hoe is stage tegenwoordig?nog steeds dat kutbaantje waar je van hot naar her wordt gesleept en het hoogste wat je mag doen als activiteit is koffie rondbrengen voor de hele afdeling
en bij de kopiermachtine en het magazijn vaak vertoeven?
![]()
Voor mij niet, ik mocht gewoon volledig meedraaien als volwaardig werknemer. Piles kan je wel wat meer over het archief vertellenquote:Op dinsdag 1 maart 2011 13:16 schreef rubje het volgende:
Maar goed, hoe is stage tegenwoordig?nog steeds dat kutbaantje waar je van hot naar her wordt gesleept en het hoogste wat je mag doen als activiteit is koffie rondbrengen voor de hele afdeling
![]()
quote:Op dinsdag 1 maart 2011 13:18 schreef Yesse het volgende:
[..]
Geen idee ik heb alleen een afstudeerstage
hoiquote:Op dinsdag 1 maart 2011 13:16 schreef rubje het volgende:
![]()
Heb je het nu over die 4 havo stages enzo?quote:Op dinsdag 1 maart 2011 13:16 schreef rubje het volgende:
![]()
Heb je in 4havo stages? Zeker om de urennorm te vullenquote:Op dinsdag 1 maart 2011 13:19 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Heb je het nu over die 4 havo stages enzo?
maatschappelijke stage.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 13:20 schreef jna het volgende:
[..]
Heb je in 4havo stages? Zeker om de urennorm te vullen
Klinkt als in een asiel werken enzo. Of in een bejaardentehuis.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 13:21 schreef Lithia het volgende:
[..]
maatschappelijke stage.Je moet het buiten schooltijd doen.
Ja dat jaquote:Op dinsdag 1 maart 2011 13:21 schreef Lithia het volgende:
[..]
maatschappelijke stage.Je moet het buiten schooltijd doen.
Jup, zoiets ja.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 13:22 schreef jna het volgende:
[..]
Klinkt als in een asiel werken enzo. Of in een bejaardentehuis.
Whehe.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 13:22 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ja dat jaAltijd lachen als die havoërs weer op stap moesten
Fijn voor mijn profcoachquote:Op dinsdag 1 maart 2011 13:27 schreef jna het volgende:
Whehehhehehehehe Toivonen 4 wedstrijden en Vertonghen 0
Sinds ik hier in NL brood in een blik zag in de supermarkt, ben ik niet meer verrast dat er mensen zijn die dit daadwerkelijk eten.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 13:31 schreef jna het volgende:
http://www.megagadgets.nl(...)utm_name=Burger+foto
Dit kan toch nooit te eten zijn? (qua smaak)
En Bossen?quote:Op dinsdag 1 maart 2011 13:27 schreef jna het volgende:
quote:
quote:Op dinsdag 1 maart 2011 13:27 schreef jna het volgende:
Mocht eens tijd worden ja.quote:
Waarom schrijf je over de iPod?quote:
quote:Op dinsdag 1 maart 2011 17:58 schreef PieterBas het volgende:
Wordt je huis gewoon 5 maanden eerder opgeleverd
Eerst tof.. en nu ooh shittttttt!!!!
En terecht.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 13:27 schreef jna het volgende:
Hoofdpijn, rugpijn snotter en hoesten... Ben uitgeput na een dag werkenquote:
Rust maar goed uit, dan voel je je morgen weer beter.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 19:35 schreef Californium het volgende:
[..]
Hoofdpijn, rugpijn snotter en hoesten... Ben uitgeput na een dag werken
Ik heb destijds een pak gekocht, colbertje + broek bij C&A voor iets van € 100,-quote:Op dinsdag 1 maart 2011 20:46 schreef DjRex89 het volgende:
Even een vraagje hier
Wat kost gemiddeld een colbertje? Ik heb binnenkort met het bedrijf waar ik stage loop een meeting waar de CEO van de Benelux ook komt enzo. Dus als ik daar in een vest rond loop val ik een beetje buiten de boot gok ik zoDus leek het me wel wat om een colbert aan te schaffen maar geen idee wat zoiets kost. Hoeft geen superdeluxe iets te zijn maar ook geen die na een half jaar al versleten is..
4 uur Cup-A-Soup!quote:Op woensdag 2 maart 2011 15:58 schreef Bravebart het volgende:
Pfff, de 4 uur dip is echt geen grapje
Moet opeens veel shit regelenquote:
Heb wel eens gelezen dat je beter in 1x een wat duurder, maar goed zittend pak kunt kopen dan dat je iets goedkoops koopt wat minder mooi staatquote:Op dinsdag 1 maart 2011 20:46 schreef DjRex89 het volgende:
Even een vraagje hier
Wat kost gemiddeld een colbertje? Ik heb binnenkort met het bedrijf waar ik stage loop een meeting waar de CEO van de Benelux ook komt enzo. Dus als ik daar in een vest rond loop val ik een beetje buiten de boot gok ik zoDus leek het me wel wat om een colbert aan te schaffen maar geen idee wat zoiets kost. Hoeft geen superdeluxe iets te zijn maar ook geen die na een half jaar al versleten is..
Het gaat alleen om een colbertje hèquote:Op woensdag 2 maart 2011 19:54 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Heb wel eens gelezen dat je beter in 1x een wat duurder, maar goed zittend pak kunt kopen dan dat je iets goedkoops koopt wat minder mooi staatMaar dat moet je budget wel toelaten natuurlijk.
En hoi
Als ik ergens een hekel aan heb dan is het wel overhemden...quote:Op woensdag 2 maart 2011 20:14 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Het gaat alleen om een colbertje hè
Maar je hebt wel gelijk. Tevens zou ik geen colbertje kopen Rex (of je moet je als corpsbal willen profileren), maar eerder een net overhemd, dat is net zat
Maar wat eronder dan?quote:Op woensdag 2 maart 2011 20:49 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Als ik ergens een hekel aan heb dan is het wel overhemden...Zat zelf meer te denken aan een relax colbertje, niks super sjieks ofzo, maar normaal heb ik vesten aan, en om daar nou mee op zo'n bijeenkomst te verschijnen..
gewoon een zwart t-shirt ofzoquote:
Onder een zwart colbertje?quote:
Dat zeg ik toch nietquote:
Sorry schatquote:
Nee, daarom vraag ik het ookquote:
Mja ik ben er totaal niet in thuis, suggesties?quote:Op woensdag 2 maart 2011 21:15 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Nee, daarom vraag ik het ookMaar vaak zijn colbertjes donkerblauw of zwart, vandaar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |