Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
SPOILER: Informatie over de meet van 12 maart, nu ook met menukeuzes!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.High Tea op aankomstdag vanaf 14.00:
ST
MarijkeZwollequote:Menu diner aankomstdag:vanaf 18:00 eerste drankje, eten om 19:00
Huisgemaakte Tomaten-Pestosoep of Traditionele Franse Uiensoep
Verse Zalmfilet op Oosterse wijze of Varkenshaasmedaillons met Pepersaus of Bospaddestoelenravioli
Peche Melba of Dame Blanche
Menukeuzes doorgeven voor 7 maart!
SPOILER: KG ontvangt nog graag de menukeuzes van...Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>
Goedemorgen liefjequote:Op dinsdag 1 maart 2011 09:52 schreef LovelyLady het volgende:
[..]mogguh meisje
hoe gaat het met je?
Goedemorgen knuffelhackertjequote:
Ehm, wattes?quote:
nope, ik kom zelf maar net rond vandaag met mn eigen portie...quote:
Hoe is het vandaag met je snotneus?quote:
Hai Friemquote:
Ik houd van vervuilde koffiequote:
Het snot heeft zich verplaatst van mijn neus naar mijn longenquote:
quote:
Dankquote:
Oh jakkesquote:Op dinsdag 1 maart 2011 09:56 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Goedemorgen liefjeSlijm, slijm en slijm
Mijn hele luchtwegen zitten een beetje verstopt
Maar verder wel ok
Hoe is het met jou dan?
verslikken in colaquote:Op dinsdag 1 maart 2011 09:59 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Het snot heeft zich verplaatst van mijn neus naar mijn longen![]()
Hoe is het met jou dan?
Ik dacht je hebt al de trein naar hoorn gepakt...quote:Op dinsdag 1 maart 2011 10:02 schreef Barretje80 het volgende:
Je reinste milieu vervuiling!
@Lola.. Om warme thee in te doen..![]()
het is koud hier...
Even een flink sprintje trekken... of een turks stoombad met mint geur betredenquote:Op dinsdag 1 maart 2011 10:01 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
verslikken in coladan bruist de hele boel schoon
![]()
Fuck het milieuquote:
Een beetjequote:Op dinsdag 1 maart 2011 09:59 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Oh jakkesheb je nog wel een beetje kunnen slapen dan?
Hier gaat zijn gangetje hoor
quote:Op dinsdag 1 maart 2011 10:01 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
verslikken in coladan bruist de hele boel schoon
![]()
Ik ga strakjes douchen met speciaal Axe spul met mint erinquote:Op dinsdag 1 maart 2011 10:03 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Even een flink sprintje trekken... of een turks stoombad met mint geur betreden
quote:Op dinsdag 1 maart 2011 10:08 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Een beetjeHeb super maf en druk gedroomd
Ben om het uur wakker geweest geloof ik..
[..]![]()
Ehm, ik pas toch denk ik
Maar bedankt voor het meedenken hoor
[..]
Ik ga strakjes douchen met speciaal Axe spul met mint erinDat maakt alles wel los
Liebchenquote:Op dinsdag 1 maart 2011 10:08 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
[..]![]()
Ehm, ik pas toch denk ik
[..]
Ik ga strakjes douchen met speciaal Axe spul met mint erinDat maakt alles wel los
Ah lekker, nu heb je zo'n blafhoest?quote:Op dinsdag 1 maart 2011 09:59 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Het snot heeft zich verplaatst van mijn neus naar mijn longen![]()
Hoe is het met jou dan?
Toch niet over Fles en oude dames hequote:Op dinsdag 1 maart 2011 10:08 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Zoiets ligt altijd op de laatste plek waar je zoektquote:Op dinsdag 1 maart 2011 10:12 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ah lekker, nu heb je zo'n blafhoest?
Prima. Ben alleen iets kwijt en zoek me rot
ah, je hebt een lesbische buiquote:Op dinsdag 1 maart 2011 10:08 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
[..]![]()
Ehm, ik pas toch denk ik
[..]
Wat ben je kwijt dan? Ligt het niet onder je bed?quote:Op dinsdag 1 maart 2011 10:12 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Nee, over biogardequote:Op dinsdag 1 maart 2011 10:13 schreef DaMart het volgende:
[..]
Toch niet over Fles en oude dames he.
Ik vrees het ook ja. Met een beetje pech zelfs in de kelderquote:Op dinsdag 1 maart 2011 10:13 schreef DaMart het volgende:
[..]
Zoiets ligt altijd op de laatste plek waar je zoekt.
Ja, dat is van die Axe die helemaal koud wordt op je huidquote:
Liebchenquote:Op dinsdag 1 maart 2011 10:12 schreef MPG het volgende:
[..]
Liebchen!
Wie geht's?
Wat had je gedroomd dan?
Was het maar waarquote:Op dinsdag 1 maart 2011 10:12 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Nope, dat laat ik aan jou overquote:Op dinsdag 1 maart 2011 10:13 schreef DaMart het volgende:
[..]
Toch niet over Fles en oude dames he.
Duh. Daarna hoef je niet meer verder te zoeken, hequote:Op dinsdag 1 maart 2011 10:13 schreef DaMart het volgende:
[..]
Zoiets ligt altijd op de laatste plek waar je zoekt.
Dat is onmogelijk!quote:Op dinsdag 1 maart 2011 10:14 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Wat ben je kwijt dan? Ligt het niet onder je bed?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het is maar FOK!... Look at it this way: in a hundred years, who's gonna care?
50.000 O+
Hmmm, da's niet tofquote:Op dinsdag 1 maart 2011 10:16 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, dat is van die Axe die helemaal koud wordt op je huidDus dat deed het eerder altijd wel
Speciaal voor dit soort momenten heb ik die fles bewaard
[..]
LiebchenMwah....
Van alles, ik was op de vlucht, maar hoe en wat precies weet ik niet meer... Oh en ik ging een proefrit maken in een uber lelijke Nissan en die gast van de garage deed heel moeilijk en wilde per se mee en deed zelfs een motorpak aan en een helm opOeh en daarna was ik een verwend nest in een enorm huis met vreemde toiletten en ging ik een feestje houden, ik heb denk ik te veel MTV gekeken
![]()
Hoe is het met jou dan?
[..]
Was het maar waarHet zit muurvast...
Hihihi, niet handigWat ben je kwijt? Dan zoek ik wel mee
[..]
Nope, dat laat ik aan jou over
Neequote:Op dinsdag 1 maart 2011 10:14 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ah, je hebt een lesbische bui
http://www.theaxeeffect.com/#/axe-campaigns/virtual-hair
quote:Op dinsdag 1 maart 2011 10:16 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Dat is onmogelijk!Ik kom zo bij jou logerenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Come on now, you knew you were lost
But you carried on anyway
Oh come on now, you knew you had no time
But you let the day drift away
Je mag'em hebben. Ik vind het een ondingquote:
nisaan is van renault en renault is aandeelhouder van lada, ik snap het dus wel een beetjequote:Op dinsdag 1 maart 2011 10:16 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
knip
... Oh en ik ging een proefrit maken in een uber lelijke Nissan en die gast van de garage deed heel moeilijk en ....
/knip
Bedankt voor het uitleggen van mijn grap!quote:Op dinsdag 1 maart 2011 10:16 schreef MPG het volgende:
[..]
Duh. Daarna hoef je niet meer verder te zoeken, he
quote:Op dinsdag 1 maart 2011 10:18 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Je mag'em hebben. Ik vind het een onding
quote:Op dinsdag 1 maart 2011 10:16 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Dat is onmogelijk!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ah, weer een plaats uitgesloten
<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>
Ook dat nog jaquote:Op dinsdag 1 maart 2011 10:20 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Nee dankje, ik kan de stroomrekening niet betalen
Bijstandsuitkeringen zijn wel hoog, maar niet zo hoog
Nee, komt doordat mijn pappie binnenkort een proefrit gaat maken in een nieuwe Nissanquote:Op dinsdag 1 maart 2011 10:19 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
nisaan is van renault en renault is aandeelhouder van lada, ik snap het dus wel een beetje
quote:
En nou zou ik sowieso dat soort papieren niet onder m'n bed bewarenquote:
Andersom ookquote:Op dinsdag 1 maart 2011 10:17 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
NeeIk kan Axe gebruiken zonder vrouwen aan te trekken, skills I has them
Eerst even sparen voor een ander bed. En we hebben nog een rij geinteresseerden, dus marktplaats gaat niet nodig zijnquote:Op dinsdag 1 maart 2011 10:21 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Dan doe je hem toch weg
Op Marktplaats ermee
Andersom? Zonder Axe trek ik wel vrouwen aan?quote:
Waar zou je ze wel bewaren dan?quote:Op dinsdag 1 maart 2011 10:21 schreef MissMSX het volgende:
[..]
En nou zou ik sowieso dat soort papieren niet onder m'n bed bewaren
Ja, zijn geen goedkope grapjesquote:Op dinsdag 1 maart 2011 10:22 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Eerst even sparen voor een ander bed. En we hebben nog een rij geinteresseerden, dus marktplaats gaat niet nodig zijn
In de kast bij m'n andere soortgelijke papierenquote:
Omg omg omg.... Die droomquote:Op dinsdag 1 maart 2011 10:16 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, dat is van die Axe die helemaal koud wordt op je huidDus dat deed het eerder altijd wel
Speciaal voor dit soort momenten heb ik die fles bewaard
[..]
LiebchenMwah....
Van alles, ik was op de vlucht, maar hoe en wat precies weet ik niet meer... Oh en ik ging een proefrit maken in een uber lelijke Nissan en die gast van de garage deed heel moeilijk en wilde per se mee en deed zelfs een motorpak aan en een helm opOeh en daarna was ik een verwend nest in een enorm huis met vreemde toiletten en ging ik een feestje houden, ik heb denk ik te veel MTV gekeken
![]()
Hoe is het met jou dan?
[..]
Was het maar waarHet zit muurvast...
Hihihi, niet handigWat ben je kwijt? Dan zoek ik wel mee
[..]
Nope, dat laat ik aan jou over
En dan op elkaar slapen? Dan liever een waterbedquote:Op dinsdag 1 maart 2011 10:23 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, zijn geen goedkope grapjesJe mag mijn oude eenpersoonsbed wel lenen zolang
![]()
Duke of Juke? Als het dat laatste is, dan zou ik hem daar toch eens vanaf proberen te pratenquote:Op dinsdag 1 maart 2011 10:21 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nee, komt doordat mijn pappie binnenkort een proefrit gaat maken in een nieuwe NissanHij wil zijn Note misschien gaan inruilen voor een Duke
Maar daar liggen ze niet?quote:Op dinsdag 1 maart 2011 10:23 schreef MissMSX het volgende:
[..]
In de kast bij m'n andere soortgelijke papieren
Mooiquote:Op dinsdag 1 maart 2011 10:23 schreef MPG het volgende:
[..]
Omg omg omg.... Die droom...
Hier gaat t zn gangetje. Verkouden, druk, maar voel me verder best wel ok![]()
...
Nee joh, old school heel erg knusquote:Op dinsdag 1 maart 2011 10:24 schreef MissMSX het volgende:
[..]
En dan op elkaar slapen? Dan liever een waterbed
Oh, een Juke gok ikquote:Op dinsdag 1 maart 2011 10:24 schreef DaMart het volgende:
[..]
Duke of Juke? Als het dat laatste is, dan zou ik hem daar toch eens vanaf proberen te praten.
Beauty is in the eye of the beholderquote:
Nog erger als een multivlaquote:
vermoeid want gisteren tot 21 werken en nu om 6 uur weer op. Verder wel oké hoor en met jou?quote:
Ja maar in die auto wil je echt niet gezien worden hoorquote:Op dinsdag 1 maart 2011 10:27 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Beauty is in the eye of the beholderEn ach, ik zie het wel zitten, in een gloednieuwe auto boodschapjes doen
![]()
No way, dan kan ik echt niet slapenquote:Op dinsdag 1 maart 2011 10:25 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Mooi
[..]
Nee joh, old school heel erg knus
[..]
Oh, een Juke gok ikEn hoezo?
En bij het oudpapier?quote:
Een Multivlaai heeft nog als voordeel dat de naam lekkere beelden oproept van vlaai... een Nissan Puke heeft dat dus absoluut nietquote:
Rustig aan dan maarquote:Op dinsdag 1 maart 2011 10:27 schreef Toekito het volgende:
[..]
vermoeid want gisteren tot 21 werken en nu om 6 uur weer op. Verder wel oké hoor en met jou?
Ik vind em stiekem ergens wel wat hebbenquote:Op dinsdag 1 maart 2011 10:28 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja maar in die auto wil je echt niet gezien worden hoor.
Ik ook niet hoorquote:
Ik gok dat hij er wel vanaf ziet als hij de auto IRL zietquote:Op dinsdag 1 maart 2011 10:32 schreef Marijkezwolle het volgende:
Ik vind em stiekem ergens wel wat hebbenMaar he, het staat nog niet eens vast dat ie em gaat kopen he
Ja, want die rijden zo fijn en zijn zo goedkoop in onderhoud en maken ze die wel in diesel uitvoering?quote:Op dinsdag 1 maart 2011 10:35 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik gok dat hij er wel vanaf ziet als hij de auto IRL ziet.
En probeer hem anders over te halen een Ferrari te kopen of zo.
sommige ferrari's rijden best fijnquote:Op dinsdag 1 maart 2011 10:36 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, want die rijden zo fijn en zijn zo goedkoop in onderhoud en maken ze die wel in diesel uitvoering?Ach, we merken het wel
Zijn Note is in principe nog prima
Eigenlijk wilde ik die wel als ie een nieuwe auto kocht, maar ze wilden het niet eens bij m'n schuld optellen
Geen idee hoe een Ferrari rijdt, ik heb er nog nooit in gezetenquote:Op dinsdag 1 maart 2011 10:36 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, want die rijden zo fijn en zijn zo goedkoop in onderhoud en maken ze die wel in diesel uitvoering?Ach, we merken het wel
Zijn Note is in principe nog prima
Eigenlijk wilde ik die wel als ie een nieuwe auto kocht, maar ze wilden het niet eens bij m'n schuld optellen
kan niet, organisatie is sinds vandaag veranderd hier en dus chaos.quote:
ja erg veel en erg lekkerquote:Hoe was het eten?
dikke knuffel!quote:Hier gaat het wel...
quote:Op dinsdag 1 maart 2011 10:42 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
sommige ferrari's rijden best fijn![]()
maar de meeste trillen de vullingen uit je gebit
quote:Op dinsdag 1 maart 2011 10:48 schreef DaMart het volgende:
[..]
Geen idee hoe een Ferrari rijdt, ik heb er nog nooit in gezeten.
Nou ja, mijn pappie is dus al wat ouder en wil graag een ietwat hoger modelquote:Op dinsdag 1 maart 2011 10:51 schreef Solique het volgende:
1x in een Ferrari gereden. Wat een gedoe zeg niet normaal, zowat op mijn knieen om erin te klimmen en versnellingsbak omgekeerd. Maar wat een power niet normaal, zijwaarts een rotonde over.
Succes dan maarquote:Op dinsdag 1 maart 2011 10:51 schreef Toekito het volgende:
[..]
kan niet, organisatie is sinds vandaag veranderd hier en dus chaos.
[..]
ja erg veel en erg lekker![]()
[..]
dikke knuffel!
Multivlaai is geen lekkere vlaaiquote:Op dinsdag 1 maart 2011 10:32 schreef DaMart het volgende:
[..]
Een Multivlaai heeft nog als voordeel dat de naam lekkere beelden oproept van vlaai... een Nissan Puke heeft dat dus absoluut niet.
Dan zou het nu al lang tot toiletpapier zijn gemaaktquote:
in een cabrio valt dat enorm meequote:Op dinsdag 1 maart 2011 10:51 schreef Solique het volgende:
1x in een Ferrari gereden. Wat een gedoe zeg niet normaal, zowat op mijn knieen om erin te klimmen en versnellingsbak omgekeerd. Maar wat een power niet normaal, zijwaarts een rotonde over.
Ik veeg mijn kont graag af met belangrijke papierenquote:Op dinsdag 1 maart 2011 10:58 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Dan zou het nu al lang tot toiletpapier zijn gemaakt
Haiquote:
quote:Op dinsdag 1 maart 2011 11:02 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik veeg mijn kont graag af met belangrijke papieren![]()
Oei joei, Dat was bijna de PAAZ geworden..quote:
Wie?quote:Op dinsdag 1 maart 2011 11:06 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Oei joei, Dat was bijna de PAAZ geworden..
De PAAZ-afdeling van de meeste ziekenhuizen. Of te wel voor mensen die psychisch de weg even kwijt zijn.quote:
psych afdeling vh ziekenhuisquote:
Oh wist ik welquote:Op dinsdag 1 maart 2011 11:08 schreef Bos81 het volgende:
[..]
De PAAZ-afdeling van de meeste ziekenhuizen. Of te wel voor mensen die psychisch de weg even kwijt zijn.
We are living in America, Americaquote:Op dinsdag 1 maart 2011 11:09 schreef Panda72 het volgende:
Luxe-hotel voor viervoeter AMSTERDAM -
Baasjes die hun viervoeter eens lekker in de watten willen leggen, kunnen terecht bij een nieuw luxe-hotel in Parijs. Honden kunnen er genieten van verwarmde zwembaden, massagesalons en ā la carte menu's.
Er zijn voorzieningen aanwezig waar menig menselijke bezoeker graag de portemonnee voor zou willen trekken. Bij 'Actuel Dogs' komen er echter alleen honden naar binnen.
Het hotel beschikt over vier singlekamers en twee suits, allemaal stijlvol ingericht en voorzien van televisie. De natte neuzen kunnen kijken naar hun favoriete dvd, of tijdens een actieve bui rennen op de loopband. Ook kunnen ze een fitnessprgramma volgen of een baantje trekken in het zwembad.
Oprichters van het hotel Devi en Stan Burun zeggen de viervoeters te behandelen als mensen. Naast dagarrangementen (kosten tussen de 25 en 35 euro) bieden ze 'doggy walks', 'doggy joggs' en 'doggy vélo' (lopen naast de fiets).
Dat kan Muck ookquote:
Nee weet ik ook wel. Dat was mijn zogezegde poging tot doordenk humorquote:Op dinsdag 1 maart 2011 11:09 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Oh wist ik wel
Maar daar hoor ik niet thuis
Ik vond het niet grappigquote:Op dinsdag 1 maart 2011 11:11 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Nee weet ik ook wel. Dat was mijn zogezegde poging tot doordenk humor![]()
retour afzender, ovm verhuisd ( en als je hun nieuwe adres weet kun je dat er ff bij zetten)quote:Op dinsdag 1 maart 2011 11:12 schreef cablegunmaster het volgende:
Wat moet je doen met post die je krijgt van vorige bewoners?
Ik krijg namelijk soms post van bewoners die hier allang niet meer wonen.
Adres doorstrepen, 'RETOUR AFZENDER' erop zetten, alsmede 'geadresseerde is verhuisd' en dan in de oranje brievenbus flikkeren.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 11:12 schreef cablegunmaster het volgende:
quote:Op dinsdag 1 maart 2011 11:12 schreef cablegunmaster het volgende:
RETOURAFZENDER ADRES ONBEKENDquote:Op dinsdag 1 maart 2011 11:12 schreef cablegunmaster het volgende:
Goedemorgenquote:
Goedemorgenquote:Op dinsdag 1 maart 2011 11:09 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
psych afdeling vh ziekenhuis
oh en goeiemorgen
Retour afzenden: is verhuisd, nieuwe adres onbekend. En dan weer op de bus gooienquote:Op dinsdag 1 maart 2011 11:12 schreef cablegunmaster het volgende:
Apparaat dood?quote:Op dinsdag 1 maart 2011 11:13 schreef friemelaar het volgende:
biw![]()
ennuh, die vraag over cisco is inmiddels overbodig
quote:Op dinsdag 1 maart 2011 11:14 schreef Marijkezwolle het volgende:
Maar dat zeiden 20 mensen voor mij ook al![]()
We regelen wel wat ivm de patentrechtenquote:Op dinsdag 1 maart 2011 11:14 schreef Marijkezwolle het volgende:
Maar dat zeiden 20 mensen voor mij ook al![]()
Pandameisjequote:
quote:
Soppen met collega's?quote:Op dinsdag 1 maart 2011 11:16 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
PandameisjeNog sappige verhalen over collega's?
Ik betaal gewoon nietquote:Op dinsdag 1 maart 2011 11:15 schreef MPG het volgende:
[..]
We regelen wel wat ivm de patentrechten![]()
...
Nope nu niet maar de week is nog maar net begonnen hequote:Op dinsdag 1 maart 2011 11:16 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
PandameisjeNog sappige verhalen over collega's?
En bedanktquote:
Sommige collegaatjes zijn inderdaad best doablequote:
Bleek een heel andere constructie v.w.b het abo, eindigt op 29-3 en dan een nieuwe aansluiting.quote:
quote:
Ja, maar dan beterquote:
quote:Op dinsdag 1 maart 2011 11:16 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Nope nu niet maar de week is nog maar net begonnen he
Moeten we nu een afbeelding plaatsen van een zeer vadsig persoon?quote:
Ja, dat zal.... Ik accepeteer betalingen in naturaquote:Op dinsdag 1 maart 2011 11:16 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik betaal gewoon nietvan een kale kip valt toch niet te plukken
Het is maar waar je midden op de dag aan denktquote:Op dinsdag 1 maart 2011 11:17 schreef MPG het volgende:
[..]
Sommige collegaatjes zijn inderdaad best doable![]()
...
Ieeeeeeuwwwwwwwwquote:
quote:Op dinsdag 1 maart 2011 11:17 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Moeten we nu een afbeelding plaatsen van een zeer vadsig persoon?
Ja, altijd fijn als mensen weten wat ze kopen, waar ze voor tekenen, of wat ze opzeggenquote:Op dinsdag 1 maart 2011 11:17 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Bleek een heel andere constructie v.w.b het abo, eindigt op 29-3 en dan een nieuwe aansluiting.![]()
Handig als mensen weten hoe ze hun internetaansluiting geregeld hebben
Nou hier dus nietquote:Op dinsdag 1 maart 2011 11:17 schreef MPG het volgende:
[..]
Sommige collegaatjes zijn inderdaad best doable![]()
...
Seks in een koelcel is overigens wel naaiend koudquote:Op dinsdag 1 maart 2011 11:18 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Het is maar waar je midden op de dag aan denkt
Ik betaal niet in naturaquote:Op dinsdag 1 maart 2011 11:17 schreef MPG het volgende:
[..]
Ja, dat zal.... Ik accepeteer betalingen in natura.
Succesquote:
Naaiend koud ook vooralquote:Op dinsdag 1 maart 2011 11:19 schreef MPG het volgende:
[..]
Seks in een koelcel is overigens wel naaiend koud...
Oh dan ga ik die eens een schupje geven.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 11:11 schreef MPG het volgende:
[..]
Dat kan Muck ook.
Die was best ver met haar Limburgeringscursus al joh...
Nietquote:
Ja. Naaiend koudquote:[..]
Naaiend koud ook vooral
Goedemorgenquote:
TMIquote:Op dinsdag 1 maart 2011 11:17 schreef MPG het volgende:
[..]
Ja, dat zal.... Ik accepeteer betalingen in natura.
zwart graagquote:Op dinsdag 1 maart 2011 11:21 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
GoedemorgenKopje koffie meneer?
Zwart en sterk, a.u.b.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 11:21 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.KSC JUBILEUM topic
"Sleep: A completely inadequate substitute for caffeine"
#TeamHumbug
Heeft patent op Mosterd-Maaltijd situaties
Ik ga samen met Muck bakkenquote:Op dinsdag 1 maart 2011 11:21 schreef Toekito het volgende:
[..]
Oh dan ga ik die eens een schupje geven.
Nopequote:
Dat is wel slecht voor m'n eetlustquote:
Wat is er TMI aan dat ik betalingen in de vorm van kopjes koffie accepteerquote:
quote:
quote:Op dinsdag 1 maart 2011 11:22 schreef MPG het volgende:
[..]
Zwart en sterk, a.u.b.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En MPG ik betaal niet in naturaDus je verzint maar wat anders
Come on now, you knew you were lost
But you carried on anyway
Oh come on now, you knew you had no time
But you let the day drift away
nee niet bepaaldquote:Op dinsdag 1 maart 2011 11:21 schreef friemelaar het volgende:
[..]
morguh Sym![]()
Hoe ist nou , al wat opgeknapt ?
quote:Op dinsdag 1 maart 2011 11:23 schreef littledrummergirl het volgende:
yay in de tram met een hele kleuterklaskids, ik ben net wakker... *boos kijkt*
Jammerquote:Op dinsdag 1 maart 2011 11:23 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nope
Ik zou eerder denken dat het zo koud is dat het fysiek onmogelijk is om ook maar iets te doen in zo'n koelcel... Iets met -2 cm koud![]()
Goedemorgenquote:Op dinsdag 1 maart 2011 11:21 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 1 maart 2011 11:24 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
[..]
[ afbeelding ]
En MPG ik betaal niet in naturaDus je verzint maar wat anders
jawelquote:Op dinsdag 1 maart 2011 11:24 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Dat kunnen die kindjes toch niet weten
![]()
Beterschapquote:Op dinsdag 1 maart 2011 11:24 schreef Symphonic het volgende:
[..]
nee niet bepaald
maar ik heb nu een kuurtje dus hoop ik dat het een beetje snel aanslaat
En dat weet jij doordat?quote:Op dinsdag 1 maart 2011 11:24 schreef MPG het volgende:
[..]
Jammer.
Ja, nou, je moet wel echt je best doen ja... Maar het ís mogelijk
...
Een vrolijk kopje koffie voor jouquote:
Haha, die is leukquote:Op dinsdag 1 maart 2011 11:27 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Beterschap
[..]
En dat weet jij doordat?![]()
[..]
Een vrolijk kopje koffie voor jou
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 1 maart 2011 11:26 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
jawelik straal het uit. Ik ben NIET leuk als ik net wakker ben
Doe maar rijstevlaaiquote:Op dinsdag 1 maart 2011 11:23 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik ga samen met Muck bakkenDus verzin maar wat lekkers en dan ga ik op cursus bij Muck
* Toekito zoekt dekkingquote:Op dinsdag 1 maart 2011 11:23 schreef littledrummergirl het volgende:
yay in de tram met een hele kleuterklaskids, ik ben net wakker... *boos kijkt*
Zeg ik nietquote:
Nee, iets lekkers lieverdquote:
Hoiquote:Op dinsdag 1 maart 2011 11:29 schreef friemelaar het volgende:
mensen die in bestandsnamen de spaties vervangen door underscores
quote:Op dinsdag 1 maart 2011 11:29 schreef friemelaar het volgende:
Jawelquote:
Onder Tux is dat wel handig, dus ik doe dat ook altijdquote:Op dinsdag 1 maart 2011 11:29 schreef friemelaar het volgende:
quote:
quote:
Wat is daar mis mee? Spaties zijn irritanter !quote:Op dinsdag 1 maart 2011 11:29 schreef friemelaar het volgende:
ben onderweg naar stage ( ook met kids maar dan lastige en ik hoopte de snerpende kinderstemmetjes nog ff te kunnen uitstellen, maar niet dusquote:Op dinsdag 1 maart 2011 11:27 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Maar ik gok dat het die kindjes weinig kan schelen
Met name als het echt een kleuterklas is, dan winnen ze van je
Oeh, wat stage loop je dan?quote:Op dinsdag 1 maart 2011 11:30 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ben onderweg naar stage ( ook met kids maar dan lastige en ik hoopte de snerpende kinderstemmetjes nog ff te kunnen uitstellen, maar niet dus![]()
maar desalniettemin overrule ik ze natuurlijk allemaal
Als het na een keer of wat nog niet ophoudt, dan zou ik het gewoon wegmieterenquote:Op dinsdag 1 maart 2011 11:31 schreef cablegunmaster het volgende:
Dankje voor de berichten ik zal het eens doen
quote:Op dinsdag 1 maart 2011 11:32 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Als het na een keer of wat nog niet ophoudt, dan zou ik het gewoon wegmieteren
OMGWTFquote:Op dinsdag 1 maart 2011 11:31 schreef Marijkezwolle het volgende:
Echt wtf!Wat mankeert die Britse meiden van tegenwoordig?
![]()
doe maar iets, als er maar geen banaan in zit.quote:
nope geloof dat mn oren prima zijnquote:Op dinsdag 1 maart 2011 11:31 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Oeh, wat stage loop je dan?En vergis ik me nou, of heb ik jou wel vaker gezien en had jij iets met je gehoor?
tnxquote:Op dinsdag 1 maart 2011 11:27 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Beterschap
Een vrolijk kopje koffie voor jou
[ afbeelding ]
Ontploffietaartquote:
Ja, want het houdt een keer opquote:
Ja ernstig toch?quote:
Okidokiquote:Op dinsdag 1 maart 2011 11:34 schreef Toekito het volgende:
[..]
doe maar iets, als er maar geen banaan in zit.
quote:Op dinsdag 1 maart 2011 11:34 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
nope geloof dat mn oren prima zijn![]()
ik loop stage met kids met gedragsproblemen en een verst. Beperking
Damn... ik ontvang iets van ECI dus heb ik hun een mail gestuurd dat ik niet gediend ben van deze tijdschrieften en een Lifeline blaadje ontvang ik. op mijn adres.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 11:36 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, want het houdt een keer opToen ik hier kwam wonen ook
Een berg deurwaarderszooi enzo... Na 20 keer terugsturen en een keer bellen heb ik alles weggeflikkerd. Twee jaar na dato was ik er eindelijk vanaf
![]()
Het toppunt was dat ze mij gingen bellen over die klaploperquote:Op dinsdag 1 maart 2011 11:37 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Damn... ik ontvang iets van ECI dus heb ik hun een mail gestuurd dat ik niet gediend ben van deze tijdschrieften en een Lifeline blaadje ontvang ik. op mijn adres.
Ze hadden een tuindersbedrijf aan huisquote:Op dinsdag 1 maart 2011 11:39 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Het toppunt was dat ze mij gingen bellen over die klaploperOh en ze hebben hier aan de deur gestaan
En volgens Essent was mijn voorschotbedrag energie ook 10.000 euro per jaar![]()
Kortom: die vorige bewoners waren erg fijne typjes
Oh? Sinds wanneer.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 11:34 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
nope geloof dat mn oren prima zijn![]()
niet in mijn keuken aub!quote:
ja het is echt superleukquote:Op dinsdag 1 maart 2011 11:36 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Dan ben ik in de war
Sorry
![]()
Oeh, niceWel pittig, maar wel tof of niet? En wat studeer je als ik vragen mag?
Nee, ze hadden al heel lang niet betaald, want er lag een briefje in de meterkast met een afsluitdatumquote:
Gelukkig is het ook haar keukenquote:Op dinsdag 1 maart 2011 11:40 schreef Toekito het volgende:
[..]
Oh? Sinds wanneer.
[..]
niet in mijn keuken aub!
Tof is datquote:Op dinsdag 1 maart 2011 11:41 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ja het is echt superleuken sommigen zie je echt vooruit springen in hun ontwikkeling, zo cool. En als ze zich gedragen zijnt echt knuffelkippies
studeer trws sph
quote:Op dinsdag 1 maart 2011 11:42 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nee, ze hadden al heel lang niet betaald, want er lag een briefje in de meterkast met een afsluitdatum
Vooral, toch?quote:[..]
Gelukkig is het ook haar keuken![]()
quote:
quote:
quote:Op dinsdag 1 maart 2011 11:30 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Jawel
[..]
Onder Tux is dat wel handig, dus ik doe dat ook altijd
quote:Op dinsdag 1 maart 2011 11:30 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Wat is daar mis mee? Spaties zijn irritanter !
nee met een banaanquote:Op dinsdag 1 maart 2011 11:43 schreef MPG het volgende:
[..]![]()
...
[..]
Vooral, toch?
Of jaagt ze Toek niet net als mij destijds met de deegroller buiten?
Nee, wij koken, jij mag afwassen en opruimenquote:
Succesquote:Op dinsdag 1 maart 2011 11:44 schreef littledrummergirl het volgende:
kga nu ff papier macheeen met die rouwdouwertjesben beieuwd haha
Waarom moet het weg dan? Ik zie het probleem nietquote:Op dinsdag 1 maart 2011 11:44 schreef friemelaar het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
voor jullie allemaal
![]()
en hoe krijg ik die k*t underscores weer weg zonder met de hand meer dan 3500 bestanden te moeten hernoemen
Daar zullen vast wel tooltjes voor zijn. Maar ik heb geen idee welkequote:Op dinsdag 1 maart 2011 11:44 schreef friemelaar het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
voor jullie allemaal
![]()
en hoe krijg ik die k*t underscores weer weg zonder met de hand meer dan 3500 bestanden te moeten hernoemen
Schrijf er een shellscriptje voorquote:Op dinsdag 1 maart 2011 11:44 schreef friemelaar het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
voor jullie allemaal
![]()
quote:Op dinsdag 1 maart 2011 11:45 schreef Marijkezwolle het volgende:
Waarom moet het weg dan? Ik zie het probleem niet![]()
omdat : het ziet er niet uitquote:Op dinsdag 1 maart 2011 11:45 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Daar zullen vast wel tooltjes voor zijn. Maar ik heb geen idee welke
En waarom zou je dat willen?
quote:Op dinsdag 1 maart 2011 11:48 schreef friemelaar het volgende:
[..]
[..]
omdat : het ziet er niet uit![]()
de bestandsnaam is tevens artiest + titel van de song
en kan geen dos-tooltje schrijven want dat kan geen lange bestandsnaam aan![]()
ff kijken met autoit, misschien kan die het![]()
Hai meisjequote:
He Gierquote:
quote:Op dinsdag 1 maart 2011 11:50 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Friemel, als je serieus alleen om esthetisch oogpunt underscores wilt gaan verwijderen dan zou ik nog een kopje koffie nemen en mezelf even heel hard uitlachen
quote:Op dinsdag 1 maart 2011 11:50 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Friemel, als je serieus alleen om esthetisch oogpunt underscores wilt gaan verwijderen dan zou ik nog een kopje koffie nemen en mezelf even heel hard uitlachen
En als ik je nou overtuig, voor iedere underscore krijg je de 12e een kusje of een knuffel?quote:Op dinsdag 1 maart 2011 11:51 schreef friemelaar het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
helpt niet, ik wil het nog steeds
Ik vind mijn eigen post toch echt beterquote:
ja hoor en daar?quote:Op dinsdag 1 maart 2011 11:50 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Hai meisje
[..]
He GierAlles goed?
Iets met een vinger geven, en een hand nemenquote:Op dinsdag 1 maart 2011 11:52 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
En als ik je nou overtuig, voor iedere underscore krijg je de 12e een kusje of een knuffel?
quote:Op dinsdag 1 maart 2011 11:45 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nee, wij koken, jij mag afwassen en opruimen
Ik pleur het wel in de Maas
het zijn zo'n 3564 bestanden met pakweg 4 underscores gemiddeldquote:Op dinsdag 1 maart 2011 11:52 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
En als ik je nou overtuig, voor iedere underscore krijg je de 12e een kusje of een knuffel?
Mwahquote:
Wat zeg jij nouquote:
Prima hoor met jou ook?quote:Op dinsdag 1 maart 2011 11:53 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik vind mijn eigen post toch echt beter.
Hoe is het nou?
wazzup dan?quote:
Ja, hoiquote:
In de maas?quote:
quote:Op dinsdag 1 maart 2011 11:53 schreef friemelaar het volgende:
[..]
het zijn zo'n 3564 bestanden met pakweg 4 underscores gemiddeld![]()
![]()
we hebben aan 1 dag écht niet genoeg dan hoor![]()
Laterssss Symquote:Op dinsdag 1 maart 2011 11:56 schreef Symphonic het volgende:
Ik ga afsluiten hier.
Gezellig de hele middag vergaderen op een andere lokatie (mijn allergrootste hobby ook)
Joepiequote:Op dinsdag 1 maart 2011 11:56 schreef Symphonic het volgende:
Ik ga afsluiten hier.
Gezellig de hele middag vergaderen op een andere lokatie (mijn allergrootste hobby ook)
GFquote:
Ja, eigenlijk welquote:
Ik ook welquote:Op dinsdag 1 maart 2011 11:57 schreef MPG het volgende:
[..]
Ja, eigenlijk wel.
Ondanks verkouden en druk, heb ik echt keiveel zin in de komende week![]()
![]()
...
Grieperig, nu vooral nog snotterigquote:
Succesquote:Op dinsdag 1 maart 2011 11:56 schreef Symphonic het volgende:
Ik ga afsluiten hier.
quote:
Haiquote:
ooow gewoon lekker uitzieken kopje soep erbij enzo komt et wel weer goedquote:Op dinsdag 1 maart 2011 11:58 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Grieperig, nu vooral nog snotterigMaar verder alles ok hoor
Fijn om te horenquote:
Ja, komt goedquote:Op dinsdag 1 maart 2011 11:59 schreef Giertje het volgende:
[..]
ooow gewoon lekker uitzieken kopje soep erbij enzo komt et wel weer goed
Ik zeg die knuffels en kusjes gaan naar jou de 12equote:Op dinsdag 1 maart 2011 12:01 schreef wel.o.k het volgende:
friem,
ik zeg
regex stenv.target.replace('_', ' ')
of zoiets
quote:Op dinsdag 1 maart 2011 12:01 schreef wel.o.k het volgende:
friem,
ik zeg
regex stenv.target.replace('_', ' ')
of zoiets
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.KSC JUBILEUM topic
"Sleep: A completely inadequate substitute for caffeine"
#TeamHumbug
Heeft patent op Mosterd-Maaltijd situaties
Wow... voorschotbedrag?quote:Op dinsdag 1 maart 2011 11:39 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Het toppunt was dat ze mij gingen bellen over die klaploperOh en ze hebben hier aan de deur gestaan
En volgens Essent was mijn voorschotbedrag energie ook 10.000 euro per jaar![]()
Kortom: die vorige bewoners waren erg fijne typjes
quote:Op dinsdag 1 maart 2011 12:02 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik zeg die knuffels en kusjes gaan naar jou de 12e![]()
quote:Op dinsdag 1 maart 2011 12:02 schreef MPG het volgende:
[..]![]()
![]()
concat (wok, nerdtalk)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.nee echt, ik haat herfst maar voetbal meer
quote:Op dinsdag 1 maart 2011 11:42 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nee, ze hadden al heel lang niet betaald, want er lag een briefje in de meterkast met een afsluitdatum
Jupquote:
Nee, want ik kon aantonen dmv huurcontract en gemeenteinschrijving dat dat niet voor mij wasquote:Op dinsdag 1 maart 2011 12:05 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
en hoe zat het dan toen jij er kwam? denk niet dat jij alles moest betalen toch?
Herdtalk ftwquote:
Goed idee, ik ga op jacht naar een soepiequote:
quote:
Wat is dat toch met nerds en chocoladeboter?quote:
En dat dusquote:Op dinsdag 1 maart 2011 12:15 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
jij liever dan ik...
ik gewoon ham/kaas![]()
geen ideequote:Op dinsdag 1 maart 2011 12:17 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Wat is dat toch met nerds en chocoladeboter?
[..]
En dat dusAl heb ik pitabroodjes met kaas
Ach... nog een bevestiging van je nerdstatusquote:Op dinsdag 1 maart 2011 12:19 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
geen ideewist niet dat dat ook al iets voor nerds was
Nou ja, mijn uber nerd ex was daar ook dol op en ik had nog nooit een man ontmoet die daar dol op wasquote:Op dinsdag 1 maart 2011 12:19 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
geen ideewist niet dat dat ook al iets voor nerds was
friemelquote:
marijkequote:
Zelf maken, deden / doen wij ookquote:Op dinsdag 1 maart 2011 12:21 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nou ja, mijn uber nerd ex was daar ook dol op en ik had nog nooit een man ontmoet die daar dol op wasDus voor mij is dat onlosmakelijk nu verbonden met uber nerds
![]()
Note to self: chocoladeboter in huis halen als lokmiddel
schaft ze trevquote:
Eet smakelijkquote:
Oh? Gewoon boter mengen met cacao oid?quote:
CHocoladeboterquote:
Zijn het mp3's? Dan kun je MP3tageditor gebruiken. Als de artiesten en titels goed in de tags staan, dan kun je de tags converteren naar de bestandsnaam.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 11:48 schreef friemelaar het volgende:
[..]
[..]
omdat : het ziet er niet uit![]()
de bestandsnaam is tevens artiest + titel van de song
en kan geen dos-tooltje schrijven want dat kan geen lange bestandsnaam aan![]()
ff kijken met autoit, misschien kan die het![]()
Geen idee ! doe mij maar gewoon Boter en chocolade pastaquote:Op dinsdag 1 maart 2011 12:17 schreef Marijkezwolle het volgende:
Wat is dat toch met nerds en chocoladeboter?
dankjequote:Op dinsdag 1 maart 2011 12:24 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Eet smakelijk
[..]
Oh? Gewoon boter mengen met cacao oid?
ik ken het ook niet maar zit nu wel aan de boterham met boter en pastaquote:Op dinsdag 1 maart 2011 12:25 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Geen idee ! doe mij maar gewoon Boter en chocolade pasta
Consider it notedquote:Op dinsdag 1 maart 2011 12:25 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Geen idee ! doe mij maar gewoon Boter en chocolade pasta
Woehoequote:Op dinsdag 1 maart 2011 12:27 schreef TheFamousMan het volgende:
Leraren hebben vinden wel dat ik door naar 4 hAvo kan, dus ik blijf wss niet meer zitten
Ik heb ook lunchquote:Op dinsdag 1 maart 2011 12:27 schreef Trevland het volgende:
[..]
ik ken het ook niet maar zit nu wel aan de boterham met boter en pasta![]()
bedankt, hier zat ik al heel lang op te wachtenquote:
WTF?quote:
Ah, dat is net zoiets als "je hoeft niet aan een boom te hangen om een eikel te zijn"?quote:Op dinsdag 1 maart 2011 12:29 schreef Panda72 het volgende:
Je hoeft niet op een broodje te liggen om een bal gehakt te zijn. (aldus mijn collega).
Ik denk hetquote:Op dinsdag 1 maart 2011 12:30 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ah, dat is net zoiets als "je hoeft niet aan een boom te hangen om een eikel te zijn"?
alleen datquote:Op dinsdag 1 maart 2011 12:30 schreef MPG het volgende:
[..]
WTF?
En dat gebruik je dan in de plaats van gewone boter? En doe je dan ook nog ander beleg op je brood?
Wachten helpt niet he, studeren moet jequote:Op dinsdag 1 maart 2011 12:29 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
bedankt, hier zat ik al heel lang op te wachten
Ken jij Choba niet?quote:Op dinsdag 1 maart 2011 12:30 schreef MPG het volgende:
[..]
WTF?
En dat gebruik je dan in de plaats van gewone boter? En doe je dan ook nog ander beleg op je brood?
Ja dat kan hoor mijn neef smeert dat op zijn brood en dan doet hij een haring bovenop.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 12:30 schreef MPG het volgende:
[..]
WTF?
quote:Op dinsdag 1 maart 2011 12:30 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Wachten helpt niet he, studeren moet je![]()
[..]
Ken jij Choba niet?
Neequote:Op dinsdag 1 maart 2011 12:30 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
[..]
Ken jij Choba niet?
Uhuhquote:Op dinsdag 1 maart 2011 12:30 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ah, dat is net zoiets als "je hoeft niet aan een boom te hangen om een eikel te zijn"?
ik heb hier ook nog mijn gewone drinkenquote:Op dinsdag 1 maart 2011 12:28 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik heb ook lunch.
Balkan Bonensoep
Kroketje
Boterhammen van thuis
Worteltjes
Ja, die valt nu mooi door de mandquote:
Zelf gemaakt of zelf gekocht?quote:Op dinsdag 1 maart 2011 12:32 schreef Trevland het volgende:
[..]
ik heb hier ook nog mijn gewone drinken
cupasoep kip
een bak met maccaronisalade
quote:
1 | rm -rf /mnt/sda3/FOKcore/accounts/wel.o.k |
en dequote:Op dinsdag 1 maart 2011 12:24 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Eet smakelijk
[..]
suiker niet vergeten anders is het iet te vretenquote:Op dinsdag 1 maart 2011 12:24 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Eet smakelijk
[..]
Ah dus eigenlijk even met poedersuiker doenquote:Op dinsdag 1 maart 2011 12:33 schreef friemelaar het volgende:
[..]
en de
[..]
suiker niet vergeten anders is het iet te vreten![]()
suiker moet wel fijn zijn anders proef/voel je de korreltjes![]()
is erg lekker, én je kan eventueel halvarine nemen i.p.v. boter wat het minder vet maakt
ik ook nietquote:Op dinsdag 1 maart 2011 12:30 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
[..]
Ken jij Choba niet?
is al opgelost dank zij de onvolprezen wokquote:Op dinsdag 1 maart 2011 12:25 schreef DaMart het volgende:
[..]
Zijn het mp3's? Dan kun je MP3tageditor gebruiken. Als de artiesten en titels goed in de tags staan, dan kun je de tags converteren naar de bestandsnaam.
waarom denk je dat ze vertrouwen in me hebben?quote:Op dinsdag 1 maart 2011 12:30 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Omdat je hard gewerkt hebtquote:Op dinsdag 1 maart 2011 12:35 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
waarom denk je dat ze vertrouwen in me hebben?
Omdat ze snel van je af willenquote:Op dinsdag 1 maart 2011 12:35 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
waarom denk je dat ze vertrouwen in me hebben?
Verantwoord lui dusquote:Op dinsdag 1 maart 2011 12:36 schreef Trevland het volgende:
[..]
Zelf gekocht hier in de winkel waar ze hem zelf maken
Nederlands eerst misschien doen aan iets?quote:Op dinsdag 1 maart 2011 12:27 schreef TheFamousMan het volgende:
Leraren hebben vinden wel dat ik door naar 4 hAvo kan, dus ik blijf wss niet meer zitten
whehehehehequote:Op dinsdag 1 maart 2011 12:47 schreef friemelaar het volgende:
De eerste 1500 zijn omgezet![]()
Ik heb natuurlijk wel eerst een kopie gemaakt, ik wil dievan marijke
niet mislopen
Gek jei ben? Ze bedoelen toch wat ik begreip?quote:Op dinsdag 1 maart 2011 12:45 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nederlands eerst misschien doen aan iets?
quote:Op dinsdag 1 maart 2011 12:47 schreef friemelaar het volgende:
De eerste 1500 zijn omgezet![]()
Ik heb natuurlijk wel eerst een kopie gemaakt, ik wil dievan marijke
niet mislopen
Ik ookquote:
Wat jij zegt?quote:Op dinsdag 1 maart 2011 13:01 schreef MPG het volgende:
[..]
Gek jei ben? Ze bedoelen toch wat ik begreip?
Als hij jou ziet, dan baalt ie dattie niet meer vroegquote:Op dinsdag 1 maart 2011 13:02 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Je moet me eerst maar eens zien voordat je jezelf rijk rekent
![]()
Of je worst lustquote:[..]
Wat jij zegt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |