Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
SPOILER: Informatie over de meet van 12 maart, nu ook met menukeuzes!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.High Tea op aankomstdag vanaf 14.00:
ST
MarijkeZwollequote:Menu diner aankomstdag:vanaf 18:00 eerste drankje, eten om 19:00
Huisgemaakte Tomaten-Pestosoep of Traditionele Franse Uiensoep
Verse Zalmfilet op Oosterse wijze of Varkenshaasmedaillons met Pepersaus of Bospaddestoelenravioli
Peche Melba of Dame Blanche
Menukeuzes doorgeven voor 7 maart!
SPOILER: KG ontvangt nog graag de menukeuzes van...Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>
Goedemorgen liefjequote:Op dinsdag 1 maart 2011 09:52 schreef LovelyLady het volgende:
[..]mogguh meisje
hoe gaat het met je?
Goedemorgen knuffelhackertjequote:
Ehm, wattes?quote:
nope, ik kom zelf maar net rond vandaag met mn eigen portie...quote:
Hoe is het vandaag met je snotneus?quote:
Hai Friemquote:
Ik houd van vervuilde koffiequote:
Het snot heeft zich verplaatst van mijn neus naar mijn longenquote:
quote:
Dankquote:
Oh jakkesquote:Op dinsdag 1 maart 2011 09:56 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Goedemorgen liefjeSlijm, slijm en slijm
Mijn hele luchtwegen zitten een beetje verstopt
Maar verder wel ok
Hoe is het met jou dan?
verslikken in colaquote:Op dinsdag 1 maart 2011 09:59 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Het snot heeft zich verplaatst van mijn neus naar mijn longen![]()
Hoe is het met jou dan?
Ik dacht je hebt al de trein naar hoorn gepakt...quote:Op dinsdag 1 maart 2011 10:02 schreef Barretje80 het volgende:
Je reinste milieu vervuiling!
@Lola.. Om warme thee in te doen..![]()
het is koud hier...
Even een flink sprintje trekken... of een turks stoombad met mint geur betredenquote:Op dinsdag 1 maart 2011 10:01 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
verslikken in coladan bruist de hele boel schoon
![]()
Fuck het milieuquote:
Een beetjequote:Op dinsdag 1 maart 2011 09:59 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Oh jakkesheb je nog wel een beetje kunnen slapen dan?
Hier gaat zijn gangetje hoor
quote:Op dinsdag 1 maart 2011 10:01 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
verslikken in coladan bruist de hele boel schoon
![]()
Ik ga strakjes douchen met speciaal Axe spul met mint erinquote:Op dinsdag 1 maart 2011 10:03 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Even een flink sprintje trekken... of een turks stoombad met mint geur betreden
quote:Op dinsdag 1 maart 2011 10:08 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Een beetjeHeb super maf en druk gedroomd
Ben om het uur wakker geweest geloof ik..
[..]![]()
Ehm, ik pas toch denk ik
Maar bedankt voor het meedenken hoor
[..]
Ik ga strakjes douchen met speciaal Axe spul met mint erinDat maakt alles wel los
Liebchenquote:Op dinsdag 1 maart 2011 10:08 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
[..]![]()
Ehm, ik pas toch denk ik
[..]
Ik ga strakjes douchen met speciaal Axe spul met mint erinDat maakt alles wel los
Ah lekker, nu heb je zo'n blafhoest?quote:Op dinsdag 1 maart 2011 09:59 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Het snot heeft zich verplaatst van mijn neus naar mijn longen![]()
Hoe is het met jou dan?
Toch niet over Fles en oude dames hequote:Op dinsdag 1 maart 2011 10:08 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Zoiets ligt altijd op de laatste plek waar je zoektquote:Op dinsdag 1 maart 2011 10:12 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ah lekker, nu heb je zo'n blafhoest?
Prima. Ben alleen iets kwijt en zoek me rot
ah, je hebt een lesbische buiquote:Op dinsdag 1 maart 2011 10:08 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
[..]![]()
Ehm, ik pas toch denk ik
[..]
Wat ben je kwijt dan? Ligt het niet onder je bed?quote:Op dinsdag 1 maart 2011 10:12 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Nee, over biogardequote:Op dinsdag 1 maart 2011 10:13 schreef DaMart het volgende:
[..]
Toch niet over Fles en oude dames he.
Ik vrees het ook ja. Met een beetje pech zelfs in de kelderquote:Op dinsdag 1 maart 2011 10:13 schreef DaMart het volgende:
[..]
Zoiets ligt altijd op de laatste plek waar je zoekt.
Ja, dat is van die Axe die helemaal koud wordt op je huidquote:
Liebchenquote:Op dinsdag 1 maart 2011 10:12 schreef MPG het volgende:
[..]
Liebchen!
Wie geht's?
Wat had je gedroomd dan?
Was het maar waarquote:Op dinsdag 1 maart 2011 10:12 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Nope, dat laat ik aan jou overquote:Op dinsdag 1 maart 2011 10:13 schreef DaMart het volgende:
[..]
Toch niet over Fles en oude dames he.
Duh. Daarna hoef je niet meer verder te zoeken, hequote:Op dinsdag 1 maart 2011 10:13 schreef DaMart het volgende:
[..]
Zoiets ligt altijd op de laatste plek waar je zoekt.
Dat is onmogelijk!quote:Op dinsdag 1 maart 2011 10:14 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Wat ben je kwijt dan? Ligt het niet onder je bed?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het is maar FOK!... Look at it this way: in a hundred years, who's gonna care?
50.000 O+
Hmmm, da's niet tofquote:Op dinsdag 1 maart 2011 10:16 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, dat is van die Axe die helemaal koud wordt op je huidDus dat deed het eerder altijd wel
Speciaal voor dit soort momenten heb ik die fles bewaard
[..]
LiebchenMwah....
Van alles, ik was op de vlucht, maar hoe en wat precies weet ik niet meer... Oh en ik ging een proefrit maken in een uber lelijke Nissan en die gast van de garage deed heel moeilijk en wilde per se mee en deed zelfs een motorpak aan en een helm opOeh en daarna was ik een verwend nest in een enorm huis met vreemde toiletten en ging ik een feestje houden, ik heb denk ik te veel MTV gekeken
![]()
Hoe is het met jou dan?
[..]
Was het maar waarHet zit muurvast...
Hihihi, niet handigWat ben je kwijt? Dan zoek ik wel mee
[..]
Nope, dat laat ik aan jou over
Neequote:Op dinsdag 1 maart 2011 10:14 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ah, je hebt een lesbische bui
http://www.theaxeeffect.com/#/axe-campaigns/virtual-hair
quote:Op dinsdag 1 maart 2011 10:16 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Dat is onmogelijk!Ik kom zo bij jou logerenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Come on now, you knew you were lost
But you carried on anyway
Oh come on now, you knew you had no time
But you let the day drift away
Je mag'em hebben. Ik vind het een ondingquote:
nisaan is van renault en renault is aandeelhouder van lada, ik snap het dus wel een beetjequote:Op dinsdag 1 maart 2011 10:16 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
knip
... Oh en ik ging een proefrit maken in een uber lelijke Nissan en die gast van de garage deed heel moeilijk en ....
/knip
Bedankt voor het uitleggen van mijn grap!quote:Op dinsdag 1 maart 2011 10:16 schreef MPG het volgende:
[..]
Duh. Daarna hoef je niet meer verder te zoeken, he
quote:Op dinsdag 1 maart 2011 10:18 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Je mag'em hebben. Ik vind het een onding
quote:Op dinsdag 1 maart 2011 10:16 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Dat is onmogelijk!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ah, weer een plaats uitgesloten
<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>
Ook dat nog jaquote:Op dinsdag 1 maart 2011 10:20 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Nee dankje, ik kan de stroomrekening niet betalen
Bijstandsuitkeringen zijn wel hoog, maar niet zo hoog
Nee, komt doordat mijn pappie binnenkort een proefrit gaat maken in een nieuwe Nissanquote:Op dinsdag 1 maart 2011 10:19 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
nisaan is van renault en renault is aandeelhouder van lada, ik snap het dus wel een beetje
quote:
En nou zou ik sowieso dat soort papieren niet onder m'n bed bewarenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |