ik heb hier ook nog mijn gewone drinkenquote:Op dinsdag 1 maart 2011 12:28 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik heb ook lunch.
Balkan Bonensoep
Kroketje
Boterhammen van thuis
Worteltjes
Ja, die valt nu mooi door de mandquote:
Zelf gemaakt of zelf gekocht?quote:Op dinsdag 1 maart 2011 12:32 schreef Trevland het volgende:
[..]
ik heb hier ook nog mijn gewone drinken
cupasoep kip
een bak met maccaronisalade
quote:
1 | rm -rf /mnt/sda3/FOKcore/accounts/wel.o.k |
en dequote:Op dinsdag 1 maart 2011 12:24 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Eet smakelijk
[..]
Oh? Gewoon boter mengen met cacao oid?
suiker niet vergeten anders is het iet te vretenquote:Op dinsdag 1 maart 2011 12:24 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Eet smakelijk
[..]
Oh? Gewoon boter mengen met cacao oid?
Ah dus eigenlijk even met poedersuiker doenquote:Op dinsdag 1 maart 2011 12:33 schreef friemelaar het volgende:
[..]
en de
[..]
suiker niet vergeten anders is het iet te vreten![]()
suiker moet wel fijn zijn anders proef/voel je de korreltjes![]()
is erg lekker, én je kan eventueel halvarine nemen i.p.v. boter wat het minder vet maakt
ik ook nietquote:Op dinsdag 1 maart 2011 12:30 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Wachten helpt niet he, studeren moet je![]()
[..]
Ken jij Choba niet?
is al opgelost dank zij de onvolprezen wokquote:Op dinsdag 1 maart 2011 12:25 schreef DaMart het volgende:
[..]
Zijn het mp3's? Dan kun je MP3tageditor gebruiken. Als de artiesten en titels goed in de tags staan, dan kun je de tags converteren naar de bestandsnaam.
waarom denk je dat ze vertrouwen in me hebben?quote:Op dinsdag 1 maart 2011 12:30 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Wachten helpt niet he, studeren moet je![]()
Omdat je hard gewerkt hebtquote:Op dinsdag 1 maart 2011 12:35 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
waarom denk je dat ze vertrouwen in me hebben?
Omdat ze snel van je af willenquote:Op dinsdag 1 maart 2011 12:35 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
waarom denk je dat ze vertrouwen in me hebben?
Verantwoord lui dusquote:Op dinsdag 1 maart 2011 12:36 schreef Trevland het volgende:
[..]
Zelf gekocht hier in de winkel waar ze hem zelf maken
Nederlands eerst misschien doen aan iets?quote:Op dinsdag 1 maart 2011 12:27 schreef TheFamousMan het volgende:
Leraren hebben vinden wel dat ik door naar 4 hAvo kan, dus ik blijf wss niet meer zitten
whehehehehequote:Op dinsdag 1 maart 2011 12:47 schreef friemelaar het volgende:
De eerste 1500 zijn omgezet![]()
Ik heb natuurlijk wel eerst een kopie gemaakt, ik wil dievan marijke
niet mislopen
Gek jei ben? Ze bedoelen toch wat ik begreip?quote:Op dinsdag 1 maart 2011 12:45 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nederlands eerst misschien doen aan iets?
quote:Op dinsdag 1 maart 2011 12:47 schreef friemelaar het volgende:
De eerste 1500 zijn omgezet![]()
Ik heb natuurlijk wel eerst een kopie gemaakt, ik wil dievan marijke
niet mislopen
Ik ookquote:
Wat jij zegt?quote:Op dinsdag 1 maart 2011 13:01 schreef MPG het volgende:
[..]
Gek jei ben? Ze bedoelen toch wat ik begreip?
Als hij jou ziet, dan baalt ie dattie niet meer vroegquote:Op dinsdag 1 maart 2011 13:02 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Je moet me eerst maar eens zien voordat je jezelf rijk rekent
![]()
Of je worst lustquote:[..]
Wat jij zegt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |