Maar daar liggen ze niet?quote:Op dinsdag 1 maart 2011 10:23 schreef MissMSX het volgende:
[..]
In de kast bij m'n andere soortgelijke papieren
Mooiquote:Op dinsdag 1 maart 2011 10:23 schreef MPG het volgende:
[..]
Omg omg omg.... Die droom...
Hier gaat t zn gangetje. Verkouden, druk, maar voel me verder best wel ok![]()
...
Nee joh, old school heel erg knusquote:Op dinsdag 1 maart 2011 10:24 schreef MissMSX het volgende:
[..]
En dan op elkaar slapen? Dan liever een waterbed
Oh, een Juke gok ikquote:Op dinsdag 1 maart 2011 10:24 schreef DaMart het volgende:
[..]
Duke of Juke? Als het dat laatste is, dan zou ik hem daar toch eens vanaf proberen te praten.
Beauty is in the eye of the beholderquote:
Nog erger als een multivlaquote:
vermoeid want gisteren tot 21 werken en nu om 6 uur weer op. Verder wel oké hoor en met jou?quote:
Ja maar in die auto wil je echt niet gezien worden hoorquote:Op dinsdag 1 maart 2011 10:27 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Beauty is in the eye of the beholderEn ach, ik zie het wel zitten, in een gloednieuwe auto boodschapjes doen
![]()
No way, dan kan ik echt niet slapenquote:Op dinsdag 1 maart 2011 10:25 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Mooi
[..]
Nee joh, old school heel erg knus
[..]
Oh, een Juke gok ikEn hoezo?
En bij het oudpapier?quote:
Een Multivlaai heeft nog als voordeel dat de naam lekkere beelden oproept van vlaai... een Nissan Puke heeft dat dus absoluut nietquote:
Rustig aan dan maarquote:Op dinsdag 1 maart 2011 10:27 schreef Toekito het volgende:
[..]
vermoeid want gisteren tot 21 werken en nu om 6 uur weer op. Verder wel oké hoor en met jou?
Ik vind em stiekem ergens wel wat hebbenquote:Op dinsdag 1 maart 2011 10:28 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja maar in die auto wil je echt niet gezien worden hoor.
Ik ook niet hoorquote:
Ik gok dat hij er wel vanaf ziet als hij de auto IRL zietquote:Op dinsdag 1 maart 2011 10:32 schreef Marijkezwolle het volgende:
Ik vind em stiekem ergens wel wat hebbenMaar he, het staat nog niet eens vast dat ie em gaat kopen he
Ja, want die rijden zo fijn en zijn zo goedkoop in onderhoud en maken ze die wel in diesel uitvoering?quote:Op dinsdag 1 maart 2011 10:35 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik gok dat hij er wel vanaf ziet als hij de auto IRL ziet.
En probeer hem anders over te halen een Ferrari te kopen of zo.
sommige ferrari's rijden best fijnquote:Op dinsdag 1 maart 2011 10:36 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, want die rijden zo fijn en zijn zo goedkoop in onderhoud en maken ze die wel in diesel uitvoering?Ach, we merken het wel
Zijn Note is in principe nog prima
Eigenlijk wilde ik die wel als ie een nieuwe auto kocht, maar ze wilden het niet eens bij m'n schuld optellen
Geen idee hoe een Ferrari rijdt, ik heb er nog nooit in gezetenquote:Op dinsdag 1 maart 2011 10:36 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, want die rijden zo fijn en zijn zo goedkoop in onderhoud en maken ze die wel in diesel uitvoering?Ach, we merken het wel
Zijn Note is in principe nog prima
Eigenlijk wilde ik die wel als ie een nieuwe auto kocht, maar ze wilden het niet eens bij m'n schuld optellen
kan niet, organisatie is sinds vandaag veranderd hier en dus chaos.quote:
ja erg veel en erg lekkerquote:Hoe was het eten?
dikke knuffel!quote:Hier gaat het wel...
quote:Op dinsdag 1 maart 2011 10:42 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
sommige ferrari's rijden best fijn![]()
maar de meeste trillen de vullingen uit je gebit
quote:Op dinsdag 1 maart 2011 10:48 schreef DaMart het volgende:
[..]
Geen idee hoe een Ferrari rijdt, ik heb er nog nooit in gezeten.
Nou ja, mijn pappie is dus al wat ouder en wil graag een ietwat hoger modelquote:Op dinsdag 1 maart 2011 10:51 schreef Solique het volgende:
1x in een Ferrari gereden. Wat een gedoe zeg niet normaal, zowat op mijn knieen om erin te klimmen en versnellingsbak omgekeerd. Maar wat een power niet normaal, zijwaarts een rotonde over.
Succes dan maarquote:Op dinsdag 1 maart 2011 10:51 schreef Toekito het volgende:
[..]
kan niet, organisatie is sinds vandaag veranderd hier en dus chaos.
[..]
ja erg veel en erg lekker![]()
[..]
dikke knuffel!
Multivlaai is geen lekkere vlaaiquote:Op dinsdag 1 maart 2011 10:32 schreef DaMart het volgende:
[..]
Een Multivlaai heeft nog als voordeel dat de naam lekkere beelden oproept van vlaai... een Nissan Puke heeft dat dus absoluut niet.
Dan zou het nu al lang tot toiletpapier zijn gemaaktquote:
in een cabrio valt dat enorm meequote:Op dinsdag 1 maart 2011 10:51 schreef Solique het volgende:
1x in een Ferrari gereden. Wat een gedoe zeg niet normaal, zowat op mijn knieen om erin te klimmen en versnellingsbak omgekeerd. Maar wat een power niet normaal, zijwaarts een rotonde over.
Ik veeg mijn kont graag af met belangrijke papierenquote:Op dinsdag 1 maart 2011 10:58 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Dan zou het nu al lang tot toiletpapier zijn gemaakt
Haiquote:
quote:Op dinsdag 1 maart 2011 11:02 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik veeg mijn kont graag af met belangrijke papieren![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |