Heb je nog mazzel... Mijn eerste accountje kan ik niet meer bijkomen na de password reset actie van een paar jaar geleden, ik was een user # lager dan 9000. En 10 jaar geleden was het alleen nog maar een vriendin...quote:Op dinsdag 1 maart 2011 00:45 schreef Mores het volgende:
[..]
Tja, weet wat je bedoelt, maar goed, er zullen altijd wel weer nieuwe sites opkomen die onder die jurisprudentie uitkomen, trust me.
Ik zag trouwens in jou profiel dat jij al zowat tien jaar op dit forum zit, mijn god, hoe komt dat, ik dacht dat jij een vrouw had en tevens kinderen?
Tis meer retorisch hoor
quote:Op dinsdag 1 maart 2011 00:52 schreef Mores het volgende:
Uit het vorige topic;
Speciaal voor AchJA
( Dat hij zijn gedachten kan verzetten, of zich even kan afreageren )
Die ouwe van mij heeft nog bij 47 Painf (Menno van Coehoorn) bij de mortieren gezeten.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 01:08 schreef Clan het volgende:
Ik denk niet dat veel mensen weten wat een AMX pri is, bij deze wat informatie;
Zo, ik heb mij toch altijd een beetje afgesloten van dat chatten op internet in die tijd, maar heb wel anderen eraan geholpen ( Clanquote:Op dinsdag 1 maart 2011 01:13 schreef AchJa het volgende:
[..]
Heb je nog mazzel... Mijn eerste accountje kan ik niet meer bijkomen na de password reset actie van een paar jaar geleden, ik was een user # lager dan 9000. En 10 jaar geleden was het alleen nog maar een vriendin...
Fok! is destijds groot geworden door Big Brother (ja, de eerste versie, 1999) In die periode ben ik ook ongeveer lid geworden, met mijn andere account dus.
Je had vroeger 6 PainInf onder vier regimenten verdeeld, dat was Limburgse Jagers ( Zat ik als instructeur op de Pri bij ) Menno van Coehoorn, Cavalerie ( weet even niet meer welke ) en Stoottroepen.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 01:15 schreef AchJa het volgende:
[..]
Die ouwe van mij heeft nog bij 47 Painf (Menno van Coehoorn) bij de mortieren gezeten.
quote:Op dinsdag 1 maart 2011 01:19 schreef Mores het volgende:
[..]
Zo, ik heb mij toch altijd een beetje afgesloten van dat chatten op internet in die tijd, maar heb wel anderen eraan geholpen ( Clan) etc, maar ik probeer toch vooral internet alleen te gebruiken voor internet, mar je komt soms wel eens interersa.. kom niet uit dat woord....mensen tegen die je wel eens vaker wilt spreken.
Jup Coehoorn is begin jaren 90 opgeheven.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 01:23 schreef Clan het volgende:
[..]
Je had vroeger 6 PainInf onder vier regimenten verdeeld, dat was Limburgse Jagers ( Zat ik als instructeur op de Pri bij ) Menno van Coehoorn, Cavalerie ( weet even niet meer welke ) en Stoottroepen.
van Coehoorn bestaat, geloof ik, niet meer, maar er zijn ook zat van regimenten die weer bestaan zoals Oranje Gelderland.
Dat zal toen met die bezuinigingen te maken hebben gehad toen hebben ze het leger flink laten inkrimpen, ik geloof dat we toen op een leger van 180.000 zaten, en nu is het met reservisten amper 85.000.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 01:34 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Jup Coehoorn is begin jaren 90 opgeheven.
quote:Op maandag 28 februari 2011 15:47 schreef Maitje het volgende:
JAAAAA!!!
* Maitje is door de keuring deel A heen!!
jah ik wou net zeggen, die hele AMX titel zei mij niks, maar het zwart wit plaatje herkende ik meteen van de AMX op oirschotquote:Op dinsdag 1 maart 2011 01:08 schreef Clan het volgende:
Deze staat in Oirschot waar tegenwoordig de rijopleidingen worden verzorgd
Waar wacht je op?quote:
Goeiemorgen lieve Maitje.quote:
Wat is daar dan mis mee?quote:
Veel geld en het werkt niet, zit nu op het netwerk van mijn broer zijn htcquote:
Aaaah wat lekker!!quote:Op dinsdag 1 maart 2011 12:52 schreef Bouke-p het volgende:
Morgen komen onze opvolgers binnen! Nog een paar dagen en ik mag weer naar huis!
Tijd voor rotatiegedrag!quote:Op dinsdag 1 maart 2011 12:52 schreef Bouke-p het volgende:
Morgen komen onze opvolgers binnen! Nog een paar dagen en ik mag weer naar huis!
quote:Op dinsdag 1 maart 2011 12:52 schreef Bouke-p het volgende:
Super! Hoe lang ben je daar geweest?quote:Op dinsdag 1 maart 2011 12:52 schreef Bouke-p het volgende:
In totaal 20 weken, gemiddelde uitzending dusquote:
Alquote:
quote:Op dinsdag 1 maart 2011 12:52 schreef Bouke-p het volgende:
Aan mij vragen ze steeds of ik bij de politie wil komen werken.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 13:47 schreef EllaN het volgende:
Wow er is reclame in mobiel fok. Ik wilde de post versturen en klikte bijna op een schaamlipcorrectie ad :p
lekker met maitje 020 (on)veilig makenquote:Op dinsdag 1 maart 2011 13:50 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Aan mij vragen ze steeds of ik bij de politie wil komen werken.
Dat moet geen probleem zijn.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 13:54 schreef Thaboel het volgende:
[..]
lekker met maitje 020 (on)veilig maken
Veel plezier met buiten spelen!quote:Op dinsdag 1 maart 2011 14:06 schreef Cobra4 het volgende:
Surpise!![]()
Ik vertrek zo om weer een paar dagen het veld in te gaan. Weer Zuid-Limburg.![]()
Donderdag nacht ben ik weer boven water.
Wat valt er te CBRN'en in zuid Limburg? Of is het gewoon een algemene militaire vaardigheden oefening?quote:Op dinsdag 1 maart 2011 14:06 schreef Cobra4 het volgende:
Surpise!![]()
Ik vertrek zo om weer een paar dagen het veld in te gaan. Weer Zuid-Limburg.![]()
Donderdag nacht ben ik weer boven water.
vliegen... En het schoolbat van lmb zit daar. Zullen wel geoefend hebbenquote:Op dinsdag 1 maart 2011 16:05 schreef gerco94 het volgende:
Er vlogen twee cougars overwat doen die boven Assen?
Schoolbat zit toch in Schaarsbergen?quote:Op dinsdag 1 maart 2011 16:12 schreef Thaboel het volgende:
[..]
vliegen... En het schoolbat van lmb zit daar. Zullen wel geoefend hebben
schoolbat LMB is schaarsbergen, schoolbat noord is assenquote:Op dinsdag 1 maart 2011 16:12 schreef Thaboel het volgende:
[..]
vliegen... En het schoolbat van lmb zit daar. Zullen wel geoefend hebben
Doen die lui van de amo ook vliegen dan?quote:Op dinsdag 1 maart 2011 17:16 schreef Esses het volgende:
[..]
schoolbat LMB is schaarsbergen, schoolbat noord is assen
Wil je dan in je sporttenue in de eetzaal gaan zitten? Ik denk dat de hofmeester daar wel een mening over heeft.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 17:22 schreef Braamyo het volgende:
pfffff wat een zinloze dag... probeer ik een beetje te sporten word ik iedere keer terug geroepen....
zojuist wat ATB gedaan, terug naar militair tenue voor apel, weer ATB en nu weer terug naar militair voor de eetzaal, om daarna nog eens terug naar sport tenue te gaan voor te fitness.... daar zou je bijna moe van worden xD
Nou inderdaad, dus zodoende ben ik dus aan het omkleden geslagen, vanmorgen voor en na het marsen ook al moeten omkleden, zo blijf je bezig zal ik maar zeggen.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 17:24 schreef AchJa het volgende:
[..]
Wil je dan in je sporttenue in de eetzaal gaan zitten? Ik denk dat de hofmeester daar wel een mening over heeft.
Heb je iig een rustmoment.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 17:26 schreef Braamyo het volgende:
[..]
Nou inderdaad, dus zodoende ben ik dus aan het omkleden geslagen, vanmorgen voor en na het marsen ook al moeten omkleden, zo blijf je bezig zal ik maar zeggen.
Altijd lachen in dat hok een beetje CS opsnuiven, goed voor de verkoudheid.quote:trouwens, ik doe deze week ook wat cbrnvond het wel grappig om te lezen dat ik niet de enige ben.
Wanneer was jij daar dan?quote:Op dinsdag 1 maart 2011 17:45 schreef Bouke-p het volgende:
Dan zou ik nu de MOR in moeten. Volgens mij heb ik weer een gemuteerd afghaans nies virus opgelopen
*HATSJOE!!!!!!!*
Nog geen 20 posts terug... [DEF] SC #151 Waar de AMX Pri geen pré isquote:Op dinsdag 1 maart 2011 18:16 schreef Braamyo het volgende:
@ Achja: Heb ik je wel eens verteld dat ik ff 5 maandjes niet op het forum was... en dus best wel wat gemist kan hebben xD. En daarnaast, hoe vaak let ik nu op
quote: en daarnaast, hoe vaak let ik nu opquote:Op dinsdag 1 maart 2011 18:27 schreef AchJa het volgende:
Nog geen 20 posts terug... [DEF] SC #151 Waar de AMX Pri geen pré is
Is het daar zoveel erger geworden de laatste paar jaar?quote:Op dinsdag 1 maart 2011 18:28 schreef Bouke-p het volgende:
Jahoor, is prima uit te houden. Alleen in de stad wil je niet komen zonder pantserauto
Niet dus...quote:Op dinsdag 1 maart 2011 18:28 schreef Braamyo het volgende:
[..]
quote: en daarnaast, hoe vaak let ik nu op
ja, ik ga niet in details tredenquote:Op dinsdag 1 maart 2011 18:29 schreef AchJa het volgende:
[..]
Is het daar zoveel erger geworden de laatste paar jaar?
Ow, dat klinkt al een heel stuk agressiever dan wat ik heb meegemaakt....quote:Op dinsdag 1 maart 2011 18:31 schreef Bouke-p het volgende:
ja, ik ga niet in details tredenmaar je moet zeker weten in een gepantserde auto verplaatsen. vooral ANP/ANA?burgers zijn doelen en er gebeurd echt veel hier.
K.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 18:31 schreef Bouke-p het volgende:
[..]
ja, ik ga niet in details tredenmaar je moet zeker weten in een gepantserde auto verplaatsen. vooral ANP/ANA?burgers zijn doelen en er gebeurd echt veel hier.
Dit is toch in het nieuws geweest, maar onlangs is er vlakbij KAIA een bus met ANA aangegrepen, was een goeie aanval. Paxen openen het vuur op een onbeschermd convooi ana bussen, bussen stopten en toen liepen 2 paxen met vesten om richting de bussen. één is ontploft in de bus met aardig wat doden en gewonden en de andere pax is voordat ie ontplofte neergelegd.quote:
haha die amx ..quote:Op dinsdag 1 maart 2011 01:08 schreef Clan het volgende:
Ik denk niet dat veel mensen weten wat een AMX pri is, bij deze wat informatie;
[ afbeelding ]
Deze staat in Oirschot waar tegenwoordig de rijopleidingen worden verzorgd
[ afbeelding ]
Precies, je kon daar rustig een beetje buurten op de bazaar.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 18:39 schreef Bouke-p het volgende:
Ik ken de verhalen van collega';s die hier in den beginnen zaten en op de fiets de stad in gingen. Dat gaat nu echt niet.
toch niet stiekem aan de papaverteelt gesnoven he?quote:Op dinsdag 1 maart 2011 17:45 schreef Bouke-p het volgende:
Dan zou ik nu de MOR in moeten. Volgens mij heb ik weer een gemuteerd afghaans nies virus opgelopen
*HATSJOE!!!!!!!*
Ik maakte onderdeel uit van de ATF, het nse.... wat was dat ook al weer?quote:Op dinsdag 1 maart 2011 18:53 schreef Bouke-p het volgende:
Hmmm ik hoor toch echt wat anders van het nseJij zat er met de rdtf?
Edit:
Ben je net terug? Zo ja, ken je de wapenbeheerder daar?:P
Over die supermarkt.. volgens mij hadden de Taliban en Hezb-i-Islami allebei de aanslag opgeëist? Stond in een artikel op time.com dacht ik.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 18:39 schreef Bouke-p het volgende:
[..]
Dit is toch in het nieuws geweest, maar onlangs is er vlakbij KAIA een bus met ANA aangegrepen, was een goeie aanval. Paxen openen het vuur op een onbeschermd convooi ana bussen, bussen stopten en toen liepen 2 paxen met vesten om richting de bussen. één is ontploft in de bus met aardig wat doden en gewonden en de andere pax is voordat ie ontplofte neergelegd.
paar weken geleden suicide attack in een supermarkt waar veel westerse contractors boodschappen doen, ook veel slachtoffers.
Eeergisteren ben ik nog langs die supermarkt geredenen Ook de resten van die bus heb ik mogen aanschouwen..... en dit is wat in het nieuws geweest is dus
![]()
En ook veel kinderen die stenen gooien naar ISAF voertuigen, nu stenen.... over een paar jaar? Ik ken de verhalen van collega';s die hier in den beginnen zaten en op de fiets de stad in gingen. Dat gaat nu echt niet.
LOL, ja bob en sven heb ik super vaak gesproken xD Ik zat daar als onderdeel van het beveiligings detachement....quote:Op dinsdag 1 maart 2011 19:05 schreef Bouke-p het volgende:
Onderdeel van de ATF? als infanterist?:P Maar heb je wel eens met de comcen jongens gesproken? Bob en Sven? Zijn 2 jongens uit mn Cie/Pel in garderen.
En het NSE doet bevo, transport, munitie, vluchten boeken enz enz
@Clan,
De ANA's/ANP's doen ook zeker goed werk, hoe en wat.... tsjah, volg t nieuwsIk weet ook niet echt veel van wat ze doen. En van wat ik wel weet, weet ik niet wat ik kan/mag posten
praat me daar niet van..quote:Op dinsdag 1 maart 2011 17:13 schreef AchJa het volgende:
Laatst ook weer eens een keer de MOR ingeweest... Komen ze aan met "dress states"... Ik zo van wtf? Het is toch laag, matig en hoog???
Ik was niet helemaal current zullen we maar zeggen...![]()
Niet dat ik weet... maar dat zegt niks...quote:Op dinsdag 1 maart 2011 19:12 schreef Bouke-p het volgende:
Haha ik geloof dat zij zich behoorlijk verveeld hebbenheeft bob daar nog mensen gemumificeerd met genietape? zn favo bezigheid met nieuwe jongens
Ik heb ook nog steeds vrijquote:Op dinsdag 1 maart 2011 19:12 schreef Thaboel het volgende:
Heeeerlijk zo'n vrije dag. Niks gedaan vandaag
Ben eerder bedankt en heb maar verlof genomen ipv. Jager.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 20:59 schreef jankaas020 het volgende:
Jageren en dan woensdag, donderdag en vrijdag vrij?(maar hoe kan je dan nu al thuis zijn als je de wacht heb?
)
Lekker CWB-enquote:Op dinsdag 1 maart 2011 21:04 schreef jankaas020 het volgende:
Das altijd fijn, eerder bedankt worden!![]()
Ik heb vandaag de nbcdtoets gehaald, en wordt vanaf april op de wachtlijst gezet, eindelijk weer wat uren verdienen!
Yep zit ook te kijken...quote:Op dinsdag 1 maart 2011 21:18 schreef Erasmo het volgende:
Vind het CWB zelf prettiger
Meer mensen die het debat kijken?
quote:Op dinsdag 1 maart 2011 21:37 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Yep zit ook te kijken...
Valt me voor de zoveelste keer op dat ze heel goed zijn in het niet beantwoorden van vragen
Hmmm, dat verkiezingsprogramma repte anders niet over miljardenbezuinigingen bij defensie, volgens de VVD kregen we er geld bij...quote:Op dinsdag 1 maart 2011 21:53 schreef Clan het volgende:
Ik stem alleen maar om dit kabinet in het zadel te houden. Eindelijk eens een premier die niet erom heen draait, maar gewoon zegt waar het op slaat, dikke pluim voor Mark Rutte.
Ghehehe...quote:Op dinsdag 1 maart 2011 21:55 schreef AchJa het volgende:
[..]
Ik ook niet... Ben vergeten om mijn machtiging in te vullen....
Als ik zou gaan stemmen zou ik uit pure hufterigheid FNP stemmen. Mijn vertrouwen in de politiek was al niet zo groot, maar ondertussen benadert het de nul Kelvin.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 21:57 schreef Maitje het volgende:
[..]
Ghehehe...
Ik zou niet weten op wie ik moet stemmen.. ben daar heul niet mee bezig geweest.. dus tja
aka nep/bagger?quote:
Verkiezingsprogramma's zijn honing voor de kiezers, in een land waar we altijd coalities hebben en een 'poldermodel' ga ik niet al teveel uit van een program.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 21:54 schreef AchJa het volgende:
[..]
Hmmm, dat verkiezingsprogramma repte anders niet over miljardenbezuinigingen bij defensie, volgens de VVD kregen we er geld bij...
dat snap ikquote:Op dinsdag 1 maart 2011 22:03 schreef jankaas020 het volgende:
Nee, oud. Het lijken me knopen van jassen.
Same.. Er gaan klappen vallen en die gaan pijn doen, maar als de eerste kamer alles kan gaan blokkeren dat er uit de tweede kamer komt, krijgen we een stand still en dat kunnen we ons niet veroorloven in mijn ogenquote:Op dinsdag 1 maart 2011 21:53 schreef Clan het volgende:
Ik stem alleen maar om dit kabinet in het zadel te houden. Eindelijk eens een premier die niet erom heen draait, maar gewoon zegt waar het op slaat, dikke pluim voor Mark Rutte.
Volgens mij niet, die rechter kan je op colbertjes krijgen, dat is, ik meen, geen van Marine, die linker heb ik nog nooit gezien.quote:
Ik stem altijd op de tegenpartij:quote:Op dinsdag 1 maart 2011 21:53 schreef Clan het volgende:
Wrs wel echt, van oude DT-jassen oid vermoed ik.quote:
Hans huichelaar Hillen? Het is genoeg geweest.... Nog 1 keer bezuinigen dan en dat wordt echt de laatste keer.... 200 miljoen... oh nee, toch een miljard en oh, 10.000 man bedankt!quote:Op dinsdag 1 maart 2011 22:03 schreef Clan het volgende:
[..]
Verkiezingsprogramma's zijn honing voor de kiezers, in een land waar we altijd coalities hebben en een 'poldermodel' ga ik niet al teveel uit van een program.
Lubbers was dus ook een vent die tenminste zei waar het op stond?quote:Trouwens in 1989 zou volgens het CDA ook geen bezuinigingen bij Defensie platsvinden, en uiteindelijk vloog driekwart van Defensie eruit, dus in dat grapje heb ik nooit meer gelooft.
Die rechter is voor op je strepen voor op je jas.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 22:07 schreef Clan het volgende:
[..]
Volgens mij niet, die rechter kan je op colbertjes krijgen, dat is, ik meen, geen van Marine, die linker heb ik nog nooit gezien.
thanks, van die linker had ik ook al het vermoeden dat het gewoon zomaar wat was.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 22:07 schreef Clan het volgende:
[..]
Volgens mij niet, die rechter kan je op colbertjes krijgen, dat is, ik meen, geen van Marine, die linker heb ik nog nooit gezien.
ik vroeg aan mijn oma of zij iets wist. maarja die is oost Indisch doofquote:Op dinsdag 1 maart 2011 22:08 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Wrs wel echt, van oude DT-jassen oid vermoed ik.
Die Rutte valt mij gewoon vies tegen, allerlei loze beloftes in het voortraject en nu weet ie niet hoe hard hij moet bukken om zijn toekomstige buitenlandbaantjes veilig te stellen, zie bv ons nieuwe Afghanistan avontuur. Een krakende krijgsmacht die van ellende niet weet hoe de touwtjes aan elkaar geknoopt moeten worden, 10.000 banen en allerlei arbeidsvoorwaarden op de tocht, maar toch lekker naar Kunduz!quote:Op dinsdag 1 maart 2011 22:06 schreef EllaN het volgende:
[..]
Same.. Er gaan klappen vallen en die gaan pijn doen, maar als de eerste kamer alles kan gaan blokkeren dat er uit de tweede kamer komt, krijgen we een stand still en dat kunnen we ons niet veroorloven in mijn ogen.
Plus een premier met charisma is nooit mis.
Daarom ben ik voorstander dat een Minister van Defensie bij voorbaat uit Defensie moet komen, dus geen Landbouwstudent ( Voorhoeve ) of dienstweigeraars/lafaards ( Middelkoop/Hillen) die totaal niet weten wat er leeft binnen Defensie. Bij Defensie werken mannen en vrouwen die bereid zijn hun leven te geven voor opdrachten van de regering, daar ga je met Respect mee om. Als iedereen zou weigeren om in dienst te gaan steven je af op wat er met de Romeinen is gebeurt.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 22:08 schreef AchJa het volgende:
[..]
Hans huichelaar Hillen? Het is genoeg geweest.... Nog 1 keer bezuinigen dan en dat wordt echt de laatste keer.... 200 miljoen... oh nee, toch een miljard en oh, 10.000 man bedankt!
[..]
Lubbers was dus ook een vent die tenminste zei waar het op stond?
Heb even mijn jas gepakt en het is correct.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 22:10 schreef jankaas020 het volgende:
Links ken ik ook niet, de rechter zou nog van de KM kunnen zijn, hij lijkt iig het meest op wat we nu nog op de strepen hebben zitten.
cool thanksquote:Op dinsdag 1 maart 2011 22:15 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Heb even mijn jas gepakt en het is correct.
Top, mijn jas ligt nl in de auto, en ik heb geen zin om daar heen te lopen.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 22:15 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Heb even mijn jas gepakt en het is correct.
Ik denk dat de VVD's standpunt met betrekking tot Afghanistan altijd wel duidelijk is geweest. Ik was in ieder geval niet verbaasd toen Kunduz ter sprake kwam. Ik ben het echter wel eens dat de omstandigheden voor de defensie onmogelijk zijn. Het is ontzettend pijnlijk.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 22:13 schreef AchJa het volgende:
[..]
Die Rutte valt mij gewoon vies tegen, allerlei loze beloftes in het voortraject en nu weet ie niet hoe hard hij moet bukken om zijn toekomstige buitenlandbaantjes veilig te stellen, zie bv ons nieuwe Afghanistan avontuur. Een krakende krijgsmacht die van ellende niet weet hoe de touwtjes aan elkaar geknoopt moeten worden, 10.000 banen en allerlei arbeidsvoorwaarden op de tocht, maar toch lekker naar Kunduz!
Maakt geen ruk uit wat voor vent je daar neerzet, het enige waar op hoog niveau naar gekeken wordt zijn cijfers en nummers. Ook onze generaals doen dat, het zal ze werkelijk waar jeuken of kpl uit de Ketting het hek overgekieperd wordt.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 22:14 schreef Clan het volgende:
Daarom ben ik voorstander dat een Minister van Defensie bij voorbaat uit Defensie moet komen, dus geen Landbouwstudent ( Voorhoeve ) of dienstweigeraars/lafaards ( Middelkoop/Hillen) die totaal niet weten wat er leeft binnen Defensie. Bij Defensie werken mannen en vrouwen die berid zijn hun leven te geven voor opdrachten van de regering, daar ga je met Respect mee om. Als iedereen zou weigeren om in dienst te gaan stven je af op wat er met de Romeinen is gebeurt.
Men kijkt tegenwoordig alleen naar de kosten, bedrijfsvoering telt tegenwoordig niet meer...quote:Op dinsdag 1 maart 2011 22:20 schreef AchJa het volgende:
[..]
Maakt geen ruk uit wat voor vent je daar neerzet, het enige waar op hoog niveau naar gekeken wordt zijn cijfers en nummers. Ook onze generaals doen dat, het zal ze werkelijk waar jeuken of kpl uit de Ketting het hek overgekieperd wordt.
Dat is precies hetzelfde verhaal als in 1992, alle mensen met ervaring eruit omdat ze te duur waren, en daarna een tekort aan personeel zodat ze maar een beroep deden op dienstplichtigen die nog nat achter de oren waren, en dat konden die paar mensen zoals mij in goede banen leiden. Ik kan me er nog kwaad over maken.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 22:13 schreef AchJa het volgende:
[..]
Die Rutte valt mij gewoon vies tegen, allerlei loze beloftes in het voortraject en nu weet ie niet hoe hard hij moet bukken om zijn toekomstige buitenlandbaantjes veilig te stellen, zie bv ons nieuwe Afghanistan avontuur. Een krakende krijgsmacht die van ellende niet weet hoe de touwtjes aan elkaar geknoopt moeten worden, 10.000 banen en allerlei arbeidsvoorwaarden op de tocht, maar toch lekker naar Kunduz!
Het standpunt van de VVD was duidelijk, we gaan na de verlenging weg uit Afghanistan. Punt.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 22:19 schreef EllaN het volgende:
[..]
Ik denk dat de VVD's standpunt met betrekking tot Afghanistan altijd wel duidelijk is geweest. Ik was in ieder geval niet verbaasd toen Kunduz ter sprake kwam. Ik ben het echter wel eens dat de omstandigheden voor de defensie onmogelijk zijn. Het is ontzettend pijnlijk.
En dat vind ik ook prima, echter haal het vet dan ergens vandaan waar nog wat te halen is. Defensie (en dan vooral het voetvolk) is al 20 jaar het kind van de rekening.quote:Aan de andere kant is het voor de oppositie nu heerlijk schreeuwen dat dit kabinet overal in snijdt, maar het is gewoon echt nodig. En waar je ook op bezuinigt, het gaat pijn doen. Ik kan daarom wel waarderen dat deze maatregelen, hoe onpopulair dan ook, genomen durven worden.
Voor de missie Sebrenica was geen Generaal te vinden om die missie in de Kamer te verdedigen, Voorhoeve heeft tientallen Generaals af moeten gaan tot hij er één vond die het wilde verdedigen. Iedere Generaal verklaarde hem voor gek, je gaat namelijk niet in een dal iets verdedigen, dat weet Jan Soldaat nog.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 22:20 schreef AchJa het volgende:
[..]
Maakt geen ruk uit wat voor vent je daar neerzet, het enige waar op hoog niveau naar gekeken wordt zijn cijfers en nummers. Ook onze generaals doen dat, het zal ze werkelijk waar jeuken of kpl uit de Ketting het hek overgekieperd wordt.
Heb je daar een foto van, ik weet namelijk even niet precies hoe ik dat moet zien.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 22:09 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Die rechter is voor op je strepen voor op je jas.
Je hebt gelijkquote:Op dinsdag 1 maart 2011 22:25 schreef AchJa het volgende:
[..]
Het standpunt van de VVD was duidelijk, we gaan na de verlenging weg uit Afghanistan. Punt.
[..]
En dat vind ik ook prima, echter haal het vet dan ergens vandaan waar nog wat te halen is. Defensie (en dan vooral het voetvolk) is al 20 jaar het kind van de rekening.
Zal ff zoeken, de knoop zit bovenaan het epaulet.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 22:28 schreef Clan het volgende:
[..]
Heb je daar een foto van, ik weet namelijk even niet precies hoe ik dat moet zien.
Ouwe generaals, de echte troepenmannen (vd Vlis, Cammaert, Kraak, Coopmans, Keuning, v. Vuuren. de gebroeders Reitsma etc)... Die bestaan niet meer, tegenwoordig zijn het pennenlikkers die in Den Haag hun eigen baantjes veilig stellen.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 22:27 schreef Clan het volgende:
[..]
Voor de missie Sebrenica was geen Generaal te vinden om die missie in de Kamer te verdedigen, Voorhoeve heeft tientallen Generaals af moeten gaan tot hij er één vond die het wilde verdedigen. Iedere Generaal verklaarde hem voor gek, je gaat namelijk niet in een dal iets verdedigen, dat weet Jan Soldaat nog.
2% van het BNP moet naar defensie volgens de NAVO en Nederland is er als de kippen bij om nieuwe en toekomstig NAVO leden daar keihard op te wijzen... Dat wij ondertussen op 1.3% zitten wordt gemakshalve vergeten.quote:Eerlijk gezegd begrijp ik die bezuinigingen op Defensie echt niet, we hebben 50 jaar een mobisabel leger gehad met dienstplichtigen, en nooit bezuinigingen, de muur valt en ineens moet er op Defensie bezuinigingen worden toegepast.
quote:Op dinsdag 1 maart 2011 22:36 schreef Erasmo het volgende:
Ben trouwens minder amused nu, mijn camera zou voor een servicebeurtje naar de VS gaan en is ergens boven de grote plas spoorloos verdwenen. TNT beschuldigt US Post en vv.
Ahh dat is heel kutquote:Op dinsdag 1 maart 2011 22:36 schreef Erasmo het volgende:
Ben trouwens minder amused nu, mijn camera zou voor een servicebeurtje naar de VS gaan en is ergens boven de grote plas spoorloos verdwenen. TNT beschuldigt US Post en vv.
quote:Op dinsdag 1 maart 2011 22:28 schreef Clan het volgende:
[..]
Heb je daar een foto van, ik weet namelijk even niet precies hoe ik dat moet zien.
quote:Op dinsdag 1 maart 2011 22:33 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Zal ff zoeken, de knoop zit bovenaan het epaulet.
Mooi kut van je camera..quote:Op dinsdag 1 maart 2011 22:36 schreef Erasmo het volgende:
Die vergoeding kan me gestolen worden, ik heb deze camera al jaren en ze heeft me nooit in de steek gelaten:quote:Op dinsdag 1 maart 2011 22:37 schreef EllaN het volgende:
[..]
Ahh dat is heel kut. Iemand moet het gaan vergoeden.
Mwee... ik stem gewoon niet..quote:Op dinsdag 1 maart 2011 22:00 schreef AchJa het volgende:
[..]
Als ik zou gaan stemmen zou ik uit pure hufterigheid FNP stemmen. Mijn vertrouwen in de politiek was al niet zo groot, maar ondertussen benadert het de nul Kelvin.
Niet stemmen = niet zeiken.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 22:46 schreef Maitje het volgende:
[..]
Mwee... ik stem gewoon niet..
Edit:
Laat ik zo zeggen, dat al mogen wij stemmen, wij eigenlijk geen enkel inspraak hebben met wat er in de 2e kamer of 1e kamer of wat dan ook hebben.
Dus waarom zou ik überhaupt nog stemmen voor zoiets onbenulligs als men eigenlijk toch niet naar het volk luistert?
Mwoah, Maitje heeft wel een punt. Na zoveel jaar alle verkiezingsbeloftes te zien verdampen ontneemt je dat wel een beetje de motivatie om te gaan stemmen.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 22:51 schreef EllaN het volgende:
[..]
Niet stemmen = niet zeiken.
Dat is de regel.
Van die 2% van het BNP wist ik niet, dan mag de NAVO wel even aankloppen bij Nederland zoals die bemoeizuchtige EU ook doet.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 22:35 schreef AchJa het volgende:
[..]
Ouwe generaals, de echte troepenmannen (vd Vlis, Cammaert, Kraak, Coopmans, Keuning, v. Vuuren. de gebroeders Reitsma etc)... Die bestaan niet meer, tegenwoordig zijn het pennenlikkers die in Den Haag hun eigen baantjes veilig stellen.
[..]
2% van het BNP moet naar defensie volgens de NAVO en Nederland is er als de kippen bij om nieuwe en toekomstig NAVO leden daar keihard op te wijzen... Dat wij ondertussen op 1.3% zitten wordt gemakshalve vergeten.
Blanco stemmenquote:Op dinsdag 1 maart 2011 22:55 schreef AchJa het volgende:
[..]
Mwoah, Maitje heeft wel een punt. Na zoveel jaar alle verkiezingsbeloftes te zien verdampen ontneemt je dat wel een beetje de motivatie om te gaan stemmen.
Bedankt, nu begrijp ik het, ik heb die knopen namelijk wel eens op C&A colbers gezien, met zo'n anker op de borstzak, en dan zagen die knopen, van voren, er ook zo uit.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 22:39 schreef jankaas020 het volgende:
[..]
[..]
[ afbeelding ]Dezelfde epauletten draag je dus ook op het tropenwit. Dat vergulden knopje bovenaan de epaulet.
[..]
Mooi kut van je camera..
Correct, maar ja...quote:Op dinsdag 1 maart 2011 22:55 schreef Clan het volgende:
[..]
Van die 2% van het BNP wist ik niet, dan mag de NAVO wel even aankloppen bij Nederland zoals die bemoeizuchtige EU ook doet.
Ik heb in tussen 1967 en 2002 ook nooit gestemd, tegenwoordig 'heb ik niets te verliezen' en stem ik weer, en tot nu toe heb ik op 4 verschillende partijen gestemd.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 22:55 schreef AchJa het volgende:
[..]
Mwoah, Maitje heeft wel een punt. Na zoveel jaar alle verkiezingsbeloftes te zien verdampen ontneemt je dat wel een beetje de motivatie om te gaan stemmen.
Dat is hetzelfde als niet stemmen.quote:
De naäpers!quote:Op dinsdag 1 maart 2011 22:58 schreef Clan het volgende:
[..]
Bedankt, nu begrijp ik het, ik heb die knopen namelijk wel eens op C&A colbers gezien, met zo'n anker op de borstzak, en dan zagen die knopen, van voren, er ook zo uit.
Je lijkt Vronsky wel! Die kan ook geen beslissing nemen...quote:Op dinsdag 1 maart 2011 23:01 schreef Clan het volgende:
[..]
Ik heb in tussen 1967 en 2002 ook nooit gestemd, tegenwoordig 'heb ik niets te verliezen' en stem ik weer, en tot nu toe heb ik op 4 verschillende partijen gestemd.
Niet stemmen is je onttrekken van alles. Blanco stemmen nietquote:Op dinsdag 1 maart 2011 23:02 schreef jankaas020 het volgende:
[..]
Dat is hetzelfde als niet stemmen.(er gebeurd iig hetzelfde mee)
[..]
De naäpers!
quote:Op dinsdag 1 maart 2011 23:02 schreef Clan het volgende:
[..]
Dan gaat je stem naar de partijen met de meeste stemmen, dus die vlieger gaat niet op.
via rijksoverheid.nlquote:Wanneer u een blanco stem uitbrengt, heeft dat uitsluitend een symbolische betekenis. Uw stem heeft dan, net als wanneer u niet stemt, geen invloed op de zetelverdeling. Het is een misvatting dat een niet-uitgebrachte stem naar de grootste partij gaat. Een blanco stem wordt wel meegenomen bij het bepalen van de opkomst van de verkiezing.
Erg hè, maar gelukkig hebben we die vrijheid dat we mogen twijfelen, maar goed, die programms zeggen ook weinigquote:Op dinsdag 1 maart 2011 23:03 schreef AchJa het volgende:
[..]
Je lijkt Vronsky wel! Die kan ook geen beslissing nemen...
Dan mogen ze wel even uitleggen hoe die 'gedachte'in de koppen van de bevolking is gekomen, want volgens de kiescommissie gaat die stem gewoon naar de grote partijen.quote:
De stemmen van de "niet stemmers" gaan daarheen. Blanco's niet voor zover ik weet.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 23:08 schreef Clan het volgende:
[..]
Dan mogen ze wel even uitleggen hoe die 'gedachte'in de koppen van de bevolking is gekomen, want volgens de kiescommissie gaat die stem gewoon naar de grote partijen.
quote:Op dinsdag 1 maart 2011 23:07 schreef Thaboel het volgende:
Weet nog niet wat ik ga stemmen. Ik heb de mogelijkheid en wil er graag gebruik van maken
Financieel optelsommetje maken;quote:Op dinsdag 1 maart 2011 23:07 schreef Thaboel het volgende:
Weet nog niet wat ik ga stemmen. Ik heb de mogelijkheid en wil er graag gebruik van maken
Geld naar paupers/ buitenland links en rechts.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 23:12 schreef Clan het volgende:
[..]
Financieel optelsommetje maken;
Geld naar buitenland = Links
Geld naar binnenland = Rechts
Optiefen met het zittende geheel, ik ben er helemaal klaar mee. Kan ik ook op Beatrix stemmen?quote:Op dinsdag 1 maart 2011 23:14 schreef Clan het volgende:
Nu bij Pauw en Witteman over de verkiezingen van morgen.
@ Achja, ik kan morgen wel even voor een machtiging naar het Noorden van dit fantastisch Hertogdom rijden, maar dan gaat het wel voor de VVD worden
quote:Op dinsdag 1 maart 2011 23:10 schreef AchJa het volgende:
[..]
De stemmen van de "niet stemmers" gaan daarheen. Blanco's niet voor zover ik weet.
quote:Op dinsdag 1 maart 2011 23:04 schreef EllaN het volgende:
[Wanneer u een blanco stem uitbrengt, heeft dat uitsluitend een symbolische betekenis. Uw stem heeft dan, net als wanneer u niet stemt, geen invloed op de zetelverdeling. Het is een misvatting dat een niet-uitgebrachte stem naar de grootste partij gaat. Een blanco stem wordt wel meegenomen bij het bepalen van de opkomst van de verkiezing.]
via rijksoverheid.nl
Maar eigenlijk moet er onder op het stembiljet een vakje komen met "geen één van de bovenstaande rukkers."quote:Het niet deelnemen aan de verkiezing heeft, evenals het uitbrengen van een blanco stem of een ongeldige stem, geen enkele invloed op de zetelverdeling. Dat een niet-uitgebrachte stem naar de grootste partij gaat, is een misvatting.
Mee eensquote:Op dinsdag 1 maart 2011 23:16 schreef jankaas020 het volgende:
[..]
[..]
[..]
Maar eigenlijk moet er onder op het stembiljet een vakje komen met "geen één van de bovenstaande rukkers."
AJB geen dictatuur, ik vraag me af hoezeer die Oranjes tegenwoordig nog achter Defensie staan, dan liever ZKH Prins Bernhard, een man naar mijn hart, één keer mogen ontmoeten, toen Trix op de kazerne langskwam was ik met verlofquote:Op dinsdag 1 maart 2011 23:15 schreef AchJa het volgende:
[..]
Optiefen met het zittende geheel, ik ben er helemaal klaar mee. Kan ik ook op Beatrix stemmen?
Ach, over stemmen gesproken, niet stemmen vind ik bizar, straks word er ineens een partij de grootste waar jij het TOTAAL niet mee eens bent, ik ga nog liever dood dan dat ik Groenlinks, de SP of de SGP de grootste zie wordenquote:Op dinsdag 1 maart 2011 23:03 schreef EllaN het volgende:
[..]
Niet stemmen is je onttrekken van alles. Blanco stemmen niet.
Resultaat is wellicht hetzelfde, maar ik vind er wel een ander idee achter zitten ofzo. Ik snap trouwens wel dat mensen het de tijd en moeite niet waard vinden om blanco te stemmen.
Heel erg veel zo te horen, als het aan trix lag zou defensie blijkbaar in een veel betere staat verkerenquote:Op dinsdag 1 maart 2011 23:19 schreef Clan het volgende:
[..]
AJB geen dictatuur, ik vraag me af hoezeer die Oranjes tegenwoordig nog achter Defensie staan, dan liever ZKH Prins Bernhard, een man naar mijn hart, één keer mogen ontmoeten, toen Trix op de kazerne langskwam was ik met verlof
Volgens mij vergeet je de PvdA die duizenden Sergeanten, zoals mij, een bevordering, en dus ruimer pensioen, even door de neus hebben geboord.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 23:20 schreef Vronsky het volgende:
[..]
Ach, over stemmen gesproken, niet stemmen vind ik bizar, straks word er ineens een partij de grootste waar jij het TOTAAL niet mee eens bent, ik ga nog liever dood dan dat ik Groenlinks, de SP of de SGP de grootste zie worden
Dus daarom stem ik, niet omdat ik weet dat mijn part (de VVD in dit geval) hun beloftes na gaat komen (Vorige keer WEL gestemd voor ze daarom.. maar goed, genaaid is genaaid.) maar ook omdat elke stem een beetje helpt.
Ken genoeg mensen die niet stemmen en daarna zeiken omdat partij X de grootste is geworden..
Bernhard baas der bazen!quote:Op dinsdag 1 maart 2011 23:19 schreef Clan het volgende:
[..]
AJB geen dictatuur, ik vraag me af hoezeer die Oranjes tegenwoordig nog achter Defensie staan, dan liever ZKH Prins Bernhard, een man naar mijn hart, één keer mogen ontmoeten, toen Trix op de kazerne langskwam was ik met verlof
Jij kon er iig nog uit met je 55e... Ik mag wsl tot mijn zelfbetaalde 65e...quote:Op dinsdag 1 maart 2011 23:21 schreef Clan het volgende:
[..]
Volgens mij vergeet je de PvdA die duizenden Sergeanten, zoals mij, een bevordering, en dus ruimer pensioen, even door de neus hebben geboord.
Ik weet het wel, 240 km noordwaarts...quote:Op dinsdag 1 maart 2011 23:25 schreef jankaas020 het volgende:
Ik weet trouwens niet eens waar m'n stempas is...
idemquote:Op dinsdag 1 maart 2011 23:25 schreef jankaas020 het volgende:
Ik weet trouwens niet eens waar m'n stempas is...
kloptquote:Op dinsdag 1 maart 2011 23:27 schreef jankaas020 het volgende:
Kreeg je dat ding niet met de post opgestuurd?
Daar heb ik, met hard werken ( je moet jezelf onmisbaar maken ) en goede contacten weten te bewerkstelligen, want ik stond ook op de lijst om in 1991 ontslagen te worden, en ik kan je zeggen, dat was geen leuke tijd, maar sinds 1995 hadden ze geen echt werk meer voor mij, dus stond ik maar wat cursussen te volgen, ik was blij toen ik met FLO thuis zat, eindelijk die onzekerheid weg.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 23:24 schreef AchJa het volgende:
[..]
Jij kon er iig nog uit met je 55e... Ik mag wsl tot mijn zelfbetaalde 65e...
quote:
Hmm, niet gezien, morgen maar eens vragen waar die gebleven kan zijn...quote:Op dinsdag 1 maart 2011 23:28 schreef EllaN het volgende:
In zo'n mooie gemeente envelop kreeg ik hem.
Hierboven staat ergens waarom ik het anders vindquote:Op dinsdag 1 maart 2011 23:31 schreef Maitje het volgende:
[..]
Kun je net zo goed niet gaan stemmen toch?
Dat is het enige waarom ik zou willen stemmen. Omdat ik het recht heb!quote:Op dinsdag 1 maart 2011 23:07 schreef Thaboel het volgende:
I know, maar wilde het zelf graag even zeggenquote:Op dinsdag 1 maart 2011 23:32 schreef EllaN het volgende:
[..]
Hierboven staat ergens waarom ik het anders vind.
quote:Op dinsdag 1 maart 2011 23:33 schreef Maitje het volgende:
[..]
I know, maar wilde het zelf graag even zeggen![]()
Mijn zus ligt waarschijnlijk boven te krikken...quote:Op dinsdag 1 maart 2011 23:33 schreef Mores het volgende:
Ik dacht dat ik in DEF zat, maar het lijt meer op POL,
Wil iemand het weer over 'leuke dingen' hebben?
Ik heb schijt aan politiek, discussie erover is alleen maar problemen krijgen.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 23:33 schreef Maitje het volgende:
[..]
Dat is het enige waarom ik zou willen stemmen. Omdat ik het recht heb!
Maar goed, ik slaap morgen uit tot mijn rug zeer doet, en daarna ga ik de hele dag de serie reeks afkijken
Ik kan je verzekeren dat ik in mijn functie redelijk onmisbaar ben (je moet er hobby-matig inzitten zeg maar), maar dat neemt niet weg dat ik een behoorlijke baal heb dat ik en met mij velen die tien jaar tussen de 55 en 65 zelf betaald hebben met dan maar wat minder loon. Ook jij hebt daar voor betaald. Maar nu pakken ze straks 7 jaarlonen af van mij... En voorlopig sta ik alweer 4 jaar stil....quote:Op dinsdag 1 maart 2011 23:29 schreef Clan het volgende:
[..]
Daar heb ik, met hard werken ( je moet jezelf onmisbaar maken ) en goede contacten weten te bewerkstelligen, want ik stond ook op de lijst om in 1991 ontslagen te worden, en ik kan je zeggen, dat was geen leuke tijd, maar sinds 1995 hadden ze geen echt werk meer voor mij, dus stond ik maar wat cursussen te volgen, ik was blij toen ik met FLO thuis zat, eindelijk die onzekerheid weg.
Welke serie?quote:Op dinsdag 1 maart 2011 23:33 schreef Maitje het volgende:
[..]
Maar goed, ik slaap morgen uit tot mijn rug zeer doet, en daarna ga ik de hele dag de serie reeks afkijken
oeh geef dr nummer eensquote:Op dinsdag 1 maart 2011 23:34 schreef Maitje het volgende:
[..]
Mijn zus ligt waarschijnlijk boven te krikken...of wilde je echt over iets anders praten?
De auto heeft een lekke band?quote:Op dinsdag 1 maart 2011 23:34 schreef Maitje het volgende:
[..]
Mijn zus ligt waarschijnlijk boven te krikken...of wilde je echt over iets anders praten?
Ik ook, ik zat thuis te werken, onbetaald, maar goed, ik hoop dat jij en je collega's die veel inzet hebben getoond dat ook mogen doen in de toekomst, want ik ken de klappen van de zweep in deze, en ik wens dat niemand toe.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 23:36 schreef AchJa het volgende:
[..]
Ik kan je verzekeren dat ik in mijn functie redelijk onmisbaar ben (je moet er hobby-matig inzitten zeg maar), maar dat neemt niet weg dat ik een behoorlijke baal heb dat ik en met mij velen die tien jaar tussen de 55 en 65 zelf betaald hebben met dan maar wat minder loon. Ook jij hebt daar voor betaald. Maar nu pakken ze straks 7 jaarlonen af van mij... En voorlopig sta ik alweer 4 jaar stil....
haha oke dan. Wat meestal wel werkt is een grote emmer met koud waterquote:Op dinsdag 1 maart 2011 23:37 schreef Maitje het volgende:
[..]
Whehehe... dan krijg je klappen van der vriend, dus doe maar niet
Alleen als ik mee mag doenquote:Op dinsdag 1 maart 2011 23:34 schreef Maitje het volgende:
[..]
Nee, heel niet.quote:
Ziet er goed uitquote:
Hmm, k.. Overigens Lostquote:Op dinsdag 1 maart 2011 23:43 schreef Maitje het volgende:
[..]
Nee, heel niet.
Lost ging maar door en door en werd steeds gekker, dit is heel anders.
Anders moet je ff op wikipedia kijken hoe het verhaal een beetje in elkaar steekt. Het is de moeite waard.
Die mag niets meer zeggen, gaat die zeuren, vertellen we niets meer en dat wil die ook niet. Dus hij houd zich gedeisdquote:
Ik vond het een rotserie, ze stoppen gewoon na een aantal afleveringen ( Ik zal niet zeggen welke ) en dat is het dan, terwijl je toch graag iets meer wilt zien.quote:
Jaa! Hijs echt goed... Moet je doenquote:Op dinsdag 1 maart 2011 23:44 schreef EllaN het volgende:
[..]
Ziet er goed uit. Wil ik wel aan beginnen wanneer ik tijd heb.
Hij heeft 22 afleveringen van ieder 45 minuten ongeveer... ben benieuwd. Als het rot afloopt... ga ik stilletjes in een hoekje zitten huilenquote:Op dinsdag 1 maart 2011 23:45 schreef Mores het volgende:
[..]
Ik vond het een rotserie, ze stoppen gewoon na een aantal afleveringen ( Ik zal niet zeggen welke ) en dat is het dan, terwijl je toch graag iets meer wilt zien.
Oh, wat ben ik blij dat ik geen dochters heb!!!quote:Op dinsdag 1 maart 2011 23:44 schreef Maitje het volgende:
[..]
Die mag niets meer zeggen, gaat die zeuren, vertellen we niets meer en dat wil die ook niet. Dus hij houd zich gedeisd
Zoietsquote:Op dinsdag 1 maart 2011 23:45 schreef Thaboel het volgende:
Zaterdag wat met het dinnetje doen iemand ideeën? Dacht zelf aan wandelen in de duinen en dan samen ergens lunchen ofzo?
Schoondochters zijn ergerquote:Op dinsdag 1 maart 2011 23:46 schreef AchJa het volgende:
[..]
Oh, wat ben ik blij dat ik geen dochters heb!!!
Ik zal er niets over zeggen, maar het was een beetje iets met een dooie mus en blijmaken.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 23:46 schreef Maitje het volgende:
[..]
Hij heeft 22 afleveringen van ieder 45 minuten ongeveer... ben benieuwd. Als het rot afloopt... ga ik stilletjes in een hoekje zitten huilen
Zeg maar niks.. ik heb nog hoopquote:Op dinsdag 1 maart 2011 23:47 schreef Mores het volgende:
[..]
Ik zal er niets over zeggen, maar het was een beetje iets met een dooie mus en blijmaken.
Romanticus...quote:Op dinsdag 1 maart 2011 23:45 schreef Thaboel het volgende:
Zaterdag wat met het dinnetje doen iemand ideeën? Dacht zelf aan wandelen in de duinen en dan samen ergens lunchen ofzo?
ja overdag ff lief doen zodat ze het 's avonds niet zo erg vind als ik ga zuipen. Maatje is jarig. Dus een flesje jonge jenever en een fles jagermeister en de avond is perfectquote:Op dinsdag 1 maart 2011 23:49 schreef AchJa het volgende:
[..]
Romanticus...
Ik denk een paar kratten bier halen en zuipen tot falen, daarna kijken of je de trap op kunt komen. Als je dan eindelijk na die inspanning in je bed ligt is de ontspanning des te beter.
GHB blijkt ook goed te werkenquote:Op dinsdag 1 maart 2011 23:51 schreef Thaboel het volgende:
[..]
ja overdag ff lief doen zodat ze het 's avonds niet zo erg vind als ik ga zuipen. Maatje is jarig. Dus een flesje jonge jenever en een fles jagermeister en de avond is perfect
Truste!quote:Op dinsdag 1 maart 2011 23:51 schreef Maitje het volgende:
Mijn schoonmoeder kreeg geen kinderen![]()
Anywee... ik ben ff wegos..
Trustequote:Op dinsdag 1 maart 2011 23:51 schreef Maitje het volgende:
Mijn schoonmoeder kreeg geen kinderen![]()
Anywee... ik ben ff wegos..
nah mn charmes werken ookquote:
Alleen voor het indrinken toch? Anders hakt het er niet in.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 23:51 schreef Thaboel het volgende:
[..]
ja overdag ff lief doen zodat ze het 's avonds niet zo erg vind als ik ga zuipen. Maatje is jarig. Dus een flesje jonge jenever en een fles jagermeister en de avond is perfect
Jij bent toch ook zo'n plopper?quote:Op dinsdag 1 maart 2011 23:53 schreef Thaboel het volgende:
[..]
nah mn charmes werken ook![]()
Oei mijn schoonmoeder heeft het niet zo op 'buitenlanders' dus ik stel die ontmoeting nog eventjes uit
jager is om te delen en de jenever is voor door de cola. En die fles gaat echt niet op anders lig ik weer te kotsenquote:Op dinsdag 1 maart 2011 23:54 schreef AchJa het volgende:
[..]
Alleen voor het indrinken toch? Anders hakt het er niet in.
Catootje?quote:Op dinsdag 1 maart 2011 23:56 schreef AchJa het volgende:
[..]
Waarom krijg ik nu zo'n Toon Hermans Wim Sonneveld gevoel...
Doordrinken man, kotsen is voor mietjesquote:Op dinsdag 1 maart 2011 23:57 schreef Thaboel het volgende:
[..]
jager is om te delen en de jenever is voor door de cola. En die fles gaat echt niet op anders lig ik weer te kotsen
Daarom hou ik het alleen bij bier. Ik ken mezelf...quote:Op dinsdag 1 maart 2011 23:57 schreef Thaboel het volgende:
[..]
jager is om te delen en de jenever is voor door de cola. En die fles gaat echt niet op anders lig ik weer te kotsen
Truste!quote:Op woensdag 2 maart 2011 00:05 schreef EllaN het volgende:
Nu ga ik wel.
allen. Happy woensdag zaagmansdag
.
Ook truste, slaap lekkerquote:Op woensdag 2 maart 2011 00:05 schreef EllaN het volgende:
Nu ga ik wel.
allen. Happy woensdag zaagmansdag
.
Friezenquote:Op woensdag 2 maart 2011 00:09 schreef AchJa het volgende:
[..]
Deze moet je natuurlijk nog ff meemaken!
Ik ook niet....quote:Op woensdag 2 maart 2011 00:09 schreef Thaboel het volgende:
@Achja ja dat heb ik dus ook. Maja gaat goed komen ik weet meestal met bier geen maat te houden.
Die ken ik iig meebrullen, dit itt het Wilhelmus...quote:Op woensdag 2 maart 2011 00:09 schreef Maitje het volgende:
[..]
Friezen
Versta ik toch geen reet van!
Volgende keer meenemen, kan er wel één gebruikenquote:Op woensdag 2 maart 2011 00:11 schreef Thaboel het volgende:
Vant weekend nog met wat vrienden in een dronken bui tuinsetjes staan verwisselen
quote:
Neen, dat is diefstal. Nu slopen we niets en is het toch geinigquote:Op woensdag 2 maart 2011 00:14 schreef Mores het volgende:
[..]
Volgende keer meenemen, kan er wel één gebruiken
ik wist vroeger altijd precies wanneer mijn oudste broer thuis kwam als hij dronken was, dan hoorde ik de noodrem van de trein om drie uur 's nachts, 2 minuten later hoorde ik de trap krakenquote:Op woensdag 2 maart 2011 00:11 schreef Thaboel het volgende:
Vant weekend nog met wat vrienden in een dronken bui tuinsetjes staan verwisselen
Ja maar ik steel nietsquote:Op woensdag 2 maart 2011 00:15 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Neen, dat is diefstal. Nu slopen we niets en is het toch geinig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |