quote:Op dinsdag 1 maart 2011 00:43 schreef Mita het volgende:
Ze is toch single met 30 jaar, hoe komt dat dan?
Kelly die toch weer een piemel wil???quote:Op dinsdag 1 maart 2011 00:43 schreef Gia het volgende:
Och, dan zal hij ook wel die borstverkleining gehad hebben.
Misschien was hij wel eerst vrouw!!
Tja, als je non-stop gaat roepen: "Wat zullen me ouders wel niet denken?!" wordt je als vent ook niet gelukkig hèquote:Op dinsdag 1 maart 2011 00:43 schreef Mita het volgende:
bijna eens alex krijgt 2 punten meer van mijquote:Op dinsdag 1 maart 2011 00:41 schreef meneertje1972 het volgende:
NA VANDAAG...
SERVIO -10
MONIQUE -8
MAIK +4
ALEX +2
En 9 maanden laten volblaffen op de Antillen heb je er ook niet uit na 1 keer wassen...quote:Op dinsdag 1 maart 2011 00:44 schreef RethXoth het volgende:
[..]
Tja, als je non-stop gaat roepen: "Wat zullen me ouders wel niet denken?!" wordt je als vent ook niet gelukkig hè.
ALEX?quote:Op dinsdag 1 maart 2011 00:45 schreef Psychecn het volgende:
[..]
bijna eens alex krijgt 2 punten meer van mij
Zuid-Limburg is geen Amsterdam hequote:Op dinsdag 1 maart 2011 00:44 schreef Flow3r het volgende:
tjonge, die meid is fokking 30 en gedraagt zich als een klein meisje van 16, ze zet al een piepstemmetje op
quote:Op dinsdag 1 maart 2011 00:41 schreef Gia het volgende:
Ik moet er niet aan denken een relatie te hebben met een vent die het met een vent gedaan heeft.
Tenzij jullie denken dat hij het met zijn vriend noooooooit gedaan heeft.
Het is 2011 hoor.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 00:43 schreef Gia het volgende:
Och, dan zal hij ook wel die borstverkleining gehad hebben.
Misschien was hij wel eerst vrouw!!
Mooi, dan vertel ik jou mijn geheim nooitquote:Op dinsdag 1 maart 2011 00:41 schreef Gia het volgende:
Ik moet er niet aan denken een relatie te hebben met een vent die het met een vent gedaan heeft.
Tenzij jullie denken dat hij het met zijn vriend noooooooit gedaan heeft.
Die lichaamstaal ook, ze kijkt hem niet eens aan.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 00:44 schreef Flow3r het volgende:
tjonge, die meid is fokking 30 en gedraagt zich als een klein meisje van 16, ze zet al een piepstemmetje op
Omdat ze niet aan haar ouders durft te vragen of ze wel mag neuken.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 00:43 schreef Mita het volgende:
Als je haar net ontmoet hebt word je binnen 3 dagen geconfronteerd met óf gehuil óf gezeik óf beide, dan is het gewoon geen leuke scharrel meer en gaan alle alarmbellen afquote:Op dinsdag 1 maart 2011 00:44 schreef RethXoth het volgende:
[..]
Tja, als je non-stop gaat roepen: "Wat zullen me ouders wel niet denken?!" wordt je als vent ook niet gelukkig hè.
quote:Op dinsdag 1 maart 2011 00:45 schreef waxmask het volgende:
[..]
En 9 maanden laten volblaffen op de Antillen heb je er ook niet uit na 1 keer wassen...
pruillipje erbijquote:Op dinsdag 1 maart 2011 00:46 schreef AYLI het volgende:
[..]
Die lichaamstaal ook, ze kijkt hem niet eens aan.
quote:Op dinsdag 1 maart 2011 00:47 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Als je haar net ontmoet hebt word je binnen 3 dagen geconfronteerd met óf gehuil óf gezeik óf beide, dan is het gewoon geen leuke scharrel meer en gaan alle alarmbellen af.
Gemist dat dit een spel is dat 100.000 kan opleveren???quote:Op dinsdag 1 maart 2011 00:46 schreef Gia het volgende:
Hij heeft dit gegeven ook gebruikt omdat het een geheim zou kunnen zijn, zodat de anderen daarom op hem zouden kunnen drukken.
Totale berekening.
Sorry, maar ik sta achter Mo.
omdat je een homofoob bentquote:Op dinsdag 1 maart 2011 00:46 schreef Gia het volgende:
Hij heeft dit gegeven ook gebruikt omdat het een geheim zou kunnen zijn, zodat de anderen daarom op hem zouden kunnen drukken.
Totale berekening.
Sorry, maar ik sta achter Mo.
Wanneer had ie het dan moeten zeggen?quote:Op dinsdag 1 maart 2011 00:48 schreef Gert het volgende:
Monique wil heel erg graag blijven zwelgen in haar verongelijktheid.
Dat ze dit geen leuke avond vindt en er even over na moet denken, dat is echt wel begrijpelijk. Maar als je alléén maar blijft hangen in "je had het eerder moeten zeggen", dan heb je ook verder niets dan dat hè. Stop dan met praten en laat het bezinken. Of ga vragen aan Gerard wat je in het volgende gesprek moet zeggen. Alleen dan één stapje verder. "Maar Gerard, als Maik dan dat en dat zegt, wat moet ik dan terugzeggen?"
Zou ik ook zijn. En nee, ik heb niks tegen homo's, kan er goed mee overweg, maar zou er niet mee willen wippen. Simpel zat.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 00:48 schreef Nieuwschierig het volgende:
Ze is gewoon vies van 'm. Dat kun je 1000x willen veranderen maar dat werkt niet
quote:Op dinsdag 1 maart 2011 00:48 schreef versabommie het volgende:
Echt je moet er niet aan denken als je met haar 10 jaar getrouwd bent en dan ineens het dopje op de tandpasta vergeet! Moet je fakking gelijk een maand verlof nemen om het uit te praten
Dat is zo'n type die alleen maar wijst naar het logeerbed en daar lig je dan weer 3 weken als lamlul en je ouwe sok....quote:Op dinsdag 1 maart 2011 00:48 schreef versabommie het volgende:
Echt je moet er niet aan denken als je met haar 10 jaar getrouwd bent en dan ineens het dopje op de tandpasta vergeet! Moet je fakking gelijk een maand verlof nemen om het uit te praten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |