quote:Op dinsdag 1 maart 2011 00:34 schreef meneertje1972 het volgende:
JAAA Servillis eruit, ik heb al 20 x Maik gesmst.
Ze had geéxperimenteerd ofzo. In haar ogen zal een keer bekken in de disco toen ze 17 was daar wel op neer komenquote:Op dinsdag 1 maart 2011 00:35 schreef gniffie het volgende:
[..]
aafke zei dat tegen maik. toen mo huilend weg liep
Of jij hebt gewoon niet geluisterd en trekt verkeerde conclusies.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 00:34 schreef NotYou het volgende:
Na 2 weken "alles is perfect met jou", "alles zit perfect met ons"... Als dat wijf echt hoogbegaafd is...
met mijn vpn server nergens last van hier in la francequote:Op dinsdag 1 maart 2011 00:37 schreef Misiuuu het volgende:
[..]
Ja, die wordt bij mij heletijd geblokkeerd na 2/3 min
Geen idee, rugmassage voor de sex?quote:Op dinsdag 1 maart 2011 00:37 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Wat zijn dat voor oranje buttpluggen??
hij zegt toch niet dat hij mannen gaat neuken terwijl hij met haar een relatie heeftquote:Op dinsdag 1 maart 2011 00:35 schreef Gia het volgende:
[..]
En heeft ze gezegd dat in de toekomst weer te willen?
Hoe neukt ze vrouwen, overigens????
Daarbij zijn vrijwel alle vrouwen latent biseksueel.
Bij mannen ligt dat toch weer anders.
Sir Sean Connery verwoordt het perfect..quote:
hoe bedoel je???quote:Op dinsdag 1 maart 2011 00:37 schreef Misiuuu het volgende:
[..]
Ja, die wordt bij mij heletijd geblokkeerd na 2/3 min
Ze gaat morgen een rondje af voor de goede antwoorden..quote:Op dinsdag 1 maart 2011 00:38 schreef Flow3r het volgende:
Mo is bijna sufgeluld, heeft geen weerwoord meer, dat komt straks wel als ze bij de meiden kan gaan klagen
gewoon droppen dat kindquote:Op dinsdag 1 maart 2011 00:38 schreef DGK-Eric het volgende:
Groot respect voor hoe Maik dit doet trouwens!!
Is inderdaad geen kattenpis om dit op camera allemaal te vertellen
Helemaal mee eensquote:Op dinsdag 1 maart 2011 00:38 schreef DGK-Eric het volgende:
zoiets van : waar was jij? op je fiets met kinderzitje voorop? ....parkeerplaats??quote:Op dinsdag 1 maart 2011 00:36 schreef RethXoth het volgende:
[..]
Of jij hebt gewoon niet geluisterd en trekt verkeerde conclusies.
Ze zei namelijk: "Stel.. wij hebben een perfecte relatie, en alles is perfect tussen ons.. En ik zou een andere man zien, dan zou ik daar niet voor gaan omdat alles perfect is tussen ons.. maar bij jou, een man heeft iets wat ik niet kan aanbieden.. dus daar kan het dan verkeerd gaan"
Zoiets dan ongeveer
Eensch !! vind hem echt zwaar okee na vanavond !!quote:Op dinsdag 1 maart 2011 00:38 schreef DGK-Eric het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |