hij is geen homo...quote:Op dinsdag 1 maart 2011 00:49 schreef Gia het volgende:
[..]
Zou ik ook zijn. En nee, ik heb niks tegen homo's, kan er goed mee overweg, maar zou er niet mee willen wippen. Simpel zat.
Dat hij 'ook wel op het andere geslacht' valt.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 00:50 schreef 08gnoT. het volgende:
Wat heeft Guido gezegd over homosecualiteit? Ik schakel net in
misschien heb je allang gewipt met iemand die ooit geexperimenteerd heeftquote:Op dinsdag 1 maart 2011 00:49 schreef Gia het volgende:
[..]
Zou ik ook zijn. En nee, ik heb niks tegen homo's, kan er goed mee overweg, maar zou er niet mee willen wippen. Simpel zat.
vrouwen zoals jij zijn de reden dat mannen niet voor hun geaardheid uit durven komen.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 00:49 schreef Gia het volgende:
[..]
tenzijquote:Op dinsdag 1 maart 2011 00:51 schreef Psychecn het volgende:
Als ze gaat roddelen met haar vriendinnetjes word maik de volgende die gepest/genegeerd gaat worden.
Mits de mannen achter hem gaan staan.
dat kind is geestelijk 10 jaar oudquote:Op dinsdag 1 maart 2011 00:51 schreef RiftNL het volgende:
Monique erin laten aub is de enige vrouw met een lekker lijffie![]()
Aha! Hopelijk komt het stukje nog op de site te staanquote:Op dinsdag 1 maart 2011 00:51 schreef Kwaliteit het volgende:
[..]
Dat hij 'ook wel op het andere geslacht' valt.
zoiets, ik weet het niet zeker, schakelde iets te laat in.
er is wel een vermoeden
nee gaat over Guidoquote:Op dinsdag 1 maart 2011 00:52 schreef Mita het volgende:
En nou zit Servio met z"n kornuiten te fluisteren over Maik en MO
Ik zei net al, het is lastig volgen als je er nu invalt omdat BEIDE mannen van de 2 stelletjes Bi-achtig zijn. Het gaat bij Servia over Maik (voor nu nog)quote:Op dinsdag 1 maart 2011 00:51 schreef Kwaliteit het volgende:
[..]
Dat hij 'ook wel op het andere geslacht' valt.
zoiets, ik weet het niet zeker, schakelde iets te laat in.
er is wel een vermoeden
Zij was geloof ik degene die dronken tegen hem aan gleed of niet dan? Wie gebruikt dan wie? Maik was maar wat handig voor haar om het poppetje te kunnen spelenquote:Op dinsdag 1 maart 2011 00:51 schreef PoezeligDing het volgende:
Nu denkt Monique weer dat hij haar gebruikt heeft voor stemmen óf zijn positie in huis...
Boeiend ik zou dr doenquote:Op dinsdag 1 maart 2011 00:52 schreef gniffie het volgende:
[..]
dat kind is geestelijk 10 jaar oud
weg ermee
Een homo ook niet met jou!! Pas maar op, er zijn meer jongens EN mannen die van proberen houden dan jij voor mogelijk houdt. Waarom denk je dat het zo druk is op de parkings?? Dat zijn niet de echte homo's hoor, dat zijn de huisvaders die ook wel eens een pik willen voelen!quote:Op dinsdag 1 maart 2011 00:49 schreef Gia het volgende:
[..]
Oe nu is ze gelijk een half jaar van slagquote:Op dinsdag 1 maart 2011 00:51 schreef Flow3r het volgende:
[..]
misschien heb je allang gewipt met iemand die ooit geexperimenteerd heeft![]()
sinds wanneer moet iemand ALLES maar altijd vertellen? en nu bij Mo al zeker na TWEE HELE weken?
en daarna aangeklaagd worden voor verkrachting etc. no thxquote:
Ow jij bent er ook eens geweest? Vorig leven of verkleed als man?quote:Op dinsdag 1 maart 2011 00:52 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Een homo ook niet met jou!! Pas maar op, er zijn meer jongens EN mannen die van proberen houden dan jij voor mogelijk houdt. Waarom denk je dat het zo druk is op de parkings?? Dat zijn niet de echte homo's hoor, dat zijn de huisvaders die ook wel eens een pik willen voelen!
Inlevingsgevoel en inschatting anderen meestal ver te zoeken bij hoog iq klopt!quote:Op dinsdag 1 maart 2011 00:53 schreef RethXoth het volgende:
Monique is sowieso de hoogbegaafde (IQ), want die hebben grotendeels een achterlijk laag EQ
Nee als bingobal in die glazen draaiende bol gooien en lekker laten draaienquote:Op dinsdag 1 maart 2011 00:52 schreef capuchon het volgende:
Willen jullie Servio's hoofd ook niet als dartbord gebruiken?
Het voorspel heb ik toen niet gezien, slechts 'de daad'.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 00:52 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Zij was geloof ik degene die dronken tegen hem aan gleed of niet dan? Wie gebruikt dan wie? Maik was maar wat handig voor haar om het poppetje te kunnen spelen
SPH gedaan, dus een beetje mensenkennis...quote:Op dinsdag 1 maart 2011 00:54 schreef waxmask het volgende:
[..]
Ow jij bent er ook eens geweest? Vorig leven of verkleed als man?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |