Dan heb je niet goed geluisterd naar de zin die Mo ervoor zei!!quote:Op dinsdag 1 maart 2011 00:30 schreef Gia het volgende:
Wat een egotrippertje die Maik.
"Hé, ik ben wel degene die genomineerd is, hoor!"
Bleeeh.
Ik denk dat ik weet wie er donderdag uit gaat.
quote:Op dinsdag 1 maart 2011 00:32 schreef Psychecn het volgende:
Paar uur terug in de slaapkamer zei Mo: Ik ben heel ruimdenkend maar het gaat om mn ouders..................... ennnee bla bla...
ze spreekt zichzelf tegen..
Geen idee maar ze zag er vrij smakelijk uit, net toen ze opgetild werd door Guidson.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 00:32 schreef waxmask het volgende:
[..]
Die "ik lach als ik poep ruik" fag hag?
quote:Op dinsdag 1 maart 2011 00:32 schreef Vikingsmeisje het volgende:
Over tien jaar wil ik een grote dikke neger in een geel pak.. Wil dat hier en nu alvast gezegd hebben!
Mo is verdrietig omdat ze erachter gekomen is dat Maik bi is. In plaats dat Maik haar troost, denkt hij in eerste plaats aan de stemmen.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 00:31 schreef het volgende:
[..]
Ben je niet lekker? Maik laat Monique in deze 'discussie' alle hoeken van de kamer zien.
Monique valt ongelooflijk door de mand.
Ja, ze gaan voor de ware liefde..quote:Op dinsdag 1 maart 2011 00:33 schreef Kliertje41 het volgende:
perfecte relatie????????????????
hmmm wat gemist zeker
ze neukt zelf vrouwen?quote:Op dinsdag 1 maart 2011 00:33 schreef Gia het volgende:
[..]
Mo is verdrietig omdat ze erachter gekomen is dat Maik bi is. In plaats dat Maik haar troost, denkt hij in eerste plaats aan de stemmen.
Sorry hoor, maar ik zou er ook niet blij van worden als ik erachter zou komen dat mijn partner ook mannen neukt.
YEP!!quote:Op dinsdag 1 maart 2011 00:32 schreef capuchon het volgende:
Is Servio genomineerd?
YES YES YES
SMS-EN ALS EEN MALLE![]()
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |