Leuk juistquote:Op dinsdag 1 maart 2011 13:37 schreef Deisyy het volgende:
Ik dacht iemand hier gisteren meldde dat Pietje topics aan het opschonen was in het SST. Het is niet te merken, wat een onoverzichtelijjke zooi aan topics
er staan er echt teveel, je kan amper nog door het bos de bomen zienquote:Op dinsdag 1 maart 2011 13:37 schreef Deisyy het volgende:
Ik dacht iemand hier gisteren meldde dat Pietje topics aan het opschonen was in het SST. Het is niet te merken, wat een onoverzichtelijjke zooi aan topics
Ja, je moet er echt regelmatig kijken wil je een beetje overzicht krijgen, want anders lijkt het ononverzichtelijkquote:Op dinsdag 1 maart 2011 13:37 schreef Deisyy het volgende:
Amateursquote:Op dinsdag 1 maart 2011 13:43 schreef Scrutinizer het volgende:
Wel tekenend dat ze het geluid van de Yellowbird-camera vergeten zijn om het geheim waarvoor iedereen vanavond had moeten kijken, te bewaren
Af en toe kijk ik er naar op de manier waarop ik naar SV keek. Dat was lachen maar eigenlijk vind ik dit wel heel erg triest. Het wordt ook nauwelijks beter.quote:
Wil je perse alles lezen danquote:Op dinsdag 1 maart 2011 13:39 schreef Toverheks het volgende:
er staan er echt teveel, je kan amper nog door het bos de bomen zien
Ik heb aan SV toch betere herinneringen dan ik plezier aan dit programma heb. Om SV kon je lachen, kun jij hierom lachen? Die afstand heb ik dus niet bij zo'n duur programma dat zo ronkend werd aangekondigd.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 13:48 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Af en toe kijk ik er naar op de manier waarop ik naar SV keek. Dat was lachen maar eigenlijk vind ik dit wel heel erg triest. Het wordt ook nauwelijks beter.
Geen doorkomen aan Pietje en op deze manier is het niet leuk om eens rond te kijken in andere topics.quote:
Ik heb gisteravond nog een stukje streams zitten kijken en na ruim twee weken doen ze nog steeds zoveel fout dat ik er in eerste instantie om moet lachen.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 13:51 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik heb aan SV toch betere herinneringen dan ik plezier aan dit programma heb. Om SV kon je lachen, kun jij hierom lachen? Die afstand heb ik dus niet bij zo'n duur programma dat zo ronkend werd aangekondigd.
O ja, dat zie je ook regelmatig, inclusief hand van de cameraman die het gordijntje dichttrekt. "Oeps, die stond nog actual."quote:Op dinsdag 1 maart 2011 13:59 schreef Laysa het volgende:
Laatst lieten ze per ongeluk de rails zien waar de camera op loopt...Echte profs
Denken ze dat het weer goedkomt, of interesseert het ze gewoon niet. Aan dat laatste kun je ook denken als er maar geen verbetering in komt.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 13:58 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik heb gisteravond nog een stukje streams zitten kijken en na ruim twee weken doen ze nog steeds zoveel fout dat ik er in eerste instantie om moet lachen.
De loopjes die in de meest ruime totalen worden geschakeld en dan ook nog eens twee keer over de as, groepjes die bij elkaar gaan zitten en de regisseur die minimaal 5 minuten nodig heeft om uit te vogelen hoe hij dit nou weer in beeld moet brengen, extreme close-ups afgewisseld met enorm ruime totaalshots, de achterhoofden die close in beeld komen etc etc. Het is bijna surrealisme.
Helaas vergaat het lachen me snel want het lijkt er op alsof ze het zelf heel anders zien. Het komt immers allemaal wel weer goed. Daar zie ik alleen zo weinig van
Je zou toch denken na al die BB's en DGK dat ze die mensen inhuren die weten wat ze doenquote:Op dinsdag 1 maart 2011 14:01 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
O ja, dat zie je ook regelmatig, inclusief hand van de cameraman die het gordijntje dichttrekt. "Oeps, die stond nog actual."
Het is trekken aan een dood paard zoals Bob al eerder opmerkte.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 14:02 schreef Disana het volgende:
[..]
Denken ze dat het weer goedkomt, of interesseert het ze gewoon niet. Aan dat laatste kun je ook denken als er maar geen verbetering in komt.
Dan denk ik toch aan desinteresse, wie de schuldigen ook precies mogen zijn.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 14:03 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Het is trekken aan een dood paard zoals Bob al eerder opmerkte.
Alleen al het feit dat de mensen die de camera's bedienen Portugezen zijn geeft m.i. aan dat ze dit programma met een hele andere insteek maken. Cameramensen zijn de ogen van de regisseur en daarom dus zeer belangrijk. Als je ervoor kiest om daarvoor mensen in te zetten die de door de bewoners gesproken taal niet begrijpen, ontken je dus de waarde van die cameramensen en dat neigt al gauw naar een opvatting die er op neerkomt dat de baas altijd gelijk heeft. Dat werkt niet in zo'n reality-programma, zeker niet als dat principe ook in de rest van de organisatie gehanteerd wordt.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 14:02 schreef Laysa het volgende:
[..]
Je zou toch denken na al die BB's en DGK dat ze die mensen inhuren die weten wat ze doen
Ik denk dat iedereen daar momenteel z'n eigen paadje aan het schoonvegen is. "Ik kan er niets aan doen want ...."quote:Op dinsdag 1 maart 2011 14:05 schreef Disana het volgende:
[..]
Dan denk ik toch aan desinteresse, wie de schuldigen ook precies mogen zijn.
Ik kijk af en toe de uitzendingen op t.v., maar het kan me nog steeds niet boeien. Een hoop gejank, zelden iets spannends of leuks. Of ik kijk op de verkeerde dagenquote:Op dinsdag 1 maart 2011 14:12 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Alleen al het feit dat de mensen die de camera's bedienen Portugezen zijn geeft m.i. aan dat ze dit programma met een hele andere insteek maken. Cameramensen zijn de ogen van de regisseur en daarom dus zeer belangrijk. Als je ervoor kiest om daarvoor mensen in te zetten die de door de bewoners gesproken taal niet begrijpen, ontken je dus de waarde van die cameramensen en dat neigt al gauw naar een opvatting die er op neerkomt dat de baas altijd gelijk heeft. Dat werkt niet in zo'n reality-programma, zeker niet als dat principe ook in de rest van de organisatie gehanteerd wordt.
Daar sta je danquote:Op dinsdag 1 maart 2011 14:15 schreef spuitje het volgende:
Mama doet aan yoga. Moest lachen.........
Iedereen die wel eens op een podium voor publiek gestaan heeft, zal het met je eens zijn. Ik vind dat wij als kijker dan ook recht hebben op een aftiteling om de namen van deze, tot nu toe anonieme, prutsers te zien.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 14:13 schreef BobdeStreamer het volgende:
Wat een ongelooflijk disrespect voor de kijker. Het programma wordt gedachteloos gemaakt.
Gedachteloos. Goed gezegd, dat bedoel ik met desinteresse.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 14:13 schreef BobdeStreamer het volgende:
Wat een ongelooflijk disrespect voor de kijker. Het programma wordt gedachteloos gemaakt.
Nou, die capabele regisseurs zijn dan kennelijk koffie aan het drinken als ik kijk.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 14:20 schreef BobdeStreamer het volgende:
Er werken capabele regisseurs maar Alphons en zijn vrienden hebben het compleet verbruid.
quote:Op dinsdag 1 maart 2011 14:22 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Nou, die capabele regisseurs zijn dan kennelijk koffie aan het drinken als ik kijk.
De grote leidersquote:
http://www.hpdetijd.nl/20(...)-kadhafi-of-khaddafiquote:Op dinsdag 1 maart 2011 14:33 schreef spuitje het volgende:
[..]
De grote leiders![]()
Zag die Kadaffi trouwens in het journaal, die man is volgens mij echt volledig van zijn padje.
BTW: hoe spel je zijn naam nu echt? Heb al zoveel varianten voorbij zien komen.
Je kunt er ook stemmen, ik heb op de Volkskrantspelling geklikt.quote:Welke prefereert u? Gadaffi (De Telegraaf), Khadaffi (AD), Kadhafi (Teletekst, de Volkskrant), Kadafi (Trouw), Gaddafi (NRC, Reformatorisch Dagblad), Kaddafi (ANP, Parool, Spits, Metro), Kadhaffi (Nederlands Dagblad) of Khaddafi (Elsevier)?
Ga Daffyquote:Op dinsdag 1 maart 2011 14:33 schreef spuitje het volgende:
[..]
De grote leiders![]()
Zag die Kadaffi trouwens in het journaal, die man is volgens mij echt volledig van zijn padje.
BTW: hoe spel je zijn naam nu echt? Heb al zoveel varianten voorbij zien komen.
Die vind ik eigenlijk nog het meest toepasselijkquote:Op dinsdag 1 maart 2011 14:36 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ga Daffy![]()
Hij heeft inderdaad een tik van de malle molen, wat een onzin kraamt die man uit.
Je zit nog wel dicht bij de Elsevierquote:Op dinsdag 1 maart 2011 15:03 schreef Scrutinizer het volgende:
Khadafi, schrijf ik het. Die staat niet bij de opties.
Ben ik niet met je eens. Ik vind 't vreselijk als alles gecentraliseerd wordt. Ja, we zouden alles af kunnen met een COS, de SC en de deelnemers-topics. Wordt 't daardoor makkelijk te volgen? Zeker. Wordt 't daardoor leuker? Vind ik niet. Het eerste topic is gewoon een topic om te speculeren, over het spel dus. De 2e heb je wel een punt.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 13:53 schreef Deisyy het volgende:
Geen doorkomen aan Pietje en op deze manier is het niet leuk om eens rond te kijken in andere topics.
Wat is hier het nut van![]()
Wie gaat welk geheim als eerste raden?
Het eerste geheim is geraden door Philip: Alex is ridder.
En jullie zouden eens serieus moeten kijken naar het aantal onzin-topics met minder dan 10 posts.
Dit is geen aanval, maar opbouwende kritiek
NEEEEEEEEEEE!!!!!!quote:
Ik ook niet. Ik kijk wel weer om een uur of 1 vannacht wanneer de stem alles en iedereen verstoort: "Beste bewoners, er staat iets klaar voor jullie in het Labyrinth." Iedereen overal vandaan, uit bed, onder de douche vandaan, gillend en rennend daar naartoe om uit te vinden dat de broccoli voor de maaltijd van morgen geleverd isquote:Ik heb vandaag zelfs de stream niet aan staan.
Gaat dat daar echt zo? Wat dom weer. Die stem moet je bewaren voor werkelijk belangrijke mededelingen.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 15:19 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
NEEEEEEEEEEE!!!!!!
[..]
Ik ook niet. Ik kijk wel weer om een uur of 1 vannacht wanneer de stem alles en iedereen verstoort: "Beste bewoners, er staat iets klaar voor jullie in het Labyrinth." Iedereen overal vandaan, uit bed, onder de douche vandaan, gillend en rennend daar naartoe om uit te vinden dat de broccoli voor de maaltijd van morgen geleverd is
Hahaha... net nu ik maandag weer met yoga ga beginnen ...quote:Op dinsdag 1 maart 2011 14:15 schreef spuitje het volgende:
Mama doet aan yoga. Moest lachen.........
Lleuk dat je zo lekker draait met je eigen tokoquote:Op dinsdag 1 maart 2011 15:22 schreef Copycat het volgende:
[..]
Hahaha... net nu ik maandag weer met yoga ga beginnen ...
En ik mijn iPad kwijt ben vanwege geen reservekopie willen maken en opsturen naar Apple ...
Maar! Jamin heeft hier voortaan ook een heuse Jelly Belly sectie en vrijdag heb ik mijn iPad weer terug, of een nieuwe. En een proefopdracht is goed ontvangen.
Yin en Yang, een goed koppel
Waar gebeurd verhaalquote:Op dinsdag 1 maart 2011 15:22 schreef Disana het volgende:
[..]
Gaat dat daar echt zo? Wat dom weer. Die stem moet je bewaren voor werkelijk belangrijke mededelingen.
Jouw nieuwe zeiljacht?quote:Op dinsdag 1 maart 2011 15:28 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
't Is 18 meter lang, heeft vier tanden en het stinkt naar pis!
Wat is het?
Polonaise in een bejaardentehuisquote:Op dinsdag 1 maart 2011 15:29 schreef Laysa het volgende:
[..]
Jouw nieuwe zeiljacht?
Edit...kan niet...tanden![]()
Zat aan een walvisachtige te denken maar die heeft meer dan 4 tanden...........of het beest moet heel oud zijn?quote:Op dinsdag 1 maart 2011 15:28 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
't Is 18 meter lang, heeft vier tanden en het stinkt naar pis!
Wat is het?
Thanks!quote:Op dinsdag 1 maart 2011 15:24 schreef hondjes het volgende:
Lleuk dat je zo lekker draait met je eigen toko![]()
Het is toch afwachten wat het worden gaat, maar geloof dat het wel een succes is.
Goed bezig Pietjequote:Op dinsdag 1 maart 2011 15:18 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ben ik niet met je eens. Ik vind 't vreselijk als alles gecentraliseerd wordt. Ja, we zouden alles af kunnen met een COS, de SC en de deelnemers-topics. Wordt 't daardoor makkelijk te volgen? Zeker. Wordt 't daardoor leuker? Vind ik niet. Het eerste topic is gewoon een topic om te speculeren, over het spel dus. De 2e heb je wel een punt.
Ik heb eea aan echt slechte topics gesloten, maar ik ben blij dat iedereen die een topic wil openen de kans heeft.
Wie wordt de nieuwe pispaal?
Verzin hier missies
[Poll] Hoe lang bekijk je gemiddeld de streams per dag?
[POLL] Wie is de mooiste dame in het huis?
Is er al SEKS geweest?
Zou je die echt allemaal sluiten? De 'ontspannen' sfeer gaat imo dan weg. De topics die niet lopen zakken vanzelf weg.
Die van gisterochtend bij Koffiemax?? Waar ons aller Jobje mee deed met de polonaise?quote:Op dinsdag 1 maart 2011 15:31 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Polonaise in een bejaardentehuis
quote:Op dinsdag 1 maart 2011 15:31 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Polonaise in een bejaardentehuis
Ik vind het een goedkope indruk maken, je hebt totaal geen idee welke topics de moeite waard zijn en welke niet, zonder erin te kijken. En dat laatste blijkt best vaak tijdverspilling.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 15:33 schreef Deisyy het volgende:
Ik vind het veel aantrekkelijker om een beetje door de topics te lopen als er geen overkill aan topics is.
quote:Op dinsdag 1 maart 2011 15:34 schreef spuitje het volgende:
[..]
Die van gisterochtend bij Koffiemax?? Waar ons aller Jobje mee deed met de polonaise?
Ik heb er nog eens kritisch naar gekeken en 3 topics gesloten, de rest vind ik voor nu primaquote:Op dinsdag 1 maart 2011 15:33 schreef Deisyy het volgende:
Goed bezig PietjeIk vind ook niet dat er enkel en alleen een COS-, SC- en deelnemerstopic moet zijn, maar een topic over de slippers van Laura, waar 3 posts in staan
![]()
Ik vind het veel aantrekkelijker om een beetje door de topics te lopen als er geen overkill aan topics is.
Kermit de Flikker.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 15:37 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Het is groen en Homosexueel
wat is het?
Ja daarom dus, op deze manier nodigt het helemaal niet uit om in de topics te kijken, terwijl er misschien best wel tussen staan die de moeite waard zijn.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 15:36 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik vind het een goedkope indruk maken, je hebt totaal geen idee welke topics de moeite waard zijn en welke niet, zonder erin te kijken. En dat laatste blijkt best vaak tijdverspilling.
Dat zou ideaal zijn. Maar daar kun je geloof ik ook je actieve topics voor gebruiken, maak je daar een lijstje van de SST topics die je wel wilt bijhouden.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 15:39 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja daarom dus, op deze manier nodigt het helemaal niet uit om in de topics te kijken, terwijl er misschien best wel tussen staan die de moeite waard zijn.
Ik zou wel zo'n delete-knop willen
De operatie is gelukkig goed verlopen, nu moet ze opknappen....Na het ziekenhuis gaat ze tijdelijk naar een verzorgingshuis/ revalidatie gebeuren.quote:
Tsja maar zo zit FOK! toch een beetje in elkaar? Dat is bij zoveel fora 't geval op FOK!. Waarschijnlijk ken je Tweakers niet, maar die hebben echt de serieuze insteek (mag je niet eens een keertje de lolbroek uithangen). We moeten daarin de middenweg zien te vinden.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 15:36 schreef Disana het volgende:
Ik vind het een goedkope indruk maken, je hebt totaal geen idee welke topics de moeite waard zijn en welke niet, zonder erin te kijken. En dat laatste blijkt best vaak tijdverspilling.
Mag ik je knopje een lenen?quote:Op dinsdag 1 maart 2011 15:38 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ik heb er nog eens kritisch naar gekeken en 3 topics gesloten, de rest vind ik voor nu prima.
Fijn dat de operatie goed is gegaan, het is nogal wat op die leeftijd.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 15:41 schreef Laysa het volgende:
[..]
De operatie is gelukkig goed verlopen, nu moet ze opknappen....Na het ziekenhuis gaat ze tijdelijk naar een verzorgingshuis/ revalidatie gebeuren.
Laat ik het zo zeggen: als SST een succes was geworden, wat het voor mij dus niet is, dan had ik inderdaad wel zo'n 'serieus' forum willen hebben. Maar ergens past de rommeligheid van de vele topics wel bij de lage kwaliteit van SST. Het is een soort 'who cares' sfeertje dat de makers ook lijken te hebbenquote:Op dinsdag 1 maart 2011 15:41 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Tsja maar zo zit FOK! toch een beetje in elkaar? Dat is bij zoveel fora 't geval op FOK!. Waarschijnlijk ken je Tweakers niet, maar die hebben echt de serieuze insteek (mag je niet eens een keertje de lolbroek uithangen). We moeten daarin de middenweg zien te vinden.
Dan komen Pietje en Gert weer vaker in dit subforumquote:Op dinsdag 1 maart 2011 15:44 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
sluit dan gelijk dat hele subforum effe
Ja...Ik hoop dat ze dr een beetje goed uitkomtquote:Op dinsdag 1 maart 2011 15:44 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Fijn dat de operatie goed is gegaan, het is nogal wat op die leeftijd.
Ik hoop dat ze snel weer een beetje de oude is. (O ja, dat is ze al)
quote:Op dinsdag 1 maart 2011 15:44 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dan komen Pietje en Gert weer vaker in dit subforum
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |