In een groep 'onbekenden' zeg maar, zoals hier heb je dat in het begin altijd. Zodra je het zelf niet bent is het verstandig om met iedereen mee te lullen. Dan ben je zelf veiligerquote:Op dinsdag 1 maart 2011 12:27 schreef paddy het volgende:
Grappig! Dat er altijd een pispaal moet zijn in een groep
Maar zij bevind zich dan wel weer onder de vleugels van opperroddelhoer Servio...quote:Op dinsdag 1 maart 2011 12:31 schreef Dutchdress het volgende:
Ik denk sofia, ze is alleen maar aan het zeuren en zaniken. Ik zou ook moe van haar worden..
Ze gaat toch misschien naar huis?quote:Op dinsdag 1 maart 2011 12:31 schreef Dutchdress het volgende:
Ik denk sofia, ze is alleen maar aan het zeuren en zaniken. Ik zou ook moe van haar worden..
Zal me nooit gaan lukken ben ik bangquote:Op dinsdag 1 maart 2011 12:30 schreef muzas het volgende:
[..]
In een groep 'onbekenden' zeg maar, zoals hier heb je dat in het begin altijd. Zodra je het zelf niet bent is het verstandig om met iedereen mee te lullen. Dan ben je zelf veiliger
In het dagelijkse leven is dit ook niet nieuw hoor. Slijmen met de baas via de rug van een medewerker. Niets nieuws.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 13:20 schreef delfse het volgende:
Het is te belachelijk voor woorden dat er iemand de pispaal moet zijn in een groep.
Je zal met dit soort mensen moeten leven of werken dat lijkt me walgelijk.
En dat geld voor allemaal behalve Alex en Gerard die behandelen iedereeen hetzelftde.
Als nu de pispaal eruit moet weet ik zeker dat het doorgestoken kaart is en dat sms helemaal
geen zin heeft . De productie beslist wie eruit gaat het is wat hun lieverdjes willen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |