Leuk juistquote:Op dinsdag 1 maart 2011 13:37 schreef Deisyy het volgende:
Ik dacht iemand hier gisteren meldde dat Pietje topics aan het opschonen was in het SST. Het is niet te merken, wat een onoverzichtelijjke zooi aan topics
er staan er echt teveel, je kan amper nog door het bos de bomen zienquote:Op dinsdag 1 maart 2011 13:37 schreef Deisyy het volgende:
Ik dacht iemand hier gisteren meldde dat Pietje topics aan het opschonen was in het SST. Het is niet te merken, wat een onoverzichtelijjke zooi aan topics
Ja, je moet er echt regelmatig kijken wil je een beetje overzicht krijgen, want anders lijkt het ononverzichtelijkquote:Op dinsdag 1 maart 2011 13:37 schreef Deisyy het volgende:
Amateursquote:Op dinsdag 1 maart 2011 13:43 schreef Scrutinizer het volgende:
Wel tekenend dat ze het geluid van de Yellowbird-camera vergeten zijn om het geheim waarvoor iedereen vanavond had moeten kijken, te bewaren
Af en toe kijk ik er naar op de manier waarop ik naar SV keek. Dat was lachen maar eigenlijk vind ik dit wel heel erg triest. Het wordt ook nauwelijks beter.quote:
Wil je perse alles lezen danquote:Op dinsdag 1 maart 2011 13:39 schreef Toverheks het volgende:
er staan er echt teveel, je kan amper nog door het bos de bomen zien
Ik heb aan SV toch betere herinneringen dan ik plezier aan dit programma heb. Om SV kon je lachen, kun jij hierom lachen? Die afstand heb ik dus niet bij zo'n duur programma dat zo ronkend werd aangekondigd.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 13:48 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Af en toe kijk ik er naar op de manier waarop ik naar SV keek. Dat was lachen maar eigenlijk vind ik dit wel heel erg triest. Het wordt ook nauwelijks beter.
Geen doorkomen aan Pietje en op deze manier is het niet leuk om eens rond te kijken in andere topics.quote:
Ik heb gisteravond nog een stukje streams zitten kijken en na ruim twee weken doen ze nog steeds zoveel fout dat ik er in eerste instantie om moet lachen.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 13:51 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik heb aan SV toch betere herinneringen dan ik plezier aan dit programma heb. Om SV kon je lachen, kun jij hierom lachen? Die afstand heb ik dus niet bij zo'n duur programma dat zo ronkend werd aangekondigd.
O ja, dat zie je ook regelmatig, inclusief hand van de cameraman die het gordijntje dichttrekt. "Oeps, die stond nog actual."quote:Op dinsdag 1 maart 2011 13:59 schreef Laysa het volgende:
Laatst lieten ze per ongeluk de rails zien waar de camera op loopt...Echte profs
Denken ze dat het weer goedkomt, of interesseert het ze gewoon niet. Aan dat laatste kun je ook denken als er maar geen verbetering in komt.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 13:58 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik heb gisteravond nog een stukje streams zitten kijken en na ruim twee weken doen ze nog steeds zoveel fout dat ik er in eerste instantie om moet lachen.
De loopjes die in de meest ruime totalen worden geschakeld en dan ook nog eens twee keer over de as, groepjes die bij elkaar gaan zitten en de regisseur die minimaal 5 minuten nodig heeft om uit te vogelen hoe hij dit nou weer in beeld moet brengen, extreme close-ups afgewisseld met enorm ruime totaalshots, de achterhoofden die close in beeld komen etc etc. Het is bijna surrealisme.
Helaas vergaat het lachen me snel want het lijkt er op alsof ze het zelf heel anders zien. Het komt immers allemaal wel weer goed. Daar zie ik alleen zo weinig van
Je zou toch denken na al die BB's en DGK dat ze die mensen inhuren die weten wat ze doenquote:Op dinsdag 1 maart 2011 14:01 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
O ja, dat zie je ook regelmatig, inclusief hand van de cameraman die het gordijntje dichttrekt. "Oeps, die stond nog actual."
Het is trekken aan een dood paard zoals Bob al eerder opmerkte.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 14:02 schreef Disana het volgende:
[..]
Denken ze dat het weer goedkomt, of interesseert het ze gewoon niet. Aan dat laatste kun je ook denken als er maar geen verbetering in komt.
Dan denk ik toch aan desinteresse, wie de schuldigen ook precies mogen zijn.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 14:03 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Het is trekken aan een dood paard zoals Bob al eerder opmerkte.
Alleen al het feit dat de mensen die de camera's bedienen Portugezen zijn geeft m.i. aan dat ze dit programma met een hele andere insteek maken. Cameramensen zijn de ogen van de regisseur en daarom dus zeer belangrijk. Als je ervoor kiest om daarvoor mensen in te zetten die de door de bewoners gesproken taal niet begrijpen, ontken je dus de waarde van die cameramensen en dat neigt al gauw naar een opvatting die er op neerkomt dat de baas altijd gelijk heeft. Dat werkt niet in zo'n reality-programma, zeker niet als dat principe ook in de rest van de organisatie gehanteerd wordt.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 14:02 schreef Laysa het volgende:
[..]
Je zou toch denken na al die BB's en DGK dat ze die mensen inhuren die weten wat ze doen
Ik denk dat iedereen daar momenteel z'n eigen paadje aan het schoonvegen is. "Ik kan er niets aan doen want ...."quote:Op dinsdag 1 maart 2011 14:05 schreef Disana het volgende:
[..]
Dan denk ik toch aan desinteresse, wie de schuldigen ook precies mogen zijn.
Ik kijk af en toe de uitzendingen op t.v., maar het kan me nog steeds niet boeien. Een hoop gejank, zelden iets spannends of leuks. Of ik kijk op de verkeerde dagenquote:Op dinsdag 1 maart 2011 14:12 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Alleen al het feit dat de mensen die de camera's bedienen Portugezen zijn geeft m.i. aan dat ze dit programma met een hele andere insteek maken. Cameramensen zijn de ogen van de regisseur en daarom dus zeer belangrijk. Als je ervoor kiest om daarvoor mensen in te zetten die de door de bewoners gesproken taal niet begrijpen, ontken je dus de waarde van die cameramensen en dat neigt al gauw naar een opvatting die er op neerkomt dat de baas altijd gelijk heeft. Dat werkt niet in zo'n reality-programma, zeker niet als dat principe ook in de rest van de organisatie gehanteerd wordt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |