Je moest eens weten wat je allemaal kan met Tupperware!quote:Op dinsdag 1 maart 2011 11:32 schreef Dementor het volgende:
Ik las, vriend, doggy, mee naar huis.
Daarna las ik ik tupperware...
Met een glansrol van Jeff Bridges (hoorde ik)quote:Op dinsdag 1 maart 2011 11:10 schreef Copycat het volgende:
Goed eten voordat ik vanavond naar de film ga:
Broertjes Coen
Leuk juistquote:Op dinsdag 1 maart 2011 13:37 schreef Deisyy het volgende:
Ik dacht iemand hier gisteren meldde dat Pietje topics aan het opschonen was in het SST. Het is niet te merken, wat een onoverzichtelijjke zooi aan topics
er staan er echt teveel, je kan amper nog door het bos de bomen zienquote:Op dinsdag 1 maart 2011 13:37 schreef Deisyy het volgende:
Ik dacht iemand hier gisteren meldde dat Pietje topics aan het opschonen was in het SST. Het is niet te merken, wat een onoverzichtelijjke zooi aan topics
Ja, je moet er echt regelmatig kijken wil je een beetje overzicht krijgen, want anders lijkt het ononverzichtelijkquote:Op dinsdag 1 maart 2011 13:37 schreef Deisyy het volgende:
Amateursquote:Op dinsdag 1 maart 2011 13:43 schreef Scrutinizer het volgende:
Wel tekenend dat ze het geluid van de Yellowbird-camera vergeten zijn om het geheim waarvoor iedereen vanavond had moeten kijken, te bewaren
Af en toe kijk ik er naar op de manier waarop ik naar SV keek. Dat was lachen maar eigenlijk vind ik dit wel heel erg triest. Het wordt ook nauwelijks beter.quote:
Wil je perse alles lezen danquote:Op dinsdag 1 maart 2011 13:39 schreef Toverheks het volgende:
er staan er echt teveel, je kan amper nog door het bos de bomen zien
Ik heb aan SV toch betere herinneringen dan ik plezier aan dit programma heb. Om SV kon je lachen, kun jij hierom lachen? Die afstand heb ik dus niet bij zo'n duur programma dat zo ronkend werd aangekondigd.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 13:48 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Af en toe kijk ik er naar op de manier waarop ik naar SV keek. Dat was lachen maar eigenlijk vind ik dit wel heel erg triest. Het wordt ook nauwelijks beter.
Geen doorkomen aan Pietje en op deze manier is het niet leuk om eens rond te kijken in andere topics.quote:
Ik heb gisteravond nog een stukje streams zitten kijken en na ruim twee weken doen ze nog steeds zoveel fout dat ik er in eerste instantie om moet lachen.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 13:51 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik heb aan SV toch betere herinneringen dan ik plezier aan dit programma heb. Om SV kon je lachen, kun jij hierom lachen? Die afstand heb ik dus niet bij zo'n duur programma dat zo ronkend werd aangekondigd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |