Sensatie tv interesseert jou nietquote:Op donderdag 3 maart 2011 19:03 schreef pberends het volgende:
[..]
Wat interesseert mij dat nu - in Afghanistan worden elke week Amerikaanse militairen ontvoerd. Ze wisten ook wel wat de risico's waren.
Hehe idd, alsof die mafkees er ook maar 1 zinnig woord over kan zeggen. Ook hij zal uitblinken in vaagheden waar niemand wat aan heeft.quote:Op donderdag 3 maart 2011 19:02 schreef msnk het volgende:
[..]
Ik ga sowieso kijken wat meneer de defensiehistoricus te zeggen heeft over de kansen dat deze jongens mogelijkerwijs geëxecuteerd zouden kunnen worden. Maar het blijft waarschijnlijk bij praten over voorgaande zaken zoals die Hongaren en die Britten of wat 't ook waren.
Wat bedoel je precies met sensatie-tv? Help mijn man is klusser vind ik bijvoorbeeld top, maar gelul over militairen die vastzitten vind ik niet interessant, je hebt er niet eens beelden bijquote:Op donderdag 3 maart 2011 19:07 schreef msnk het volgende:
[..]
Sensatie tv interesseert jou niet? Weer wat geleerd.
wtfffffffffffff......... waar gaat dit over. En dat een dag na de verkiezingenquote:Op donderdag 3 maart 2011 21:35 schreef golfer het volgende:
Vrouwelijke gast is vervangen door een andere vrouw over die vent bij Dior:
Karin Kuijpers
Lifestyle-journalist over het ontslag van John Galliano bij Dior.
Zag het in de comments op GS jaquote:Op donderdag 3 maart 2011 21:36 schreef DrDentz het volgende:
[ afbeelding ]
Dit blondje is nu gevangen genomen in Libië.
Thieme, Agema en Uitslag hadden ze moeten uitnodigenquote:Op donderdag 3 maart 2011 19:05 schreef pberends het volgende:
[..]
CDA'ers blinken altijd uit in vaagheden, dus waar het gesprek ook over gaat - het wordt nooit interessant.
Ik had uitgenodigd:
- Kustaw Bessems
- Frits Wester
- Belangrijk iemand uit de Eerste Kamer
- Jolande Sap of een andere duidelijke politiek leider
That's it, lekker over de verkiezingen keuvelen.
Als je een interessant gesprek wil hebben moet je de volgende gasten aan 1 tafel hebben:quote:Op donderdag 3 maart 2011 19:05 schreef pberends het volgende:
[..]
CDA'ers blinken altijd uit in vaagheden, dus waar het gesprek ook over gaat - het wordt nooit interessant.
Ik had uitgenodigd:
- Kustaw Bessems
- Frits Wester
- Belangrijk iemand uit de Eerste Kamer
- Jolande Sap of een andere duidelijke politiek leider
That's it, lekker over de verkiezingen keuvelen.
Ook nog Freek en Peter Rudolf erbij.quote:Op donderdag 3 maart 2011 22:44 schreef pberends het volgende:
Echte bazentelevisie zou met de volgende gasten zijn:
- Johan Derksen
- Maarten van RossumRossem
- Jan Mulder
- Midas Dekkers
- Youp van 't Hek
Maarten van Rossem alleen is meer dan genoeg; die praat die uitzending makkelijk vol.quote:Op donderdag 3 maart 2011 22:48 schreef golfer het volgende:
[..]
Ook nog Freek en Peter Rudolf erbij.
quote:Op donderdag 3 maart 2011 23:20 schreef Sloggi het volgende:
De identiteit van de gevangen militairen wordt door de pers niet bekend gemaakt.
quote:Op donderdag 3 maart 2011 21:36 schreef DrDentz het volgende:
[ afbeelding ]
Dit blondje is nu gevangen genomen in Libië.
dit las ik serieusquote:Op donderdag 3 maart 2011 21:36 schreef DrDentz het volgende:
[ afbeelding ]
Dit blondje wordt nu genomen in Libië.
Zo zielig dat beeld van hem alleen aan die tafel.quote:Op donderdag 3 maart 2011 23:41 schreef DrDentz het volgende:
Henk Bleker ziet er altijd een beetje depressief uit maar met zo'n treurig liedje erbij lijkt hij suïcidaal.
Dat is een eerste vereiste. Geen uitgesproken mening ventileren en vooral nooit een rechtstreeks antwoord geven op een concrete vraag.quote:Op donderdag 3 maart 2011 23:45 schreef Van_Poppel het volgende:
Wat een draaikont...word je daar bij het CDA op geselecteerd?
quote:Op donderdag 3 maart 2011 22:44 schreef pberends het volgende:
Echte bazentelevisie zou met de volgende gasten zijn:
- Johan Derksen
- Maarten van Rossum
- Jan Mulder
- Midas Dekkers
- Youp van 't Hek
En dat terwijl ie zelf toch een CDA hart heeft. Inderdaad scherp, maar het is makkelijk schieten op iemand die onzin loopt te verdedigen en dat zelf ook weet.quote:Op donderdag 3 maart 2011 23:49 schreef borisz het volgende:
Frits laat weer even zien hoe het CDA echt in elkaar zit.![]()
Ratten allemaal.
Vooral schrijnend als je weet wat zijn standpunt m.b.t. integratie en migratie 5 jaar geleden was. Dat je voor een baantje zo je principes over boord gooit en je ziel aan de duivel verkoopt...jammer dat een degelijke en fatsoenlijke partij zo is afgegleden.quote:Op donderdag 3 maart 2011 23:49 schreef DrDentz het volgende:
Het meest schrijnend vind ik die Gerd Leers.. door jezelf gestuurde brieven afkeuren.. de ultieme draai eigenlijk.
Ik denk dat je Van Aartsen nu beledigt.quote:Op donderdag 3 maart 2011 23:48 schreef golfer het volgende:
[..]
Dat is een eerste vereiste. Geen uitgesproken mening ventileren en vooral nooit een rechtstreeks antwoord geven op een concrete vraag.
Van Agt is die traditie ooit begonnen en die is via Lubbers, Brinkman, Balkenende en nu van Aertsen mooi in stand gehouden.
Haersma-Buma: "Blablablabla" (lees: ze laten zich dubbel penetreren door de VVD en de PVV omdat het CDA alles voor de macht doet)quote:Op donderdag 3 maart 2011 23:49 schreef borisz het volgende:
Frits laat weer even zien hoe het CDA echt in elkaar zit.![]()
Ratten allemaal.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |