mp, Bent-over Dumbell Laterals en Standing Lateral Raises. Doe nooit apparaten.quote:Op woensdag 2 maart 2011 13:01 schreef stoeltafel het volgende:
Welke oefeningen doen jullie voor je schouders? Bij ons op de sportschool is er maar 1 apparaat en weet niet zoveel oefeningen voor de schouders.
bedoel je een smith?quote:Op woensdag 2 maart 2011 13:09 schreef stoeltafel het volgende:
Ben nog lerende maar probeer is dat we geen losse stang in de sport school hebben. Alleen een vaste dus kan wel bankdrukken maar sommige oefeningen zijn niet goed mogelijk.
Ga gelijk de oefeningen opzoeken ,dank u.
Ja, oprekkenquote:Op woensdag 2 maart 2011 13:01 schreef honda1990 het volgende:
[..]
Idd ik zie me nog kokhalzend boven een bak kwark zittenje maag kun je ook trainen toch?
Ja, met zware deadlifts en diepe squatsquote:Op woensdag 2 maart 2011 13:01 schreef honda1990 het volgende:
[..]
Idd ik zie me nog kokhalzend boven een bak kwark zittenje maag kun je ook trainen toch?
1 verschil, in de smith is het kutquote:Op woensdag 2 maart 2011 14:08 schreef caroline88 het volgende:
In de smith machine kun je voor de schouders o.a. shrugs, bench press en seated military press doen.
Eens maar niet iedereen kan zomaar naar een andere sportschool, dat hangt van je lokatie af.quote:
Ik doe het altijd op zelfde dag benen en onderrug, vind het heerlijk.quote:Op woensdag 2 maart 2011 15:49 schreef Ethanolic het volgende:
Boah ik doe geen rug en benen meer op dezelfde dag, kan niet lopen en niet bukken.
Ik heb een staand baantje op het moment. Dan is het wat minder.quote:Op woensdag 2 maart 2011 16:04 schreef Zyzz het volgende:
[..]
Ik doe het altijd op zelfde dag benen en onderrug, vind het heerlijk.
Basic bulk whey van XXL 65 euro voor 5 kg whey, of als je een nog goedkopere zoekt, dan moet je even bij Bulkpowders kijken.quote:Op woensdag 2 maart 2011 16:39 schreef stoeltafel het volgende:
Wil een dieet whey shake kopen maar welke zouden jullie kiezen?
http://www.bodyenfitshop.nl/eiwitten-dieet
Hieruit wil ik een keuze maken maar welke? Ze lijken bijna allemaal goed.
Het heet zo maar het is gewoon whey, weinig vet en carbs en 84% eiwit dacht ikquote:Op woensdag 2 maart 2011 16:56 schreef stoeltafel het volgende:
Weet ik en geloof sowieso niet in wonder middelen. Hard trainen, goed eten en rusten.
http://forum.bodynet.nl/algemeen/33306-zomer-sticky.html
Net gelezen, echt super!
Maar basic bulk whey? Ben aan het cutten he
hoelang ben je aan het traine?quote:Op woensdag 2 maart 2011 17:56 schreef Zyzz het volgende:
zal even wat foto's van mij posten.![]()
laat de kritiek maar komen.![]()
deze is van 21-1-2011
[ afbeelding ]
deze is 6 maanden eerder gemaakt dan de bovenstaande foto
[ afbeelding ]
en mn beentjes
deze is van 19-11-2010, midden in de bulk, maar dat is ook te zien.
[ afbeelding ]
1 jaar 8 maanden, eerste jaar wist ik niks van voeding en training af dus ik groeide totaal niet, maar dat is ook te zien aan mijn rug foto.. daarna 5 maanden hard getraind en goed gegeten en toen bijna 1.5 maand niks gedaan door tijdgebrek en nu weer vol tegen aan.quote:
oke nicequote:Op woensdag 2 maart 2011 18:03 schreef Zyzz het volgende:
[..]
1 jaar 8 maanden, eerste jaar wist ik niks van voeding en training af dus ik groeide totaal niet, maar dat is ook te zien aan mijn rug foto.. daarna 5 maanden hard getraind en goed gegeten en toen bijna 1.5 maand niks gedaan door tijdgebrek en nu weer vol tegen aan.
edit: foto van voorkant heb ik nog niet, zal deze week wel proberen te maken.
je moet aardappelen, vlees, groenten en een beetje melk in de blender doen, dan ben je pas hardcore brah.quote:Op woensdag 2 maart 2011 21:52 schreef mtchel112 het volgende:
Vandaag brinta gegeten, gewoon puur met melk. K ging bijna over mn nek :p
Je moet het koud proberen. Lekker manquote:Op woensdag 2 maart 2011 21:52 schreef mtchel112 het volgende:
Vandaag brinta gegeten, gewoon puur met melk. K ging bijna over mn nek :p
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |