Je moet je rug sterk maken met goede core oefeningen (planks, chinups, pullups) en die gast laten kletsen. Wel kritisch blijven op je vorm, liever wat langzamer squatten dan je rug verprutsen.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 21:34 schreef honda1990 het volgende:
Wat vinden jullie, ik als 75 kg ecto was aan het squatten met 25 kg aan elke kant. Niets aan de hand zou je denken, nu kwam er een gast naar me toe die me (o.a. uit eigen ervaring) aanraadde om een riem te gebruiken omdat je je rug anders naar de knoppen kan helpen. Ik heb hier best het e.e.a. over gelezen, dat het juist beter is zonder voor stabilisatie dat ik het erg lastig vind om dit te bepalen. Als ik een beetje ga cheaten dan ga ik natuurlijk wel corrigeren met mijn rug, echter voer ik de oefeningen wel altijd correct uit. Wat is jullie mening hier over?
Tuurlijk kan je dat wel, dat je denkt dat je het niet kan is echt onzin.quote:Op woensdag 2 maart 2011 01:59 schreef star_gazer het volgende:
Ik heb een hele zwakke eetlust; ik heb altijd al weinig gegeten en vind het enorm moeilijk om voldoende calorieen naar binnen te werken. Het idee '6 kleine maaltijden per dag' is voor mij dan ook erg moeilijk waar te maken, omdat ik tegen diner nog volzit van de lunch enz.
Wat wel lijkt te werken, is mijn 'tussenmaaltijden' (tussen ontbijt en lunch en tussen lunch en diner) te vervangen voor fruit. Wat druiven en een appel ofzo. Is dat OK? Er zit wel wat suiker in, maar ik kan op deze tijdstippen echt geen fatsoenlijke maaltijd naar binnen werken
Móet ik kiezen tussen de honing of banaan? Heb de bananen gisteren pas gekocht. Eet het normaal alleen met honing maar de combi mag dus niét.quote:Op woensdag 2 maart 2011 00:25 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Zou op een nuchtere maag en na cardio nooit krachttraining doen, laat staan die gecombineerd
En dat is wel veel te veel suiker trouwens,
Ik eet meestal vlak voor m'n training een banaan. Ik zou gewoon geen krachttraining doen op een nuchtere maag, en helemaal niet als je net cardio hebt gedaan. Dan zou ik eerst krachttraining doen en een half uurtje later cardio. Ik heb een crosstrainer thuis dus voor mij zal dat makkelijker zijn dan voor jou.quote:Op woensdag 2 maart 2011 09:00 schreef stoeltafel het volgende:
[..]
Móet ik kiezen tussen de honing of banaan? Heb de bananen gisteren pas gekocht. Eet het normaal alleen met honing maar de combi mag dus niét.
Help dat wel, zo'n refeed weekend? Ik krijg dan altijd zo'n schuldgevoel, en hou me altijd in.quote:Op woensdag 2 maart 2011 07:05 schreef Zyzz het volgende:
[..]
Heb het zelfde probleem brah, ik heb dus maar besloten om paar dagen hoog in de kcal te zitten en daarna weer 2 weken te cutten
Succes.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 19:41 schreef Zyzz het volgende:
[..]
Makkelijk gezegd, ik hou het toch liever op uitrekenen.
je hoeft je niet schuldig te voelen, zie het als een 3/4 daagse bulk :pquote:Op woensdag 2 maart 2011 09:10 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Help dat wel, zo'n refeed weekend? Ik krijg dan altijd zo'n schuldgevoel, en hou me altijd in.
quote:O - 250ml magere kwark met müsli en wat honing met melk
L - 4 boterhammen met tonijn of sardine
À - rijst met tonijn, een appel en rozijnen
21 - 250ml magere kwark met müsli en honing en melk
Als tussendoortjes eet ik rijstewafels en noodles. Verder heb ik 3 kilo noten gekocht bij sportsnuts.nl en veel water 3/4/5 liter per dag
Mijn doel is om iets gewicht te verliezen en beetje breed worden. Nu train ik gelijk als ik wakker wordt. Vandaag voor het eerst gedaan en ging best lekker. Begon met 30min cardio en hierna 2 x 3 oefeningen per spiergroep.
Idd ik zie me nog kokhalzend boven een bak kwark zittenquote:Op woensdag 2 maart 2011 08:53 schreef Mopst3r het volgende:
[..]
Tuurlijk kan je dat wel, dat je denkt dat je het niet kan is echt onzin.
Gewoon proppen, doet iedereen.
mp, Bent-over Dumbell Laterals en Standing Lateral Raises. Doe nooit apparaten.quote:Op woensdag 2 maart 2011 13:01 schreef stoeltafel het volgende:
Welke oefeningen doen jullie voor je schouders? Bij ons op de sportschool is er maar 1 apparaat en weet niet zoveel oefeningen voor de schouders.
bedoel je een smith?quote:Op woensdag 2 maart 2011 13:09 schreef stoeltafel het volgende:
Ben nog lerende maar probeer is dat we geen losse stang in de sport school hebben. Alleen een vaste dus kan wel bankdrukken maar sommige oefeningen zijn niet goed mogelijk.
Ga gelijk de oefeningen opzoeken ,dank u.
Ja, oprekkenquote:Op woensdag 2 maart 2011 13:01 schreef honda1990 het volgende:
[..]
Idd ik zie me nog kokhalzend boven een bak kwark zittenje maag kun je ook trainen toch?
Ja, met zware deadlifts en diepe squatsquote:Op woensdag 2 maart 2011 13:01 schreef honda1990 het volgende:
[..]
Idd ik zie me nog kokhalzend boven een bak kwark zittenje maag kun je ook trainen toch?
1 verschil, in de smith is het kutquote:Op woensdag 2 maart 2011 14:08 schreef caroline88 het volgende:
In de smith machine kun je voor de schouders o.a. shrugs, bench press en seated military press doen.
Eens maar niet iedereen kan zomaar naar een andere sportschool, dat hangt van je lokatie af.quote:
Ik doe het altijd op zelfde dag benen en onderrug, vind het heerlijk.quote:Op woensdag 2 maart 2011 15:49 schreef Ethanolic het volgende:
Boah ik doe geen rug en benen meer op dezelfde dag, kan niet lopen en niet bukken.
Ik heb een staand baantje op het moment. Dan is het wat minder.quote:Op woensdag 2 maart 2011 16:04 schreef Zyzz het volgende:
[..]
Ik doe het altijd op zelfde dag benen en onderrug, vind het heerlijk.
Basic bulk whey van XXL 65 euro voor 5 kg whey, of als je een nog goedkopere zoekt, dan moet je even bij Bulkpowders kijken.quote:Op woensdag 2 maart 2011 16:39 schreef stoeltafel het volgende:
Wil een dieet whey shake kopen maar welke zouden jullie kiezen?
http://www.bodyenfitshop.nl/eiwitten-dieet
Hieruit wil ik een keuze maken maar welke? Ze lijken bijna allemaal goed.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |