Regie is sowieso bagger.quote:Op maandag 28 februari 2011 23:59 schreef Tinos85 het volgende:
[..]
Ja kutstreams. Twee streams op de mannenslaapkamer. Mogen we de rest niet zien ofzo?
Dat komt nog, als ze het goed maakt met Maik.quote:Op maandag 28 februari 2011 23:58 schreef Gert het volgende:
[..]
Ze zit er nu bij alsof ze zojúist een tsunami heeft overleefd, met d'r dekentje.
Hij combineerde toch alleen maar briljant het verder in de grond trappen van Maik met het "fijntjes" er op wijzen hoe slim hij de link had gelegd?quote:Op maandag 28 februari 2011 23:57 schreef versabommie het volgende:
[..]
Misschien een gekke vraag, maar staat er in dat homo handboek/ mode d'emploi ook iets over hoe vals een nicht ( lees nicht niet elke homosueel dus) mag zijn?![]()
Is er geen vuistregel ( LOL) waar een grens overschreden kan worden?
Volgens mij is Serpentio zijn gedrag zelfs in het gehele dierenrijk niet aanvaardbaar
Ben bijna klaarquote:
quote:Op dinsdag 1 maart 2011 00:00 schreef Vikingsmeisje het volgende:
![]()
![]()
![]()
En ik krijg het al zo warm van Gerard!!
quote:Op maandag 28 februari 2011 23:57 schreef versabommie het volgende:
[..]
Misschien een gekke vraag, maar staat er in dat homo handboek/ mode d'emploi ook iets over hoe vals een nicht ( lees nicht niet elke homosueel dus) mag zijn?![]()
Volgens mij is Serpentio zijn gedrag zelfs in het gehele dierenrijk niet aanvaardbaar
A squirt over total?quote:Op maandag 28 februari 2011 23:59 schreef Cracka-ass het volgende:
[..]
Dat komt nog, als ze het goed maakt met Maik.
Heb je geen tsunami voor nodig, één fles wijn is genoeg.quote:Op maandag 28 februari 2011 23:59 schreef Cracka-ass het volgende:
[..]
Dat komt nog, als ze het goed maakt met Maik.
Okee, de lynx vergat ik even maar ook de Cyhena heeft het daar afgelegd!quote:Op dinsdag 1 maart 2011 00:00 schreef Gert het volgende:
[..]
Hij combineerde toch alleen maar briljant het verder in de grond trappen van Maik met het "fijntjes" er op wijzen hoe slim hij de link had gelegd?
En onderschat de lynx niet.
quote:Op maandag 28 februari 2011 23:57 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ssst! Je twee favoriete mannen in gesprek!quote:Op dinsdag 1 maart 2011 00:02 schreef versabommie het volgende:
[..]
Okee, de lynx vergat ik even maar ook de Cyhena heeft het daar afgelegd!
Dat speelden ze laatst, met de bbqquote:
Ongelooflijk, de smerige geniepige valsheid druipt er vanaf. Blijven moet ie!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |