het blijft grappig ik hem ooit heb geplugd bij Michiel http://cgi.omroep.nl/cgi-(...)9.wma?start=02:24:07quote:
Mag ik je nu aanraken?quote:Op dinsdag 1 maart 2011 19:54 schreef hole1988 het volgende:
[..]
het blijft grappig ik heb hem ooit geplugd bij Michiel http://cgi.omroep.nl/cgi-(...)9.wma?start=02:24:07
dat heb je ook wel eens geiler gezegdquote:
Het wordt weer zo ontzettend overdreven gehypet. Al zet ze het geluid van een scheet op single, loopt half Nederland alweer te kwijlen.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 20:16 schreef Pino112 het volgende:
Optyfen met Anouk!~! [ afbeelding ] [ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 1 maart 2011 20:19 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Het wordt weer zo ontzettend overdreven gehypet. Al zet ze het geluid van een scheet op single, loopt half Nederland alweer te kwijlen.
... en dat 'ie 'm daarna tijdens z'n zomer-invalshift dagelijks heeft gedraaid als afsluiter. Binnenkort kom je dus weer met een nieuwe plaat voor dit jaar?quote:Op dinsdag 1 maart 2011 19:54 schreef hole1988 het volgende:
[..]
het blijft grappig ik hem ooit heb geplugd bij Michiel http://cgi.omroep.nl/cgi-(...)9.wma?start=02:24:07
dankzij mij staat de plaat Peter, Bjorn and John - Second Chance in de freak11quote:Op dinsdag 1 maart 2011 20:33 schreef Sirolf het volgende:
[..]
... en dat 'ie 'm daarna tijdens z'n zomer-invalshift dagelijks heeft gedraaid als afsluiter. Binnenkort kom je dus weer met een nieuwe plaat voor dit jaar?
Ah, je bent het nog niet verleerd dus.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 20:50 schreef hole1988 het volgende:
[..]
dankzij mij staat de plaat Peter, Bjorn and John - Second Chance in de freak11
ik ben benieuwd wat Gerard van deze plaat vindquote:Op dinsdag 1 maart 2011 20:50 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ah, je bent het nog niet verleerd dus.
is er een webcamstream daar vandaan?quote:Op dinsdag 1 maart 2011 20:53 schreef Sirolf het volgende:
Blijkbaar vond Michiel dat Eric wel genoeg gepraat had... dus draait 'ie 'm maar weg.
Geen idee, heb er vandaag niets over gehoord... maar zou ook kunnen dat dat op de normale stream geschakeld wordt.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 20:56 schreef hole1988 het volgende:
[..]
is er een webcamstream daar vandaan?
Dat doen alleen de echte bazen.quote:
BAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAS!quote:Op dinsdag 1 maart 2011 21:23 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ik herhaalde de Spotify net 3x, goed he![]()
quote:Op dinsdag 1 maart 2011 21:23 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
BAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAS!
Geweldig. Het maakt je echter geen baas. Kom nog maar eens terug als je een programma op een zender ter grootte van 3FM hebt en dan zoiets doet, dan praten we verder.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 21:23 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ik herhaalde de Spotify net 3x, goed he![]()
mail michiel! ik heb geen flauw ideequote:Op dinsdag 1 maart 2011 21:25 schreef ALTF4 het volgende:
Dit weet één van jullie vast!
Hoe heet het deuntje van Disney wat Michiel regelmatig als achtergrondmuziek gebruikt en waar kan ik het downloaden?
Oke, doei!quote:Op dinsdag 1 maart 2011 21:24 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Geweldig. Het maakt je echter geen baas. Kom nog maar eens terug als je een programma op een zender ter grootte van 3FM hebt en dan zoiets doet, dan praten we verder.
je blijft mijn lieve pinobaas hoor!quote:
volgens mij hoor ikquote:Op dinsdag 1 maart 2011 21:30 schreef Pino112 het volgende:
Lolz, ik hoor hem voor het eerst maar hij is best simpel.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.And if you think that I've been loosing my way
That's because I'm slightly blinded
And if you think that I don't make too much sense
That's because I'm broken minded
hij mag van mij en minthy altijd Veenstra afluisterenquote:Op dinsdag 1 maart 2011 21:37 schreef themauster het volgende:
Moet ge nog niet in uw nestje Pinobaas
Klopt, daarna is het afgelopen!quote:Op dinsdag 1 maart 2011 21:37 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
hij mag van mij en minthy altijd Veenstra afluisteren
als je het over de duivel hebtquote:
Bijna! Nog even muziek goed fixelen enzo voor in de busquote:Op dinsdag 1 maart 2011 21:37 schreef themauster het volgende:
Moet ge nog niet in uw nestje Pinobaas
En voor hoe lang verlaat je ons nou eigenlijk?quote:Op dinsdag 1 maart 2011 21:39 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Bijna! Nog even muziek goed fixelen enzo voor in de bus
Ik heb een databundel van 35MB/dag, dus misschien dat ik nog eens langskomen, maar ik ben tot zaterdagmiddag pleitequote:Op dinsdag 1 maart 2011 21:40 schreef CindieY het volgende:
[..]
En voor hoe lang verlaat je ons nou eigenlijk?
Naar 't buitenland toch? Want als die databundel gewoon in Nederland geldt, zou ik je de komende dagen maar even ver van dit topic verwijderd houdenquote:Op dinsdag 1 maart 2011 21:41 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ik heb een databundel van 35MB/dag, dus misschien dat ik nog eens langskomen, maar ik ben tot zaterdagmiddag pleite.
Volgens mij bedoel je het riedeltje dat tijdens de Main Street Electrical Parade wordt gespeeld.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 21:25 schreef ALTF4 het volgende:
Hoe heet het deuntje van Disney wat Michiel regelmatig als achtergrondmuziek gebruikt en waar kan ik het downloaden?
Dag lieverdquote:Op dinsdag 1 maart 2011 21:38 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
als je het over de duivel hebt
he schat!
Vodafone Op Reis, 35mb/dag voor 2 euro in xx landenquote:Op dinsdag 1 maart 2011 21:42 schreef CindieY het volgende:
[..]
Naar 't buitenland toch? Want als die databundel gewoon in Nederland geldt, zou ik je de komende dagen maar even ver van dit topic verwijderd houdenWe zullen aan je denken, als dat je troost
veel plezier zoon! en niet te hard achter de Zwitserse meisjes aanrennen, die willen toch neutraal blijven....quote:Op dinsdag 1 maart 2011 21:41 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ik heb een databundel van 35MB/dag, dus misschien dat ik nog eens langskomen, maar ik ben tot zaterdagmiddag pleite.
quote:N.a.v. de tweet van @elger: de 1e band die stug door blijft spelen in DWDD na 1 min en de hele track doorramt draai ik een uur lang op 3FM.
Nou als ik zijn leeftijd had en ik kwam Heidi met haar dikke Bumsen tegen dan wist ik het welquote:Op dinsdag 1 maart 2011 21:44 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
veel plezier zoon! en niet te hard achter de Zwitserse meisjes aanrennen, die willen toch neutraal blijven....
Mmm, nee. In ieder geval niet in die 'elektronische geluiden' versie.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 21:43 schreef Cee het volgende:
[..]
Volgens mij bedoel je het riedeltje dat tijdens de Main Street Electrical Parade wordt gespeeld.
Hazelnotenpraliné?quote:Op dinsdag 1 maart 2011 21:49 schreef themauster het volgende:
hmm voor mij ligt 1 kilo belgische chocoladepaaseitjes die ik gekregen heb van mijn ziekenbezoek vanmiddag, kan er haast niet afblijven
eerst trouwen en dan pas zoenen. kom nou!quote:Op dinsdag 1 maart 2011 21:47 schreef themauster het volgende:
[..]
Nou als ik zijn leeftijd had en ik kwam Heidi met haar dikke Bumsen tegen dan wist ik het wel
Dit zit er in jaquote:
Geweldige plaatquote:
he st-t-t-totteraar!quote:
Tis Alliteratie-dinsdag! Miss Montreal Modequote:
quote:Op dinsdag 1 maart 2011 21:25 schreef ALTF4 het volgende:
Das nog eens service. Daar is Carglass niks bijquote:
Behulpzaam als altijd, onze Michielquote:
Top! Dankjewel Michiel!quote:
quote:Na het overweldigende succes van de Fresh FM House Top 1000 van vorig jaar, was het ondenkbaar dat er in 2011 geen vervolg zou komen. In het Paasweekend, van vrijdag 22 april tot en met maandag 25 april, presenteert Fresh FM een nieuwe editie van deze unieke lijst.
Housemuziek is niet meer weg te denken uit de hedendaagse muziekscene. In 1985 begon het allemaal kleinschalig. Undergroundclubs in Chicago, New York en Detroit stonden aan de wieg van, wat later bleek, de meest invloedrijke muziekstroming sinds de rock 'n roll. Tegenwoordig verwerken sterren als Madonna, U2, Black Eyed Peas en Lady Gaga nog steeds house-elementen in de muziek.
Fresh FM ziet de House Top 1000 powered by Henry from Numatic als een eerbetoon aan de muziekstroming house. In 82 uur worden niet alleen de populairste platen gedraaid, maar wordt ook de geschiedenis van house herleeft. Fresh FM spreekt met DJs en producers die er vanaf het begin bij waren. Djs als Armin van Buuren, Paul van Dyk, Kevin Saunderson, Josh Wink, Roog en Remy worden gevraagd naar hun eerste ervaringen met house en hun favoriete houseclassics.
quote:De classics in de House top 1000 moeten aan een aantal criteria voldoen:
- de track moet stammen uit de periode 1985-2006.
- de track moet begonnen zijn als clubhit, niet als radiohit. Dus: van 2 Unlimited alleen 'Get ready for this', maar niet 'No limit', of van Robin S. wel 'Show me love', maar niet de opvolger 'Luv for luv'. Snappie?
- échte gabberplaten kunnen niet in de lijst (het is ook een radioprogramma...), maar oldskool tracks als 'House of God' mogen uiteraard wel.
- we hebben ons een paar smokkelplaatjes gepermiteerd, zoals bijvoorbeeld T99 of James Brown is Dead. Deze platen luidden een nieuw tijdperk in. De variaties op deze thema's hebben we uit de lijst gelaten.
Bij deze. Ik kap er mee, tot over een uurtje of 5.5quote:Op dinsdag 1 maart 2011 21:37 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
hij mag van mij en minthy altijd Veenstra afluisteren
slaap lekker en veel plezier!quote:Op dinsdag 1 maart 2011 22:13 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Bij deze. Ik kap er mee, tot over een uurtje of 5.5![]()
Slaap lekker en veel plezier deze week!!quote:Op dinsdag 1 maart 2011 22:13 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Bij deze. Ik kap er mee, tot over een uurtje of 5.5![]()
Joequote:
Was afgelopen weekend nog in Kerkradequote:
Dan weet ik wel betere bandjesquote:
quote:Op dinsdag 1 maart 2011 22:19 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
Was afgelopen weekend nog in KerkradeLans het stadion gereden, ik moet zeggen: voor Nederlandse begrippen een erg mooi stadion
Blijft jammer dat FC Limburg er niet is gekomenquote:Op dinsdag 1 maart 2011 22:21 schreef Timo20 het volgende:
[..]zeker mooi. Goed dat anderen dat ook erkennen
Alweer politiek geneuzel? tijd voor spotify
slaap lekker en werk ze!quote:Op dinsdag 1 maart 2011 22:27 schreef DaMook het volgende:
Ik ga ook brood smeren, om 6 uur gaat de (laatste) wekker
.
![]()
![]()
![]()
![]()
.
Gast: ook voor jou bestaat er gips op maatquote:Op dinsdag 1 maart 2011 22:26 schreef borisz het volgende:
[..]
Blijft jammer dat FC Limburg er niet is gekomen
Durft er nu niemand meer te posten na zo'n dreigement??quote:Op dinsdag 1 maart 2011 22:30 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Gast: ook voor jou bestaat er gips op maat
jij wel blijkbaarquote:Op dinsdag 1 maart 2011 23:23 schreef minthy het volgende:
[..]
Durft er nu niemand meer te posten na zo'n dreigement??
Ik ben gewoon een stoer wijfquote:Op dinsdag 1 maart 2011 23:24 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
jij wel blijkbaar
nee, ik ben Civ V aan t spelen
Ik ben een beetje toekomstig aan het kwijlen op leuke woningen in Assendorpquote:Op dinsdag 1 maart 2011 23:23 schreef minthy het volgende:
[..]
Durft er nu niemand meer te posten na zo'n dreigement??
nu al samenwoonplannen?quote:Op dinsdag 1 maart 2011 23:50 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik ben een beetje toekomstig aan het kwijlen op leuke woningen in Assendorp
Nope. Ik heb 't echt over een aantal jaren, wanneer er sprake is van kopenquote:
ahaquote:Op dinsdag 1 maart 2011 23:53 schreef CindieY het volgende:
[..]
Nope. Ik heb 't echt over een aantal jaren, wanneer er sprake is van kopen
Het is een wijk in Zwolle, ik zou even googlen voor de precieze grootte als ik jou wasquote:Op dinsdag 1 maart 2011 23:54 schreef 3rdRock het volgende:
RA RA RA!
[..]
ahaik ken trouwens alleen Assen en Assendelft van naam. is Assendorp groot?
Ah, leuke wijk idd!!quote:Op dinsdag 1 maart 2011 23:50 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik ben een beetje toekomstig aan het kwijlen op leuke woningen in Assendorp
aha, helderquote:Op dinsdag 1 maart 2011 23:55 schreef CindieY het volgende:
[..]
Het is een wijk in Zwolle, ik zou even googlen voor de precieze grootte als ik jou wasIk bel in ieder geval dol op de wijk!
Redelijk wat, ja. Prijzen lopen ook nogal uiteenquote:Op dinsdag 1 maart 2011 23:59 schreef minthy het volgende:
[..]
Ah, leuke wijk idd!!![]()
Staat er veel te koop?
Is ook erg populair, mooi dichtbij het centrum en station, heeft een beetje een cultachtige statusquote:Op dinsdag 1 maart 2011 23:59 schreef CindieY het volgende:
[..]
Redelijk wat, ja. Prijzen lopen ook nogal uiteen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |