het blijft grappig ik hem ooit heb geplugd bij Michiel http://cgi.omroep.nl/cgi-(...)9.wma?start=02:24:07quote:
Mag ik je nu aanraken?quote:Op dinsdag 1 maart 2011 19:54 schreef hole1988 het volgende:
[..]
het blijft grappig ik heb hem ooit geplugd bij Michiel http://cgi.omroep.nl/cgi-(...)9.wma?start=02:24:07
dat heb je ook wel eens geiler gezegdquote:
Het wordt weer zo ontzettend overdreven gehypet. Al zet ze het geluid van een scheet op single, loopt half Nederland alweer te kwijlen.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 20:16 schreef Pino112 het volgende:
Optyfen met Anouk!~! [ afbeelding ] [ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 1 maart 2011 20:19 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Het wordt weer zo ontzettend overdreven gehypet. Al zet ze het geluid van een scheet op single, loopt half Nederland alweer te kwijlen.
... en dat 'ie 'm daarna tijdens z'n zomer-invalshift dagelijks heeft gedraaid als afsluiter. Binnenkort kom je dus weer met een nieuwe plaat voor dit jaar?quote:Op dinsdag 1 maart 2011 19:54 schreef hole1988 het volgende:
[..]
het blijft grappig ik hem ooit heb geplugd bij Michiel http://cgi.omroep.nl/cgi-(...)9.wma?start=02:24:07
dankzij mij staat de plaat Peter, Bjorn and John - Second Chance in de freak11quote:Op dinsdag 1 maart 2011 20:33 schreef Sirolf het volgende:
[..]
... en dat 'ie 'm daarna tijdens z'n zomer-invalshift dagelijks heeft gedraaid als afsluiter. Binnenkort kom je dus weer met een nieuwe plaat voor dit jaar?
Ah, je bent het nog niet verleerd dus.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 20:50 schreef hole1988 het volgende:
[..]
dankzij mij staat de plaat Peter, Bjorn and John - Second Chance in de freak11
ik ben benieuwd wat Gerard van deze plaat vindquote:Op dinsdag 1 maart 2011 20:50 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ah, je bent het nog niet verleerd dus.
is er een webcamstream daar vandaan?quote:Op dinsdag 1 maart 2011 20:53 schreef Sirolf het volgende:
Blijkbaar vond Michiel dat Eric wel genoeg gepraat had... dus draait 'ie 'm maar weg.
Geen idee, heb er vandaag niets over gehoord... maar zou ook kunnen dat dat op de normale stream geschakeld wordt.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 20:56 schreef hole1988 het volgende:
[..]
is er een webcamstream daar vandaan?
Dat doen alleen de echte bazen.quote:
BAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAS!quote:Op dinsdag 1 maart 2011 21:23 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ik herhaalde de Spotify net 3x, goed he![]()
quote:Op dinsdag 1 maart 2011 21:23 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
BAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAS!
Geweldig. Het maakt je echter geen baas. Kom nog maar eens terug als je een programma op een zender ter grootte van 3FM hebt en dan zoiets doet, dan praten we verder.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 21:23 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ik herhaalde de Spotify net 3x, goed he![]()
mail michiel! ik heb geen flauw ideequote:Op dinsdag 1 maart 2011 21:25 schreef ALTF4 het volgende:
Dit weet één van jullie vast!
Hoe heet het deuntje van Disney wat Michiel regelmatig als achtergrondmuziek gebruikt en waar kan ik het downloaden?
Oke, doei!quote:Op dinsdag 1 maart 2011 21:24 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Geweldig. Het maakt je echter geen baas. Kom nog maar eens terug als je een programma op een zender ter grootte van 3FM hebt en dan zoiets doet, dan praten we verder.
je blijft mijn lieve pinobaas hoor!quote:
volgens mij hoor ikquote:Op dinsdag 1 maart 2011 21:30 schreef Pino112 het volgende:
Lolz, ik hoor hem voor het eerst maar hij is best simpel.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.And if you think that I've been loosing my way
That's because I'm slightly blinded
And if you think that I don't make too much sense
That's because I'm broken minded
hij mag van mij en minthy altijd Veenstra afluisterenquote:Op dinsdag 1 maart 2011 21:37 schreef themauster het volgende:
Moet ge nog niet in uw nestje Pinobaas
Klopt, daarna is het afgelopen!quote:Op dinsdag 1 maart 2011 21:37 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
hij mag van mij en minthy altijd Veenstra afluisteren
als je het over de duivel hebtquote:
Bijna! Nog even muziek goed fixelen enzo voor in de busquote:Op dinsdag 1 maart 2011 21:37 schreef themauster het volgende:
Moet ge nog niet in uw nestje Pinobaas
En voor hoe lang verlaat je ons nou eigenlijk?quote:Op dinsdag 1 maart 2011 21:39 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Bijna! Nog even muziek goed fixelen enzo voor in de bus
Ik heb een databundel van 35MB/dag, dus misschien dat ik nog eens langskomen, maar ik ben tot zaterdagmiddag pleitequote:Op dinsdag 1 maart 2011 21:40 schreef CindieY het volgende:
[..]
En voor hoe lang verlaat je ons nou eigenlijk?
Naar 't buitenland toch? Want als die databundel gewoon in Nederland geldt, zou ik je de komende dagen maar even ver van dit topic verwijderd houdenquote:Op dinsdag 1 maart 2011 21:41 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ik heb een databundel van 35MB/dag, dus misschien dat ik nog eens langskomen, maar ik ben tot zaterdagmiddag pleite.
Volgens mij bedoel je het riedeltje dat tijdens de Main Street Electrical Parade wordt gespeeld.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 21:25 schreef ALTF4 het volgende:
Dit weet één van jullie vast!
Hoe heet het deuntje van Disney wat Michiel regelmatig als achtergrondmuziek gebruikt en waar kan ik het downloaden?
Dag lieverdquote:Op dinsdag 1 maart 2011 21:38 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
als je het over de duivel hebt
he schat!
Vodafone Op Reis, 35mb/dag voor 2 euro in xx landenquote:Op dinsdag 1 maart 2011 21:42 schreef CindieY het volgende:
[..]
Naar 't buitenland toch? Want als die databundel gewoon in Nederland geldt, zou ik je de komende dagen maar even ver van dit topic verwijderd houdenWe zullen aan je denken, als dat je troost
veel plezier zoon! en niet te hard achter de Zwitserse meisjes aanrennen, die willen toch neutraal blijven....quote:Op dinsdag 1 maart 2011 21:41 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ik heb een databundel van 35MB/dag, dus misschien dat ik nog eens langskomen, maar ik ben tot zaterdagmiddag pleite.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |