O zo.quote:Op maandag 28 februari 2011 22:24 schreef Pheno het volgende:
[..]
Arcade stick, je weet wel, zo'n doos met een joystick erop en een stuk of acht grote knoppen. Zoals in een arcadehal
http://www.google.nl/images?client=safari&rls=en&q=arcadestick
Duh, Safari op de mac ftw. Tenminste, ik heb geen behoefte aan twintig plugins op FireFoxquote:Op maandag 28 februari 2011 22:26 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ohw toch wel zo'n ding... Hoezo ga je die pimpen?
Haha, jij gebruikt Safari
Op de luidspreker ftw.quote:Op maandag 28 februari 2011 22:34 schreef Kally het volgende:
Mijn oor is kapot, heb anderhalf uur aan de telefoon gezeten met mijn vriendin
Nee teveel bijgeluidenquote:
Dan moet je de sybian uitzetten.quote:
Uhh watte?quote:
Ohw zo... tof!quote:Op maandag 28 februari 2011 22:40 schreef Pheno het volgende:
[..]
Duh, Safari op de mac ftw. Tenminste, ik heb geen behoefte aan twintig plugins op FireFox
Ik heb een cheap one gekocht, er mee gespeeld dat ie slecht reageerde en nu ga ik er gewoon goede shizzle in stoppen. Knoppen die niet na vijftig keer gebruik naar de kloten gaan. En een betere joystick. Mocht Zwabber tijd hebben wilde ie nog kijken of ie een ontwerpje kon maken die ik als sticker kan laten uitprinten. En anders moet ik ergens anders een verzoekje indienen, ook geen probleem
Ik wil iets Antarctisch-style. Dus ik heb al witte en lichtblauwe drukknoppen en lichtblauwe knop op de joystick erbij geregeld
NSFW: http://tinyurl.com/cq6fx7quote:
quote:
Hehehe, maar het drukt wel op de juiste knopjes.quote:Op maandag 28 februari 2011 22:47 schreef JJH het volgende:
Da's een, euh,... heul andere arcadestick.
Welterustenquote:
Je bent het nog niet, dat kloptquote:
hehe gezelligquote:Op dinsdag 1 maart 2011 05:49 schreef Pheno het volgende:
[..]
Je bent het nog niet, dat klopt
Hier ook alweer een tijdje. Badeendenklok heeft lege batterijen merkte ik, nadat ik dacht "de wekker ging toch, maar waarom want volgens die andere klok is het kwart voor een".
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |