Wat is daar raar aan? Ik kijk nog dagelijks teletekst op mijn iPhone. Er is geen enkel medium dat sneller, beknopter en overzichtelijker is voor dingen als voetbaltussenstanden of ranglijsten in het voetbalquote:
Hij kwam uit Utrecht toch?, zo ja dan valt punt 1 afquote:Op maandag 28 februari 2011 22:19 schreef DrDentz het volgende:
Toch heeft hij veel van Derksen hè.
- provinciaal
- snor en lang haar, want dat is rebels
- zwart/wit: iets is helemaal geweldig of helemaal niet
- voetbal is leuk maar de echte passie is muziek, de blues
Helaas ook relativeringsvermogen en een IQ boven de 100 ...ongeschikt voor Voetbalfans dus.quote:Op maandag 28 februari 2011 22:19 schreef DrDentz het volgende:
Toch heeft hij veel van Derksen hè.
- provinciaal
- snor en lang haar, want dat is rebels
- zwart/wit: iets is helemaal geweldig of helemaal niet
Sorry hoor, maar als je uit Montfoort komt (150 KM van Venlo), je hele huis vol Venlo prul hebt hangen, je hele huid vol met Venlo Tattoo's hebt, en iedere wedstrijd dat teringeind gaat reizen, een nummer schrijft voor de club en er ook nog bekend om wordt, dan heb je meer clubliefde dan iedere fokker hier!quote:Op maandag 28 februari 2011 22:19 schreef DrDentz het volgende:
lijkt me nietquote:Op maandag 28 februari 2011 22:20 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hij kwam uit Utrecht toch?, zo ja dan valt punt 1 af
Juichen ookquote:Op maandag 28 februari 2011 22:25 schreef Dj_Day-V het volgende:
Staat ie met zijn utrecht sjaal tussen...
In het uitvak ja.quote:Op maandag 28 februari 2011 22:27 schreef GGMM het volgende:
Gaat hij hem aanspreken omdat hij juicht. Laat die man gewoon lekker voor Utrecht zijn.
Ik ookquote:Op dinsdag 1 maart 2011 08:43 schreef zatoichi het volgende:
Heb verdomme nog steeds dat nummer van hem in mijn hoofd
Thanks voor de tip! Niet eerder gezien.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 00:08 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
http://nos.nl/video/173794-sport-document-that-final-day.html
je kan nog beter 10x naar deze docu kijken dan naar alle afleveringen van voetbalfans bijelkaar.
quote:Op maandag 7 maart 2011 22:05 schreef GGMM het volgende:
"wat als ze alle 2 in de was zitten"
"ja, dan moek een ander aan"
Top interview.
Want je kijkt dit programma om de club?quote:Op maandag 7 maart 2011 22:04 schreef kalinhos het volgende:
deze aflevering kan het ook zonder mij denk ik, AGOVV ga weg man
Goeien edit.quote:Op maandag 7 maart 2011 22:06 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Want je kijkt dit programma om de club?
quote:Op maandag 7 maart 2011 22:07 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Capslock Aandacht houd je wel van he
GGMM lijkt net ajacied4lf, die houd ook nooit opquote:Op maandag 7 maart 2011 22:08 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Serieus wat is jouw probleem met mij?Vertel het me vriend... laat het gaan!
Die kut-golgolgol plaatjes die in honderdtallen verschijnen na een doelpunt.quote:Op maandag 7 maart 2011 22:08 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Serieus wat is jouw probleem met mij?Vertel het me vriend... laat het gaan!
Houdt.quote:Op maandag 7 maart 2011 22:09 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
GGMM lijkt net ajacied4lf, die houd ook nooit op
Uh vroeg ik het aan jou? Verkeerde account ingelogd?quote:Op maandag 7 maart 2011 22:09 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Die kut-golgolgol plaatjes die in honderdtallen verschijnen na een doelpunt.
Wel een van de redenen ja.quote:Op maandag 7 maart 2011 22:09 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Uh vroeg ik het aan jou? Verkeerde account ingelogd?
Oh shit, zit ik weer op m'n kloon. Sorry man.quote:Op maandag 7 maart 2011 22:09 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Uh vroeg ik het aan jou? Verkeerde account ingelogd?
quote:Op maandag 7 maart 2011 22:10 schreef BB-King het volgende:
Die koe had altijd gedroomd om ooit een Milka koe te zijn, krijgt ze dit voor de kiezen.
Nee, niet boos, het valt me gewoon vaak op dat je onzinnige aandachtsgeile posts maakt. Soms ga ik daar op in.quote:
"soms" zegt ie...quote:Op maandag 7 maart 2011 22:12 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee, niet boos, het valt me gewoon vaak op dat je onzinnige aandachtsgeile posts maakt. Soms ga ik daar op in.
Goeden conclusie.quote:Op maandag 7 maart 2011 22:12 schreef DrDentz het volgende:
Veel spanning en stress in de uitzending en in het topic.
Neem jij ook altijd je koe mee naar het stadion?quote:Op maandag 7 maart 2011 22:14 schreef Van_Poppel het volgende:
Toch jammer dat dit, net als vorige week, weer normale voetbalfans zijn
Die Ajacied uit aflevering 2 is mijn standaardquote:Op maandag 7 maart 2011 22:14 schreef BB-King het volgende:
[..]
Neem jij ook altijd je koe mee naar het stadion?
Echte fans zingen ook als ze achterstaanquote:Op maandag 7 maart 2011 22:16 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Die Ajacied uit aflevering 2 is mijn standaard
Ik denk dat er weinig koeien een mooier leven hebben in Nederland dan deze andersquote:Op maandag 7 maart 2011 22:10 schreef inZanity het volgende:
Ik voorzie kamervragen van Marianne Thieme!
Als hij zijn vriendin mee neemt wel?quote:Op maandag 7 maart 2011 22:14 schreef BB-King het volgende:
[..]
Neem jij ook altijd je koe mee naar het stadion?
Haha idd, geweldige manquote:Op maandag 7 maart 2011 22:28 schreef Geo3kant het volgende:
Haha die interviewer is echt zo'n stoker
Ja hè.quote:Op maandag 7 maart 2011 22:28 schreef Geo3kant het volgende:
Haha die interviewer is echt zo'n stoker
Maar die hebben wel de avond van hun leven gehad en dat telt ook mee.quote:Op maandag 7 maart 2011 22:31 schreef Gramulanion het volgende:
Er zaten ongeveer vijftig mensen langs de kant.
Daar doe je het voor.quote:Op maandag 7 maart 2011 22:31 schreef BB-King het volgende:
[..]
Maar die hebben wel de avond van hun leven gehad en dat telt ook mee.
Nee wij vinden Takeshi's Castle geen maf programmaquote:Op maandag 7 maart 2011 22:31 schreef inZanity het volgende:
Ik vraag me bij dit soort tv altijd af wat een buitenlander in zijn hotelkamertje wel niet moet denken als hij hierlangs zapt.
Japanners zijn sowieso het vaagste volk op deze aarde.quote:Op maandag 7 maart 2011 22:32 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Nee wij vinden Takeshi's Castle geen maf programma
Ik kijk al uit naar het Familiediner met Derksen en Van Lottum. Dat zou mooie TV opleveren...quote:Op maandag 7 maart 2011 23:13 schreef DrDentz het volgende:
Ik kon het helaas niet afkijken, ik moest het Familiediner met Bert van Leeuwen zien.
quote:Maandag 14 maart om 22.00 uur gaat hét gebeuren...Kijk allemaal naar Voetbalfans op RTL 7. Daar zie je een reportage van mij als PSV fan
Is dat die fotogast die volgens vd Gijp nooit foto's maakt?quote:Op zaterdag 12 maart 2011 22:57 schreef Doublepain het volgende:
http://twitter.com/#!/PSVEreNoord
[..]
Ja!quote:Op zaterdag 12 maart 2011 23:05 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
Is dat die fotogast die volgens vd Gijp nooit foto's maakt?
Volgens een bericht eerder is het PSV, zie boven, of pakken ze meerdere clubs?quote:Op zondag 13 maart 2011 22:21 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Heracles is maandag aan de beurt
Volgens mij wel een leuke aflevering
hmm kan ook zomaar hoor, een kameraad zei t gister.quote:Op zondag 13 maart 2011 22:26 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
Volgens een bericht eerder is het PSV, zie boven, of pakken ze meerdere clubs?
quote:Op zondag 13 maart 2011 22:29 schreef Geo3kant het volgende:
FIFA grijpt toch niet in naderhand zoals KNVB ..
Wat een provocerende woorden weer.quote:Op maandag 14 maart 2011 21:50 schreef inZanity het volgende:
Bij PSV is het dan ook niet moeilijk om een idioot te vinden, zit er vol mee.
Die moet er ook verplicht bij zitten denk ikquote:Op maandag 14 maart 2011 22:05 schreef Cara het volgende:
als die dochter 2 jaar jonger was zou k r wel doen
quote:Op maandag 14 maart 2011 22:08 schreef Tallie1982 het volgende:
Als die die paar haren op zijn kop nu eens wegscheert
Die van Balasz is niet creatief, maar PSV is wel het beste erin om liedjes te verzinnen..quote:Op maandag 14 maart 2011 22:11 schreef Littlerabbit het volgende:
Fuck die Psvers blijven creatief qua liedjes
OOOOOOOOOOOOOOOOOOHHH FRITSIIEEE PHILIPPSSSquote:Op maandag 14 maart 2011 22:12 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Die van Balasz is niet creatief, maar PSV is wel het beste erin om liedjes te verzinnen..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.#FreeHat
De creativiteit zal wel weggefilterd op Tv zijn in dat gevalquote:Op maandag 14 maart 2011 22:12 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Die van Balasz is niet creatief, maar PSV is wel het beste erin om liedjes te verzinnen..
quote:Op maandag 14 maart 2011 22:12 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
quote:Op maandag 14 maart 2011 22:14 schreef DuvelDuvel het volgende:
[..]
OOOOOOOOOOOOOOOOOOHHH FRITSIIEEE PHILIPPSSSVoor welke club ben jij?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Beter goed gejat dan slecht bedacht, zo was het toch?quote:Op maandag 14 maart 2011 22:12 schreef TheGreatHooD het volgende:
[..]
Echt he, kunnen niet zoveel zelf verzinnen
ook een van toivonen:quote:
LOLquote:Op maandag 14 maart 2011 22:18 schreef Geo3kant het volgende:
Beter dan Everything is gonna be alright draaien in de rust en dan alsnog verliezen van Moskou
quote:Op maandag 14 maart 2011 22:18 schreef Geo3kant het volgende:
Beter dan Everything is gonna be alright draaien in de rust en dan alsnog verliezen van Moskou
Wow was dat de beste comeback die je kon verzinnen?quote:Op maandag 14 maart 2011 22:18 schreef Geo3kant het volgende:
Welke discussie? Jullie zeggen dat we liedjes jatten.. sure, maar we geven er een leuke twist aan om spelers aan te moedigen en daarnaast hebben we ook eigen nummers.quote:Op maandag 14 maart 2011 22:18 schreef mash_ het volgende:
[..]je kan de discussie niet meer aan dus ga je maar over voetbal resultaat beginnen.
http://www.4shared.com/file/1ggIFjes/Chants_-_Netherlands.html Download die maar. Daar staan ze in.quote:Op maandag 14 maart 2011 22:20 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Welke discussie? Jullie zeggen dat we liedjes jatten.. sure, maar we geven er een leuke twist aan om spelers aan te moedigen en daarnaast hebben we ook eigen nummers.
Wat hebben jullie? "Joduh joduh" .. verder niks
Als je niet met je eigen nummers komt om erin tegen in te gaan kunnen we ook niet discussiëren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |