Wat is daar raar aan? Ik kijk nog dagelijks teletekst op mijn iPhone. Er is geen enkel medium dat sneller, beknopter en overzichtelijker is voor dingen als voetbaltussenstanden of ranglijsten in het voetbalquote:
Hij kwam uit Utrecht toch?, zo ja dan valt punt 1 afquote:Op maandag 28 februari 2011 22:19 schreef DrDentz het volgende:
Toch heeft hij veel van Derksen hè.
- provinciaal
- snor en lang haar, want dat is rebels
- zwart/wit: iets is helemaal geweldig of helemaal niet
- voetbal is leuk maar de echte passie is muziek, de blues
Helaas ook relativeringsvermogen en een IQ boven de 100 ...ongeschikt voor Voetbalfans dus.quote:Op maandag 28 februari 2011 22:19 schreef DrDentz het volgende:
Toch heeft hij veel van Derksen hè.
- provinciaal
- snor en lang haar, want dat is rebels
- zwart/wit: iets is helemaal geweldig of helemaal niet
Sorry hoor, maar als je uit Montfoort komt (150 KM van Venlo), je hele huis vol Venlo prul hebt hangen, je hele huid vol met Venlo Tattoo's hebt, en iedere wedstrijd dat teringeind gaat reizen, een nummer schrijft voor de club en er ook nog bekend om wordt, dan heb je meer clubliefde dan iedere fokker hier!quote:Op maandag 28 februari 2011 22:19 schreef DrDentz het volgende:
lijkt me nietquote:Op maandag 28 februari 2011 22:20 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hij kwam uit Utrecht toch?, zo ja dan valt punt 1 af
Juichen ookquote:Op maandag 28 februari 2011 22:25 schreef Dj_Day-V het volgende:
Staat ie met zijn utrecht sjaal tussen...
In het uitvak ja.quote:Op maandag 28 februari 2011 22:27 schreef GGMM het volgende:
Gaat hij hem aanspreken omdat hij juicht. Laat die man gewoon lekker voor Utrecht zijn.
Ik ookquote:Op dinsdag 1 maart 2011 08:43 schreef zatoichi het volgende:
Heb verdomme nog steeds dat nummer van hem in mijn hoofd
Thanks voor de tip! Niet eerder gezien.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 00:08 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
http://nos.nl/video/173794-sport-document-that-final-day.html
je kan nog beter 10x naar deze docu kijken dan naar alle afleveringen van voetbalfans bijelkaar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |