quote:Op maandag 7 maart 2011 22:05 schreef GGMM het volgende:
"wat als ze alle 2 in de was zitten"
"ja, dan moek een ander aan"
Top interview.
Want je kijkt dit programma om de club?quote:Op maandag 7 maart 2011 22:04 schreef kalinhos het volgende:
deze aflevering kan het ook zonder mij denk ik, AGOVV ga weg man
Goeien edit.quote:Op maandag 7 maart 2011 22:06 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Want je kijkt dit programma om de club?
quote:Op maandag 7 maart 2011 22:07 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Capslock Aandacht houd je wel van he
GGMM lijkt net ajacied4lf, die houd ook nooit opquote:Op maandag 7 maart 2011 22:08 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Serieus wat is jouw probleem met mij?Vertel het me vriend... laat het gaan!
Die kut-golgolgol plaatjes die in honderdtallen verschijnen na een doelpunt.quote:Op maandag 7 maart 2011 22:08 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Serieus wat is jouw probleem met mij?Vertel het me vriend... laat het gaan!
Houdt.quote:Op maandag 7 maart 2011 22:09 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
GGMM lijkt net ajacied4lf, die houd ook nooit op
Uh vroeg ik het aan jou? Verkeerde account ingelogd?quote:Op maandag 7 maart 2011 22:09 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Die kut-golgolgol plaatjes die in honderdtallen verschijnen na een doelpunt.
Wel een van de redenen ja.quote:Op maandag 7 maart 2011 22:09 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Uh vroeg ik het aan jou? Verkeerde account ingelogd?
Oh shit, zit ik weer op m'n kloon. Sorry man.quote:Op maandag 7 maart 2011 22:09 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Uh vroeg ik het aan jou? Verkeerde account ingelogd?
quote:Op maandag 7 maart 2011 22:10 schreef BB-King het volgende:
Die koe had altijd gedroomd om ooit een Milka koe te zijn, krijgt ze dit voor de kiezen.
Nee, niet boos, het valt me gewoon vaak op dat je onzinnige aandachtsgeile posts maakt. Soms ga ik daar op in.quote:
"soms" zegt ie...quote:Op maandag 7 maart 2011 22:12 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee, niet boos, het valt me gewoon vaak op dat je onzinnige aandachtsgeile posts maakt. Soms ga ik daar op in.
Goeden conclusie.quote:Op maandag 7 maart 2011 22:12 schreef DrDentz het volgende:
Veel spanning en stress in de uitzending en in het topic.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |