Mbt die kolonel, die vertelde over de luchtaanval ten oosten van Benghazi, toen 2 dagen terug, terwijl hij al 2 weken terug was overgelopen of gaat dit om iets anders?quote:Op dinsdag 1 maart 2011 13:16 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Precies, en niet toen CNN er over begon. Terwijl je normaal gesproken veel eerder op CNN af gaat dan om een kolonel van een dictatuur.![]()
Nou was deze overgelopen, maar in sommige gevallen is juist een bericht van een regime een bevestiging.![]()
We kunnen dus geen harde regels stellen, we moeten gewoon ons gezond verstand gebruiken.
evan chill heeft veel foto's gepost .. wie weet daar een "pluim foto bijquote:Op dinsdag 1 maart 2011 14:05 schreef yavanna het volgende:
[..]
Mbt die kolonel, die vertelde over de luchtaanval ten oosten van Benghazi, toen 2 dagen terug, terwijl hij al 2 weken terug was overgelopen of gaat dit om iets anders?
Laatst wat ik las was van Evan Hill of BENCNN die vertelde wel rookpluimen gezien te hebben maar geen verder bewijs. Is er ondertussen enig bewijs in de vorm van verdere getuigen/ foto's oid?
Blijft lastig idd.
dat ze Nilesat moeten blokkenquote:
quote:
quote:Dear NileSat
I am very worried about the situation in Libya.
The people in Libia are beeing bombarded with propaganda from the violent regime of Ghaddafi. Can you help?
Is it possible to block the Libyan State TV signal from going to Libia? For the rest of the world it is helpfull to be able to watch the propaganda beeing used by the regime, but if you could block the signal just for Libya, I would be very gratefull.
Thank you for your attention.
Greetings from the Netherlands.
quote:Op dinsdag 1 maart 2011 14:16 schreef raistlin6 het volgende:
gpdMiddleEast GPD Middle East
Good news: There's cappuccino here in my hotel in #Benghazi! And in this former Italian colony they kind of know how to prepare it. Nice!
Onder de term "risico van het vak" zal hij nooit vrezen voor zijn eigen veiligheid, hooguit voor een tekort aan cappuccino's.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 14:17 schreef doeterniettoezegiktoch het volgende:
[..]
die vent is echt erg !
Volgens mij leest hij hier mee en heeft hij onze cappuccino-opmerkingen gezienquote:Op dinsdag 1 maart 2011 14:17 schreef doeterniettoezegiktoch het volgende:
[..]
die vent is echt erg !
Obivious troll is obviousquote:Op dinsdag 1 maart 2011 14:16 schreef raistlin6 het volgende:
Good news: There's cappuccino here in my hotel in #Benghazi! And in this former Italian colony they kind of know how to prepare it. Nice!
Ik kan me voorstellen dat ze een aardige berg mailtjes krijgen. De halve wereld houd Twitter in de gaten. Ik reken niet op persoonlijk antwoord.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 14:19 schreef Nibb-it het volgende:
[..]
Volgens mij leest hij hier mee en heeft hij onze cappuccino-opmerkingen gezien. Mooie mail Papier, laat even weten wat je terugkrijgt...
Het zal moeilijk zijn om alleen voor Libya het signaal te verstoren.quote:
ooh jou mail is echt wel goed , je reactie dat ze indd alleen signaal naar libie moeten blokkenquote:
dat dan weer wel .. maar goed... hij houd zich echt weinig bezig met wat er speelt daar .. loopt maar beetje geintjes te maken , kan ie dan niet beter cabaretier worden ofzo ??quote:Op dinsdag 1 maart 2011 14:28 schreef raistlin6 het volgende:
Mn taxichauffeur knalt op schaap, beest wordt vol geraakt. Hoe doe je het om in lege woestijn een schaap te raken? Prutser.
25 Feb Favorite Retweet Reply
Ik word fan van de beste man, een goede bron is het niet, maar grappig is ie wel.
nee indd. ik verwacht eigenlijk ook niet echts iest terug , zou wel gaaf zijnquote:Op dinsdag 1 maart 2011 14:21 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ik kan me voorstellen dat ze een aardige berg mailtjes krijgen. De halve wereld houd Twitter in de gaten. Ik reken niet op persoonlijk antwoord.
hihihihihiquote:Op dinsdag 1 maart 2011 14:26 schreef doeterniettoezegiktoch het volgende:
[..]
ooh jou mail is echt wel goed , je reactie dat ze indd alleen signaal naar libie moeten blokken( zodat indd. de rest kan zien hoe ze het proberen te spelen )
die woordkeuze "bombarded " is wel toepasselijkna de echt bombardementen
middag !!quote:Op dinsdag 1 maart 2011 14:41 schreef Dance99Vv het volgende:
hmmm GPD ......veel nieuws is er dus niet als die ouwe koe alweer het onderwerp van gesprek is
goede middag allen
quote:Op dinsdag 1 maart 2011 14:41 schreef Dance99Vv het volgende:
hmmm GPD ......veel nieuws is er dus niet als die ouwe koe alweer het onderwerp van gesprek is
goede middag allen
Zou wel leuk zijn.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 14:21 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ik kan me voorstellen dat ze een aardige berg mailtjes krijgen. De halve wereld houd Twitter in de gaten. Ik reken niet op persoonlijk antwoord.
en deze is gewoon mooiquote:3:29pm
Pro-Gaddafi forces remain 10km outside Nalut, Al Jazeera is told. It is a the capital of a mountainous region in the west of the country.
quote:Op dinsdag 1 maart 2011 14:43 schreef Dance99Vv het volgende:
Ik begrijp dat nu iedereen naar NileSat aan het mailen is ....
quote:Op dinsdag 1 maart 2011 14:47 schreef Pannenkoekenmix het volgende:
Mailtje moet naar nilesat@link.net?
Dat is de site, en ergens rechts van het midden heb je een knopje [contact us]quote:Op dinsdag 1 maart 2011 14:47 schreef Pannenkoekenmix het volgende:
Mailtje moet naar nilesat@link.net?
We gaan dit topic ook even strenger moderatenquote:Op dinsdag 1 maart 2011 14:49 schreef ChristianLebaneseFront het volgende:
Stelletje censuur-mensen hier
Persvrijheid?
quote:Op dinsdag 1 maart 2011 14:51 schreef Dekatria het volgende:
[..]
We gaan dit topic ook even strenger moderaten
Heee! Ik had een hele lieve mail gestuurd hoor.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 14:49 schreef ChristianLebaneseFront het volgende:
Stelletje censuur-mensen hier
Persvrijheid?
ging toch om de libiersquote:Op dinsdag 1 maart 2011 14:52 schreef anti-vseu het volgende:
Alle ogen zijn gericht op de Libische olie, de vs en navo zullen ingrijpen.
Dus die user met een langere naam dan die van mij en doeterniettoezegiktoch bij elkaar zien we niet meer terug?quote:Op dinsdag 1 maart 2011 14:51 schreef Dekatria het volgende:
[..]
We gaan dit topic ook even strenger moderaten
Waarom? De olie is in veilige handen in het oostenquote:Op dinsdag 1 maart 2011 14:52 schreef anti-vseu het volgende:
Hmjaquote:Op dinsdag 1 maart 2011 14:52 schreef anti-vseu het volgende:
Haha niet slim van Gadaf. Niets gevaarlijker dan een stel hongerige mensenquote:Op dinsdag 1 maart 2011 14:53 schreef shomila het volgende:
AliTweel Ali Tweel
Tripoli today around 2:00pm, the roads e full, people r after only food stores http://twitpic.com/450mva
4 minutes ago
[ link | afbeelding ]
link afbeelding ]
75% komt van buiten libie las ik ergens een paar dagenterugquote:Op dinsdag 1 maart 2011 14:56 schreef ChristianLebaneseFront het volgende:
[..]
Haha niet slim van Gadaf. Niets gevaarlijker dan een stel hongerige mensen
daarom baaldie die net dat twitpic moeilijk deed , nieuwe foto's uit tripoli !quote:Op dinsdag 1 maart 2011 14:53 schreef shomila het volgende:
AliTweel Ali Tweel
Tripoli today around 2:00pm, the roads e full, people r after only food stores http://twitpic.com/450mva
4 minutes ago
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Als het er veel zijn zal de boodschap iig duidelijk zijn.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 15:00 schreef Pannenkoekenmix het volgende:
Mailtje verstuurd, heb voor de zekerheid wat meer info erin gezet over wat er in Libi gebeurd. Misschien zijn ze daar ook niet echt op de hoogte van de situatie.
Vraag me toch af of ze alle mailtjes zullen lezen maar wie weet.
justumquote:Op dinsdag 1 maart 2011 15:03 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Als het er veel zijn zal de boodschap iig duidelijk zijn.
"Godsamme, ik word helemaal gek gespamd door een stelletje Nederlanders!"quote:Op dinsdag 1 maart 2011 15:03 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Als het er veel zijn zal de boodschap iig duidelijk zijn.
quote:Op dinsdag 1 maart 2011 15:08 schreef Dekatria het volgende:
[..]
"Godsamme, ik word helemaal gek gespamd door een stelletje Nederlanders!"
quote:Op dinsdag 1 maart 2011 15:08 schreef Dekatria het volgende:
[..]
gheghequote:Op dinsdag 1 maart 2011 15:08 schreef Dekatria het volgende:
[..]
kej ! thnx voor je antwoord ! en we zijn druk bezig met mailtjes sturen naar Nilesat of ze de libyan state TV willen blokkenquote:Op dinsdag 1 maart 2011 15:13 schreef houda het volgende:
Hallo mensen,
Even over de sateliet. Het lijkt me fantastisch als die gelogen libische tv zender niet meer te zien zou zijn!!! Maar inderdaad er zitten daar meer zenders op en ook op andere satelieten is deze zender te ontvangen!
Alles gaat hier nog door de lucht, dus niet zoals in nederland. Lekker ouderwets! Misschien verander ddat wel na de revolutie! Ik hoop het!
er word beweerd in verschillende artikelen dat juist de EU "op een aantal punten verder gaat "quote:Op dinsdag 1 maart 2011 15:17 schreef anti-vseu het volgende:
vs heeft boven de middellandse zee in de lucht en op zee genoeg strijdkrachten + 2 vliegdekschepen op de Basra Golf.
Om nog te zwijgen over de oorlogsschepen die uit "voorzorg" een paar uur geleden zijn verzonden naar de Libische Kust.
En de eu zal weer toekijken en toejuichen(met hun standaard schending van mensenrechten en plegen van oorlogsmisdaden uitspraken/zinnen) wanneer de invasie van Libie tot stand komt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |