Ik kom eigenlijk nooit in de IRCquote:Op dinsdag 1 maart 2011 13:21 schreef Nibb-it het volgende:
[..]
Papier jij zit toch op die IRC kanalen te lurken? Misschien kan je iets in de groep gooien..
okaj thnx voor de infoquote:Op dinsdag 1 maart 2011 13:40 schreef bokaal het volgende:
[..]
Je kan hun website wel stilleggen, bijvoorbeeld als pressiemiddel. Maar satellietuitzendingen stopzetten dmv een hack lijkt mij praktisch onmogelijk. Bedenk dat er naast de Libische staatsTV ook nog 700 andere zenders op Nilesat zitten...
Bovendien is het door Nilesat mogelijk om in andere landen te zien wat Gadaffi allemaal zegt op TV.
kan je nie alleen ff ideetje opperenquote:Op dinsdag 1 maart 2011 13:42 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ik kom eigenlijk nooit in de IRC![]()
Ik begin bij Twitter en dan kom ik bij leuke artikelen.
Een website platleggen is niet zo moeilijk (DDoS).quote:Op dinsdag 1 maart 2011 13:25 schreef doeterniettoezegiktoch het volgende:
[..]
dus das al gelukt
nu Nilesat !!!! (vind ik als ik de tweets zo lees zoiezo belangrijker !)
okaj .. ja dat wist ik niet..quote:Op dinsdag 1 maart 2011 13:45 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Een website platleggen is niet zo moeilijk (DDoS).
Maar om een bedrijf echt lastig te vallen, moet je hacken. Daar zijn mooie voorbeelden van te vinden, maar ik kan me voorstellen dat een TV zender ook zonder computersysteem propaganda kan maken.
Iedereen is Anonymous. Don't worry, they know.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 13:45 schreef doeterniettoezegiktoch het volgende:
[..]
kan je nie alleen ff ideetje opperen
dat we die tweet ff doorpasuh
daarom dan maar alleen de vraag of Nilesat Libyan state tv wil blokkuh met een mailtjequote:Op dinsdag 1 maart 2011 13:49 schreef bokaal het volgende:
Zoals ik al zei vraag ik me af hoeveel invloed dat heeft voor de gewone Libiër. Misschien dat houda hier iets over kan zeggen.
Behalve op Nilesat zit Jamahirya ook op Atlantic Bird 3. Dus ja. Ik zou zeggen: doe er niets mee.
quote:LibyanAffairs HELP Libya: email/call/fax NileSat to block Libyan State TV becuz they are promoting violence! http://bit.ly/dZ0Fto
okaj !!quote:Op dinsdag 1 maart 2011 13:51 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Iedereen is Anonymous. Don't worry, they know.
weet ik niet .. indd.miss. houda info hierover ...??quote:Hacken was tot nu toe geen wapen. Het is gebruikt als pets in gezicht van een beveiligingsbedrijf dat stoer riep dat ze wisten wie "Anonymous" was.
Ik denk dat je eerder moet kijken of Nile-Sat vrijwillig wil meewerken om State-TV van de satelliet te gooien, als dat nuttig is. Het gaat in de eerste plaats om Libië. Hebben ze daar kabel tv? Gaat het ouderwets door de lucht?
Bij mij ook nietquote:Op dinsdag 1 maart 2011 13:56 schreef doeterniettoezegiktoch het volgende:
druk ik op submit krijg ik dit ; The page cannot be found
The page you are looking for might have been removed, had its name changed, or is temporarily unavailable. grlmbl ... eens kijken of Email: nilesat@link.net het nog doet ( zal wel niet )
net gemaild naar nilesat@link.netquote:
Mbt die kolonel, die vertelde over de luchtaanval ten oosten van Benghazi, toen 2 dagen terug, terwijl hij al 2 weken terug was overgelopen of gaat dit om iets anders?quote:Op dinsdag 1 maart 2011 13:16 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Precies, en niet toen CNN er over begon. Terwijl je normaal gesproken veel eerder op CNN af gaat dan om een kolonel van een dictatuur.![]()
Nou was deze overgelopen, maar in sommige gevallen is juist een bericht van een regime een bevestiging.![]()
We kunnen dus geen harde regels stellen, we moeten gewoon ons gezond verstand gebruiken.
evan chill heeft veel foto's gepost .. wie weet daar een "pluim foto bijquote:Op dinsdag 1 maart 2011 14:05 schreef yavanna het volgende:
[..]
Mbt die kolonel, die vertelde over de luchtaanval ten oosten van Benghazi, toen 2 dagen terug, terwijl hij al 2 weken terug was overgelopen of gaat dit om iets anders?
Laatst wat ik las was van Evan Hill of BENCNN die vertelde wel rookpluimen gezien te hebben maar geen verder bewijs. Is er ondertussen enig bewijs in de vorm van verdere getuigen/ foto's oid?
Blijft lastig idd.
dat ze Nilesat moeten blokkenquote:
quote:
quote:Dear NileSat
I am very worried about the situation in Libya.
The people in Libia are beeing bombarded with propaganda from the violent regime of Ghaddafi. Can you help?
Is it possible to block the Libyan State TV signal from going to Libia? For the rest of the world it is helpfull to be able to watch the propaganda beeing used by the regime, but if you could block the signal just for Libya, I would be very gratefull.
Thank you for your attention.
Greetings from the Netherlands.
quote:Op dinsdag 1 maart 2011 14:16 schreef raistlin6 het volgende:
gpdMiddleEast GPD Middle East
Good news: There's cappuccino here in my hotel in #Benghazi! And in this former Italian colony they kind of know how to prepare it. Nice!
Onder de term "risico van het vak" zal hij nooit vrezen voor zijn eigen veiligheid, hooguit voor een tekort aan cappuccino's.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 14:17 schreef doeterniettoezegiktoch het volgende:
[..]
die vent is echt erg !
Volgens mij leest hij hier mee en heeft hij onze cappuccino-opmerkingen gezienquote:Op dinsdag 1 maart 2011 14:17 schreef doeterniettoezegiktoch het volgende:
[..]
die vent is echt erg !
Obivious troll is obviousquote:Op dinsdag 1 maart 2011 14:16 schreef raistlin6 het volgende:
gpdMiddleEast GPD Middle East
Good news: There's cappuccino here in my hotel in #Benghazi! And in this former Italian colony they kind of know how to prepare it. Nice!
Ik kan me voorstellen dat ze een aardige berg mailtjes krijgen. De halve wereld houd Twitter in de gaten. Ik reken niet op persoonlijk antwoord.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 14:19 schreef Nibb-it het volgende:
[..]
Volgens mij leest hij hier mee en heeft hij onze cappuccino-opmerkingen gezien. Mooie mail Papier, laat even weten wat je terugkrijgt...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |