abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 1 maart 2011 @ 13:42:32 #226
172669 Papierversnipperaar
Cafeïne is ook maar een drug.
pi_93487811
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 maart 2011 13:21 schreef Nibb-it het volgende:

[..]

Papier jij zit toch op die IRC kanalen te lurken? Misschien kan je iets in de groep gooien.. :P
Ik kom eigenlijk nooit in de IRC _O-

Ik begin bij Twitter en dan kom ik bij leuke artikelen.
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
pi_93487879
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 maart 2011 13:40 schreef bokaal het volgende:

[..]

Je kan hun website wel stilleggen, bijvoorbeeld als pressiemiddel. Maar satellietuitzendingen stopzetten dmv een hack lijkt mij praktisch onmogelijk. Bedenk dat er naast de Libische staatsTV ook nog 700 andere zenders op Nilesat zitten...

Bovendien is het door Nilesat mogelijk om in andere landen te zien wat Gadaffi allemaal zegt op TV.
okaj thnx voor de info

klopt trouwens ja, AJE heeft ook een frequentie op Nilesat toch ?
geen optie dus ..

middels een "hack" alleen Libyan state tv .. platgooien mogelijk ?? ( jah you never know :P )

anders blijft contact opnemen even de enige mogelijkheid ..http://www.nilesat.com.eg/aboutcontact.htm
hoezo adhd ?
pi_93487931
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 maart 2011 13:42 schreef Papierversnipperaar het volgende:

[..]

Ik kom eigenlijk nooit in de IRC _O-

Ik begin bij Twitter en dan kom ik bij leuke artikelen.
kan je nie alleen ff ideetje opperen :P
dat we die tweet ff doorpasuh
hoezo adhd ?
  dinsdag 1 maart 2011 @ 13:45:33 #229
pi_93487946
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 maart 2011 13:25 schreef doeterniettoezegiktoch het volgende:

[..]

dus das al gelukt :P
nu Nilesat !!!! (vind ik als ik de tweets zo lees zoiezo belangrijker !)
Een website platleggen is niet zo moeilijk (DDoS).

Maar om een bedrijf echt lastig te vallen, moet je hacken. Daar zijn mooie voorbeelden van te vinden, maar ik kan me voorstellen dat een TV zender ook zonder computersysteem propaganda kan maken.
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
pi_93488030
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 maart 2011 13:45 schreef Papierversnipperaar het volgende:

[..]

Een website platleggen is niet zo moeilijk (DDoS).

Maar om een bedrijf echt lastig te vallen, moet je hacken. Daar zijn mooie voorbeelden van te vinden, maar ik kan me voorstellen dat een TV zender ook zonder computersysteem propaganda kan maken.
okaj .. ja dat wist ik niet..
jammer , zou indd. graag op een idee komen om te helpen met dat nilesat probleem
( denk dat ik i.i.g. maar een mailtje stuur dan ..LOL , alsof dat wat gaat uitmaken , maar goed )
hoezo adhd ?
pi_93488047
'Kaddafi is een levend politiek lijk'
Uitgegeven: 1 maart 2011 13:39
Laatst gewijzigd: 1 maart 2011 13:40
MOSKOU - De Russische regering beschouwt de Libische leider Muammar Kaddafi als ''een levend politiek lijk''. "Hij heeft niets te zoeken in de moderne, beschaafde wereld en moet aftreden."

© ANP
Dat heeft een niet nader genoemde functionaris van het Kremlin dinsdag gezegd tegen het Russische persbureau Interfax.
Moskou reageerde tot dusver terughoudend op de crisis in Libië, waar Kaddafi met grof geweld een volksopstand tegen zijn autoritaire regime probeert te smoren.
Volgens de functionaris heeft president Dmitri Medvedev zich niet eerder stellig uitgesproken omdat eerst alle Russische burgers die in Libië verbleven, in veiligheid moesten worden gebracht.
http://www.nu.nl/onrust-m(...)d-politiek-lijk.html
  dinsdag 1 maart 2011 @ 13:49:19 #232
299059 bokaal
De man van staal!
pi_93488123
Zoals ik al zei vraag ik me af hoeveel invloed dat heeft voor de gewone Libiër. Misschien dat houda hier iets over kan zeggen.

Behalve op Nilesat zit Jamahirya ook op Atlantic Bird 3. Dus ja. Ik zou zeggen: doe er niets mee.
  dinsdag 1 maart 2011 @ 13:51:09 #233
pi_93488196
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 maart 2011 13:45 schreef doeterniettoezegiktoch het volgende:

[..]

kan je nie alleen ff ideetje opperen :P
dat we die tweet ff doorpasuh
Iedereen is Anonymous. Don't worry, they know.

Hacken was tot nu toe geen wapen. Het is gebruikt als pets in gezicht van een beveiligingsbedrijf dat stoer riep dat ze wisten wie "Anonymous" was.

Ik denk dat je eerder moet kijken of Nile-Sat vrijwillig wil meewerken om State-TV van de satelliet te gooien, als dat nuttig is. Het gaat in de eerste plaats om Libië. Hebben ze daar kabel tv? Gaat het ouderwets door de lucht?
pi_93488242
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 maart 2011 13:49 schreef bokaal het volgende:
Zoals ik al zei vraag ik me af hoeveel invloed dat heeft voor de gewone Libiër. Misschien dat houda hier iets over kan zeggen.

Behalve op Nilesat zit Jamahirya ook op Atlantic Bird 3. Dus ja. Ik zou zeggen: doe er niets mee.
daarom dan maar alleen de vraag of Nilesat Libyan state tv wil blokkuh met een mailtje :P

quote:
LibyanAffairs HELP Libya: email/call/fax NileSat to block Libyan State TV becuz they are promoting violence! http://bit.ly/dZ0Fto
hoezo adhd ?
pi_93488283
alextomo alex thomson
Evacuees desperate to enter Tunisia at last barrier. Gaddafi -controlled border office behind http://yfrog.com/h0m59loj
1 minute ago

pi_93488292
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 maart 2011 13:51 schreef Papierversnipperaar het volgende:

[..]

Iedereen is Anonymous. Don't worry, they know.
okaj !!
quote:
Hacken was tot nu toe geen wapen. Het is gebruikt als pets in gezicht van een beveiligingsbedrijf dat stoer riep dat ze wisten wie "Anonymous" was.

Ik denk dat je eerder moet kijken of Nile-Sat vrijwillig wil meewerken om State-TV van de satelliet te gooien, als dat nuttig is. Het gaat in de eerste plaats om Libië. Hebben ze daar kabel tv? Gaat het ouderwets door de lucht?
weet ik niet .. indd.miss. houda info hierover ...??
hoezo adhd ?
pi_93488385
druk ik op submit krijg ik dit ; The page cannot be found
The page you are looking for might have been removed, had its name changed, or is temporarily unavailable.
grlmbl ... eens kijken of Email: nilesat@link.net het nog doet ( zal wel niet )
hoezo adhd ?
  dinsdag 1 maart 2011 @ 14:00:32 #238
pi_93488557
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 maart 2011 13:56 schreef doeterniettoezegiktoch het volgende:
druk ik op submit krijg ik dit ; The page cannot be found
The page you are looking for might have been removed, had its name changed, or is temporarily unavailable.
grlmbl ... eens kijken of Email: nilesat@link.net het nog doet ( zal wel niet )
Bij mij ook niet :N
pi_93488724
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 maart 2011 14:00 schreef Papierversnipperaar het volgende:

[..]

Bij mij ook niet :N
net gemaild naar nilesat@link.net
i.i.g. nog een reactie post delivery blabla
ik ben benieuwd of ie aan komt :P
hoezo adhd ?
  dinsdag 1 maart 2011 @ 14:05:21 #240
304498 Nibb-it
Dirc die maelre
pi_93488765
Wat hebben jullie gemaild :P?
  dinsdag 1 maart 2011 @ 14:05:35 #241
19242 yavanna
Results may vary.
pi_93488777
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 maart 2011 13:16 schreef Papierversnipperaar het volgende:

[..]

Precies, en niet toen CNN er over begon. Terwijl je normaal gesproken veel eerder op CNN af gaat dan om een kolonel van een dictatuur. :')

Nou was deze overgelopen, maar in sommige gevallen is juist een bericht van een regime een bevestiging. O-)

We kunnen dus geen harde regels stellen, we moeten gewoon ons gezond verstand gebruiken.
Mbt die kolonel, die vertelde over de luchtaanval ten oosten van Benghazi, toen 2 dagen terug, terwijl hij al 2 weken terug was overgelopen of gaat dit om iets anders?

Laatst wat ik las was van Evan Hill of BENCNN die vertelde wel rookpluimen gezien te hebben maar geen verder bewijs. Is er ondertussen enig bewijs in de vorm van verdere getuigen/ foto's oid?

Blijft lastig idd. :)
~Cheer up, the worst is yet to come.~
pi_93488988
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 maart 2011 14:05 schreef yavanna het volgende:

[..]

Mbt die kolonel, die vertelde over de luchtaanval ten oosten van Benghazi, toen 2 dagen terug, terwijl hij al 2 weken terug was overgelopen of gaat dit om iets anders?

Laatst wat ik las was van Evan Hill of BENCNN die vertelde wel rookpluimen gezien te hebben maar geen verder bewijs. Is er ondertussen enig bewijs in de vorm van verdere getuigen/ foto's oid?

Blijft lastig idd. :)
evan chill heeft veel foto's gepost .. wie weet daar een "pluim foto bij :P

(sorry b.t.w .
ik ga ff wat anders doen , merk dat ik ff niet zo serieus ben .. ik ga ff hiero iemand verveluh :P laterzz)

[ Bericht 10% gewijzigd door doeterniettoezegiktoch op 01-03-2011 14:16:17 ]
hoezo adhd ?
pi_93489147
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 maart 2011 14:05 schreef Nibb-it het volgende:
dat ze Nilesat moeten blokken >:) ooh zeg ik het nog verkeerd ( in de mail niet hoor ) of nilesat , lybian state tv wil blokken ...

ik heb eigenlijk een beetje de zin van de tweet over genomen ( ja heel gemakzuchtig weet ik :@ )
dacht dat ik eigenlijk meteen postdelivery status zou krijgen , dus was meer als testje , nadat ik bij dat eerste contactformulier voor niks heel verhaal had ingevuld, en zonder eerst te kopieren mn pagina dichtgooide .. had ik ook geen zin meer, maar als ik dalijk nog geen delivery blabla ding terug krijg , gooi ik er nog een langere mail achteraan :P

[ Bericht 1% gewijzigd door doeterniettoezegiktoch op 01-03-2011 14:28:15 ]
hoezo adhd ?
  dinsdag 1 maart 2011 @ 14:16:14 #244
pi_93489213
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 maart 2011 14:05 schreef Nibb-it het volgende:
quote:
Dear NileSat

I am very worried about the situation in Libya.

The people in Libia are beeing bombarded with propaganda from the violent regime of Ghaddafi. Can you help?
Is it possible to block the Libyan State TV signal from going to Libia? For the rest of the world it is helpfull to be able to watch the propaganda beeing used by the regime, but if you could block the signal just for Libya, I would be very gratefull.

Thank you for your attention.

Greetings from the Netherlands.
  dinsdag 1 maart 2011 @ 14:16:29 #245
69315 raistlin6
Met dank aan Olga (heldin)
pi_93489222
gpdMiddleEast GPD Middle East
Good news: There's cappuccino here in my hotel in #Benghazi! And in this former Italian colony they kind of know how to prepare it. Nice!

*O*

[Video] Interview BBC met Gadhafi
Volgens de VN-ambassadeur Susan Rice is duidelijk dat Moammar Gadhafi het contact met de realiteit heeft verloren en lijdt aan waanvoorstellingen. Mede om deze reden noemt ze hem volledig ongeschikt om te regeren. Zij baseert dit op de vele bizarre speeches van hem, en op een interview met de Libische leider door de BBC.

Tijdens het interview zegt hij niet veel nieuws. Hij ontkent alle protesten tegen hem, zegt dat iedereen in Libië van hem houdt en bereid is voor hem te sterven. De interviewer, Jeremy Bowen, vraagt onder andere aan Gadhafi waarom mensen dan tegen hem demonstreren. De Libische leider vraagt hierop: "Waar dan?! Heb je die gezien, die zijn er helemaal niet!" De interviewer vertelt dat hij diezelfde dag nog protesten heeft gezien in Tripoli en Az Zawiya. Gadhafi: "Oh, dat zijn demonstranten die voor mij zijn." Bowen confronteert Gadhafi met de realiteit, maar dat leidt enkel tot woede en meer ontkenningen bij de Libische leider.

Zie hieronder een fragment van het interview van de BBC. Voor het volledige interview klik hier.
Shiz@autocorrectie"Als er een nieuwsicoon staat, foto-onderschrift, elk woord goed gespeld is en quotes kloppen en er staat 'Ik heb geen het is wanneer blijkt dat gisteren voor de dag dan dat kan ik weet toe maar anders ja veel', mis ik het."
pi_93489253
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 maart 2011 14:16 schreef raistlin6 het volgende:
Good news: There's cappuccino here in my hotel in #Benghazi! And in this former Italian colony they kind of know how to prepare it. Nice!

:') die vent is echt erg !
hoezo adhd ?
pi_93489336
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 maart 2011 14:17 schreef doeterniettoezegiktoch het volgende:

[..]

Onder de term "risico van het vak" zal hij nooit vrezen voor zijn eigen veiligheid, hooguit voor een tekort aan cappuccino's.
Wat gewoon is voor de spin, is chaos voor de vlieg.
  dinsdag 1 maart 2011 @ 14:19:24 #248
304498 Nibb-it
Dirc die maelre
pi_93489339
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 maart 2011 14:17 schreef doeterniettoezegiktoch het volgende:

[..]

Volgens mij leest hij hier mee en heeft hij onze cappuccino-opmerkingen gezien :P. Mooie mail Papier, laat even weten wat je terugkrijgt...
  dinsdag 1 maart 2011 @ 14:20:20 #249
319097 Dekatria
Sterker Door Strijd
pi_93489385
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 maart 2011 14:16 schreef raistlin6 het volgende:
Obivious troll is obvious :')
  dinsdag 1 maart 2011 @ 14:21:53 #250
pi_93489453
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 maart 2011 14:19 schreef Nibb-it het volgende:

[..]

Volgens mij leest hij hier mee en heeft hij onze cappuccino-opmerkingen gezien :P. Mooie mail Papier, laat even weten wat je terugkrijgt...
Ik kan me voorstellen dat ze een aardige berg mailtjes krijgen. De halve wereld houd Twitter in de gaten. Ik reken niet op persoonlijk antwoord. :D
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')