abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 1 maart 2011 @ 12:54:47 #201
172669 Papierversnipperaar
Cafeďne is ook maar een drug.
pi_93485791
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 maart 2011 12:40 schreef yavanna het volgende:

In deze topics horen onbevestigde berichten er m.i. trouwens bij, juist ook om erover te praten, na te kijken enz
Precies. Op de eerste post van onze nieuwe vriend aerdt zei ik al dat je ons als een soort redactie moet zien. We proberen er met elkaar uit te komen.
quote:
. Bij echte nieuws sites vind ik het wel storend wanneer die berichten dan als feiten gepresenteerd worden of het zo doen lijken.

Gisteren leek het er op dat CNN een Tweet overnam, een Tweet die eerst gewist werd omdat de melder niet zeker was. Daarna kwam die Tweet weer terug met: "Is bevestigd door CNN!"

Het duurde zeker een paar uur voor we iets hoorden van een overgelopen kolonel, tot die tijd wisten we niets zeker.
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
  dinsdag 1 maart 2011 @ 12:58:28 #202
336896 houda
FREE LIBYA!!!!!!!
pi_93485945
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 maart 2011 12:44 schreef doeterniettoezegiktoch het volgende:
evanchill Finally got around to captioning my two #Libya photo galleries so far. More coming. http://ow.ly/45pvZ and http://ow.ly/45pwb #feb17

veel foto's! (datum erbij en uitleg )
Mooi om dit zo eens op een rijtje te zien! Vooral dat smsje, die heb ik ook gekregen hier. en we hebben er nog meer gekregen. Ook met bedreigingen dat we moesten stoppen enzo.

Mijn man heeft ook zulke foto's, wel van mindere kwaliteit. Ik denk dat als het over is dat er nog veel meer foto's en fimpjes naar buiten komen want alleen mijn familie hier heeft al zoveel filmmateriaal en fotoos.
  dinsdag 1 maart 2011 @ 13:00:41 #203
273703 MangoTree
I wish I had...
pi_93486031
Chávez: VS wil olievoorraad Libië

De Venezolaanse president Chávez waarschuwt dat de Verenigde Staten Libië willen binnenvallen om olie te bemachtigen. In een televisietoespraak voor afgestudeerde studenten zei hij dat westerse landen een lastercampagne tegen Libië en Kadhafi zijn begonnen om controle te krijgen over de oliereserves.

Verder betuigde Chávez opnieuw steun aan Kadhafi. Chávez noemt hem een goede vriend, een revolutionaire zielsverwant en geen moordenaar. "Ik ga hem (Kadhafi) niet veroordelen", zei hij. "Ik zou een lafaard zijn als ik iemand veroordeel die mijn vriend is."

Gevlucht
Chávez werd in 1998 president en heeft Libië sindsdien zeker zes keer bezocht. Vorige week gingen er nog geruchten dat Kadhafi gevlucht zou zijn naar Venezuela.

De Libische leider ontkende gisteren in een interview dat er in Tripoli tegen hem wordt gedemonstreerd. Hij benadrukte dat het hele volk van hem houdt en dat zijn mensen willen sterven om hem te beschermen. (NOS)
2019: The Great Awakening
pi_93486072
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 maart 2011 12:54 schreef Papierversnipperaar het volgende:

[..]

Precies. Op de eerste post van onze nieuwe vriend aerdt zei ik al dat je ons als een soort redactie moet zien. We proberen er met elkaar uit te komen.

[..]

Gisteren leek het er op dat CNN een Tweet overnam, een Tweet die eerst gewist werd omdat de melder niet zeker was. Daarna kwam die Tweet weer terug met: "Is bevestigd door CNN!"

Het duurde zeker een paar uur voor we iets hoorden van een overgelopen kolonel, tot die tijd wisten we niets zeker.
jah , dat was ff bizar maar uiteindelijk klopte de info wel , maar is dan pas indd. echt "bevestigd" op het moment dat die kolonel erover begon ( om even op de discussie in te gaan over bronnen en bevestigen )
hoezo adhd ?
pi_93486163
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 maart 2011 12:58 schreef houda het volgende:

[..]

Mooi om dit zo eens op een rijtje te zien! Vooral dat smsje, die heb ik ook gekregen hier. en we hebben er nog meer gekregen. Ook met bedreigingen dat we moesten stoppen enzo.

Mijn man heeft ook zulke foto's, wel van mindere kwaliteit. Ik denk dat als het over is dat er nog veel meer foto's en fimpjes naar buiten komen want alleen mijn familie hier heeft al zoveel filmmateriaal en fotoos.
hey hey ! mooi! dus jij kon ze zien !

wat bedoel je met dat smsje ?
bedoel je dat je deze info (tweet) via sms ontving ?
want klopt toch dat alleen twitter en facebook het bij jullie nog niet doen , of is dat niet in Beghazi ?
maar als ik het goed begrijp word er gesmst ( dacht dat mobiele telefoon wel een probleem was bij jullie ?)
ennu dreigsmsjes?? :{ enig idee van "waar"die komen ( regering ??)

b.t.w. weer top om hier weer van je te lezen !
hoezo adhd ?
  dinsdag 1 maart 2011 @ 13:08:18 #206
pi_93486343
The Guardian:
quote:
11.38am: Thanks to BadDog for an interesting post below the line on a flight that seems to be on its way from Libya to Italy.

On Flightradar.com there is a Afriqiyah Airways Airbus A320-232 (registration 5A-ONK) just over Palermo, on route from Tripoli to Rome Fiumicino.

Afriqiyah Airways is wholly owned by the Libyan government.

Are they still doing scheduled flights?

If not, who is on board?

The Guardian has just spoken to Arfiqiyah airlines Italian office (neither their UK nor Libyan office answered), where a spokeswoman confirmed that a flight was due into Rome Fiumicino shortly.

"There is a flight operating from Tripoli and back," she said.

However she could not confirm who was on the flight – whether it was civilians or officials – and did not know how many were travelling.

She said the airline was operating a "reduced service", but could not confirm whether flights would continue beyond this flight to Rome and the return to Tripoli. Confusingly, the spokeswoman was also unable to confirm what time the flight will return to Tripoli.
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
pi_93486404
b.t.w in dat interview gisteren met G riep ie weer dat het al qaeda was :')
hoezo adhd ?
  dinsdag 1 maart 2011 @ 13:09:48 #208
304498 Nibb-it
Dirc die maelre
pi_93486407
Qaddafi gaat even bijkomen in Silvio's villa ;(
  dinsdag 1 maart 2011 @ 13:14:36 #209
304498 Nibb-it
Dirc die maelre
pi_93486610
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 maart 2011 13:09 schreef doeterniettoezegiktoch het volgende:
b.t.w in dat interview gisteren met G riep ie weer dat het al qaeda was :')
Wat een ontzettend bizar figuur is het, ik heb nog een mooi boek over 'm gevonden... ik ga 'm bestellen denk ik :).

Seeking Gaddafi door Daniel Kawcynski
quote:
A fascinating portrait of one of the most controversial figures in modern history, Colonel Gadaffi. Features a rare interview with Gadaffi himself
ISBN 1906447055
prijs: ¤24,99
pi_93486618
AliTweel my opinion: to stop Libyans from killing each other, the truth must be revealed, this will not be possible without stopping LibyanTV's lies.

deze blijft daarom vragen ( tweet bevat link om contact op te nemen :P )
LibyanAffairs ACTION NOW: PLZ email/call/fax NileSat to block Libyan State TV becuz they are promoting violence! http://bit.ly/dZ0Fto #Egypt #Libya #Feb17
hoezo adhd ?
  dinsdag 1 maart 2011 @ 13:16:17 #211
pi_93486678
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 maart 2011 13:01 schreef doeterniettoezegiktoch het volgende:

[..]

jah , dat was ff bizar maar uiteindelijk klopte de info wel , maar is dan pas indd. echt "bevestigd" op het moment dat die kolonel erover begon ( om even op de discussie in te gaan over bronnen en bevestigen )
Precies, en niet toen CNN er over begon. Terwijl je normaal gesproken veel eerder op CNN af gaat dan om een kolonel van een dictatuur. :')

Nou was deze overgelopen, maar in sommige gevallen is juist een bericht van een regime een bevestiging. O-)

We kunnen dus geen harde regels stellen, we moeten gewoon ons gezond verstand gebruiken.
  dinsdag 1 maart 2011 @ 13:17:56 #212
pi_93486739
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 maart 2011 13:14 schreef doeterniettoezegiktoch het volgende:
AliTweel my opinion: to stop Libyans from killing each other, the truth must be revealed, this will not be possible without stopping LibyanTV's lies.

deze blijft daarom vragen ( tweet bevat link om contact op te nemen :P )
LibyanAffairs ACTION NOW: PLZ email/call/fax NileSat to block Libyan State TV becuz they are promoting violence! http://bit.ly/dZ0Fto #Egypt #Libya #Feb17
Mmmmm, kunnen wij iets doen om de StateTV dwars te zitten?
pi_93486836
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 maart 2011 13:17 schreef Papierversnipperaar het volgende:

[..]

Mmmmm, kunnen wij iets doen om de StateTV dwars te zitten?
dat vroeg ik me dus ook af (vandaar i.i.g. de tweet geplaatst waar die ene link bij stond :P ) ..

kom ik net dit tegen ..

quote:
Calls to hack Gaddafi's personal webpage
Tuesday, 01 March 2011 11:27

There have been calls for protesters across Libya for cyber hacker to attack the Libyan dictators personal page at http://www.algathafi.org/html-arabic/index.htm this request has been personally targeted at the infamous hackers that call them selves anonymous.
in hoeverre kan "anonymous" hierin iets doen :P ( doel ik op Nilesat.)

(http://www.algathafi.org/ opend hier i.i.g. niet meer ; Connection closed by remote server )
hoezo adhd ?
  dinsdag 1 maart 2011 @ 13:21:30 #214
304498 Nibb-it
Dirc die maelre
pi_93486892
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 maart 2011 13:20 schreef doeterniettoezegiktoch het volgende:

[..]

dat vroeg ik me dus ook af (vandaar i.i.g. de tweet geplaatst waar die ene link bij stond :P ) .. kom ik net dit tegen ..

[..]

in hoeverre kan "anonymous" hierin iets doen :P ( doel ik op Nilesat.)
Papier jij zit toch op die IRC kanalen te lurken? Misschien kan je iets in de groep gooien.. :P
pi_93487008
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 maart 2011 13:21 schreef Nibb-it het volgende:

[..]

Papier jij zit toch op die IRC kanalen te lurken? Misschien kan je iets in de groep gooien.. :P
was ook een stille hint :P
hoezo adhd ?
  dinsdag 1 maart 2011 @ 13:24:05 #216
304498 Nibb-it
Dirc die maelre
pi_93487010
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 maart 2011 13:20 schreef doeterniettoezegiktoch het volgende:

(http://www.algathafi.org/ opend hier i.i.g. niet meer ; Connection closed by remote server )
http://www.downforeveryoneorjustme.com/http://www.algathafi.org/
quote:
It's not just you! http://www.algathafi.org looks down from here.
pi_93487048
quote:
dus das al gelukt :P
nu Nilesat !!!! (vind ik als ik de tweets zo lees zoiezo belangrijker !)
hoezo adhd ?
  dinsdag 1 maart 2011 @ 13:25:17 #218
336896 houda
FREE LIBYA!!!!!!!
pi_93487056
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 maart 2011 13:04 schreef doeterniettoezegiktoch het volgende:

[..]

hey hey ! mooi! dus jij kon ze zien !
wat bedoel je met dat smsje ?
bedoel je dat je deze info (tweet) via sms ontving ?
want klopt toch dat alleen twitter en facebook het bij jullie nog niet doen , of is dat niet in Beghazi ?
maar als ik het goed begrijp word er gesmst ( dacht dat mobiele telefoon wel een probleem was bij jullie ?)
ennu dreigsmsjes?? :{ enig idee van "waar"die komen ( regering ??)

b.t.w. weer top om hier weer van je te lezen !
Hey :)

Sorry, ben niet helemaal duidelijk geweest. Ik kan de foto's zien die in die link staan. En er was 1 foto bij die liet een telefoon van iemand zien waarop een smsje stond.
Dat smsje heb ik en alle mensen hier in Benghazi ook gekregen. En met dat smsje nog meerdere met bedreigingen wat er gebeurd als we niet stoppen met protesteren, Dit komt van de regering (Khadaffi). En dat was toen de gevechten hier bezig waren, nu krijgen we niets meer...

Hoopdat het zo wat duidelijker is :)
  dinsdag 1 maart 2011 @ 13:26:17 #219
304498 Nibb-it
Dirc die maelre
pi_93487094
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 maart 2011 13:25 schreef houda het volgende:

[..]

Sorry, ben niet helemaal duidelijk geweest. Ik kan de foto's zien die in die link staan. En er was 1 foto bij die liet een telefoon van iemand zien waarop een smsje stond.
Dat smsje heb ik en alle mensen hier in Benghazi ook gekregen. En met dat smsje nog meerdere met bedreigingen wat er gebeurd als we niet stoppen met protesteren, Dit komt van de regering (Khadaffi). En dat was toen de gevechten hier bezig waren, nu krijgen we niets meer...

Zou je misschien willen vertellen hoe die smsjes precies luidden? ben ik wel benieuwd naar :P
pi_93487122
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 maart 2011 13:25 schreef houda het volgende:

[..]

heeey :)
maakt niet uit hoor !!
nu is het helemaal duidelijk!!
thnx voor de uitleg !!

oh ja en voornamelijk mobiel buiten je eigen regio was lastig of hoe zat het met mobiel bellen bij jullie ?
hoezo adhd ?
  dinsdag 1 maart 2011 @ 13:29:54 #221
299059 bokaal
De man van staal!
pi_93487251
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 maart 2011 13:25 schreef doeterniettoezegiktoch het volgende:

[..]

nu Nilesat !!!! (vind ik als ik de tweets zo lees zoiezo belangrijker !)
De vraag is natuurlijk of de meerderheid in Libië staatsTV ontvangt via de schotel. Het kan goed zijn dat de meeste mensen hem daar via de antenne (hark) ontvangen...
pi_93487400
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 maart 2011 13:29 schreef bokaal het volgende:

[..]

De vraag is natuurlijk of de meerderheid in Libië staatsTV ontvangt via de schotel. Het kan goed zijn dat de meeste mensen hem daar via de antenne (hark) ontvangen...
okaj .. ik weet ook niet "wat" hun allemaal kunnen "hacken" (stil leggen )

maar zoiezo lijkt me "actie" richting Nilesat , wel een goed plan ..
wat en hoe precies .. ikkuniewetuh ik heb daar heel weinig verstand van , laat ik aan de mensen over die daar bekend mee zijn :P
vermoed dat ze vast "iets" kunnen doen m.b.t. Nilesat ..
( als "server" van nilesat niet meer werkt , kunnen ze dan nog uitzenden? , wat voor manier dan ook )
hoezo adhd ?
  dinsdag 1 maart 2011 @ 13:34:22 #223
286050 Muridae
Acta non Verba
pi_93487447
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 maart 2011 13:00 schreef MangoTree het volgende:
Chávez: VS wil olievoorraad Libië

De Venezolaanse president Chávez waarschuwt dat de Verenigde Staten Libië willen binnenvallen om olie te bemachtigen. In een televisietoespraak voor afgestudeerde studenten zei hij dat westerse landen een lastercampagne tegen Libië en Kadhafi zijn begonnen om controle te krijgen over de oliereserves.

Verder betuigde Chávez opnieuw steun aan Kadhafi. Chávez noemt hem een goede vriend, een revolutionaire zielsverwant en geen moordenaar. "Ik ga hem (Kadhafi) niet veroordelen", zei hij. "Ik zou een lafaard zijn als ik iemand veroordeel die mijn vriend is."

Gevlucht
Chávez werd in 1998 president en heeft Libië sindsdien zeker zes keer bezocht. Vorige week gingen er nog geruchten dat Kadhafi gevlucht zou zijn naar Venezuela.

De Libische leider ontkende gisteren in een interview dat er in Tripoli tegen hem wordt gedemonstreerd. Hij benadrukte dat het hele volk van hem houdt en dat zijn mensen willen sterven om hem te beschermen. (NOS)
Chavez maakt wel een punt.
Ik zie dit ook wel gebeuren.

De EU zal mooi toekijken hoe de VS er met de olie vandoor zal gaan. :')
pi_93487670
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 maart 2011 13:14 schreef Nibb-it het volgende:

[..]

Wat een ontzettend bizar figuur is het, ik heb nog een mooi boek over 'm gevonden... ik ga 'm bestellen denk ik :).

Seeking Gaddafi door Daniel Kawcynski

[..]

ISBN 1906447055
prijs: ¤24,99
Godsamme man, vanaf 38 seconden zit ie gewoon weer te gieren met een dikke pimp bril. Er is ook een Nederlander die en boek geschreven heeft over Gaddafi: Khaddafi's woestijn - Gerber van der AA.
  dinsdag 1 maart 2011 @ 13:40:47 #225
299059 bokaal
De man van staal!
pi_93487737
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 maart 2011 13:33 schreef doeterniettoezegiktoch het volgende:

[..]

okaj .. ik weet ook niet "wat" hun allemaal kunnen "hacken" (stil leggen )

maar zoiezo lijkt me "actie" richting Nilesat , wel een goed plan ..
wat en hoe precies .. ikkuniewetuh ik heb daar heel weinig verstand van , laat ik aan de mensen over die daar bekend mee zijn :P
vermoed dat ze vast "iets" kunnen doen m.b.t. Nilesat ..
( als "server" van nilesat niet meer werkt , kunnen ze dan nog uitzenden? , wat voor manier dan ook )
Je kan hun website wel stilleggen, bijvoorbeeld als pressiemiddel. Maar satellietuitzendingen stopzetten dmv een hack lijkt mij praktisch onmogelijk. Bedenk dat er naast de Libische staatsTV ook nog 700 andere zenders op Nilesat zitten...

Bovendien is het door Nilesat mogelijk om in andere landen te zien wat Gadaffi allemaal zegt op TV.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')