ging toch om de libiersquote:Op dinsdag 1 maart 2011 14:52 schreef anti-vseu het volgende:
Alle ogen zijn gericht op de Libische olie, de vs en navo zullen ingrijpen.
Dus die user met een langere naam dan die van mij en doeterniettoezegiktoch bij elkaar zien we niet meer terug?quote:Op dinsdag 1 maart 2011 14:51 schreef Dekatria het volgende:
[..]
We gaan dit topic ook even strenger moderaten
Waarom? De olie is in veilige handen in het oostenquote:Op dinsdag 1 maart 2011 14:52 schreef anti-vseu het volgende:
Hmjaquote:Op dinsdag 1 maart 2011 14:52 schreef anti-vseu het volgende:
Haha niet slim van Gadaf. Niets gevaarlijker dan een stel hongerige mensenquote:Op dinsdag 1 maart 2011 14:53 schreef shomila het volgende:
AliTweel Ali Tweel
Tripoli today around 2:00pm, the roads e full, people r after only food stores http://twitpic.com/450mva
4 minutes ago
[ link | afbeelding ]
link afbeelding ]
75% komt van buiten libie las ik ergens een paar dagenterugquote:Op dinsdag 1 maart 2011 14:56 schreef ChristianLebaneseFront het volgende:
[..]
Haha niet slim van Gadaf. Niets gevaarlijker dan een stel hongerige mensen
daarom baaldie die net dat twitpic moeilijk deed , nieuwe foto's uit tripoli !quote:Op dinsdag 1 maart 2011 14:53 schreef shomila het volgende:
AliTweel Ali Tweel
Tripoli today around 2:00pm, the roads e full, people r after only food stores http://twitpic.com/450mva
4 minutes ago
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Als het er veel zijn zal de boodschap iig duidelijk zijn.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 15:00 schreef Pannenkoekenmix het volgende:
Mailtje verstuurd, heb voor de zekerheid wat meer info erin gezet over wat er in Libië gebeurd. Misschien zijn ze daar ook niet echt op de hoogte van de situatie.
Vraag me toch af of ze alle mailtjes zullen lezen maar wie weet.
justumquote:Op dinsdag 1 maart 2011 15:03 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Als het er veel zijn zal de boodschap iig duidelijk zijn.
"Godsamme, ik word helemaal gek gespamd door een stelletje Nederlanders!"quote:Op dinsdag 1 maart 2011 15:03 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Als het er veel zijn zal de boodschap iig duidelijk zijn.
quote:Op dinsdag 1 maart 2011 15:08 schreef Dekatria het volgende:
[..]
"Godsamme, ik word helemaal gek gespamd door een stelletje Nederlanders!"
quote:Op dinsdag 1 maart 2011 15:08 schreef Dekatria het volgende:
[..]
gheghequote:Op dinsdag 1 maart 2011 15:08 schreef Dekatria het volgende:
[..]
kej ! thnx voor je antwoord ! en we zijn druk bezig met mailtjes sturen naar Nilesat of ze de libyan state TV willen blokkenquote:Op dinsdag 1 maart 2011 15:13 schreef houda het volgende:
Hallo mensen,
Even over de sateliet. Het lijkt me fantastisch als die gelogen libische tv zender niet meer te zien zou zijn!!! Maar inderdaad er zitten daar meer zenders op en ook op andere satelieten is deze zender te ontvangen!
Alles gaat hier nog door de lucht, dus niet zoals in nederland. Lekker ouderwets! Misschien verander ddat wel na de revolutie! Ik hoop het!
er word beweerd in verschillende artikelen dat juist de EU "op een aantal punten verder gaat "quote:Op dinsdag 1 maart 2011 15:17 schreef anti-vseu het volgende:
vs heeft boven de middellandse zee in de lucht en op zee genoeg strijdkrachten + 2 vliegdekschepen op de Basra Golf.
Om nog te zwijgen over de oorlogsschepen die uit "voorzorg" een paar uur geleden zijn verzonden naar de Libische Kust.
En de eu zal weer toekijken en toejuichen(met hun standaard schending van mensenrechten en plegen van oorlogsmisdaden uitspraken/zinnen) wanneer de invasie van Libie tot stand komt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |