Zeg maar gerust domboquote:
Dan stond je bij het verkeerde, want ik was er welquote:Op maandag 28 februari 2011 21:30 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Jij hier?
Je hebt me wel bij het altaar laten staan vandaag
Oh noesquote:Op maandag 28 februari 2011 21:30 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Dan stond je bij het verkeerde, want ik was er wel
hoe kunnen ze dat nu al weten.. ik vind het weer onbetrouwbaarquote:Op maandag 28 februari 2011 21:30 schreef DaMart het volgende:
[..]
Mag ik meewandelen? De 12e schijnt goed wandelweer te worden.
Dat kan nog wel 12 keer veranderenquote:Op maandag 28 februari 2011 21:30 schreef DaMart het volgende:
[..]
Mag ik meewandelen? De 12e schijnt goed wandelweer te worden.
Nietquote:
YWquote:
whiskers komt zometeen vast nog welquote:Op maandag 28 februari 2011 21:32 schreef PeZu het volgende:
ja ik ga die grote berg knuffel ook niet oopruimen hoor
Even klikken op '14 dagen'.quote:Op maandag 28 februari 2011 21:32 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
hoe kunnen ze dat nu al weten.. ik vind het weer onbetrouwbaar
hoe krijg je dat nou voor elkaarquote:Op maandag 28 februari 2011 21:29 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Hallo
Ik zat in het verkeerde topic
Ik wil daar wel in duikenquote:Op maandag 28 februari 2011 21:32 schreef PeZu het volgende:
ja ik ga die grote berg knuffel ook niet oopruimen hoor
ja hehquote:
please do enlighten mequote:Op maandag 28 februari 2011 21:33 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
whiskers komt zometeen vast nog wel
spring danquote:
Ik zie het dan welquote:Op maandag 28 februari 2011 21:34 schreef DaMart het volgende:
[..]
Even klikken op '14 dagen'.
Waarschijnlijk verandert dat wel de komende week hoor... ineens verwachten ze dan veel regen en vanaf twee dagen van tevoren volop zon en 10 graden, wat het dan ook wordt.
die heeft chronisch knuffelgebrekquote:
Ik vertrouw hoog uit de komende 2 a 3 dagen, verder nietquote:Op maandag 28 februari 2011 21:34 schreef DaMart het volgende:
[..]
Even klikken op '14 dagen'.
Waarschijnlijk verandert dat wel de komende week hoor... ineens verwachten ze dan veel regen en vanaf twee dagen van tevoren volop zon en 10 graden, wat het dan ook wordt.
Volgend jaar nieuwe poging? Ik vind 29 februari wel een mooie dagquote:
ik knuffel niet zo graag met iedereen dus dan heeft ze er weinig aanquote:Op maandag 28 februari 2011 21:36 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
die heeft chronisch knuffelgebrek
JOAH!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |